Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Καλησπέρα στην παρέα. Λοιπόν στο ψητό. Έχω ένα corolla e12 1.6 hb του 2006. Φοράει κονι κιτρινα με ελατήριο 3ποντο mad. Αν και κοπανάει λίγο είναι βράχος το αμάξι αλλά: τα κονι 5 χρόνια έχουν φάει ήδη 2 επισκευές και πάνε τα μπροστινα για 3η. Οπότε σκέφτομαι την λύση coilover. Το κόστος μέγιστο 800 έχω δει την bc racing RM series με αντεστραμενο μπροστινό. Λόγω του ότι το αμάξι είναι καθημερινό θέλω την γνώμη σας. Ευχαριστω

Ειιι για μενα καμιά άποψη;

Link to comment
Share on other sites

Με λάμπες του κιλού σίγουρα τίθεται ένα θέμα, σωστά.

Αγοράζοντας ένα kit της προκοπής, σαν αυτό που έδειξε ο Superior_Mind παραπάνω, θεωρώ καλύπτεσαι, προφανώς έχοντας τα κατάλληλα φανάρια, οι μαϊμουδιές δεν υποστηρίζονται.

Προσωπικά έχω ακόμη το kit που αγόρασα το 2010 από Ελλάδα και πριν από αυτό, το kit που αγόρασα το 2003 ( από εξωτερικό ) με αλλαγμα λάμπας 1 ενδιάμεση φορά ( νομίζω το 2007 ) και είμαι ευχαριστημένος.

Δεν έχει παραπονεθεί κανένας, εκτός από μια φορά που είχε λασκάρει το μοτεράκι ρύθμισης ύψους και το εσωτερικό του φαναριού έπαιζε ελέυθερα και ενόχλησα έναν τύπο απέναντι. την επόμενη μέρα το έφτιαξα μόνιμα και δεν ξαναείχα θέμα.

1. Οι λάμπες ξένον δεν βγαίνουν σε H1/H4/H7 που είναι κλασσικά βύσματα αλλά σε διαφορετικά. Μόνο στα μαϊμουδοκίτ τα βρίσκεις με αυτές τις προδιαγραφές.

2. Πολλά αυτοκίνητα δεν έβγαιναν με option xenon. Π.χ. το punto το δικό μου (mk2b) δεν είχε. Οπότε δεν υπάρχουν και τα ανάλογα φανάρια (projector για xenon). Τα περισσότερα αυτοκίνητα που θα δεις xenon είναι 106 και punto, τα οποία δεν είχαν xenon για έξτρα.

Επειδή εδώ UK παίζουν και πολλά εργοστασιακά με xenon (audi, bmw, merc, porsche etc. είναι πιο κοινά απ'ότι ελλάδα) προσωπικά όλα τα xenon με ενοχλούν περισσότερο όταν τα έχω απέναντι, ακόμη και τα εργοστασιακά.

Link to comment
Share on other sites

εφόσον είναι λάμπα το πρόβλημα και όχι κάτι άλλο,

λογικά θα βρείς και σε βενζινάδικο(και στο συνεργείο της γειτονιάς σου)

οι πιο πιθανοί τύπου είναι

p21w(αν η λάμπα του φρένου είναι ξεχωριστή απο αυτή της πορείας) ή

p21/5w(2 σε ένα λύση λάμπα φρένου και πορείας σε 1 κέλυφος)

ps. αν έχεις ιαπωνικό όχημα είναι πιθανό να φοράει ένα διαφορετικό τύπο που είναι λίγο πιο σπάνιος τύπος(w21w το όνομά της)

Link to comment
Share on other sites

Ειιι για μενα καμιά άποψη;

Λοιπον.. στα τελευταια μου αμαξια (opel gt, audi tt, bmw z4) ειχα φορεσει και στα 3 coilovers.. και τα τρια εμπαιναν τραπεζι αλλα επισης και στα τρια η ανεση πηγε για τσαι.. Θεωρω πως οι αναρτησεις αυτες δεν ειναι για δρομο αλλα μονο για πιστα. Προσωπικα αποκλειεται να ξαναβαλω coilovers σε οποιοδηποτε αμαξι απο δω και στο εξης!

Επειδη ειχα και στο Α3 μου (πριν μου το κλεψουνε) kοni κιτρινα με Η&R ελατηρια νομιζω οτι ειναι η χρηση τομη απο θεμα ανεσης και κρατηματος.. Για εμενα ξαναβαλε koni.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον.. στα τελευταια μου αμαξια (opel gt, audi tt, bmw z4) ειχα φορεσει και στα 3 coilovers.. και τα τρια εμπαιναν τραπεζι αλλα επισης και στα τρια η ανεση πηγε για τσαι.. Θεωρω πως οι αναρτησεις αυτες δεν ειναι για δρομο αλλα μονο για πιστα. Προσωπικα αποκλειεται να ξαναβαλω coilovers σε οποιοδηποτε αμαξι απο δω και στο εξης!

Επειδη ειχα και στο Α3 μου (πριν μου το κλεψουνε) kοni κιτρινα με Η&R ελατηρια νομιζω οτι ειναι η χρηση τομη απο θεμα ανεσης και κρατηματος.. Για εμενα ξαναβαλε koni.

Έχοντας πια κακη εμπειρια απο Κονι και επισκευες τους σκεφτομαι το εξης. Αλλαγη των ελατηριων Mad με Ηr που εχω ακουσει οτι ειναι πιο προοδευτικα και μετα μολις ξαναχρειαστει επισκευη αμορτισερ 4 KYB excel-g και τελος....

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας πια κακη εμπειρια απο Κονι και επισκευες τους σκεφτομαι το εξης. Αλλαγη των ελατηριων Mad με Ηr που εχω ακουσει οτι ειναι πιο προοδευτικα και μετα μολις ξαναχρειαστει επισκευη αμορτισερ 4 KYB excel-g και τελος....

Τα KYB excel-g επισκευάζονται;

Link to comment
Share on other sites

Τα KYB excel-g επισκευάζονται;

Όχι αλλά με τιμή 240 τοποθετημένα και αντοχή 50+++ Χιλ χλμ είναι καλύτερα. Τα κονι μαζί με τις 2 επισκευές έχουν ήδη πάει 950.....για 5 χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Όχι αλλά με τιμή 240 τοποθετημένα και αντοχή 50+++ Χιλ χλμ είναι καλύτερα. Τα κονι μαζί με τις 2 επισκευές έχουν ήδη πάει 950.....για 5 χρόνια...

Τα KYB excel-g τα φοραω στο yaris μου μέχρι τώρα εχω κάνει 160 χιλ και με τον έλεγχο που έκανα πριν ένα μηνά μου έβγαλε 79% 81% τα μπροστά και πισω 85% και τα δυο , η χρηστή στα περισσότερα χιλιόμετρα φυσιολογική πλην μερικά σε πίστα. Από άποψη απόδοσης η μέρα με την νύχτα με τα μάμα το μόνο κακό που έχουν είναι ότι κοπανανε παρα πολύ

Link to comment
Share on other sites

παίδες μια ερωτησούλα αφού πιάσεται τα αμορτισέρ τα εργοστασιακά αμορτισερ που φοράει ένα αμάξι στα πόσα χιλ χιλιόμετρα θέλουν αλλαγή ?

Ανάλογα το αμάξι, συνήθως 130-150.000 αλλά ξέρω και mercedes που έχουν κάνει 400.000 και δεν έχουν πάθει τίποτα..

Για να γιορτάσουμε και τη νίκη της Audi στο Leman :shifty:

10177218_787000137976961_4236951831217819422_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

παίδες μια ερωτησούλα αφού πιάσεται τα αμορτισέρ τα εργοστασιακά αμορτισερ που φοράει ένα αμάξι στα πόσα χιλ χιλιόμετρα θέλουν αλλαγή ?

Στο οπελ που ειχε aftermarket bilstein + HR ελατηρια (οτινανε.. κεραυνος μαλλον τον ειχε χτυπησει

για να βαλει τετοια αναρτηση σε κορσα χιλιαρι)τα αλλαξα τους πρωτους μηνες με εργοστασιακα

ελατηρια και kayaba.Το αυτοκινητο μεχρι που το εδωσα με 350000 φευγα χλμ και πηγαινα

σε κατσικοδρομους (χωριο γαρ) με επιβατες ΔΕΝ τα αλλαξα και δεν με δειξανε σημαδια

φθορας.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.