Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πολυ καλη ιδεα ομολογω...

Προφανως πλακα κανω ρε!

Λες να κανω αυτο?

Braveheart_charge.jpg

:haha::haha:

Αν ειναι να προστατεψεις τα μωρα σου ?

Σε εχω ικανο :hehe:

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Update

994607_1418921421653951_1891784693_n.jpg

1236153_1418945374984889_1532434515_n.jpg

Σιγα Σιγα..

το φτερό δεν φαίνεται και τόσο τραγικό ευτυχώς.. είχα άγχος για το πως θα είναι και το ψαλίδι από το GLX επειδή δεν έβρισκα κοντές αναρτήσεις αλλα ούτε που φαίνεται η διαφορα σχεδόν.. Δεν βγήκε καθόλου στον ήλιο ακόμα και όταν τράβηξα αυτήν την φωτό είχε βγάλει σύννεφα.. πάντως αρχίζει και δείχνει ωραίο.. η επομενη θα είναι στο τελειωτικό στάδιο ελπίζω! :cool:

Μας μένει το ΚΤΕΟ (65$~), η ασφάλεια, τρίψιμο στην εξάτμιση (αν και είναι η από κάτω πλευρά, η από πάνω είναι λαμπίκο..) και θα βγει στους δρόμους πάλι..

1084890_1420048901541203_1414603959_o.jpg

1293017_1420048911541202_346388269_o.jpg

Spot the 'Λαθος' ;ρ

Περιμένω νέο πυρο για πίσω, επίδης άλλαξα το ψαλίδι από GLX και είναι πολύ μεγάλος για τις πεταλούδες..

Έχω έτοιμη την πόδια να την βάλω, η μάσκα μπροστά θα ξαναβαφτεί, δοκιμαστικά έγινε μαύρη. Μου λείπει το μπροστινό "Π" πάνω από το φτερό, καπάκια βολάν και κάλυμμα σέλας, και σύντομα μια μπροστινή ζάντα.. (γενικά θέλει k ένα χέρι πλύσιμο στις αναρτήσεις k την πίσω ζάντα..)

Επίσης επειδή η φωτογραφίες είναι από ένα W100η, 2Mpixel, δεν φαίνεται καθόλου το χρώμα + ότι ήταν απόγευμα όταν τραβηχτήκανε, ελπίζω αύριο μεθαύριο μόλις έρθει ο πυρός που θα βγει με την πόδια στον ήλιο, να βρω κάνα κινητό τις προκοπης, για να φανεί το υπέροχο χρώμα. (Στον ήλιο είναι απίστευτο, το απόγευμα όμως k μετά, σαν να πεθαίνει λίγο ο τόνος του...) :banging:

Αν ειναι να προστατεψεις τα μωρα σου ?

Σε εχω ικανο :hehe:

Η αληθεια ειναι οτι κατεβαινεις κατω και τους πετυχαινεις ετοιμους να το σηκωσουν...

Τι κανεις?Δε τρελαινεσαι και τους ορμας με οτι βρεις?

Η αληθεια ειναι οτι κατεβαινεις κατω και τους πετυχαινεις ετοιμους να το σηκωσουν...

Τι κανεις?Δε τρελαινεσαι και τους ορμας με οτι βρεις?

Χθες πήγανε να σηκώσουνε ένα C50 ενός φίλου, τους άκουσε βγήκε, και τους πείρε από πίσω με μια σκούπα :rofl::rofl:

Η αλήθεια είναι ναι, ότι θα έβρισκα εκείνη την στιγμή.

Το δυσαρεστο ειναι οτι αν στην εχουν βαλει στο ματι δεν σε σωζει τιποτα.. εμεις κατσαμε για σουβλακια στην Καλλιθεα 1 ωρα το βραδυ και η μηχανη φιλου ( Ducati 848 ) ηταν παρκαρισμενη διπλα στο αμαξι μου στα 50 μετρα. Ε μετα απο 15 λεπτα που φαγαμε, η μηχανη δεν υπηρχε καθολου. Και μιλαω για την Ελ.Βενιζελου στην Καλλιθεα που ειναι κεντρικος δρομος, οχι κανενα σοκακι.:(

Πρέπει να έπεσε περονόσπορος ή να βάζουν όλοι κάτουρο στις βενζίνες πλέον...

Αλλαγή μοτέρ στο S5, να ζήσουμε να το θυμόμαστε...έκανε 160,000Κm και μας άφησε πριν την ώρα του...

Κακή καύση στο δεξί μπλόκ, ίσως είχε πρόβλημα η αντλία υπερύψηλης (FSI γαρ) ή τα μπέκ.

Δε θα μάθουμε ποτέ πάντως, ρεκτιφιέ σε επινικελωμένους κυλίνδρους δεν αξίζει να κάνεις...

RIP my CAUA :flower:

20130924_132116_HDR.jpg

20130924_140105_HDR.jpg

20130924_133029.jpg

20130924_174839.jpg

20130924_174846.jpg

20130924_174849.jpg

20130924_174858.jpg

Ανακατασκευής απο Karenta (στη Γερμανία γίνετε η ανακατασκευή) στην προνομιακή τιμή των 16.900€ !! :hang3:

Μεταχειρισμένο βρήκα από 3.500 μέχρι 7.000€, τελικά κλίνω σε ένα Βέλγικο με 6.000€ και 12.000ΚΜ στο κοντέρ.

Δεν θέλω να σε προκαταβάλλω αλλα με αυτά τα λεφτά φτιάχνεις σφυρήλατο κινητήρα απο την αρχή... :(

Κρίμα πάντως...

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]

Δύσκολα βρίσκεις σωστό μάστορα που να θέλει να αναλάβει τέτοιο project νομίζω, εδώ του RS5 είπα σε κάνα δυό αν μπορούν να κουμπώσουν και μόνο που δε βάλαν τα κλάματα...

Αν έχεις άνθρωπο ρώτα τον πάντως :)

Κρίμα δε λες τπτ, 1 βδομάδα έκανα να ηρεμήσω...

[MENTION=5181]winters[/MENTION]

S5 4.2 FSI Coupι 2007–2012 4,163 cc (254.0 cu in) V8 (CAUA) 260 kW (354 PS; 349 hp)@7000, 440 N·m (325 lbf·ft)@3500 είναι το κάρο.

για την περιγραφη το ποσταρε..

Στα αστεια πηγαινε...αλλα εκει προλαβαν αλλοι :p

Kριμα το οχημα..

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]

Δύσκολα βρίσκεις σωστό μάστορα που να θέλει να αναλάβει τέτοιο project νομίζω, εδώ του RS5 είπα σε κάνα δυό αν μπορούν να κουμπώσουν και μόνο που δε βάλαν τα κλάματα...

Αν έχεις άνθρωπο ρώτα τον πάντως :)

Κρίμα δε λες τπτ, 1 βδομάδα έκανα να ηρεμήσω...

[MENTION=5181]winters[/MENTION]

S5 4.2 FSI Coupι 2007–2012 4,163 cc (254.0 cu in) V8 (CAUA) 260 kW (354 PS; 349 hp)@7000, 440 N·m (325 lbf·ft)@3500 είναι το κάρο.

Περαστικά , ειλικρινά οι βενζίνες είναι χάλια , τακτικά πλέον βάζω καθαριστικό για το σύστημα

ψεκασμού μπας και σωθεί κάτι.

Για να να αλλάξεις κινητήρα πάντως ( RS5? :banging: ) , ακούω για έναν στην Θεσσαλονίκη

που Ferrari , Porsche κλπα πηγαίνουν εκεί για service κλπα , κι έχω ακούσει και για heavy πράγματα

(κιβώτια , κινητήρες κλπα).

Αν θέλεις , πες μου να ρωτήσω για να μάθω κάποια περαιτέρω στοιχεία.

Περαστικά , ειλικρινά οι βενζίνες είναι χάλια , τακτικά πλέον βάζω καθαριστικό για το σύστημα

ψεκασμού μπας και σωθεί κάτι.

Για να να αλλάξεις κινητήρα πάντως ( RS5? :banging: ) , ακούω για έναν στην Θεσσαλονίκη

που Ferrari , Porsche κλπα πηγαίνουν εκεί για service κλπα , κι έχω ακούσει και για heavy πράγματα

(κιβώτια , κινητήρες κλπα).

Αν θέλεις , πες μου να ρωτήσω για να μάθω κάποια περαιτέρω στοιχεία.

μαλλον αυτον λες

, Car Store, ,

υ.γ ουδεμια σχεση εχω, απλα στο συγκεκριμενο και γω ξερω εχει supercars κτλ

Αναρωτιέμαι πότε θεωρούν οτι η εισαγωγή είναι βουλωμένη/λερωμένη, μάλλον όταν χωράει μόνο καλαμάκι να περάσει από μέσα. :tomato:

Πως να μην είναι προβληματική η καύση μετά.

Καμιά εικόνα από τα μπεκ παίζει; :giveup:

Ευχαριστώ για τα συλλυπητήρια, η επιμνημόσυνη δέηση θα γίνει την Κυριακή στον Ιερό ναο του Άι Μηπώ...

Δέχομαι και donations μέσω paypal για όποιον θέλει να βοηθήσει να χτίσουμε ένα καλύτερο κόσμο με ακόμα ένα αξιόλογο αυτοκίνητο στους δρόμους μας. :p

[MENTION=1148]THRESH[/MENTION]

Δε χάνω κάτι να τον πάρω ενα τηλεφωνάκι, plz tell!

[MENTION=24949]Nickzzz[/MENTION]

Έπαθα πλάκα όταν το είδα και γω, ο μάστορας δεν ανατρίχιασε κιόλας πάντως...

Ουτε μπουρί σόμπας δεν έχει τόση μάκα...

Μπα δε τα έβγαλα, θα τα βγάλω αυριο μεθαύριο που θα ξαναπάω.

~94Κ € το 2008 κόστισε, ναι το V8 είναι.

Τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 270Κm/h κατανάλωση εθνικής ~15L/100Km με 170-180Km/h ταξίδι.

Σανίδα γράφει 40άρια το οικονομόμετρο.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.