Trexx Σεπτέμβριος 26, 2013 #13283 Σεπτέμβριος 26, 2013 Έχει κανείς corsa το τελευταίο 1.3lt diesel? Ακούω πολύ καλά λόγια και συνεχίζω να μαζεύω γνώμες γιατί ψήθηκα.
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 26, 2013 #13284 Σεπτέμβριος 26, 2013 [MENTION=119]Samael[/MENTION]Βλέπω καλά στον 1ο και 4ο στις φωτο λείπει κομμάτι στο πάνω μέρος του εμβόλου?Επίσης, από λάδια τι έκανες στο μοτερ? Μιλάμε τόση χαρακιά στα χιτώνια δεν δικαιολογείται μόνο από κακή καύση, κάτι άλλο έπαιξε με το μοτερΤι ενδείξεις είχες?Το μοτερ ανακατασκευής από την καρεντα έχει εγγύηση?
spresv Σεπτέμβριος 26, 2013 #13285 Σεπτέμβριος 26, 2013 Κακη καυση my hairy arse, οτι πιο γενικολογη δικαιολογια θα μπορουσαν να δωσουν, η οποια να μη σηκωνει και πολλες πολλες ερωτησεις. Ημαρτον σε αυτοκινητο τοσα λεφτα. Anyway, στο θεμα, ας πουμε οτι οντως ειναι κακη καυση, αρα ατελης ή ημιτελης, αρα φτωχο. Αρα θερμοκρασιες. Δεν παιζει να την ακουσαν τα χιτωνια απο θερμοκρασιες και το πιστονι να ειναι αθικτο, αυτο θα την ακουγε πρωτο και απο την διαστολη θα βρονταγε και τα χιτωνια. Κατα πασα πιθανοτητα αυτο που σου συνεβη προηλθε απο ελλειπη λιπανση, το οποιο με καποιο τροπο επηρεασε ολη την πλευρα. Σκουπιδακι στο oil way? Κλασμενη αντλια? Κατι απ'ολα. Παντως οχι "κακη καυση".Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιομετρων.
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 26, 2013 #13286 Σεπτέμβριος 26, 2013 Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιάδων χιλιομετρων.fixed.
magicman Σεπτέμβριος 26, 2013 #13287 Σεπτέμβριος 26, 2013 Έχει κανείς corsa το τελευταίο 1.3lt diesel? Ακούω πολύ καλά λόγια και συνεχίζω να μαζεύω γνώμες γιατί ψήθηκα.πολυ οικονομικο. προσεξε τι παιζει με το dpf ομως...γιατι το κοστος ειναι περιπου 1300 ευρα..θελει προσοχη στο πετρελαιο..
Trexx Σεπτέμβριος 26, 2013 #13288 Σεπτέμβριος 26, 2013 Nα σαι καλά. Παντού διαβάζω για το περιβόητο dpf αλλά αν κατάλαβα καλά λύνεται το θέμα είτε με κάποια χιλιόμετρα στην εθνική (μια φορά το μήνα ας πούμε που σίγουρα θα το κάνω με το παραπάνω) ή με βελτιωτικά που ...βοηθάνε στην "αναγέννηση". Τα λέω καλά; Κατά τα άλλα για κάποιον που δεν έτρεχε ποτέ και προέρχεται από astra του 2001 1.4lt βενζίνη είναι ικανοποιητικό ή θα έχει αρκετή διαφορα προς το χειρότερο; Ειπαμε δεν τρέχουμε αλλά όχι και να σέρνεται εντελώς
magicman Σεπτέμβριος 26, 2013 #13289 Σεπτέμβριος 26, 2013 οι ροπες στα diesel ειναι αλλου. απλα θα μαθεις να το οδηγας διαφορετικα.αν ψαχνεις για diesel εγω θα κοιτουσα για yaris. καλυτερος κινητηρας και με dpf φθηνοτερο. καλυτερες επιδοσεις.εσυ μιλας για τον αυτοκαθαρισμο, που γινεται σε ολα τα dpf. το θεμα ειναι οτι καποια στιγμη, αν χρειαστει να βαλεις το χερι στην τσεπη θα σου φυγουν πολλα. δεν ειναι μια φορα το μηνα. ανα 500-600 χλμ γινονται αναγεννησεις του φιλτρου.διαβασε και αυτο diesel particulate filter (dpf) | AA
Trexx Σεπτέμβριος 26, 2013 #13290 Σεπτέμβριος 26, 2013 Ναι σαι καλά για το λινκ, θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη. Όσο για το yaris καλύτερα να μην μπλέξω με τα τζαπόνια. Ντάξει, μπορεί να είναι γρηγορότερο, καλύτερο ή ότι άλλο, αλλά δεν μου αρέσει.
PetrosD Σεπτέμβριος 26, 2013 #13291 Σεπτέμβριος 26, 2013 Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιομετρων. Σε εισαγωγή είναι η μαυρίλα; Νόμιζα ήταν εξαγωγής. Δε νομίζω εισαγωγής τέτοιο πράγμα. Σε αυτή δεν αναφέρεσαι;
paparoach Σεπτέμβριος 26, 2013 #13292 Σεπτέμβριος 26, 2013 Nα σαι καλά. Παντού διαβάζω για το περιβόητο dpf αλλά αν κατάλαβα καλά λύνεται το θέμα είτε με κάποια χιλιόμετρα στην εθνική (μια φορά το μήνα ας πούμε που σίγουρα θα το κάνω με το παραπάνω) ή με βελτιωτικά που ...βοηθάνε στην "αναγέννηση". Τα λέω καλά;Κατά τα άλλα για κάποιον που δεν έτρεχε ποτέ και προέρχεται από astra του 2001 1.4lt βενζίνη είναι ικανοποιητικό ή θα έχει αρκετή διαφορα προς το χειρότερο; Ειπαμε δεν τρέχουμε αλλά όχι και να σέρνεται εντελώς Πιο γρήγορο θα είναι το corsa. Επειδή το έχω κάνει και test drive, έχει μπόλικο γκάζι.Χάνει όμως από το κιβώτιο που είναι 5άρι και σχετικά μακρύ. Στην εθνική βέβαια στα 130 βγάζει περίπου 2.500 στροφές, κάτι που είναι ιδανικό για ταξίδι. Στην πόλη βέβαια θα σου καίει 5, 5+ γιατί έχει πιο μακρύ κιβώτιο και είναι σχετικά βαρύ. Ως αποτέλεσμα τη δύναμη τη δίνει μετά τις 1800. Σε σύγκριση με το yaris κερδίζει σε τέλη κυκλοφορίας και τιμή. Χάνει σε επιταχύνσεις και κιβώτιο (6αρι) και κατανάλωση σε πόλη. Προσωπικά και εγώ σε corsa θα πήγαινα.
magicman Σεπτέμβριος 26, 2013 #13293 Σεπτέμβριος 26, 2013 ψαχτο πριν κανεις την αγορα σου.και πρεπει να ξερεις απο που θα βαζεις καυσιμα. να εχει επιλεξει πρατηρια που ξερεις οτι εχουν καθαρα καυσιμα, για να μην παιζει κορωνα γραμματα.αν δεν σου αρεσει παω πασο. να παρεις αυτο που σου αρεσει και αντεχει η τσεπη σου.
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 26, 2013 #13294 Σεπτέμβριος 26, 2013 Σε εισαγωγή είναι η μαυρίλα; Νόμιζα ήταν εξαγωγής. Δε νομίζω εισαγωγής τέτοιο πράγμα.Σε αυτή δεν αναφέρεσαι; https://dl.dropboxusercontent.com/u/28082576/20130924_133029.jpg[/ Audi FSI Engine Carbon Build-up Megathread
SirDiman Σεπτέμβριος 26, 2013 #13295 Σεπτέμβριος 26, 2013 Έχει κανείς corsa το τελευταίο 1.3lt diesel? Ακούω πολύ καλά λόγια και συνεχίζω να μαζεύω γνώμες γιατί ψήθηκα.το εχει φιλος και λεει ειναι σουπερ
Athens2004 Σεπτέμβριος 26, 2013 #13296 Σεπτέμβριος 26, 2013 Κακη καυση my hairy arse, οτι πιο γενικολογη δικαιολογια θα μπορουσαν να δωσουν, η οποια να μη σηκωνει και πολλες πολλες ερωτησεις. Ημαρτον σε αυτοκινητο τοσα λεφτα. Anyway, στο θεμα, ας πουμε οτι οντως ειναι κακη καυση, αρα ατελης ή ημιτελης, αρα φτωχο. Αρα θερμοκρασιες. Δεν παιζει να την ακουσαν τα χιτωνια απο θερμοκρασιες και το πιστονι να ειναι αθικτο, αυτο θα την ακουγε πρωτο και απο την διαστολη θα βρονταγε και τα χιτωνια. Κατα πασα πιθανοτητα αυτο που σου συνεβη προηλθε απο ελλειπη λιπανση, το οποιο με καποιο τροπο επηρεασε ολη την πλευρα. Σκουπιδακι στο oil way? Κλασμενη αντλια? Κατι απ'ολα. Παντως οχι "κακη καυση".Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιομετρων. Αυτό σκέφτηκα και εγώ , επίσης η τιμή που του δώσανε ( μέσα απο την ? audi ? ) είναι λιγάκι του στυλ να του πούμε κάτι στα ύψη να την κοπανήσει να μην αναλάβουμε . Εντάξει v8 κλπ αλλα 17 χιλιάρικα για ανακατασκευή χιτωνίων - κεφαλής ?
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 26, 2013 #13297 Σεπτέμβριος 26, 2013 τα λεφτά αυτά είναι για ολόκληρο μοτέρ αν κατάλαβα.Απ ότι διάβαζα στο λινκ που ανέβασα, έχουν παίξει πολλές αλλαγές σε μοτερ αντός εγγύησης στο Μιουρικα, με γρατζουνιές στα χιτώνια γύρω γύρω(ίσως από τις επικαθίσεις), στραβές βαλβίδες λόγο επικαθίσεων και συνέχεια καθάρισμα των επικαθίσεων από τις βαλβίδες.Άντε τώρα να έχεις δώσει 100κ+(και το R8 τα ίδια προβλήματα έχει) για να τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για λύσιμο πολλαπλής...in vag we trust.
magicman Σεπτέμβριος 26, 2013 #13298 Σεπτέμβριος 26, 2013 μπορει να παρει παραδειγμα τον τυπο που εσπασε την bmw στην γερμανια και τους τρολαρισε ασχημα! και μετα πολλοι επιμενουν για γερμανικη αξιοπιστια... και κατηγορουν τους ιταλους...
Nickzzz Σεπτέμβριος 27, 2013 #13299 Σεπτέμβριος 27, 2013 μπορει να παρει παραδειγμα τον τυπο που εσπασε την bmw στην γερμανια και τους τρολαρισε ασχημα! και μετα πολλοι επιμενουν για γερμανικη αξιοπιστια... και κατηγορουν τους ιταλους... Όλοι οι άμεσοι, θα έχουν, μάλλον, ίσως, παρόμοιο θέμα. Δεν αλλάζει κάτι από χώρα σε χώρα. Απλά τον άμεσο τον έσπρωξε πολύ το γκρούπ την τελευταία 10ετία.
Samael Σεπτέμβριος 27, 2013 #13300 Σεπτέμβριος 27, 2013 [MENTION=119]Samael[/MENTION]Βλέπω καλά στον 1ο και 4ο στις φωτο λείπει κομμάτι στο πάνω μέρος του εμβόλου?Επίσης, από λάδια τι έκανες στο μοτερ? Μιλάμε τόση χαρακιά στα χιτώνια δεν δικαιολογείται μόνο από κακή καύση, κάτι άλλο έπαιξε με το μοτερΤι ενδείξεις είχες?Το μοτερ ανακατασκευής από την καρεντα έχει εγγύηση?Σωστά το είδες, έχει σπάσει ενα μικρό μέρος τους.Με τα λάδια είναι εξαιρετικά δύσκολο νομίζω να έπαιξε πρόβλημα στο ένα μπλοκ μόνο.Καμία ένδειξη για λάδια δεν είχα, ποτέ. Ούτε θερμοκρασία, ούτε στάθμη.Ναι δίνουν εγγύηση, αλλά με τόσα λεφτά...αγοράζω άλλα 2 για κάβα...Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιομετρων.Πειράκια βαράει εδώ και ενάμιση χρόνο κατά διαστήματα, ένας ******* δε βρέθηκε να πει "ας κάτσω να καθαρίσω τις εισαγωγές".....Με τα μπεκ, τις αντλίες, τους αισθητήρες και τους καταλύτες ασχολιόταν όλοι... Σε εισαγωγή είναι η μαυρίλα; Νόμιζα ήταν εξαγωγής. Δε νομίζω εισαγωγής τέτοιο πράγμα.Και όμως είναι εισαγωγής απ το προβληματικό μπλόκ, η άλλη πλευρά είναι σαφώς καλύτερη.Αυτό σκέφτηκα και εγώ , επίσης η τιμή που του δώσανε ( μέσα απο την ? audi ? ) είναι λιγάκι του στυλ να του πούμε κάτι στα ύψη να την κοπανήσει να μην αναλάβουμε . Εντάξει v8 κλπ αλλα 17 χιλιάρικα για ανακατασκευή χιτωνίων - κεφαλής ?Ναι μέσα απο Audi, πήρα 2 αντιπροσώπους Αθηνα-Θεσ/κη και δώσαν ίδια τιμή.τα λεφτά αυτά είναι για ολόκληρο μοτέρ αν κατάλαβα.Απ ότι διάβαζα στο λινκ που ανέβασα, έχουν παίξει πολλές αλλαγές σε μοτερ αντός εγγύησης στο Μιουρικα, με γρατζουνιές στα χιτώνια γύρω γύρω(ίσως από τις επικαθίσεις), στραβές βαλβίδες λόγο επικαθίσεων και συνέχεια καθάρισμα των επικαθίσεων από τις βαλβίδες.Άντε τώρα να έχεις δώσει 100κ+(και το R8 τα ίδια προβλήματα έχει) για να τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για λύσιμο πολλαπλής...in vag we trust.Το λινκ σου ήταν mind opening, στερνή μου γνώση να σ'έιχα πρώτα όμως...Να φανταστείς οτι οι τύποι εκεί μιλάν για 30-40Κ Κm και προβλήματα που είναι ταυτόσημα με αυτά που είχα εγώ στα 130-140Κ Km.Απο δώ και πέρα αυστηρός έλεγχος-καθάρισμα κάθε 2ό σέρβις.VAG my ass, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έλλειψη έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού στην Ελλάδα imo.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.