Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Για πες γιατί δε θυμάμαι.

Πανε πισω αρκετα χρονακια εποχη πρωτου Astra & Golf.

Τοτε κονταροχτυπιοταν για το περιφημο COTY :tongue:

Νικησε το γκολφ οπωτε μετα απο μερικους μηνες η Οπελ ανακοινωσε

ανακληση ΟΛΩΝ των αστρα ωστε να μπει ενας μεταλλικος δακτυλιος(μεγαλος σφιγκτηρας)

στο στομιο του ρεζερβουαρ διοτι ντεμεκ και καλα υπηρχε περιπτωση να αναφλεγει κατα την

διαρκεια ανεφοδιασμου.Μεχρι και τις ειδησεις αν θυμαμαι καλα το ειχανε πει.

Τοτε πηγαινα τεχνικη σχολη και ενας προφεσορας ειχε παρει το GT (τριθυρο ,εξοπλισμενο μπλα μπλα)

Οταν τον ρωτησαμε αν εβαλε το σφιγκτηρα εε δακτυλιο ηθελα να πω ξεσπασε σε γελια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

850,σειρα 3 compact(ε 36 ε46)και Ζ3 ηταν οι μεγαλυτερες πατατες της μπεμβεδαρας.

O V12 της οχταρας μαζι με αλλους 2 κινητηρες ηταν τοσο πατατα που παλι καλα

που τους δωσανε στο μακλαρεν του mr.bean και τους ξεφορτωθηκαν.

Τα δε κομπακτ(ε36) και Ζ3 ηταν ανεμομαζωματα απο ε30 και οτι ξεχασμενο υπηρχε

στα ραφια των αντιπροσωπειων ανα το κοσμο τα πηρανε πισω και τα αμολησαν στα αμαξια.

Link to comment
Share on other sites

850,σειρα 3 compact(ε 36 ε46)και Ζ3 ηταν οι μεγαλυτερες πατατες της μπεμβεδαρας.

O V12 της οχταρας μαζι με αλλους 2 κινητηρες ηταν τοσο πατατα που παλι καλα

που τους δωσανε στο μακλαρεν του mr.bean και τους ξεφορτωθηκαν.

Τα δε κομπακτ(ε36) και Ζ3 ηταν ανεμομαζωματα απο ε30 και οτι ξεχασμενο υπηρχε

στα ραφια των αντιπροσωπειων ανα το κοσμο τα πηρανε πισω και τα αμολησαν στα αμαξια.

Όχι και πατάτα η 8άρα. Το μοτέρ που φοράει η 850 είναι ο ίδιος v12 με αυτόν της F1. Μόνο πατάτα δεν τον λες..

1995-BMW-850CSi.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς ο ίδιος.

Ο V12 της 850i και Ci που είναι και οι πιο διαδεδομένες είναι με 2 βαλβίδες στον κύλινδρο (κωδικός Μ70, απλό μοτέρ) και δεν έβγαζε πολλά άλογα για τα κυβικά του. Για αυτό στο εξωτερικό που είναι κοινό αυτοκίνητο, προτιμούν την 840 με τον V8. (ίδιες περίπου ή και καλύτερες επιδόσεις με λιγότερο βάρος).

Μόνο η 850CSi φόραγε μοτέρ από το M division που ήταν πάλι με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, υπερκυβισμένο και πιο αποδοτικό (BHP/liter, κωδικός S70).

Η McLaren F1 φόραγε το ίδιο μπλοκ υπερκυβισμένο ακόμα περισσότερο, με άλλες κεφαλές με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και διπλό VANOS. (κωδικός S70/2). Αυτό ήταν και μαμώ τα μοτέρ!

Όσο για το σχήμα της 8άρα, απλά από τα καλύτερα για μένα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τον ξέρω τον δρόμο, και επειδή έχω οδηγήσει τέτοιο, και επειδή δεν είναι με πρώτη, και επειδή κάπου που πρέπει να πάει με 25 πάει με 50+ (μίλια), σε κατοικημένη πολυσύχναστη περιοχή.

Για αυτό μόνο.

Όσο για το πλήγμα μόνο στον εγωισμό του θα είναι, τα άλλα είναι ένα τηλ στην ασφαλιστική.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.