GriGaS Μάρτιος 14, 2014 #13821 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 καλά και εγώ το βγάζω μέχρι και όταν αλλάζω θέσεις στην πιλωτή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 14, 2014 #13822 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2014 Για πες γιατί δε θυμάμαι.Πανε πισω αρκετα χρονακια εποχη πρωτου Astra & Golf.Τοτε κονταροχτυπιοταν για το περιφημο COTY :tongue:Νικησε το γκολφ οπωτε μετα απο μερικους μηνες η Οπελ ανακοινωσεανακληση ΟΛΩΝ των αστρα ωστε να μπει ενας μεταλλικος δακτυλιος(μεγαλος σφιγκτηρας)στο στομιο του ρεζερβουαρ διοτι ντεμεκ και καλα υπηρχε περιπτωση να αναφλεγει κατα τηνδιαρκεια ανεφοδιασμου.Μεχρι και τις ειδησεις αν θυμαμαι καλα το ειχανε πει.Τοτε πηγαινα τεχνικη σχολη και ενας προφεσορας ειχε παρει το GT (τριθυρο ,εξοπλισμενο μπλα μπλα)Οταν τον ρωτησαμε αν εβαλε το σφιγκτηρα εε δακτυλιο ηθελα να πω ξεσπασε σε γελια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uNick Μάρτιος 15, 2014 #13823 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=hFHmYFlbFn8]Transforming Formula One: 2014 Rules Explained (Full Version) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάρτιος 27, 2014 #13824 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2014 Βλαχορουμάνοι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάρτιος 27, 2014 #13825 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2014 μπλιαχ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάρτιος 27, 2014 #13826 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2014 Mε εξαίρεση το Μ coupe η Ζ3 ήταν για τον πέοντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 28, 2014 #13827 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2014 850,σειρα 3 compact(ε 36 ε46)και Ζ3 ηταν οι μεγαλυτερες πατατες της μπεμβεδαρας.O V12 της οχταρας μαζι με αλλους 2 κινητηρες ηταν τοσο πατατα που παλι καλαπου τους δωσανε στο μακλαρεν του mr.bean και τους ξεφορτωθηκαν.Τα δε κομπακτ(ε36) και Ζ3 ηταν ανεμομαζωματα απο ε30 και οτι ξεχασμενο υπηρχεστα ραφια των αντιπροσωπειων ανα το κοσμο τα πηρανε πισω και τα αμολησαν στα αμαξια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάρτιος 28, 2014 #13828 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2014 Το μονο ωραιο της e36 compact ειναι το εσωτερικο Αλλα το 850?! Βλάσφημε! (μονο καλα λογια εχω διαβασει) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Μάρτιος 28, 2014 #13829 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2014 θεικες οι 8αρες Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatal Μάρτιος 28, 2014 #13830 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2014 850,σειρα 3 compact(ε 36 ε46)και Ζ3 ηταν οι μεγαλυτερες πατατες της μπεμβεδαρας.O V12 της οχταρας μαζι με αλλους 2 κινητηρες ηταν τοσο πατατα που παλι καλα που τους δωσανε στο μακλαρεν του mr.bean και τους ξεφορτωθηκαν. Τα δε κομπακτ(ε36) και Ζ3 ηταν ανεμομαζωματα απο ε30 και οτι ξεχασμενο υπηρχε στα ραφια των αντιπροσωπειων ανα το κοσμο τα πηρανε πισω και τα αμολησαν στα αμαξια. Όχι και πατάτα η 8άρα. Το μοτέρ που φοράει η 850 είναι ο ίδιος v12 με αυτόν της F1. Μόνο πατάτα δεν τον λες.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 29, 2014 #13831 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2014 Δεν είναι ακριβώς ο ίδιος.Ο V12 της 850i και Ci που είναι και οι πιο διαδεδομένες είναι με 2 βαλβίδες στον κύλινδρο (κωδικός Μ70, απλό μοτέρ) και δεν έβγαζε πολλά άλογα για τα κυβικά του. Για αυτό στο εξωτερικό που είναι κοινό αυτοκίνητο, προτιμούν την 840 με τον V8. (ίδιες περίπου ή και καλύτερες επιδόσεις με λιγότερο βάρος).Μόνο η 850CSi φόραγε μοτέρ από το M division που ήταν πάλι με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, υπερκυβισμένο και πιο αποδοτικό (BHP/liter, κωδικός S70).Η McLaren F1 φόραγε το ίδιο μπλοκ υπερκυβισμένο ακόμα περισσότερο, με άλλες κεφαλές με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και διπλό VANOS. (κωδικός S70/2). Αυτό ήταν και μαμώ τα μοτέρ!Όσο για το σχήμα της 8άρα, απλά από τα καλύτερα για μένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάρτιος 29, 2014 #13832 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2014 Όσο για το σχήμα της 8άρα, απλά από τα καλύτερα για μένα. bad ass.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatal Μάρτιος 30, 2014 #13833 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2014 Συνάντηση κορυφής Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Απρίλιος 1, 2014 #13834 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Ouch 1Ouch 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 1, 2014 #13835 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Άμα θες να εντυπωσιάσεις την βίζιτα αυτά παθαίνεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Απρίλιος 1, 2014 #13836 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Αν οδηγεις aventador με καπελακι φορεμενο αναποδα, αυτα αξιζει να παθαινεις. Ημαρτον και ελεος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatal Απρίλιος 1, 2014 #13837 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Γιατί αξίζει να το πάθει αυτό; Επειδή φοράει καπέλο ανάποδα; Φταίει και αυτός αλλά και ο άλλος στο mazda Που βγήκε απρόοπτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 1, 2014 #13838 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Επειδή τον ξέρω τον δρόμο, και επειδή έχω οδηγήσει τέτοιο, και επειδή δεν είναι με πρώτη, και επειδή κάπου που πρέπει να πάει με 25 πάει με 50+ (μίλια), σε κατοικημένη πολυσύχναστη περιοχή.Για αυτό μόνο. Όσο για το πλήγμα μόνο στον εγωισμό του θα είναι, τα άλλα είναι ένα τηλ στην ασφαλιστική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
felix Απρίλιος 1, 2014 #13839 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 ^ επειδή είναι καλυμμένο το πρόσωπό του, μήπως η φορά που το οδήγησες είναι ακριβώς την ώρα που τραβήχρηκε το video ? τι σου έκανε και τρακαρες, ε ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 1, 2014 #13840 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Χαχαχα ήμουν thruxton εγώ! Και είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και με 3η φορτωμένη με τρόμαξε το πως δίνει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts