Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ναι, απλά μην το παρακάνεις με τη θερμοκρασία ( Κ ) λευκού προς τα πάνω, γιατί πέφτει και η ισχύς, μείνε κάπου στα 3800-4500 που είναι και τα περισσότερα εργοστασιακά

Link to comment
Share on other sites

Mέχρι 6000κ σε xenon είναι μια χαρά απλά θα μπλεδίζει αρκετά. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν άλλο projectorα για xenon και άλλον για Λάμπες αλογόνου. Η mercedes βάζει και στα δύο το ίδιο!

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει κ ο fatal σχετικά με την θερμοκρασία, μέχρι 6000Κ είναι ανεκτά και η δέσμη σου έχει επαρκή ισχύ.

Μετά πέφτει αισθητά και μπλεδίζει αρκετά. Η μεγαλύτερη ισχύς φωτισμού είναι περι τις 4300-4500K πάντως, εκεί είναι το peak της καμπύλης γιαυτό επιλέγουν αυτό για τα εργοστασιακά HID.

Mέχρι 6000κ σε xenon είναι μια χαρά απλά θα μπλεδίζει αρκετά. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν άλλο projectorα για xenon και άλλον για Λάμπες αλογόνου. Η mercedes βάζει και στα δύο το ίδιο!

H C Class του φίλου μας uNick έχει reflectors στη μεγάλη σκάλα ( προβολείς ) οπότε θα είναι και μια χαρα με καλούς λαμπτήρες αλογόνου για χρήση προβολέων/σινιάλου.

Αντίστοιχα το ότι έχει projector στην μεσαία σκαλα είναι η προϋπόθεση για να μην τυφλώνει τους απέναντι και τους πεζόυς

Έγινε επεξεργασία από felix
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα. Λοιπόν στο ψητό. Έχω ένα corolla e12 1.6 hb του 2006. Φοράει κονι κιτρινα με ελατήριο 3ποντο mad. Αν και κοπανάει λίγο είναι βράχος το αμάξι αλλά: τα κονι 5 χρόνια έχουν φάει ήδη 2 επισκευές και πάνε τα μπροστινα για 3η. Οπότε σκέφτομαι την λύση coilover. Το κόστος μέγιστο 800 έχω δει την bc racing RM series με αντεστραμενο μπροστινό. Λόγω του ότι το αμάξι είναι καθημερινό θέλω την γνώμη σας. Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει κ ο fatal σχετικά με την θερμοκρασία, μέχρι 6000Κ είναι ανεκτά και η δέμση σου έχει επαρκή ισχύ.

Μετά πέφτει αισθητά και μπλεδίζει αρκετά. Η μεγαλύτερη ισχύς φωτισμού είναι περι τις 4300-4500K πάντως, εκεί είναι το peak της καμπύλης γιαυτό επιλέγουν αυτό για τα εργοστασιακά HID.

H C Class του φίλου μας uNick έχει reflectors στη μεγάλη σκάλα ( προβολείς ) οπότε θα είναι και μια χαρα με καλούς λαμπτήρες αλογόνου για χρήση προβολέων/σινιάλου.

Αντίστοιχα το ότι έχει projector στην μεσαία σκαλα είναι η προϋπόθεση για να μην τυφλώνει τους απέναντι και τους πεζόυς

Δεν πάει ακριβώς έτσι. Τα κινέζικα τυφλώνουν ακόμη και με προτζέκτορες, σε μικρότερο βαθμό βέβαια..

Link to comment
Share on other sites

πραγματικα ευχαριστω για ολες τις πληροφοριες ! δεν θελω να ειμαι "ενοχλητικος" για τους υπολοιπους στον δρομο και γιαυτο ρωταω και τοσα. αν βαλω xenon θα βαλω στον ιδιο που εβαλα μεμβρανες και εχει καλες μαρκες οχι κινεζικα. ευχαριστω και παλι ολους :D

Link to comment
Share on other sites

ωραια! αυτα ακριβως εχω και εγω :D οποτε θα ειμαι κομπλε με τα xenon? :triniti:

Είχα aftermarket στο punto.

Κατ'αρχάς είναι περίπλοκη σχετικά η εγκατάσταση, αν σου καεί ένα εξάρτημα (συνήθως καίγεται το μπαλάστ στα κινέζικα) θα ψάχνεσαι ή θα πρέπει να αγοράσεις κι άλλο 'κιτ'.

Η ποιότητα κατασκευής έινια τραγική.

Σίγουρα θα βλέπεις καλύτερα αλλά όλοι οι άλλοι θα σε βρίζουν αυτό είναι δεδομένο εμένα μόνο που δνε με είχαν πλακώσει στο ξύλο, και:

1. δεν τα είχα αγοράσει/τοποθετήσει εγώ, έτσι το αγόρασα

2. ήταν σίγουρα από τα φώτα γιατί είχαν φτάσει στο σημείο να μπαίνουν αυτοκίνητα πίσω μου και να μου βάζουν επίτηδες τα μεγάλα

3. ήταν καλά ρυθμισμένα και τα είχα χαμηλά

Τελικά τα έβγαλα και ηρέμησα, και όταν μου καίγεται μια λάμπα απλά αλλάζω μια λάμπα, δεν κάνω διδακτορικό να λύνω τα προβλήματα των Xenon. Αν θες Xenon πάρε αυτοκίνητο με εργοστασιακά xenon ή ψάξε και πάρε όλα τα εξαρτήματα και θα καταλάβεις γιατί το μεν κάνει 100 ευρώ και το δε 2000 ευρώ (έξτρα αισθητήρες πίσω άξονα, πλυστικό σύστημα, σοβαρά μπαλλάστ και όχι κινεζιές, λάμπες με κόστος 100 ευρώ η μία κλπ.).

Κανονικά δεν θα έπρεπε να περνάει ΚΤΕΟ με αυτά αλλά στνη Ελλάδα δεν ασχολούνται. Κανένα από τα ΚΙΤ που πωλούνται δεν είναι πιστοποιημένο για χρήση στο δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει ακριβώς έτσι. Τα κινέζικα τυφλώνουν ακόμη και με προτζέκτορες, σε μικρότερο βαθμό βέβαια..

Θα σε ενδιέφερε να το εξηγήσεις περαιτέρω αυτό ?

Γιατί ομολογώ ότι για ποιότητα κατασκευής στα ballast έχω ακούσει, για ποιότητα στις λάμπες περι μακροζωίας και ακρίβειας στην προδιαγραφή θερμοκρασίας λευκού ναι, αυτό που γράφεις ίσως να είναι και πρώτη φορά που το ακούω, εκτός κι αν δεν έδωσα ποτέ σημασία σε αυτόν που το είπε, λόγω του ότι δεν εξήγησε το γιατί.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω εγώ ο λαλάκας κάτι.

ΤΙ ΛΟΓΟ έχεις / έχετε / έχουμε για να βάλουμε τα Xenon?

Και εξηγώ. Στην πόλη και σε περιβάλλον που είναι τίγκα απο τεχνιτό φωτισμό και ambience light, το Xenon δεν κάνει καμία διαφορά.

Εκεί που κάνει αισθητή διαφορά και θα το καταλάβω είναι πχ σε επαρχιακούς δρόμους, που αν μένεις κάπου εκεί τότε ναι με τα 1000.

Για οτιδήποτε είναι καθαρά αισθητικό (που και αυτό το δέχομαι και το καταλαβαίνω).

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω εγώ ο λαλάκας κάτι.

ΤΙ ΛΟΓΟ έχεις / έχετε / έχουμε για να βάλουμε τα Xenon?

Και εξηγώ. Στην πόλη και σε περιβάλλον που είναι τίγκα απο τεχνιτό φωτισμό και ambience light, το Xenon δεν κάνει καμία διαφορά.

Εκεί που κάνει αισθητή διαφορά και θα το καταλάβω είναι πχ σε επαρχιακούς δρόμους, που αν μένεις κάπου εκεί τότε ναι με τα 1000.

Για οτιδήποτε είναι καθαρά αισθητικό (που και αυτό το δέχομαι και το καταλαβαίνω).

εγω προσωπικα εκτος απο αισθητικους λογους το βαζω γιατι κανω πολλα πανω κατω Αθηνα-Λαμια-Χωριο και μεγαλο μερος της εθνικης δεν εχει φωτα ενω προς το χωριο δεν εχει καθολου (μονο σε διασταυρωσεις).

Συν οτι με τα xenon οι πινακιδες φωτιζονται πολυ καλυτερα και διακρινεις πανευκολα τι γραφουν χωρις να σου επιστρεφουν το φως πισω ετσι ωστε να σε τυφλωνει.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης τα xenon απ το εργοστάσιο έχουν Auto Leveling, ρυθμίζονται αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες..

Θα σε ενδιέφερε να το εξηγήσεις περαιτέρω αυτό ?

Γιατί ομολογώ ότι για ποιότητα κατασκευής στα ballast έχω ακούσει, για ποιότητα στις λάμπες περι μακροζωίας και ακρίβειας στην προδιαγραφή θερμοκρασίας λευκού ναι, αυτό που γράφεις ίσως να είναι και πρώτη φορά που το ακούω, εκτός κι αν δεν έδωσα ποτέ σημασία σε αυτόν που το είπε, λόγω του ότι δεν εξήγησε το γιατί.

Το γιατί δεν το ξέρω ούτε εγώ. Πάντως το έχω συμπεράνει από πολλού φίλους και γνωστούς που έχουν αλλάξει τις λάμπες τους με κινέζικες και πραγματικά είναι πολύ ενοχλητικό.

Εγώ έχω βάλει phillips diamond vision 5000κ απλές αλογόνου και φέγγουν μια χαρά, αν και νομίζω οι crystal vision 4300k θα ήταν καλύτερες..

10374001_812267822116859_1156083011289518132_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με λάμπες του κιλού σίγουρα τίθεται ένα θέμα, σωστά.

Αγοράζοντας ένα kit της προκοπής, σαν αυτό που έδειξε ο Superior_Mind παραπάνω, θεωρώ καλύπτεσαι, προφανώς έχοντας τα κατάλληλα φανάρια, οι μαϊμουδιές δεν υποστηρίζονται.

Προσωπικά έχω ακόμη το kit που αγόρασα το 2010 από Ελλάδα και πριν από αυτό, το kit που αγόρασα το 2003 ( από εξωτερικό ) με αλλαγμα λάμπας 1 ενδιάμεση φορά ( νομίζω το 2007 ) και είμαι ευχαριστημένος.

Δεν έχει παραπονεθεί κανένας, εκτός από μια φορά που είχε λασκάρει το μοτεράκι ρύθμισης ύψους και το εσωτερικό του φαναριού έπαιζε ελέυθερα και ενόχλησα έναν τύπο απέναντι. την επόμενη μέρα το έφτιαξα μόνιμα και δεν ξαναείχα θέμα.

Link to comment
Share on other sites

βαλτε made in japan xenon αλα εχουν 250 το set εγω που θελω και στο sunny n13 και στο golf iv να βαλω εχουν 1000 ευρω γιατι το golf μου φοραει 2πλα προβολακια ομιχλης και οποιος θελει φαναρι απο golf iv οδηγου με τοσα τρακαρισματα ας στιλει π.μ MTEC HID Xenon Kit

Έγινε επεξεργασία από BILL5
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.