Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

παίδες μια ερωτησούλα αφού πιάσεται τα αμορτισέρ τα εργοστασιακά αμορτισερ που φοράει ένα αμάξι στα πόσα χιλ χιλιόμετρα θέλουν αλλαγή ?

Ανάλογα με τη χρήση. Αν το φορτώνεις συχνά με πολύ βάρος, μπαίνεις στις στροφές στο όριο, περνάς από καρόδρομους στα 40.000 χλμ μπορεί και λίγο παραπάνω να έχουν πρόβλημα. Αν δεν κάνεις τα παραπάνω μπορεί να πάνε και 180.000 χλμ, ανάλογα τη μάρκα.

Link to comment
Share on other sites

το σύστημα που πρωτάθηκε για τα σήματα θα το χαρακτηρίσω το λιγότερο γελείο....φαντάζομαι να λένε σε κάθε ηλικιωμένο (ιδιαίτερα) στην επαρχία να βάλει gps στο όχημα ~40 ετών.... θα γελάσουμε

προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα με το υπάρχων σύστημα (g/km)

απλά υποθέτω ότι επειδή όσοι μπορούνε ψάξανε/αγοράσανε οχήματα με λίγα gr/km (0 τέλη για κάτω από 99 γραμμάρια) μαζί με τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων παλαιότερων οχημάτων....εε μάλλον έλειπαν πολλά millions

in other news

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=t6F8O5A__Ds]Harley-Davidson Project LiveWire - YouTube[/ame]

10_verge_super_wide.jpg

Ποτέ δεν με συγκινούσαν harley-choppers και γενικά όλο το cruiser είδος ...

αλλά αυτό έχει ενδιαφέρον

ηλεκτροκινητήρας και οι πρώτες πληροφορίες μιλάνε για πολύ μικρή αυτονομία ~80κμ

Μπαταρίες θέλουμε .....

Link to comment
Share on other sites

Οτι βλακεία τους κατέβει δηλαδή εγω που κάνω καμια 30.000χιλ min τον χρονο θα πληρωνω το λιγότερο ενα χιλιάρικο από 240 ;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το σενάριο κυκλοφορεί απο πέρσυ και ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε, απλά κυκλοφορεί σε ενα σωρό χαζο-blog. Εδώ οι Ολλανδοί δεν κατάφεραν ποτέ να το εφαρμόσουν και το εγκατέλειψαν, θα δουλέψει στην Ελλάδα;

Link to comment
Share on other sites

Κανείς petrolhead που σέβεται τον εαυτό δεν έχει αυτοκίνητο αν δεν είναι το minimum 2500cc, για να μη πω 3000cc και πάνω. Εδώ στην Ελλάδα λοιπόν, δεν μας αφήνουν.

2446 είμια just στο όριο!

Εντάξει τα παραλές όμως, όλα τα καινούρια είνια πολύ χαμηλότερου κυβισμού και καλύτερης απόδοσης λόγω turbo.

Το σύστημα με το GPS είνια πολύ σωστό, αλλά δεν νομίζω να γίνεται να εφαρμοστεί, κι αν γίνεται θα γίνει πανικός με τις μαϊμουδιές, οπότε το καλό κράτος όπως σε όλα τ'άλλα θα μας βάλει πάλι κάνα τεκμήριο χιλιομέτρων (π.χ. έχεις μερτσεντές 3000 κυβικά, ε σίγουρα γράφεις 30.000 το χρόνο) και τα υπολογίσει τα ελάχιστα δυνατά διανυθέντα χιλιόμετρα με βάση τα κυβικά ή το co2. Τους έχω ικανούς, και έτσι όλοι όσοι γράφουν <5000 το χρόνο (και υπάρχουν πάμπολλα τέτοια οχήματα) θα συνεχίσουν να πληρώνουν κανονικά και κλασσικά το μόνο που θα υπάρξει θά 'ναι αύξηση προς τα πάνω.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

2446 είμια just στο όριο!

Εντάξει τα παραλές όμως, όλα τα καινούρια είνια πολύ χαμηλότερου κυβισμού και καλύτερης απόδοσης λόγω turbo.

Το σύστημα με το GPS είνια πολύ σωστό, αλλά δεν νομίζω να γίνεται να εφαρμοστεί, κι αν γίνεται θα γίνει πανικός με τις μαϊμουδιές, οπότε το καλό κράτος όπως σε όλα τ'άλλα θα μας βάλει πάλι κάνα τεκμήριο χιλιομέτρων (π.χ. έχεις μερτσεντές 3000 κυβικά, ε σίγουρα γράφεις 30.000 το χρόνο) και τα υπολογίσει τα ελάχιστα δυνατά διανυθέντα χιλιόμετρα με βάση τα κυβικά ή το co2. Τους έχω ικανούς, και έτσι όλοι όσοι γράφουν <5000 το χρόνο (και υπάρχουν πάμπολλα τέτοια οχήματα) θα συνεχίσουν να πληρώνουν κανονικά και κλασσικά το μόνο που θα υπάρξει θά 'ναι αύξηση προς τα πάνω.

Πρέπει να εισαι ο μοναδικός που βρίσκει το σύστημα με το GPS σωστό Σώτο.... :p

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να εισαι ο μοναδικός που βρίσκει το σύστημα με το GPS σωστό Σώτο.... :p

Είναι το μόνο σύστημα που θα μου επιτρέψει να έχω 5 αυτοκίνητα και να γράφω στο καθένα από 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.