Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό τόπικ να κάνω τέτοια ερώτηση (μάλλον ούτε καν στο σωστό φόρουμ :p) αλλά ας το πάρει το ποτάμι!

Λοιπόν αν όλα πάνε καλά, λίαν συντόμως θα χρειαστώ ένα 2ο μικρό αυτοκίνητο. Υπολογίζω οτι θα κάνω 1500+ χιλιόμετρα το μήνα και σκεφτόμουν να πάω σε diesel ή σε αμάξι με υγραέριο. Τα χιλιόμετρα που θα κάνω είναι ξεκούραστα,ΔΕΝ είναι εντός πόλης και δεν τίθεται θέμα πάρκινγκ. Το budget το υπολογίζω σε 4000-5500 ευρώπουλα.

Σκεφτόμουν smart diesel 04-06 και αν κάποιος το έχει θα ήθελα τη γνώμη του. Απο τη μία μου κάνει απο τιμή/κατανάλωση απο την άλλη τα πλεονεκτήματα του δεν θα τα αξιοποιήσω. Κακά τα ψέμματα έχει και κάμποσα μειονεκτήματα. Επίσης μου άρεσε και η ιδέα για κάτι σε Aygo-107-C1 με υγραέριο.

Σκέψεις-γνώμες-προτάσεις ευπρόσδεκτες. Ευχαριστώ :D

Ίσως κάτι τέτοιο

Fiat Panda DIESEL 1.3 MULTIJET '09 - € 5.990 EUR - Car.gr

Ξέρω ότι είναι FIAT, αλλά από γνωστούς έχω ακούσει ότι έχουν βγει σκυλιά τα συγκεκριμένα.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως κάτι τέτοιο

Fiat Panda DIESEL 1.3 MULTIJET '09 - € 5.990 EUR - Car.gr

Ξέρω ότι είναι FIAT, αλλά από γνωστούς έχω ακούσει ότι έχουν βγει σκυλιά τα συγκεκριμένα.

Έχω ίδιο μοντέλο οπότε μπορώ να σε κατατοπίσω αρκετά καλά.

Το έχω 3.5 χρόνια και έχει κάνει 66.000 χλμ. Δεν έχει βγάλει το παραμικρό, παρά μόνο κάτι τριξίματα που μου έκανε από κάτω όταν το πήγα σε παρατεταμένες διαδρομές εκτός δρόμου για να φτάσω στο Rally Acropolis.. ( ..... ) .

Το θές για εκτός πόλης, οπότε σίγουρα καταλαβαίνεις ότι ένα μικρό όχημα δεν είναι το φόρτε του.

Είναι κορυφαίο αυτοκίνητο για πόλη, στενό, ψηλό, κοντό με κοντή κλιμάκωση στο κιβώτιο.

Για ταχύτητες μέχρι 120 είναι κορυφή.. μετά σιγά σιγά του ζητάς πολλά. Όχι ότι δεν πάει, απλά έχει θόρυβο αρκετό από τον κινητήρα (3.000 rpm στα 127 χλμ/ώρα).

4 άτομα μέσα, full αποσκευές και aircondition και πας άνετα ταξίδι εθνική με 150. Έχει να δώσει και άλλο αλλά δεν αξίζει.

Λόγο turbodiesel θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε πολλές συνθήκες.

Όπως κατάλαβες κατά 95% έχω να πω μόνο καλά λόγια.

2 πράγματα είναι αρνητικά, αλλά για φθηνό αυτοκίνητο μου φαίνεται λογικό :

1. Τα καθίσματά του δεν είναι και τα πιο άνετα στον κόσμο. Για 2ωρο ταξίδι είσαι κομπλέ. Για παραπάνω νομίζω αρχίζει και ζορίζει.

2. Έχει μικρά ελαστικά. 155/80/R13 έχει το δικό μου. Άρα δε στρίβει τόσο καλά, δε φρενάρει τόσο καλά. Με καινούρια ελαστικά που του έχω βάλει φέτος βελτιώθηκε το πράγμα.

Τελική πρόταση : Επειδή το θες για ταξίδια κοίτα για κάνα λίγο πιο μεγάλο αυτοκίνητο diesel (πχ c3).

Αν πας σε αυτό θα μείνεις πολύ ικανοποιημένος. Πραγματικά. Μαμάει το όχημα. Δεν το πουλάω με τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις γνώμες. Δε το θέλω για ταξίδια απλά το πήγαινε-έλα στη δουλειά θα είναι 70 χλμ τη μέρα τουλάχιστον. Μάλλον θα πάω σε οικονομικές προτάσεις (4000 ευρώ)μιας και οι απαιτήσεις μου είναι ελάχιστες.

Link to comment
Share on other sites

Το smart δεν θα το πρότεινα για εκτός πολης , μικρό είναι θα αναπτύσσεις μεγάλες ταχύτητες δεν λέει για τους diesel κινητήρες δεν ξέρω τι λεει απο αξιοπιστια πάντως ενας φίλος με βενζίνη έχει αγανακτήσει . Από οτι έριξα μια ματιά μεχρι τα 5.500 δεν βρίσκεις με λίγα χιλιόμετρα σε diesel , εγώ πάντως θα σου πρότεινα ένα fiat punto

Link to comment
Share on other sites

παίδες κανένα καλό κασετόφωνο αυτοκινήτου που να παίρνει usb , να έχει aux και να είναι 4χ40 watt και επίσης να έχει υποδοχή για τα κουμπάκια που έχει το τιμόνι

μέχρι 80 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

ή ήρθα απο το μελλον ή έμεινες στο '94 :p

κασετόφωνο! REALLY?!

Γιατι ωρε? Το Pioneer μου μαζι με την 12δισκη τσιντιερα μου δεν τα αλλαξα ακομα.

Οκ κασετες δεν εχω και λυπαμαι που της εχασα/κατστρεψα αλλα με ικανοποιει ακομα.

Οι λογοι?

Ολα τα καινουργια μοιαζουν λες και βγηκανε απο need for speed movies με νεον ξενον

και οτι αλλη παπαντζα σε φωτισμο υπαρχει,κανενα απο τα νεα που ηθελα ΔΕΝ ειχανε βασικο

εξοπλισμο ασυρματο κοντρολλερ που να κανει ΟΛΕΣ τις λειτουργιες της μοναδας(πληρωνεις εξτρα

παπαντζακι που ανοιγει και κλεινει την μοναδα αντε και την ενταση)και τελος καμια μοναδα δεν εχει

τον ενισχυτη της σε ξεχωριστο εξωτερικο κουτακι.Χωρια που εχω μια συλλογη απο γνησια CD

που δεν θελω να τα πεταξω σε μια γωνια η να τα κανω mp3.(οκ τα εχω κανει ηδη και ειναι στο pc :p)

Kαποια στιγμη κλαταρε η αναρτηση απο την σιντιερα και την εφτιαξα μονο και μονο για αυτους τους λογους.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ίδιο μοντέλο οπότε μπορώ να σε κατατοπίσω αρκετά καλά.

Το έχω 3.5 χρόνια και έχει κάνει 66.000 χλμ. Δεν έχει βγάλει το παραμικρό, παρά μόνο κάτι τριξίματα που μου έκανε από κάτω όταν το πήγα σε παρατεταμένες διαδρομές εκτός δρόμου για να φτάσω στο Rally Acropolis.. ( ..... ) .

Το θές για εκτός πόλης, οπότε σίγουρα καταλαβαίνεις ότι ένα μικρό όχημα δεν είναι το φόρτε του.

Είναι κορυφαίο αυτοκίνητο για πόλη, στενό, ψηλό, κοντό με κοντή κλιμάκωση στο κιβώτιο.

Για ταχύτητες μέχρι 120 είναι κορυφή.. μετά σιγά σιγά του ζητάς πολλά. Όχι ότι δεν πάει, απλά έχει θόρυβο αρκετό από τον κινητήρα (3.000 rpm στα 127 χλμ/ώρα).

4 άτομα μέσα, full αποσκευές και aircondition και πας άνετα ταξίδι εθνική με 150. Έχει να δώσει και άλλο αλλά δεν αξίζει.

Λόγο turbodiesel θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε πολλές συνθήκες.

Όπως κατάλαβες κατά 95% έχω να πω μόνο καλά λόγια.

2 πράγματα είναι αρνητικά, αλλά για φθηνό αυτοκίνητο μου φαίνεται λογικό :

1. Τα καθίσματά του δεν είναι και τα πιο άνετα στον κόσμο. Για 2ωρο ταξίδι είσαι κομπλέ. Για παραπάνω νομίζω αρχίζει και ζορίζει.

2. Έχει μικρά ελαστικά. 155/80/R13 έχει το δικό μου. Άρα δε στρίβει τόσο καλά, δε φρενάρει τόσο καλά. Με καινούρια ελαστικά που του έχω βάλει φέτος βελτιώθηκε το πράγμα.

Τελική πρόταση : Επειδή το θες για ταξίδια κοίτα για κάνα λίγο πιο μεγάλο αυτοκίνητο diesel (πχ c3).

Αν πας σε αυτό θα μείνεις πολύ ικανοποιημένος. Πραγματικά. Μαμάει το όχημα. Δεν το πουλάω με τίποτα.

O 1.3 diesel του panda είναι όντως αξιόπιστος. Ένας φίλος μου έχει το 1.2 βενζίνη Panda και έχει κάνει 150.000χλμ και εκτός της συντήρησης κανένα πρόβλημα δεν του έβγαλε. Σε εκείνον δεν έχει τριγμούς.

Γιατί δεν πας σε 175άρι ελαστικό;

Link to comment
Share on other sites

O 1.3 diesel του panda είναι όντως αξιόπιστος. Ένας φίλος μου έχει το 1.2 βενζίνη Panda και έχει κάνει 150.000χλμ και εκτός της συντήρησης κανένα πρόβλημα δεν του έβγαλε. Σε εκείνον δεν έχει τριγμούς.

Γιατί δεν πας σε 175άρι ελαστικό;

Γιατί δεν το χρησιμοποιώ μόνο εγώ . Για να πάω σε 175άρι θέλω και άλλη ζάντα. Βέβαια αυτό βρίσκεται εύκολα..

Μόλις γύρισα από 2ήμερο και γύρο Παρνασσού μαζί..τι πλάκα που έχει το turbodiesel σε ελαφρύ όχημα...

Link to comment
Share on other sites

H McLaren, όπως άλλωστε κάθε εταιρεία που κατασκευάζει super sport αυτοκίνητα και πάνω, διοργανώνει track days για τους κατόχους των μοντέλων της και η P1 σαφώς και δεν είναι η εξαίρεση. Το βίντεο που ακολουθεί έχει γυριστεί στη βελγική πίστα του Spa Francochamps, εκεί που διοργανώνεται και το Γκραν Πρι δηλαδή, ενώ ο ήχος του V8 των 3.800 κυβικών με τα διπλά turbo ακούγεται χωρίς παρεμβολές, μιας και στο βίντεο δεν μιλάει κανείς.

Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι οι οδηγοί δεν είναι επαγγελματίες αλλά οι κάτοχοι των P1 –κρίνοντας από ταις πινακίδες ο οδηγός της McLaren που πρωταγωνιστεί αν δεν είναι Ελβετός τουλάχιστον μένει στην Ελβετία. Η δεύτερη διαπίστωση είναι, μιας και στο βίντεο φαίνονται πολλές P1 και με διάφορα χρώματα, ότι η μαύρη δείχνει πολύ «κακή»…

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1lD1yWsm7o8]McLaren P1 - Flatout on track ! - YouTube[/ame]

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινό παρκάρισμα στο westminster ( κυριακές δεν έχει διόδια για να μπεις μέσα και παρκάρεις και τζαμπέ :p).

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152409128959173&l=ac962b5b0d

Αυτή η 458 παραέχει πουλήσει, πρέπει νά 'ναι καλό μοντέλο γιατί slr είδα μόνο μία.

Link to comment
Share on other sites

O 1.3 diesel του panda είναι όντως αξιόπιστος. Ένας φίλος μου έχει το 1.2 βενζίνη Panda και έχει κάνει 150.000χλμ και εκτός της συντήρησης κανένα πρόβλημα δεν του έβγαλε. Σε εκείνον δεν έχει τριγμούς.

Γιατί δεν πας σε 175άρι ελαστικό;

Λογικό είναι να μην έχει τους τριγμούς του diesel ο 1.2 βενζίνης ακριβώς επειδή δεν είναι diesel. Ο 1.3 της fiat που φοράνε τα panda, corsa, punto, mito όντως έχει αποδειχτεί αξιόπιστος. Θορυβώδης και ταξιτζίδικος στη χροιά του βέβαια, αλλά αξιόπιστος, δοκιμασμένος και οικονομικός. Αυτόν φοράω στο corsa μου. Ο κινητήρας στα παραπάνω αυτοκίνητα παραμένει ίδιος, αυτό που αλλάζει ανα μοντέλο είναι ο προγραμματισμός και η τουρμπίνα (πίεση - σταθερή ή μεταβλητή γεωμετρία). Έτσι υπάρχουν εκδόσεις με 75, 85, 90 και 95 άλογα. Πάντως η έκδοση με τα 90 άλογα και τα 20kg ροπή που φοράω στο corsa, κινεί τα πολυ βαρύ αμάξωμα πολύ καλά.

Link to comment
Share on other sites

Οι τριγμοί είναι ελάχιστοι από το μοτέρ. Μόνο στις 1500 στροφές.

Ο θόρυβος εντάξει...diesel .

Στο δικό μου αυτοκίνητο αποδίδει 71 άλογα ο κινητήρας. 75 αποδίδει στο 4χ4 !

[MENTION=23268]Trexx[/MENTION] το κινεί πολύ καλά το corsa, αλλά μετά τις 1800. Επειδή είναι βαρύ, χαμηλά δε γουστάρει πάρα πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Οι τριγμοί είναι ελάχιστοι από το μοτέρ. Μόνο στις 1500 στροφές.

Ο θόρυβος εντάξει...diesel .

Στο δικό μου αυτοκίνητο αποδίδει 71 άλογα ο κινητήρας. 75 αποδίδει στο 4χ4 !

@Trexx το κινεί πολύ καλά το corsa, αλλά μετά τις 1800. Επειδή είναι βαρύ, χαμηλά δε γουστάρει πάρα πολύ.

Έχεις δίκιο. Αναφερόμενος στους τριγμούς ουσιαστικά μιλούσα για το έντονο κροτάλισμα και δεν είναι το ίδιο πράγμα. Με τον θόρυβο "εντάξει diesel" θα διαφωνήσω πάντως. Diesel είναι και ο καινούριος full αλουμινένιος της 320d και τον λες μέχρι και βελούδινο. Με τον δικό μου στο φανάρι με ρωτάνε οι πεζοί αν είμαι ελεύθερος.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο. Αναφερόμενος στους τριγμούς ουσιαστικά μιλούσα για το έντονο κροτάλισμα και δεν είναι το ίδιο πράγμα.

Α ναι το κροταλισμα σε αυτον τον κινητηρα ειναι εντονο, ειδικα οταν ειναι κρυο το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.