Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Όταν αλλάζεις τακακια δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις δίσκους (τους παίρνεις ένα πάσο και είναι οκ).

Όταν όμως αλλάζεις δίσκους, υποχρεωτικά αλλάζεις και τακάκια.

Link to comment
Share on other sites

τα kyb ταιριαζουν περισσοτερο σε γιαπωνεζικα αυτοκινητα....

Η θεωρία koni για Γιαπωνέζικα και bilstein για Ευρωπαϊκά. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά εμένα τα εργοστασιακά σε astra h μου κάνουν μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Oκ έκλεισα και εγώ .... kayaba κατευθείαν μου είπε ο μηχανικός χωρίς να του πω εγώ, good job man , απο βδομάδα new !!!

(καμιά σχέση με αντιπροσωπία της chevrolet)

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Η θεωρία koni για Γιαπωνέζικα και bilstein για Ευρωπαϊκά. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά εμένα τα εργοστασιακά σε astra h μου κάνουν μια χαρά.

στην οικογενεια εχουμε koni σε alfa 156 και σε micra kyb

πριν χρονια σε saxo τα kyb ηταν αποτυχια...

Link to comment
Share on other sites

Καναν και το προφανες σχετικα με την κλιση εσωτερικα στις στροφες (αντιθετα με την CL 2002 που γερνει αντιθετα για να εχει μηδενικη κλιση)

Το καντραν ψιλοαθλιος ο σχεδιασμος με τις οθονες.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει. Πάνω που ήμουν σε φάση: "Ωραία! Να ένα βίντεο με αυτοκίνητα που απολαμβάνω και ΔΕΝ δείχνει E30", σκάει μύτη στο 0:43 το κουκλί και μου πέφτουν τα σαγόνια...:man_in_love:

ΕΔΙΤ: Και το άλλο στο 4:52... (S14 sound!!)

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.