Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θέλω να βάλω μπάρα θόλων στο BMW (και πολύ άργησα).

Έχω στο μυαλό μου για αλουμινένια, μη ρυθμιζόμενη, 2 σημείων. Επίσης σκεφτόμουν καλύτερα για 2 μπράτσα αντί για ένα.

Ξέρετε καταστήματα που μπορώ να πάω να βρω;

Επίσης θέλω να αλλάξω ένα λαστιχένιο σωλήνα νερού που πάει στο ψυγείο με έναν σιλικόνης. Πού θα βρω;

Link to comment
Share on other sites

Το όχημα καίει λίγο παραπάνω αέριο από βενζίνη.

Δλδ αν έκαιγες 6.5λτ/100χλμ τώρα θα πας στα 7.5. Βέβαια, και πάλι κερδισμένος είσαι αρκετά.

Πάντως αν θες να μετράς σωστά, μη μετράς τα λτ/100 χλμ. Να μετράς τα 0.χχ €/1 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Το όχημα καίει λίγο παραπάνω αέριο από βενζίνη.

Δλδ αν έκαιγες 6.5λτ/100χλμ τώρα θα πας στα 7.5. Βέβαια, και πάλι κερδισμένος είσαι αρκετά.

Πάντως αν θες να μετράς σωστά, μη μετράς τα λτ/100 χλμ. Να μετράς τα 0.χχ €/1 χλμ

το brc απο το εχω μαθει καιει το ιδιο ή ελαχιστα παραπανω.

απλα ανα 100κμ καιει και κανα λιτρο βενζινη για λιπανση

Link to comment
Share on other sites

επειδή πρακτικά το προγραμματίζεις ξανά το αυτοκίνητο, Αν προγραμματιστεί σωστά, στις καθημερινές συνθήκες δεν θα χάσεις πολύ.Δλδ να σου γεμίσει την καμπύλη ροπής μέχρι τις 3.500 και μετά να είναι πιο τζούφιο...Ανάλογα το "mode".

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω κάτι αλχημείες κάνουν με παράλληλο ,. Σε 2 γνωστούς μου πάντως με αυτοκίνητα που μαμα γράφουν 100δες χιλιάδες ( Mazda 2 και ενα toyota κατι ) στο mazda εκαψε ολες τις βαλβίδες εξαγωγής (λογω θερμοκρασιών λειτουργιας του αεριόυ???) και στο toyota νομιζω ειχε θεματα με αισθητήρες . Οποτε αν βαλεις την μετατροπή και μια πιθανη ζημιά στα 2 χρόνια καλυτερα να το σουταρεις απο την αρχή να πάς σε πετρέλι . 2cents.

Link to comment
Share on other sites

στο πετρέλαιο συμφωνώ απόλυτα. Έχω εδώ και 3 χρόνια αυτοκίνητο πετρέλαιο και δε το αλλάζω με τίποτα. Έλα όμως που κάναμε τη βλακεία και βάλαμε στο άλλο αέριο.

Σε άλλα νέα...:

Renault Energy dCi 160 Twin Turbo, ο πρώτος 1.6 - λίτρων πετρελαιοκινητήρας που επωφελείται από διπλό - υπερσυμπιεστή.

Αυτός ο 1.598 cc αποδίδει 160hp και μια γενναιόδωρη ροπή 380Nm.

Τι άλλο να ζητήσεις ????

Link to comment
Share on other sites

Να μην σπάσει κάτι γιατί ακούγεται ακριβός κινητήρας και η επισκευή του

φαντάζομαι θα κοστίζει το κάτι παραπάνω.

Δεν έχει δώσει βέβαια η Renault ποτέ κάποιο δείγμα αναξιοπιστίας αλλά

κουβέντα να γίνεται :hehe:

Πέρα απο την πλάκα, οι Γάλλοι το έχουν πιάσει το νόημα

και αν είναι πραγματικά καλό μοτέρ και αξιόπιστο, το βλέπω

να την ανεβάζει στις πωλήσεις σύντομα.

Επίσης ίσως να το τσιμήσει και η Merc μάλλον αφού ο 2.2

είναι Euro 5.

Για υγραέριο , ακούω για τα 5ης γενιάς ως ικανοποιητικά συστήματα με ορθή

λίπανση και μειωμένες θερμοκρασίες ως άμεσο επακόλουθο.

Για να τα βάζουν οι εδώ αντιπροσωπείες Toyota, που η αξιοπιστία είναι το κύριο ατού

με συνέχεια της 6ετής (έστω στα μηχανικά) , δείχνει εμπιστοσύνη στην επιλογή τους.

Link to comment
Share on other sites

Να μην σπάσει κάτι γιατί ακούγεται ακριβός κινητήρας και η επισκευή του

φαντάζομαι θα κοστίζει το κάτι παραπάνω.

Δεν έχει δώσει βέβαια η Renault ποτέ κάποιο δείγμα αναξιοπιστίας αλλά

κουβέντα να γίνεται :hehe:

Πέρα απο την πλάκα, οι Γάλλοι το έχουν πιάσει το νόημα

και αν είναι πραγματικά καλό μοτέρ και αξιόπιστο, το βλέπω

να την ανεβάζει στις πωλήσεις σύντομα.

Επίσης ίσως να το τσιμήσει και η Merc μάλλον αφού ο 2.2

είναι Euro 5.

Το θεωρώ δεδομένο πως θα τον βάλει και η merc στα πιο μικρά της μοντέλα.Τον 1.6 130 άλογα τον βάζει ήδη στην C.

Βέβαια έχει και τον 2.15(2.2) που βγάζει 170 άλογα στην απλή του έκδοση οπότε δεν ξέρω τι και πως.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω κάτι αλχημείες κάνουν με παράλληλο ,. Σε 2 γνωστούς μου πάντως με αυτοκίνητα που μαμα γράφουν 100δες χιλιάδες ( Mazda 2 και ενα toyota κατι ) στο mazda εκαψε ολες τις βαλβίδες εξαγωγής (λογω θερμοκρασιών λειτουργιας του αεριόυ???) και στο toyota νομιζω ειχε θεματα με αισθητήρες . Οποτε αν βαλεις την μετατροπή και μια πιθανη ζημιά στα 2 χρόνια καλυτερα να το σουταρεις απο την αρχή να πάς σε πετρέλι . 2cents.

αν βάλεις κανά τουρκικο των 500-600 ευρω επομενο ειναι να την παθεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.