Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Έχω πραγματικά εντυπωσιαστεί από το Stilo, δεν το περίμενα ότι με 1100 λίρες θα μπορούσες να πάρεις κάτι τόσο ενδιαφέρον!!!!!

Ο κινητήρας είναι απίστευτος, μετά τις 4000 στροφές αλλάζει η χροιά και κάνει σαν audi quattro, τον κλασσικό ήχο του 5κύλινδρου, καμία σχέση με τα 4κύλινδρα που είχα οδηγήσει μέχρι στιγμής.

Το αυτοκίνητο μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα (ειδικά για τα όρια ταχύτητας της Αγγλίας είναι στα όρια του επικίνδυνου) και έχει ροπή από τις 1000-1500 στροφές να ανεβαίνει ανηφόρες με 5η.

Με το ημι-αυτόματο είναι απίστευτα εύκολο στην καθημερινή οδήγηση ειδικά για κάποιον που δεν ξέρει να αλλάζει ταχύτητες σε δεξιοτίμονα!

Όσο για κατανάλωση που λένε όλοι αν το οδηγάς με τη ροπή από τις 1000 δεν καίει. Φυσικά αν το πηγαίνεις πάνω από 4000 στροφές ρουφάει! Στο punto είχα μέση 11.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και με αυτό έχω 14 (μικρές αποστάσεις, 1-2 λεπτά ζέσταμα πριν ξεκινήσω κλπ). Στιγμιαία σε ανηφόρες που το punto έδειχνε 10-12 αυτό δείχνει 8 :p

Εντάξει δεν σηκώνει αυτές τις στροφές ούτε έχει turbo, αλλά αυτή είναι η χροιά του ήχου:

[ame]

[/ame]
Link to comment
Share on other sites

Στο punto είχα μέση 11.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα ...

Πως το κανες αυτο ρε μαστορα??? Εγω 8 βλεπω σε οδηγηση μονο εντος πολης, με κινηση και οδηγωντας σα κοπανος. Πανω απο 8 δεν εχω δει ποτε. Ουτε με την αλφα δεν εχω τοσο μεση.

Με γειες ομως. In other news ετοιμαζω και γω 5cyl για την αλφα, αλλα το αντρικειο, το turbo.

Link to comment
Share on other sites

Πλεον μετα απο αρκετα χρονια αποχωριστηκα το ποπελ.

354 χιλιαδες και κατι κερματα εγραψε το κοντερ του.

Δεν με εκανε ψυχη να το κανω κουτακια κοκα κολας aka ανακυκλωση

ετσι πηρα τηλ.τους κολλητους μπας και το ηθελε κανενας και ενας δεχτηκε.

Ετσι θα το βλεπω ακομα να κυκλοφοραει.

Το νεο toy?

7vMgfZk.jpg

Λιγα χλμ για την ηλικια της (90 και κατι κερματα ουτε 100),αρκετα εξοπλισμενη

καδενατο μοτερ φυσικα πισω κινηση :D

Mπηκανε ηδη λαστιχα εγινε μεγαλο σερβις

και ειμεθα ετοιμοι.Απο ανοιξη θα ξηλωθει στο μαγαζι του αδερφου για ενα γενικο φρεσκαρισμα (χρωμα κυριως)και back on the road.

Link to comment
Share on other sites

Πως το κανες αυτο ρε μαστορα??? Εγω 8 βλεπω σε οδηγηση μονο εντος πολης, με κινηση και οδηγωντας σα κοπανος. Πανω απο 8 δεν εχω δει ποτε. Ουτε με την αλφα δεν εχω τοσο μεση.

Με γειες ομως. In other news ετοιμαζω και γω 5cyl για την αλφα, αλλα το αντρικειο, το turbo.

Σε ποια πόλη μένεις? Μήπως σε αυτή που μένεις η μέση θερμοκρασία είναι 15 βαθμοί και για να ζεσταθεί θέλει 2 λεπτά, και σε αυτή που μένω 5, και δουλεύει με αβάνς τσίτα για κάνα 10λεπτο? Με το που το γύρισα το punto Ελλάδα, η κατανάλωση έπεσε 3 λίτρα :p (κάνω μικρή απόσταση Αγγλία οπότε δεν ζεσταίνονται πλήρως, το στίλο δεν προλαβαίνει καν να σηκώσει θερμοκρασία νερού, δεν συζητάω για λαδιού).

Thanks, πολύ γαμάτο μοτέρ και το τουρμπάκι του κουπέ, επίσης μπορείς να τα συνδυάσεις αν θες λίγο πιο πολλά αλόγατα (μπλοκ 2.4 και τα πέριξ του 2λιτρου), έχω δει διάφορα κουπεδάκια με το μπλοκ / κεφαλές / δεν ξέρω τι διάολο του 2.4.

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION]

Πες μου λίγο για τα rainsport 3 εντυπώσεις γιατί λέω να τα βάλω στο Stilo. Την παλεύουν στις στροφές? Τα βρίσκω 67 λίρες το ένα εδώ και είναι τα φτηνότερα επώνυμα σε 17ρες, τα pzero nero κάνουν 120 και τα pilot sport 3 130+.

α, και μεγειά το εργαλείο :p

Link to comment
Share on other sites

Επετρεψε με να ανταπωδωσω τα δεοντα για τον Stilo.:D

Εχει ο κολλητος με το 6αρι κιβωτιο και το ειχα παρει βολτα.

Value for money το οχημα με τρελλη οικονομια σε μεγαλες αποστασεις.

Τα λαστιχα Σωτο με τα προτεινε ο λαστιχας αναμεσα σε αυτα και τα Continental.

Θα πηγαινα για Matador που τα εχω προτεινει και δοκιμασει στου κολλητου

το Ε 34 αλλα δυστηχως δεν βγαζει σε 16".Τον γνωριζα (τον λαστιχα) απο την περιοδο

που δουλευα στην BMW και ηξερα οτι δεν ελεγε παπαντζες για να πουλησει.

Σωτο μεχρι στιγμης που μας εριξε και αρκετη βροχη μπορω να πω με το χερι στην καρδια

οτι ειναι το καλυτερο λαστιχο στην βροχη που εχω δοκιμασει.Χαμηλο επιπεδο θορυβου

στο στεγνο και διαβαζει πληρως το δρομο.Απο στροφες ακομα δεν το δοκιμασα

γιατι η διαδρομη χωριο-Θεσσαλονικη εχει λιγες + ειναι μεγαλες σε καμπη και ευκολες.

Np so far ομως .

Καποια στιγμη θα ανεβω σε διαδρομη που ειναι ειδικη στο ΔΕΘ και θα σε ενημερωσω.

330 με βγηκανε εμενα εννοειτε περαστικα + ζυγοσταθμιση μεσα στη τιμη.

Link to comment
Share on other sites

Σε ποια πόλη μένεις? Μήπως σε αυτή που μένεις η μέση θερμοκρασία είναι 15 βαθμοί και για να ζεσταθεί θέλει 2 λεπτά, και σε αυτή που μένω 5, και δουλεύει με αβάνς τσίτα για κάνα 10λεπτο? Με το που το γύρισα το punto Ελλάδα, η κατανάλωση έπεσε 3 λίτρα :p (κάνω μικρή απόσταση Αγγλία οπότε δεν ζεσταίνονται πλήρως, το στίλο δεν προλαβαίνει καν να σηκώσει θερμοκρασία νερού, δεν συζητάω για λαδιού).

Εγινες φουλ Τσακωνας τωρα. "Τσιτα" αβανς δε δουλευει τιποτα, και οσες ρουτινες και να υπαρχουν μεσα για cold advance ειναι κυριως για ρελαντι, η διαφορα ειναι μικρη απλα για να κρατησει στροφες (και αυτο για να ζεσταθει πιο γρηγορα) και ισχυουν μεχρι να φτασει η θερμοκρασια νερου 40-50 βαθμους, δηλαδη τα πρωτα 1-2 λεπτα λειτουργειας, ακομη και σε 5 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια. Καποιο προβλημα εχει το αυτοκινητο που απλως δεν εκδηλωνεται σαν σφαλμα.

Link to comment
Share on other sites

Έρχεται η ώρα για αλλαγή λαδιών στο ΚΙΑ Rio μου.

Παλιά έβαζα 10w-40 της ΕΚΟ, o πατέρας μου κατά 90% έβαλε κάποιο πιο χοντρό 20-40 μάλλον.

Πρόσφατα αντιλήφθηκα ότι ο κινητήρας είναι mazda Β3 (γι αυτό δεν έχει εκραγεί ακόμα lol). Το αυτοκίνητο έχει γράψει 130k χλμ, χωρίς κανένα μα κανένα πρόβλημα.

Το 10-40 μου δίνει μια πιο smooth αίσθηση και γενικά μου βγάζει κάτι πιο γλυκό και απαλό όταν ανεβάζω στροφές. Κάνει όμως ουσιώδες καλό στον κινητήρα; Το 20-40 είναι στη μισή τιμή.

Τι θα κάνατε στη θέση μου;;

Link to comment
Share on other sites

Εγινες φουλ Τσακωνας τωρα. "Τσιτα" αβανς δε δουλευει τιποτα, και οσες ρουτινες και να υπαρχουν μεσα για cold advance ειναι κυριως για ρελαντι, η διαφορα ειναι μικρη απλα για να κρατησει στροφες (και αυτο για να ζεσταθει πιο γρηγορα) και ισχυουν μεχρι να φτασει η θερμοκρασια νερου 40-50 βαθμους, δηλαδη τα πρωτα 1-2 λεπτα λειτουργειας, ακομη και σε 5 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια. Καποιο προβλημα εχει το αυτοκινητο που απλως δεν εκδηλωνεται σαν σφαλμα.

Τό 'χεις δοκιμάσει ρε Στάυρε στις θερμοκρασίες που σου λέω? Πρόσεξέ με, σου λέω να κάνεις διαδρομή 5λέπτου. Όχι 10λέπτου, εκεί αλλάζει τελείως η κατανάλωση. Οδήγησέ το έτσι σε κρύο και θα το δεις και στο δικό σου 3 λίτρα πάνω. 1-2 λίτρα πάνω έχω λόγω άλλου χάρτη (φοράει πρόγραμμα το δικό μου). Τώρα αν τον έχουν παίξει στο πρόγραμμα στις κρύες συνθήκες και το κάνει μόνο το δικό μου τι να σου πω, δεν το ξέρω αυτό, αλλά είνια λογικό. 50 βαθμοί είναι τότε που αρχίζει και δείχνει ένδειξη ο δείκτης, και στα 2 αυτοκίνητα θέλει πάνω από 1-2 λεπτά όταν το μπλοκ είναι στους 0 βαθμούς, το στίλο θέλει πολύ περισσότερη ώρα από το πούντο για να δείξει ο δείκτης.

Σου ξαναλέω, μην συγκρίνεις με θερμοκρασίες Αθήνας, γιατί όταν έφερα το punto και ζεστάθηκε σε 2 λεπτά νόμιζα ότι κόλλησε ο θερμοστάτης ή ότι έμεινα από νερά :p

Link to comment
Share on other sites

Παρκάρω νόμιμα όπου βρω θεση. Ούτε γκαράζ έχω κλείσει ποτέ, ούτε βάζω καρέκλες να φυλάω θέση δικιά μου, ούτε έχω ακουμπήσει ποτέ ξένο αμάξι.

That said, απορώ ποιον ενοχλεί το αμάξι μου και γιατί. 4 βαθιές γρατζουνιές με κλειδί, οι 2 πριν ένα μήνα περίπου, οι άλλες 2 χτες.

Επίσης δεν ξέρω με τι μορφή θα εκτονώσω το rage μου πάνω του, αν ανακαλύψω ποιος είναι.

Δευτέρα θα πάρω μπουκαλάκι μπογιά από την αντιπροσωπεία και θα αρχίσω τις καλλιτεχνίες.

post-2160-1416078120,8824_thumb.jpg

post-2160-1416078122,5701_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κάτι προσωπικό για αυτούς, ένα παιχνίδι είναι.

Παίζει να κρατάν και σκορ σε εξορμήσεις τους.

Ψυχραιμία και αν γίνεται τακτικά στην γειτονιά επέλεξε άλλο σημείο για parking.

Περαστικά.

ΥΓ έχει γίνει και στα 3 αυτοκίνητα της οικογένειας μου, σε διάφορα μέρη

χωρίς να έχει προηγηθεί το παραμικρό.

Ένα διάστημα έβρισκα το δικό μου με βαθουλώματα αλλά εκεί υπήρξε σύντομα εξήγηση.

Link to comment
Share on other sites

Τα λαστιχα Σωτο με τα προτεινε ο λαστιχας αναμεσα σε αυτα και τα Continental.

Θα πηγαινα για Matador που τα εχω προτεινει και δοκιμασει στου κολλητου

το Ε 34 αλλα δυστηχως δεν βγαζει σε 16".Τον γνωριζα (τον λαστιχα) απο την περιοδο

που δουλευα στην BMW και ηξερα οτι δεν ελεγε παπαντζες για να πουλησει.

Σωτο μεχρι στιγμης που μας εριξε και αρκετη βροχη μπορω να πω με το χερι στην καρδια

οτι ειναι το καλυτερο λαστιχο στην βροχη που εχω δοκιμασει.Χαμηλο επιπεδο θορυβου

στο στεγνο και διαβαζει πληρως το δρομο.Απο στροφες ακομα δεν το δοκιμασα

γιατι η διαδρομη χωριο-Θεσσαλονικη εχει λιγες + ειναι μεγαλες σε καμπη και ευκολες.

Np so far ομως .

Καποια στιγμη θα ανεβω σε διαδρομη που ειναι ειδικη στο ΔΕΘ και θα σε ενημερωσω.

330 με βγηκανε εμενα εννοειτε περαστικα + ζυγοσταθμιση μεσα στη τιμη.

Άντε ανέβα στην ειδική, θέλουμε follow up, κρατάνε τα δικά μου ακόμη αλλά έτσι όπως οδηγάω το Stilo κατά το Πάσχα θα κάνω την τράμπα (να μαζέψω και καμιά λίρα!).

Είσαι σίγουρος για τα matador? Πήγε και έβαλε ο πατέρας μου στο 309 και το αυτοκίνητο έγινε επικίνδυνο. 165/70 13 βέβαια, πολύ μικρή διάσταση, αλλά πραγματικά δεν πατάνε πουθενά, ειδικά τα μπροστά αν υπάρχει νερό κάτω κάνεις το σταυρό σου και ξεχνάς το φρένο, μου θύμισαν τα 10ετίας goodyear που φορούσε από καινούριο όταν το οδηγούσα το 2001 και έκανα τσουλήθρα στις κατηφόρες, όπου πρώτα έστριβα το τιμόνι, μετά άφηνα το φρένο και μετά έστριβε :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.