Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καγκουριές selespeed volume 2n+1 :p

Πάω στη γειτονιά γυρνώντας σπίτι και κάνω κατέβασμα από 2α -> 1η με γκάζι για να ακούσω το μοτέρ.

Αυτό που έχει να ματσάρει αυτόματα τις στροφές όταν πατάς γκάζι και κατεβάζεις είναι γαμάτο.

Epic fail της εβδομάδας βέβαια ήταν που το είχα στο αυτόματο mode, είχε 4η, κατέβασα 2 σχέσεις και έχωσε 1η αντί 2α σε πλατεία (το σήκωναν τα χιλιόμετρα) και πήγαινα σαν το καγκουρώ.

Είναι η πρώτη φορά που συμβιώνω με αυτόματο και τολμώ να πω ότι με εξαίρεση παράλληλα παρκαρίσματα όπου μου λείπει ο συμπλέκτης και σε εκκινήσεις που φυσικά δεν μπορώ να κάνω γιατί θέλει να πατήσεις γκάζι και φρένο μαζί και δεν είμαι τόσο κάγκουρας, σε όλα τα υπόλοιπα είναι πολύ πιο βολικό από το απλό. Ειδικά σε κίνηση και σε στροφιλίκια είναι απολαυστικό.

Link to comment
Share on other sites

με εξαίρεση παράλληλα παρκαρίσματα όπου μου λείπει ο συμπλέκτης

να ξερεις οτι οσοι εχουν supercars εχουν πατημενο λιγο φρενο και παραλληλα πατανε και λιγο γκαζακι για να παρκαρουν, δοκιμασε το :p

Ωραιες οι ζαντες στο z4 , ποιες ειναι? (κριμα που θα το δωσεις)

Link to comment
Share on other sites

Ποιο μοντέλο είναι?

2200cc εξακυλινδρο με 170 αλογατα... Δεν παει αλλα μ' αρεσει ο ηχος του εξακυλινδρου.

Ωραιες οι ζαντες στο z4 , ποιες ειναι? (κριμα που θα το δωσεις)

Ειναι ρεπλικες 19αρες bbs leman...

Οποιος το βλεπει οντως "κριμα να το δωσεις" μου λεει.:tomato:

Τα αμαξια τα βαριεμαι να σου πω την αληθεια δυσκολα βγαζουν 2ετια στα χερια μου.. Απο το 2010 μεχρι σημερα ειχα opel gt, audi tt 2.0 tfsi και τωρα το Ζ4... Βεβαια αλλες οι εποχες πριν απο 2-3 χρονια, αλλες σημερα.

Βασικα τωρα θελω να το δωσω για να παρω ενα 320 e90 ή καποιο Α4 2.0t.

Kαι 2 ακομα γκαμπριο:

20140418_141149.jpg

20140418_141512.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ωχ δεν είχα δει την τελευταία σελίδα. Θα ξενερώσεις στην e90, θα σου φαίνεται τάφος..

Καλα μη φανταστεις οτι και το Ζ4 ειναι τραγικα πιο γρηγορο.. απλα βαρεθηκα λιγο τα καμπριο και θελω κατι που να εχει καλη ηχομονωση και να μην τριζει.

Εχουμε και ενα Ε46 320 του 2003 μοντελο χαμηλωμενο με 18αρες και εχει τρομερη ποιοτητα κυλισης, ηχομονωση κτλ. Ελπιζω και το επομενο του (Ε90) να ειναι το ιδιο και καλυτερο.

Τεσπα θα δειξει..

Link to comment
Share on other sites

18άρα ζάντα για Ελλάδα+ πάντως είναι πιο μαζοχιστικό απο το να σε ξυπνάει κάθε μέρα η γκόμενα με μια κλωτσιά στα @@...

Ειδικά σε αυτοκίνητα που είναι καθαρά για κοσμητικούς λόγους νομίζω πως είναι too much για τους κωλόδρομους μας.

Επίσης αν βρεις χτύπα ένα 335d που δεν έχω ιδέα πόσο θα έχει κάτω αλλά είναι μεγάλη ηδονή.

Link to comment
Share on other sites

18άρα ζάντα για Ελλάδα+ πάντως είναι πιο μαζοχιστικό απο το να σε ξυπνάει κάθε μέρα η γκόμενα με μια κλωτσιά στα @@...

Ειδικά σε αυτοκίνητα που είναι καθαρά για κοσμητικούς λόγους νομίζω πως είναι too much για τους κωλόδρομους μας.

Επίσης αν βρεις χτύπα ένα 335d που δεν έχω ιδέα πόσο θα έχει κάτω αλλά είναι μεγάλη ηδονή.

19αρα ειναι μονο για ματι στην Ελλαδα.. μιλαμε για πολυ κοπανημα. Με τις 18αρες ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα αλλα και εκει κοπαναει.

Το καλυτερο ειναι 16αρα με ψηλο προφιλ και περνας αερα λακουβες κτλ.

Το 335 εχει 1100ε τελη, 2260ε φορο πολυτελειας και 22600ε τεκμηριο.. :suicide2: :hehe::p

Link to comment
Share on other sites

Καλά τον έκανε τον βλάκα!

Όσον αφορά τις ζάντες, πιστεύω ότι οι 17άρες είναι στο όριο όταν φοράς σκληρότερες αναρτήσεις και το αμάξι είναι χαμηλωμένο. Αλλιώς και 18άρες παλέυονται!

10338227_809429362400705_774927654417244297_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στη Ελλαδα θα συνεχισει να μιλαει.

Με το αλλο χερι θα σου δειχνει κωλοδαχτυλο και θα ζηταει ρεστα.

Μπα πιστεψε με σε οσους/ες το δοκιμασα σπορισαν το σωβρακο

και το κλεισαν με την μια.Με την μπετονιερα παντα,γιατι με το C90

ουτε καν...

in other news..

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.