PetrosD Ιούνιος 3, 2014 #14021 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2014 BMW 181 Diamond Black. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούνιος 3, 2014 #14022 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2014 Το ίδιο έχουμε (μαύρο μεταλλικό - Diamond swartz κάπως έτσι γράφεται στα γερμανικά) άλλα φαίνεται ποιο γκρίζο το δικό σου Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούνιος 3, 2014 #14023 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2014 Μιας και βάζουμε φώτος από τα τουτού μας, ας βάλω κι εγώ μία μετά από πλύσιμο :snap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 3, 2014 #14024 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2014 Φάνη τώρα που το έχεις λίγο καιρό, απο κατανάλωση πως πάει?Καίει λίγο πάνω απο την BMW του Πέτρου ή φυσιολογικά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούνιος 3, 2014 #14025 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2014 Καίει 2.5 φορές παραπάνω από το t-jet της γυναίκας το οποίο καίει ~7l/100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 3, 2014 #14026 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2014 LOL Οκ πήρα απάντηση αναμενόμενη Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Ιούνιος 4, 2014 #14027 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Μιας και βάζουμε φώτος από τα τουτού μας, ας βάλω κι εγώ μία μετά από πλύσιμο :snap:Ποιό είναι το hi-power ή το low-power;Πόσα km έχεις κάνει;Το 40th anniversary edition είναι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούνιος 4, 2014 #14028 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Ποιό είναι το hi-power ή το low-power;Πόσα km έχεις κάνει;Το 40th anniversary edition είναι;To 231 είναι(high), έχει κάνει 54Κ km και είναι το Evolve, UK special edition, ένα από τα 500. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatal Ιούνιος 4, 2014 #14029 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Πρόσφατα αλλάχτηκαν αναρτήσεις, έγινε και ολικό service και ΠΕΤΑΕΙ :jump1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 4, 2014 #14030 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Dolly, ψώνισα άλλο εγκέφαλο, χωρίς πρόγραμμα και χωρίς immobilizer και ήρθε χτες. Σήμερα θα τον βάλω πάνω και ελπίζω να δω φυσιολογικότερα νούμερα κατανάλωσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatal Ιούνιος 4, 2014 #14031 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Και μια απ΄το πλοίο μαζί με νεότερο αδερφάκι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 4, 2014 #14032 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Και μια απ΄το πλοίο μαζί με νεότερο αδερφάκι Πρέπει να είσαι μεγάλος "χεράς" για να πάρκαρες το πλοίο σε τέτοιο στενό! :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatal Ιούνιος 4, 2014 #14033 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Πρέπει να είσαι μεγάλος "χεράς" για να πάρκαρες το πλοίο σε τέτοιο στενό! :hehe: Με ευνοούσε ο άνεμος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούνιος 4, 2014 #14034 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Το rx8 ειναι απο τα ωραιότερα sport coupe ακόμη και 10+ χρόνια απο την παρουσίαση του . Συνδιάζοντας μοναδικά χαρακτηριστικά για την κατηγορία του ( 4 θέσεις - πορτες - πισωκούνα ) Κρίμα που δεν του φορέσαν κανένα πιό αξιοπίστο και με λιγότερη κατανάλωση μοτερ ( ακόμη και το 2.3 4c απο το mps 3 καλύτερο θα ηταν απο τον vangel ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούνιος 4, 2014 #14035 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Μετραει η να βγαλω το κουτακι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούνιος 4, 2014 #14036 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Κρίμα που δεν του φορέσαν κανένα πιό αξιοπίστο και με λιγότερη κατανάλωση μοτερ ( ακόμη και το 2.3 4c απο το mps 3 καλύτερο θα ηταν απο τον vangel ) Θα διαφωνήσω σχετικά με την επιλογή κινητήρα(θα συμφωνήσω βέβαια με το θέμα κατανάλωσης ) Πέρα από τα ελάχιστο βάρος/μικρό όγκο που του επιτρέπουν να τοποθετηθεί πολύ χαμηλά και να συνεισφέρει στο ιδανικό ζύγισμα/συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το power delivery είναι απίστευτα ομαλό. Όσο αφορά την αξιοπιστία, στο UK owners club υπάρχουν παραδείγματα που έσκασαν στα 60Κ αλλά και στα 160Κ. Σπουδαίο ρόλο παίζει η συντήρηση, δεν είναι αμάξι που το παίρνεις και το πας μία φορά το χρόνο για service. Του αλλάζω λάδι κάθε 3000 χιλιόμετρα, premix(λάδι για 2χρονα στο τεπόζιτο) και μετά από 8 χρόνια και 54Κ έχει τιμές συμπίεσης καινούργιου. Το rebuild του μοτέρ από specialists πάει max 3000 ευρώ(γυάλισμα/porting/εγγύηση included). Αν σκεφθείς ότι μπορείς να αγοράσεις non runner με 800 ευρώ, δύσκολα βρίσκεις παρόμοιο αυτοκίνητο στα 3800. Εάν δε πιάνουν τα χέρια σου, υπάρχει τόνος πληροφοριών στο net να δοκιμάσεις το rebuild μόνος σου. Είναι τόσο εύκολο αμάξι να δουλέψεις που πραγματικά ξυπνάει τον diy μηχανικό μέσα σου, χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία αλλά με αρκετό διάβασμα και τα σωστά εργαλεία, άλλαξα βάσεις μηχανής, σωλήνες ψυγείου, λάδια σε διαφορικό/κιβώτιο, επιλογέα κλπ.. who me, που πέρα από σταθερό χέρι και όρεξη, δεν έχω ξαναδουλέψει σε αυτοκίνητο. Οκ, είμαι λίγο biased Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Ιούνιος 4, 2014 #14037 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Είναι τόσο εύκολο αμάξι να δουλέψεις που πραγματικά ξυπνάει τον diy μηχανικό μέσα σουΕιναι προσόν αρκετών ιαπωνικών αυτο. Σαν lego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
felix Ιούνιος 4, 2014 #14038 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2014 Θα διαφωνήσω σχετικά με την επιλογή κινητήρα(θα συμφωνήσω βέβαια με το θέμα κατανάλωσης )Πέρα από τα ελάχιστο βάρος/μικρό όγκο που του επιτρέπουν να τοποθετηθεί πολύ χαμηλά και να συνεισφέρει στο ιδανικό ζύγισμα/συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το power delivery είναι απίστευτα ομαλό. Όσο αφορά την αξιοπιστία, στο UK owners club υπάρχουν παραδείγματα που έσκασαν στα 60Κ αλλά και στα 160Κ. Σπουδαίο ρόλο παίζει η συντήρηση, δεν είναι αμάξι που το παίρνεις και το πας μία φορά το χρόνο για service. Του αλλάζω λάδι κάθε 3000 χιλιόμετρα, premix(λάδι για 2χρονα στο τεπόζιτο) και μετά από 8 χρόνια και 54Κ έχει τιμές συμπίεσης καινούργιου. Το rebuild του μοτέρ από specialists πάει max 3000 ευρώ(γυάλισμα/porting/εγγύηση included). Αν σκεφθείς ότι μπορείς να αγοράσεις non runner με 800 ευρώ, δύσκολα βρίσκεις παρόμοιο αυτοκίνητο στα 3800. Εάν δε πιάνουν τα χέρια σου, υπάρχει τόνος πληροφοριών στο net να δοκιμάσεις το rebuild μόνος σου. Είναι τόσο εύκολο αμάξι να δουλέψεις που πραγματικά ξυπνάει τον diy μηχανικό μέσα σου, χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία αλλά με αρκετό διάβασμα και τα σωστά εργαλεία, άλλαξα βάσεις μηχανής, σωλήνες ψυγείου, λάδια σε διαφορικό/κιβώτιο, επιλογέα κλπ.. who me, που πέρα από σταθερό χέρι και όρεξη, δεν έχω ξαναδουλέψει σε αυτοκίνητο. Οκ, είμαι λίγο biased Καθόλου biased...το βασικότερο για την μακροζωία είναι εκτός από την σωστή χρήση, η σωστή συντήρηση και η χρήση των κατάλληλων παρελκόμενων για κάθε συγκεκριμένο κινητήρα... ...δεν είναι λίγοι που πήραν παραμάσχαλα τα μοτέρ στα FC τους, λόγω λάθους λαδιού και κακής συντήρησης ελληνικού τύπου "ελα-μωρε-τωρα-δεν-πειραζει-και-τι-εγινε-βαλε-αυτο-τωρα" Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 5, 2014 #14039 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2014 Parallel parking skillzzzzz (αριστερό παρκάρισμα σε δεξιοτίμονο ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιούνιος 5, 2014 #14040 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2014 Mιας και επεσαν μερικες photos ας βαλω και γω τη γερμανιδα σαυρα μου την οποια μαλλον θα αποχωριστω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts