Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καποια στιγμη θα αλλαχτουν αλλα προς το παρον το μονο που θα κανω ειναι να του βαλω φιμε...

Λεω να βαλω Νο2 οδηγο-συνοδηγο, Νο3(ή και παραπανω) στα πισω, και Νο2 στο μπαρμπριζ πισω.

Ετοιμα τα φιμε. Μπροστα 2η σκαλα και πισω τριτη κατραμι. Απο μεσα βλεπω πολυ ανετα ακομα και το βραδυ και πισω και πλαγια

post-14956-1416078501,3961_thumb.jpg

post-14956-1416078501,4734_thumb.jpg

post-14956-1416078501,5304_thumb.jpg

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τι σκαλα ρε μαν :p

να φανταστώ εχεις 30αρες μπρος και 15% διαπερατότητα πισω

ε με σκαλες τα λενε ολοι :p πανω κατω τα ιδια ειναι σε ολες τις μαρκες αποτι εχω δει

μπροστα εχουν μπει οι CS-35 και πισω οι CS-20

fTHNUj8.png

Έγινε επεξεργασία από uNick
Link to comment
Share on other sites

βεβαια το φιμε εχει καλυψει τα μεσαια φωτα των φρενων και ειναι λιγοτερο ορατα αλλα οχι τελειως.

και οκ δεν το λες και μπανγκμπας... ειναι λιγο πιο σκουρα στην φωτο αποτι κανονικα :p τα σκουρα εκτος απο καγκουρια πισω :whistle2: τα εβαλα και για να προστατεψω το εσωτερικο. :) εγινε πολυ καλυτερο αποτι περιμενα :D σειρα εχουν xenon... εχω βρει διαφορα στο ebay απο 25€... αξιζει η θα τα αλλαξω σε 1 μηνα?

επισης οπως εψαχνα για ζαντες.. βλεπω καποιες που γραφουν 7.0Χ16 και αλλες που γραφουν 7.5Χ16... τι ειναι αυτο το 7.0/7.5? και πως θα ξερω ποιες φοραω? (χωρις να τις βγαλω :p)

Link to comment
Share on other sites

To πρώτο νούμερο είναι το φάρδος της ζάντας σε ίντσες.

Kάθε διάσταση φάρδους έχει και ένα min-max για τη διάσταση φάρδους στο ελαστικό που μπορεί να φιλοξενήσει ( υπάρχει κάπου online πίνακας σχετικής αντιστοιχίας), π.χ. 6.0' 175-195 ( παράδειγμα είναι δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα)

H διάσταση της ζάντας γράφεται σίγουρα στο εσωτερικό της κάπου, ή είναι τυπωμένη στην περιφέρεια ( π.χ. δες εδώ). Εναλλακτικά βρίσκεις τι μοντέλο φοράς και ψάχνεις online ή στον αντιπρόσωπο.

Έγινε επεξεργασία από felix
Link to comment
Share on other sites

Τα ξενον ειναι ακαταλληλα (σε καποιες χωρες απαγορευεται κιολας) για αυτοκινητα χωρις πλυστικο συστημα και με κατοπτρο διαχυσης. Εσυ θα βλεπεις καλυτερα, ολοι οι απεναντι ομως χειροτερα.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να ειναι τοσο ασχημο για τους απεναντι. εχω δει απειρα αμαξια με xenon και ημουν και σε πολυ χαμηλο αμαξι αλλα ουτε με στραβωναν ουτε ειχα δυσκολια να δω τον δρομο. μπορεις εξαλλου να ρυθμισεις και το υψος που φωτιζουν. χμμμ:hm::hmm:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου είπαν παραπάνω ισχύει...πλυστικά, αυτόματη ρύθμιση ύψους σε απότομη αλλαγή κλίσης και projectors είναι τα προαπαιτούμενα για πιστοποίηση στις αυτοκινητοβιομηχανίες και δεν είναι για πλάκα.

Πέρα από αυτό, χάνεις ισχύ από τη δέσμη φωτισμού των xenon αν δεν έχεις projectors και έχουν απλά δομή ανακλαστήρων τα φανάρια σου ( reflectors ) καθώς η δέσμη διαχέεται σε μεγαλύτερη γωνία και γενικά φέγγουν στο γάμο του καραγκιόζη.

Ενδέχεται να έχεις δεί xenon σε αυτοκίνητα που διαθέτουν projector headlights και να μην είχες φυσικά αυτό το πρόβλημα. Σε VW Polo 9N φίλου με τα μαμίσια φανάρια και xenon μας σταμάτησε πεζή κυρία στο δρόμο και έσκουζε ότι την τύφλωναν.

Έγινε επεξεργασία από felix
Link to comment
Share on other sites

To υψος ρυθμιζεται, η διαχυση οχι. Γι'αυτο (υποθετω) τα μαμισια εχουν πλυστικο συστημα, γιατι με σκονη στο φαναρι γινεται μεγαλη διαχυση, οπως επισης εχουν διαφορετικο συστημα ανακλασης εσωτερικα. Πολυ ωραιο παραδειγμα ειναι τα μηχανακια που εχουν ξενον. Δε βλεπεις χριστο.

Αυτο που εχω παρατηρησει σε οσους με στραβωνουν ειναι αφτερμαρκετ ξενον ή προβολακια ομιχλης ή tdm με ξενον (κλασσικο παραδειγμα) και ειδικα σε επαρχιακους αναβω οτι εχω διαθεσιμο για να βλεπω δεν μπα να του καει ο αμφιβληστροειδης.

Πειραματισου με λαμπες, η βαλε κανονικο κιτ με φαναρι, βαλε καλα ομιχλης που εχεις επιλογη να τα σβηνεις κιολας.

http://webarchive.nationalarchives.gov.uk/20120606172804/http://assets.dft.gov.uk/publications/dft-information-sheets/aftermarket-hid-headlamps.pdf

self leveling και cleaning system

Έγινε επεξεργασία από aggelopas
Link to comment
Share on other sites

To πρώτο νούμερο είναι το φάρδος της ζάντας σε ίντσες.

Kάθε διάσταση φάρδους έχει και ένα min-max για τη διάσταση φάρδους στο ελαστικό που μπορεί να φιλοξενήσει ( υπάρχει κάπου online πίνακας σχετικής αντιστοιχίας), π.χ. 6.0' 175-195 ( παράδειγμα είναι δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα)

H διάσταση της ζάντας γράφεται σίγουρα στο εσωτερικό της κάπου, ή είναι τυπωμένη στην περιφέρεια ( π.χ. δες εδώ). Εναλλακτικά βρίσκεις τι μοντέλο φοράς και ψάχνεις online ή στον αντιπρόσωπο.

Που έχει πίνακα που να δείχνει πόσο πλάτος ελαστικού δέχεται κάθε πλάτος ζάντας;

Link to comment
Share on other sites

Σε τεύχος 4Τ του 1994 που έχω φυλαγμένο στην αποθήκη...:p

Αδυνατώ να θυμηθώ πού ακριβώς αλλά ήταν κάπου τότε που το είδα. Φαντάζομαι θα υπάρχουν αν googlαρεις

EDIT : έχει και calculator πλέον

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου είπαν παραπάνω ισχύει...πλυστικά, αυτποματη ρύθμιση ύψους σε απότομη αλλαγή κλίσης και projectors είναι τα προαπαιτούμενα για πιστοποίηση στις αυτοκινητοβιομηχανίες και δεν είναι για πλάκα.

Πέρα από αυτό, χάνεις ισχύ από τη δέσμη φωτισμού των xenon αν δεν έχεις projectors και έχουν απλά δομή ανακλαστήρων τα φανάρια σου ( reflectors ) καθώς η δέσμη διαχέεται σε μεγαλύτερη γωνία και γενικά φέγγουν στο γάμο του καραγκιόζη.

Ενδέχεται να έχεις δεί xenon σε αυτοκίνητα που διαθέτουν projector headlights και να μην είχες φυσικά αυτό το πρόβλημα. Σε VW Polo 9N φίλου με τα μαμίσια φανάρια και xenon μας σταμάτησε πεζή κυρία στο δρόμο και έσκουζε ότι την τύφλωναν.

αρχιζουν οι ερωτησεις του ασχετου τωρα :p

αυτο εδω ειναι Projector headlight? (το αριστερο)

http://i194.photobucket.com/albums/z9/mylesfiggy/DSC_0067.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.