Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Whats your point?

Οτι ήταν ακριβά? Ή οτι ήταν εκδόσεις ας το πούμε για το marketing?

Οτι ήταν οι ακριβές ειδικές εκδόσεις, όχι οι απλές, οι καθημερινές, όπως είχε η toyota τις TSport ενώ τις πωλήσεις τις έκανε η corolla 1.4Lt 90hp, + όσα λέει ο Dollyς για το βάρος.

Όχι σε καμία περίπτωση δεν τσακωνομαστε.εγώ πιο πολύ θέλω να μάθω και να δω πώς σκέφτονται και οι άλλοι.

Η εμπειρία μου με το vti 1600/160+ μού έδειξε οτι είχα πολύ χαμηλή κατανάλωση για τα γκαζια και συνεργειο πήγα μονο για εξάτμιση μπεκ και λοιπές βελτιώσεις και σε κόντρες με αυτοκίνητα ίδιων ίππων με turbo δεν είδα ποτέ κωλοφαναρα.και αυτά πριν 10+ χρόνια.

Καταλαβαίνω οτι τα turboκινητα έχουν εξελιχτεί πολύ αλλά αν υπήρχε αντίστοιχη εξέλιξη στα vtec vvti τα mazda με τους ρότορες κτλ τα πράγματα θα ηταν πολύ διαφορετικά.

Προσπαθώ να καταλάβω το γιατί αν και υποψιαζομαι έχει να κανει με το r&d που ειπώθηκε και παραπάνω.

Μου θυμίζει την εποχή δίχρονο vs τετράχρονο

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk

Είχε συμμαθητής μου το vti σου και ηταν καταπληκτικό.

Και ναι εκείνη την εποχή ειδικά ΔΕΝ έβλεπες κωλοφάναρο για κανένα λόγο.

Αλλά αν θυμάσε ούτε φρέναρε (είχαμε σφάξει κόκκινο ΤΡΕΛΟ παραλιακή με ΠΟΛΛΑ γιατί απλά ΔΕΝ), ούτε έστριβε πχ.

Θέλω να πω πως τα αυτοκίνητα απο τότε έχουν εξελιχθεί πολύ και τα μοτέρ αυτά δυστυχώς (γιατί τα λατρεύω) δεν τραβάνε παρά μόνο πολύ καυλ.... ή κράτη σαν της ελλάδας που τότε ΔΕΝ είχαμε τουρμπο και θέλαμε λίγα κυβικά.

Επίσης κανείς δεν τσακώνεται! τα λέμε ;)

Βάλε έρμα 200kg στο VTi και ξαναδοκίμασε. :p

Το όλο θέμα είναι πως θα βάλεις περισσότερο αέρα στον κινητήρα για τα άλογα, αυτός ήταν ο σκοπός των vtec, vvti κτλ τότε. Ε λίγο πολύ δύσκολο να βελτιωθούν εύκολα. :fist:

Μέσα σε όλα αυτά, οι οδηγίες για τα καυσαέρια, CO2 κτλ βολεύουν τους turbo κινητήρες.

Νάι το στρίψιμο ήταν ένα θέμα αλλά διορθώθηκε με τα ρυθμιζόμενα kayaba και πολλές δοκιμές σε πίστα καρτ.όσο για το έρμα που λες δεν ξέρω αν το λες για πλάκα αλλά όντως αν το φορτωνες γουφερ με κουτί ενισχυτές κτλ πίσω υπήρχε αισθητη διάφορα.διπλό καλό δηλαδή :)

Α και οι αντιστρεπτικές ήθελαν αλλαγή.

Οντως nickzzz αυτό με τις οδηγίες που λες έχεις πολύ δίκιο.

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk

Εγώ πιστεύω στον μεταβλητό χρονισμό (και βύθισμα) βαλβίδων (βλέπε vtec, vanos). Αν έχει και turbo, δε θα πω όχι.

To τούρμπο για εμένα ακόμη και στα μικρά κυβικά είναι έξτρα κόστος συντήρησης. Συνθετικά μόνον λάδια, στα 100.000χλμ (λέω ένα νούμερο) συντήρηση τουρμπίνας αν όλα πάνε καλά. Αν αρχίσει από νωρίς να έχει προβλήματα η τουρμπίνα άστο καλύτερα. Επίσης δεν προτείνονται για μεταχειρισμένα.

Το οποίο βέβαια έξτρα κόστος το κάνεις απόσβεση και με το παραπάνω από την πολύ πιο αποδοτική λειτουργία του κινητήρα.

Εγώ πιστεύω στον μεταβλητό χρονισμό (και βύθισμα) βαλβίδων (βλέπε vtec, vanos). Αν έχει και turbo, δε θα πω όχι.

Πίστευε όσο θες αλλά και αυτά στοιχίζουν και μετά τον γκολφάκι θα σου κλείνει και το σπίτι γιατί πιστεύει σε 0.4 bar χαμηλή πίεση και 180 άλογα με λιγότερα κυβικά απο σένα.

Και εμένα μου αρέσουν αλλά πλέον δύσκολα τα δικαιολογώ.

Επίσης το τουρμπο αν είναι συντηρημένο το αυτοκίνητο καλά μια χαρά κάνει και για μεταχειρισμένο, εκτός απο την ελλάδα φυσικά που όλοι έχουν τον θείο τον Μήτσο που του γύρισε μια βίδα και δουλεύει 1.3 bar over 1.7 και βγάζει 280 άλογα απο 1400 κυβικά.

Την αρχή την έκανε η Audi μετά ακολούθησε η VW (ναι ίδια εταιρία, τα λέω ημερολογιακά) για τα μαζικά τουρμπο και απο τότε είναι δύσκολο να τα κάνεις challenge *

* Ειδικά σε μικρά (1200-1800) κυβικά.

Μετά αν πάμε σε V6-V8 3.0+ λίτρα σύνολα εκεί είναι άλλη συζήτηση αλλά και εκεί έχουν ισχυρή παρουσία και δεν είναι τυχαίο πως Audi / BMW που ήταν παραδοσιακά σύνολα NA το γυρνάνε στα turbo για τις εκδόδη S/RS και Μ.

... εκτός απο την ελλάδα φυσικά που όλοι έχουν τον θείο τον Μήτσο που του γύρισε μια βίδα και δουλεύει 1.3 bar over 1.7 και βγάζει 280 άλογα απο 1400 κυβικά.

so true , ειδικά όταν ακούς και την λέξη απροβλημάτιστα / χαλαρά από τον "μάστορα"

Πίστευε όσο θες αλλά και αυτά στοιχίζουν και μετά τον γκολφάκι θα σου κλείνει και το σπίτι γιατί πιστεύει σε 0.4 bar χαμηλή πίεση και 180 άλογα με λιγότερα κυβικά απο σένα.

:fist::fist::fist: Μη μου το θυμίζεις και πάω και πετάξω 2 σαλίγκαρα πάνω, ειδικά τώρα που βρήκα και δουλειά! (2-3 μηνιάτικα κόστος είναι...)

^^^^^

Όπως είχε και ένας φίλος ένα Audi 80 20ετίας+ και έκαιγε πάνω από 15λτ/100χλμ στην πόλη, χωρίς να βγάζει πάνω από 120 άλογα.. και έλεγε δεν τον νοιάζει..

Αν βάλεις και το βάρος που είχε το αυτοκίνητο και το κιβώτιο, 0-100 παίζει να το έκανε σε 12 δευτερόλεπτα.

Κατά τα άλλα ήταν γρήγορος με τέτοια κατανάλωση.. και έλεγε "Δεν με νοιάζει" ..Τώρα βέβαια , επειδή τα λαλά(€) τελειώσανε, κυκλοφορεί με άτος και δε βγάζει και άχνα.

Καλά τα δε με νοιάζει στο έχω πει και 100 φορές βέβαια :p τα ακούω βερεσέ απο την άποψη πως καθημερινά αυτοκίνητα με τέτοια κατανάλωση και χωρίς να λένε Cayenne Turbo πάνω στο πορτ-μπαγκάζ εν έτη 2014 δεν νοείτε.

Αλλά βίτσια είναι αυτά :)

Καλά αυτά που λέτε για τα turbo αλλά όταν ακούω τον 5κύλινδρο από τις 4000 και πάνω τα ξεχνάω όλα κι ας με περνάει το s3 σαν σταματημένο. Επίσης με το selespeed αναθεώρησα και τις απόψεις μου για τα αυτόματα, εντάξει, ελλάδα δεν θα την πάλευα (για να παρκάρεις θέλει PhD και δεν τό 'χω πάρει ακόμα) αλλά για να οδηγάς σε χαλαρές και σπορ καταστάσεις είναι απίστευτο, δεδομένου ότι δεν χάνεις αλλαγή εύκολα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.