Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δηλαδη εσυ συμφωνεις να πληρωνει 150κατι ευρω τελη το mercedes E250 cabrio AMG 2012 μοντελο των 60.000 ευρω (της γυναικας μου) επειδη ειναι 1.8 και euro6 και ο δικος μου ο κουβας που ζητημα πιανει 9-10 χιλιαρικα 660ε??

Α! το δικο μου εχει και εισφορα πολυτελειας.. :hehe:

:pleasantry:

Σιγα μην το οδηγάει η γυναίκα σου :p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
To AMG το λες γιατί βγάζει 1200 άλογα ή γιατί είναι απλά στυλιστικό?

Το ένα είναι 1.8 και το δικό σου είναι 2.0λιτρο υποθέτω?

Γιατί πληρώνει 150 μόνο? Τι δεν πιάνω?

Εγώ είμαι υπέρ του να πληρώνεις βάση ρύπων γενικά, με ένα λογικό όριο και με σωστό scaling προσωπικά.

Δεν είμαι υπέρ του κυβισμού που έχουμε στην μπανανία και ειδικά με τις κλίμακες που έχουν (ι.ε. οτιδήποτε πάνω απο 2,000 σου κλείνω το σπίτι).

Eιναι ειδικη εκδοση και φοραει πακετο AMG... ειναι και cgi.. 31 κιλα ροπη και 204 αλογα.

Οσα αμαξια εχουν ταξινομηθει απο την 1/11/2010 και μετα πληρωνουν τελη με βαση τις εκπομπες ρυπων και οχι με βαση τα κυβικα...

http://justiceforgreece.wordpress.com/2013/11/08/%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B7-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-2014-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B1/

Παραδειγμα.. CLS 63AMG, 5500 κυβικα, 525 αλογα, 647ε τελη, τιμη μολις 170000ε!! Περισσοτερα τελη πληρωνω και απο αυτο!:dance3:

Ποιους ρυπους λοιπον?? Εχουμε 100 στραβα και πιανουμε μια μ@λ@κι@ που γινεται στην Ευρωπη και την εφαρμοζουμε..

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν το βλέπω *******.

Αν μπορείς να το πάρεις και να πληρώσεις τις βενζίνες και δεν μαμας το περιβάλλον, πάρτο και μην το πληρώνεις χρυσό.

Τα μικρά πάντα είχαν χαμηλούς ρύπους οπότε δεν τον σφάζεις τον Ελληνάρα.

Και δεν τον τιμωρείς γιατί έχει κάτι 2λίτρα +

Link to comment
Share on other sites

Τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας έχουν τόση σχέση με το περιβάλλον, όση και τα έσοδα από την τακτοποίηση των αυθαιρέτων (βλέπε Πράσινο Ταμείο, τα έσοδα του οποίου κατά 95% καταλήγουν στον Κρατικό Προϋπολογισμό, αντί για εκεί που υποτίθεται ότι θα πήγαιναν). Δυστυχώς η οποιαδήποτε απόφαση παίρνεται σχετικά με αυτά, έχει να κάνει με το "Πόσα θέλουμε να εισπράξουμε φέτος;". Άρα εφόσον είμαστε σε πορεία πρωτογενούς πλεονάσματος μην περιμένετε καμία ελάφρυνση. Πιο πιθανόν μου φαίνεται να αυξηθούν με τον α' ή β' τρόπο, παρά να μειωθούν. Και ακόμα εάν με κάποιο τρόπο μειωθούν, δεν θέλω να σκέφτομαι τα ισοδύναμα μέτρα...

Και δεν τον τιμωρείς γιατί έχει κάτι 2λίτρα +

Do you know τεκμήρια; Με 109 τ.μ. σπίτι στο Άργος και ένα yaris 1.33 είμαι στα 14500. Κάντο επί 0,26 βάλε προκαταβολή φόρου 55% και πρόσθεσε τα 650 του τέλους επιτηδεύματος και μπορείς να φανταστείς πόσο θα τιμωρηθεί κάποιος (ελ. επαγελματίας) με ένα δίλιτρο.

Link to comment
Share on other sites

Ο φορος επι τον ρυπων δεν πρεπει να ειναι επι των δυνητικων ρυπων, αλλα των πραγματικων γι'αυτο καλυτερα να γινοταν ενσωματωση στη βενζινη και οποιος θελει ας εχει 5 αυτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

Ώπα ώπα, ο τύπος με την CLS 63AMG δεν θα πληρώσει και €3.820 φόρος πολυτελείας ;

Ναι αλλα:

Θα πληρωσει 3820ε + 647ε τελη οποτε παμε στα 4467ε. Τα 4467ε ειναι το 2,62% της αξιας του αυτ/του.

Εγω πληρωσα 371 εισφορα πολυτελειας και 660ε τελη δηλαδη 1031ε. Το αμαξι μου πιανει βαρια 9000ε... αναλογικα τα 1031ε ειναι το 11,5% της αξιας του σε φορους.. μονο για φετος εννοειται ε!!

Δηλαδη πληρωσα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ 4,37 ΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο τον υποτιθεμενο τυπα με το CLS63!

Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ο στοχος ειναι να παμε πιπ@ κ@λο την μαριδα..

Και τι να κανω, να σκοτωσω την περιουσια μου επειδη εχει υπερδιπλασιαστει ο φορος?

Σημειωνω οτι καποτε τα τελη ηταν 440ε για τα 2λιτρα και δεν ειχαν ουτε τεκμηρια ουτε εισφορες πολυτελειας.

Link to comment
Share on other sites

To πιο δικαιο θα ηταν να πληρωνεις τελη με βαση την αξια του ι.χ σου, ουτε κυβικα, ουτε gps, ουτε euro6, ουτε αλλες @@ιες... Οι αξιες ευκολα μπορουν να βρεθουν απο τις ασφαλιστικες.. και παλαιοτητα και τα παντα ολα!

meh τέλος κυκλοφορίας θα έπρεπε να συνδέεται άρρηκτα με την.... κυκλοφορία του οχήματος. Βάλε ένα πάγιο 50-70-100 ευρώ σε όλα τα οχήματα ανεξαιρέτως και μετά βάλε Χ * lit κατανάλωσης προφανώς συνδέοντας την κατανάλωση βενζίνης με την κυκλοφορία του οχήματος.

Γιατί να χρεώνεται Χ αυτός που παίρνει ένα όχημα για να κάνει βόλτες το ΣΚ και Υ αυτός που κάνει 5Κ χλμ το μήνα όπου Χ > Υ.

Η πλάκα είναι ότι την υποδομή την έχουν για κάτι τέτοιο via κάρτας αποδείξεων. Επιπρόσθετα με το σύστημα εισροών/εκροών που βάλανε πρόσφατα εμποδίζεις τις μαϊμουδιές.

Link to comment
Share on other sites

meh τέλος κυκλοφορίας θα έπρεπε να συνδέεται άρρηκτα με την.... κυκλοφορία του οχήματος. Βάλε ένα πάγιο 50-70-100 ευρώ σε όλα τα οχήματα ανεξαιρέτως και μετά βάλε Χ * lit κατανάλωσης προφανώς συνδέοντας την κατανάλωση βενζίνης με την κυκλοφορία του οχήματος.

Γιατί να χρεώνεται Χ αυτός που παίρνει ένα όχημα για να κάνει βόλτες το ΣΚ και Υ αυτός που κάνει 5Κ χλμ το μήνα όπου Χ > Υ.

Η πλάκα είναι ότι την υποδομή την έχουν για κάτι τέτοιο via κάρτας αποδείξεων. Επιπρόσθετα με το σύστημα εισροών/εκροών που βάλανε πρόσφατα εμποδίζεις τις μαϊμουδιές.

βρε μαν ποια κάρτα αποδείξεων λες όλη την ώρα για να καταλάβω και εγώ ο noobas !!!

Link to comment
Share on other sites

Πόσο περισσότερο θέλετε την τιμή στα καύσιμα; €2, €3 ;

Ήδη αυτή τη στιγμή η βενζίνη φεύγει από το διυλιστήριο στο €1,32/L χωρίς Φ.Π.Α, με το κόστος της βενζίνης να είναι €0,64. Ο φόρος δηλαδή είναι πάνω από την μισή τελική τιμή. (51%) :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Πόσο περισσότερο θέλετε την τιμή στα καύσιμα; €2, €3 ;

Ήδη αυτή τη στιγμή η βενζίνη φεύγει από το διυλιστήριο στο €1,32/L χωρίς Φ.Π.Α, με το κόστος της βενζίνης να είναι €0,64. Ο φόρος δηλαδή είναι πάνω από την μισή τελική τιμή. (51%) :smoke:

30 λεπτα πανω και μηδενισμο τελων κυκλοφοριας με προβλεψη για επαγγελματιες που περιπλεκει καπως το πραγμα.

Αυτο εμπιμπτει σε ενα φορο χρησης αντι για κατοχης που ειναι σημερα σχεδον ολα.

Link to comment
Share on other sites

To πιο δικαιο θα ηταν να πληρωνεις τελη με βαση την αξια του ι.χ σου, ουτε κυβικα, ουτε gps, ουτε euro6, ουτε αλλες @@ιες... Οι αξιες ευκολα μπορουν να βρεθουν απο τις ασφαλιστικες.. και παλαιοτητα και τα παντα ολα!
Και αν πάρω ένα GTO που έχει 1,3 μύρρια και κάνω 3χμ τον χρόνο θα πληρώνω 300,000€ για τα τέλη μου?

Και επίσης ποια αξία? Δηλαδή ένα boxster S του 2004 θα έχει ίδια τέλη με ένα μοντέρνο yaris?

Λάθος είσαι προβατάκιμ, ακόμα κ στο ακραίο παράδειγμα του GTO θα ήταν πολύ απλό να αλλάζει η κλίμακα μετά απο ένα Χ ποσό εκτίμησης του αυτοκινήτου.

Ασφαλίζετε για πάνω απο 500.000€ πχ? 2-3% φόρος flat.

Αν κ το GTO θα ήταν "αφορολόγητο", αντίκα, λέσχη κτλ...

Η καραγκιοζιά με τα κυβικά φεύγει του χρόνου απ ότι ακούω, επιτέλους!

Πόσο στο ασφαλίζει κύριε το 4,2 2008 μοντέλο η ασφαλιστική? 20,000€? Φόρος επι αυτού και τέλος.

Απλά πράματα.

Link to comment
Share on other sites

βρε μαν ποια κάρτα αποδείξεων λες όλη την ώρα για να καταλάβω και εγώ ο noobas !!!

ΚΑΡΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ

δεν είχε την χρήση που περιμένανε, όχι άδικα βέβαια, όταν το καθεστώς απαιτεί να πάρεις απόδειξη και για τις τσίχλες.

Νόμιζω όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι το καθεστώς κυβικών είναι μια βλακεία και μισή, και ουσιαστικά οι απόψεις διίστανται στο αν πρέπει να είναι κάποιο είδος φόρου κατοχής (τέλος επί της αξίας, τέλος επί της αξίας ασφάλισης) ή τέλος χρήσης (τέλος συσχετισμένο με την κατανάλωση).

Προσωπικά βρίσκω δικαιότερο το δεύτερο μιας και η αξία ενός οχήματος είναι πλασματική (πόσο μάλλον η αξία ασφάλισης...) και παρουσιάζει διακυμάνσεις στον χρόνο. Επιπρόσθετα, αν το τέλος είναι συσχετισμένο με την κατανάλωση προμοτάρεις με φυσικό τρόπο το να προτιμάει ο κόσμος οχήματα που δεν καταναλώνουν για την καθημερινή του μετακίνηση.

Όλα τα υπόλοιπα περί ακριβού/πολυτελούς οχήματος ας έχουν ακριβότερο φόρο αγοράς ή/και ανεξάρτητο φόρο πολυτελείας

Link to comment
Share on other sites

Εξατομικευμένα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό είναι το δικαιότερο:

0,02 * Εμπορική αξία την ημ/νια αγοράς * συντελεστής παλαιότητας (0,5-1) * συντελεστής ρύπων/κατανάλωσης (0,5-1,5)

Συντελεστής Παλαιότητας με κλίμακα:

1 = Παλαιότητα < 1χρόνο

0,9 = Παλαιότητα < 3χρόνια

0,8 = Παλαιότητα < 5χρόνια

κ.ο.κ

Συντελεστής ρύπων/κατανάλωσης πάλι με κλίμακα. Συνήθως οι ρύποι συμβαδίζουν με την κατανάλωση. Ελάφρυνση για όσους δεν πληρώνουν πολλά σε καύσιμα. Επιβράβευση για όσους δεν μολύνουν:

1,5 = κατανάλωση πάνω από 15lt/100km ή ρύποι πάνω από 300

1,4 = κατανάλωση πάνω από 14lt/100km ή ρύποι πάνω από 260

.

.

.

.

0,6 = κατανάλωση πάνω από 5lt/100km ή ρύποι πάνω από 110

οι τιμές πάλι είναι ενδεικτικές, θέλει έρευνα για να γίνουν δίκαιες.

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετική η ιδέα σου αλλά μη εφαρμόσιμη. Ο πατέρας μου έχει ένα Golf 2 1.05 του 1984 για να πηγαίνει στα χωράφια. Τότε έκανε 1.300.000 δρχ και ήταν πανάκριβο. Καίει Super. Πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί ο παραπάνω τύπος;

Αλλά για να μην νομίζεις ότι φέρνω ακραία παραδείγματα, νομίζεις ότι έχει το υπουργείο στοιχεία για την αξία του Toyota Yaris 1.33 Dynamic '10 χωρίς μεταλλικό χρώμα;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία. Ο συντελεστής παλαιότητας μπορεί να ανεβαίνει και πάλι μετά από κάποια χρόνια (ειδικά για τις ημ/νιες αγοράς προ ευρώ) ούτως ώστε να εξισορροπεί τον πληθωρισμό.

Το υπουργείο κακώς να μην έχει αυτά τα στοιχεία (ποιός ο λόγος να ονομάζεται "Μεταφορών" αν δεν γνωρίζει τα βασικά). Εν πάσει περιπτώσει λύσεις υπάρχουν.

Γίνεται να υπάρχει πίνακας όλων των μοντέλων τα τελευταία 40 χρόνια και η πορεία των τιμών τους, όλες σε Ευρώ, με διόρθωση για τον πληθωρισμό (να άλλος ένας τρόπος που λύνεται και το πρόβλημα του Golf του 1984, χωρίς αλλαγή στην κλίμακα παλαιότητας).

Link to comment
Share on other sites

καλά κρασιά... τότε θα πρέπει να φτιάξουμε Ε9 για τα αυτοκίνητα που έχουμε στην κατοχή μας (μιας και το κράτος ξέρει μόνο τα κυβικά, ούτε μάρκα ούτε μοντέλο ούτε τίποτα...)

εάν λύσουν οοοοοοοοοοοοοοοολα τα υπόλοιπα προβλήματα του taxisnet, μπορεί να το κάνουν...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.