shattered Νοέμβριος 8, 2013 #13501 Νοέμβριος 8, 2013 τα διπλώματα που βγήκαν πριν τις 19/01/2013 δεν έχουν θέμα ...τα καινούργια ανά 15 χρόνια(όπου αυτά ξεκινάνε να μετριούνται από τότε που πέρασες την εξέταση)εγώ για να καταλάβεις έχω δίπλωμα αυτοκινήτου μέχρι τα 65 μου επειδή το έβγαλα πριν δύο χρόνια αλλά το Α2που έβγαλα για μηχανή το καλοκαίρι λήγει το 2028tl:drαν έχεις δίπλωμα πριν τις 19/01/2013 δεν σε νοιάζει απο εκεί και πέρα το δίπλωμα(η ροζ κάρτα ) γράφει ημερομηνίες λήξης
uNick Νοέμβριος 8, 2013 #13502 Νοέμβριος 8, 2013 τα διπλώματα που βγήκαν πριν τις 19/01/2013 δεν έχουν θέμα ...τα καινούργια ανά 15 χρόνια(όπου αυτά ξεκινάνε να μετριούνται από τότε που πέρασες την εξέταση)εγώ για να καταλάβεις έχω δίπλωμα αυτοκινήτου μέχρι τα 65 μου επειδή το έβγαλα πριν δύο χρόνια αλλά το Α2που έβγαλα για μηχανή το καλοκαίρι λήγει το 2028tl:drαν έχεις δίπλωμα πριν τις 19/01/2013 δεν σε νοιάζει απο εκεί και πέρα το δίπλωμα(η ροζ κάρτα ) γράφει ημερομηνίες λήξηςΣτην σχολη οδηγων που ρωτησα μου ειπα οτι θα ειναι για ολα τα διπλωματα γιαυτο ρωταο. Δηλαδη ασχετα ποτε το εβγαλες. Αυτο δεν καταλαβαινω
PetrosD Νοέμβριος 8, 2013 #13503 Νοέμβριος 8, 2013 Πάω στην έκθεση.Το ξέρατε ότι οι Αυστραλοί τα "headers" (πολλαπλές εξαγωγής) τα λένε "extractors";
shattered Νοέμβριος 8, 2013 #13504 Νοέμβριος 8, 2013 Στην σχολη οδηγων που ρωτησα μου ειπα οτι θα ειναι για ολα τα διπλωματα γιαυτο ρωταο. Δηλαδη ασχετα ποτε το εβγαλες. Αυτο δεν καταλαβαινωμα αυτό που λέω είναι ότι έκανα επέκταση το δίπλωμα μου απο Β(αυτοκίνητο) σε Β+Α2(μηχανή) και στο νέο δίπλωμα το Β(αυτοκίνητο) η λήξη του παρέμεινε μέχρι τα 65 μου,ενώ κανονικά η μηχανή λήγει σε 15 χρόνιαοι μόνοι λόγοι που μπορώ να σκεφτώ να ζητάνε την αλλαγή είναι 31) οι γονείς σου έχουν τα παλαιού τύπου διπλώματα(χαρτόνακι) και πιθανά αν χρειαστεί να οδηγήσουν εξωτερικό να έχουν θέμα(πχ έλειψη λατινικών χαρακτήρων ή απλά άγνωστη μορφή διπλώματος στο εξωτερικό)2) έχουν γίνει αλλαγές στις κατηγορίες που τους απασχολούν(χαρακτηριστικά στις μηχανές αλλά για μικρές ηλικίες οπότε άκυρο για γονείς,βέβαια έχουν βάλει κάτι κατηγορίες Β1,Γ1 που πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης τους)3)κάποιος θέλει τσάμπα φράγκα(δίχως να εξαιρώ και το κράτος)αλλά σε κάθε περίπτωση τα παραπάνω είναι προσωπική εμπειρία και άποψη,αν θες ρωτάς και σε μία άλλη σχολή οδηγών ή ίσως να γνωρίζει και η τροχαία.Λογικά θα ξέρουν στο υποργείο αλλά δεν περιμένω να βγάλεις άκρη με αυτούς
Thresh86 Νοέμβριος 9, 2013 #13505 Νοέμβριος 9, 2013 Ότι πρέπει Evo Car of the Year 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eT4WXokoAx0]evo Car of the Year 2013: Part 1 | evo TV - YouTube[/ame] ___________ [ame=http://www.youtube.com/watch?v=FtZKV8087aE]evo Car of the Year 2013: Part 2 | evo TV - YouTube[/ame]
PetrosD Νοέμβριος 11, 2013 #13506 Νοέμβριος 11, 2013 Το Σάββατο μαζευτήκαμε 4 BMW και πήγαμε σε μια πιστούλα να παίξουμε. Είμασταν δύο E30 (το δικό μου και ένα 3500cc), ένα E36 2800cc turbo και ένα M5 E39. Δεινοπάθησαν τα λάστιχα. Κανονικά έπρεπε να τα λιώσω κι άλλο, όπως το άλλο 30άρι της παρέας: Και, ΟΧΙ, το πάνω πάνω λάστιχο δεν είναι μοτοσυκλέτας!! Ωραία περάσαμε!
SirDiman Νοέμβριος 11, 2013 #13507 Νοέμβριος 11, 2013 e36 ειχε vanos? εχω διαβασει το turbo δε παει καλα με αυτο
Thresh86 Νοέμβριος 11, 2013 #13509 Νοέμβριος 11, 2013 Απολαυστικό : Star Bolt Cafe Prototype Yamaha Announces Star Bolt Caf
PetrosD Νοέμβριος 11, 2013 #13511 Νοέμβριος 11, 2013 Ναι, δεν το ήξερες; Επίσης τα συγκεκριμένα λάστιχα, όταν ξεκινάει το όχημα, έχουν μικρότερη διάμετρο (αυτή που βλέπεις όταν είναι στατικά) Στη συνέχεια όμως, όταν αποκτά ταχύτητα και αυτά γυρίζουν γρήγορα, η φυγόκεντρος τα κάνει να μεγαλώνουν σε διάμετρο και να μικραίνουν σε πλάτος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη επιτάχυνση από στάση (μικρότερη διάμετρος) και μεγαλύτερη τελική (μεγαλύτερη διάμετρος) για συγκεκριμένες σχέσεις του κιβωτίου. (δε θυμάμαι πόσες έχουν)
Lakisss Νοέμβριος 11, 2013 #13512 Νοέμβριος 11, 2013 Αν δεν κάνω λάθος, τα λάστιχα βιδώνονται στη ζάντα γιατί περιστρέφεται χωρίς αυτά από τη δύναμη.
suboy Νοέμβριος 12, 2013 #13513 Νοέμβριος 12, 2013 @ 0:45[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ttydPrTM6ro]Top Fuel Tire Safety and the Oh My God Button 2010.mpg - YouTube[/ame]
2cpu Νοέμβριος 12, 2013 #13515 Νοέμβριος 12, 2013 0-400 μετρα σε 4,4 , ταχυτητα εξοδου 500+χλμ/ωρα,4G δυναμεις σχεδον σε ολη την κουρσα που διαρκει μαζι με το burn out μερικα λεπτα, 140db ,με ιπποδυναμεις της ταξης των 8000 εως 15000 ιππων.Μην με ρωτησεις καταναλωσεις :nono: μιας και το συγκεκριμενο Top Fuel που δειχνεις καιει μειγματα νιτρομεθανολης .:banging:
stefanakos8 Νοέμβριος 12, 2013 #13516 Νοέμβριος 12, 2013 (δε θυμάμαι πόσες έχουν)Απ' οσο ξερω μια ταχυτητα εχουν...
PetrosD Νοέμβριος 12, 2013 #13517 Νοέμβριος 12, 2013 Αυτό που θυμάμαι σίγουρα είναι ότι έλεγε ένας μηχανικός ότι ο συμπλέκτης είναι μιας χρήσης, για την εκκίνηση. Μετά την εκκίνηση λιώνουν όλα μέσα και γίνεται ένα σώμα.
Wizard! Νοέμβριος 13, 2013 #13518 Νοέμβριος 13, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WUO-lPubXeI]NEED FOR SPEED: KEN BLOCK'S GYMKHANA SIX -- ULTIMATE GYMKHANA GRID COURSE - YouTube[/ame]
stefanakos8 Νοέμβριος 13, 2013 #13519 Νοέμβριος 13, 2013 Αυτό που θυμάμαι σίγουρα είναι ότι έλεγε ένας μηχανικός ότι ο συμπλέκτης είναι μιας χρήσης, για την εκκίνηση. Μετά την εκκίνηση λιώνουν όλα μέσα και γίνεται ένα σώμα.Είχα διαβάσει (πολύ) παλαιότερα ένα ένθετο του power techniques για dragster αγώνες.Μια ταχύτητα έχουν απ' ότι θυμάμαι και εννοείται πως μετά από κάθε αγώνα λύνονται και επανακατασκευαζονται από την αρχή (κατέβασμα κινητήρα, λυσιμο και όλα καινούργια μέσα)
Samael Νοέμβριος 13, 2013 #13520 Νοέμβριος 13, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-VF0JwxQqcA]How a Top Fuel Dragster Works - YouTube[/ame] Τα εξηγεί σχεδόν όλα όσα αναφέρατε, είναι παλαβοί αυτοί οι Αμερικάνοι
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.