o polonos Σεπτέμβριος 25, 2013 #13261 Σεπτέμβριος 25, 2013 Πολυ καλη ιδεα ομολογω...Προφανως πλακα κανω ρε! Λες να κανω αυτο? :haha: Αν ειναι να προστατεψεις τα μωρα σου ? Σε εχω ικανο
Ghost Σεπτέμβριος 25, 2013 #13262 Σεπτέμβριος 25, 2013 Update Σιγα Σιγα.. το φτερό δεν φαίνεται και τόσο τραγικό ευτυχώς.. είχα άγχος για το πως θα είναι και το ψαλίδι από το GLX επειδή δεν έβρισκα κοντές αναρτήσεις αλλα ούτε που φαίνεται η διαφορα σχεδόν.. Δεν βγήκε καθόλου στον ήλιο ακόμα και όταν τράβηξα αυτήν την φωτό είχε βγάλει σύννεφα.. πάντως αρχίζει και δείχνει ωραίο.. η επομενη θα είναι στο τελειωτικό στάδιο ελπίζω! Μας μένει το ΚΤΕΟ (65$~), η ασφάλεια, τρίψιμο στην εξάτμιση (αν και είναι η από κάτω πλευρά, η από πάνω είναι λαμπίκο..) και θα βγει στους δρόμους πάλι.. Spot the 'Λαθος' ;ρ Περιμένω νέο πυρο για πίσω, επίδης άλλαξα το ψαλίδι από GLX και είναι πολύ μεγάλος για τις πεταλούδες.. Έχω έτοιμη την πόδια να την βάλω, η μάσκα μπροστά θα ξαναβαφτεί, δοκιμαστικά έγινε μαύρη. Μου λείπει το μπροστινό "Π" πάνω από το φτερό, καπάκια βολάν και κάλυμμα σέλας, και σύντομα μια μπροστινή ζάντα.. (γενικά θέλει k ένα χέρι πλύσιμο στις αναρτήσεις k την πίσω ζάντα..) Επίσης επειδή η φωτογραφίες είναι από ένα W100η, 2Mpixel, δεν φαίνεται καθόλου το χρώμα + ότι ήταν απόγευμα όταν τραβηχτήκανε, ελπίζω αύριο μεθαύριο μόλις έρθει ο πυρός που θα βγει με την πόδια στον ήλιο, να βρω κάνα κινητό τις προκοπης, για να φανεί το υπέροχο χρώμα. (Στον ήλιο είναι απίστευτο, το απόγευμα όμως k μετά, σαν να πεθαίνει λίγο ο τόνος του...) :banging:
Dant3 Σεπτέμβριος 25, 2013 #13263 Σεπτέμβριος 25, 2013 Αν ειναι να προστατεψεις τα μωρα σου ? Σε εχω ικανο Η αληθεια ειναι οτι κατεβαινεις κατω και τους πετυχαινεις ετοιμους να το σηκωσουν... Τι κανεις?Δε τρελαινεσαι και τους ορμας με οτι βρεις?
Ghost Σεπτέμβριος 25, 2013 #13264 Σεπτέμβριος 25, 2013 Η αληθεια ειναι οτι κατεβαινεις κατω και τους πετυχαινεις ετοιμους να το σηκωσουν...Τι κανεις?Δε τρελαινεσαι και τους ορμας με οτι βρεις? Χθες πήγανε να σηκώσουνε ένα C50 ενός φίλου, τους άκουσε βγήκε, και τους πείρε από πίσω με μια σκούπα :rofl: Η αλήθεια είναι ναι, ότι θα έβρισκα εκείνη την στιγμή.
ProPitsiriko$ Σεπτέμβριος 25, 2013 #13265 Σεπτέμβριος 25, 2013 Το δυσαρεστο ειναι οτι αν στην εχουν βαλει στο ματι δεν σε σωζει τιποτα.. εμεις κατσαμε για σουβλακια στην Καλλιθεα 1 ωρα το βραδυ και η μηχανη φιλου ( Ducati 848 ) ηταν παρκαρισμενη διπλα στο αμαξι μου στα 50 μετρα. Ε μετα απο 15 λεπτα που φαγαμε, η μηχανη δεν υπηρχε καθολου. Και μιλαω για την Ελ.Βενιζελου στην Καλλιθεα που ειναι κεντρικος δρομος, οχι κανενα σοκακι.
Samael Σεπτέμβριος 25, 2013 #13266 Σεπτέμβριος 25, 2013 Πρέπει να έπεσε περονόσπορος ή να βάζουν όλοι κάτουρο στις βενζίνες πλέον... Αλλαγή μοτέρ στο S5, να ζήσουμε να το θυμόμαστε...έκανε 160,000Κm και μας άφησε πριν την ώρα του... Κακή καύση στο δεξί μπλόκ, ίσως είχε πρόβλημα η αντλία υπερύψηλης (FSI γαρ) ή τα μπέκ. Δε θα μάθουμε ποτέ πάντως, ρεκτιφιέ σε επινικελωμένους κυλίνδρους δεν αξίζει να κάνεις... RIP my CAUA :flower:
performer Σεπτέμβριος 25, 2013 #13267 Σεπτέμβριος 25, 2013 καινούργιο ή μεταχειρισμένο;;και τιμή από περιέργεια..;
Samael Σεπτέμβριος 25, 2013 #13268 Σεπτέμβριος 25, 2013 Ανακατασκευής απο Karenta (στη Γερμανία γίνετε η ανακατασκευή) στην προνομιακή τιμή των 16.900€ !! :hang3:Μεταχειρισμένο βρήκα από 3.500 μέχρι 7.000€, τελικά κλίνω σε ένα Βέλγικο με 6.000€ και 12.000ΚΜ στο κοντέρ.
LevelOne Σεπτέμβριος 25, 2013 Author #13269 Σεπτέμβριος 25, 2013 Δεν θέλω να σε προκαταβάλλω αλλα με αυτά τα λεφτά φτιάχνεις σφυρήλατο κινητήρα απο την αρχή... Κρίμα πάντως...
winters Σεπτέμβριος 25, 2013 #13270 Σεπτέμβριος 25, 2013 Audi TT '00 - € 4.999 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr
Samael Σεπτέμβριος 25, 2013 #13271 Σεπτέμβριος 25, 2013 [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] Δύσκολα βρίσκεις σωστό μάστορα που να θέλει να αναλάβει τέτοιο project νομίζω, εδώ του RS5 είπα σε κάνα δυό αν μπορούν να κουμπώσουν και μόνο που δε βάλαν τα κλάματα... Αν έχεις άνθρωπο ρώτα τον πάντως Κρίμα δε λες τπτ, 1 βδομάδα έκανα να ηρεμήσω... [MENTION=5181]winters[/MENTION] S5 4.2 FSI Coupι 2007–2012 4,163 cc (254.0 cu in) V8 (CAUA) 260 kW (354 PS; 349 hp)@7000, 440 N·m (325 lbf·ft)@3500 είναι το κάρο.
ΝTG Σεπτέμβριος 25, 2013 #13272 Σεπτέμβριος 25, 2013 για την περιγραφη το ποσταρε.. Στα αστεια πηγαινε...αλλα εκει προλαβαν αλλοι Kριμα το οχημα..
Thresh86 Σεπτέμβριος 25, 2013 #13273 Σεπτέμβριος 25, 2013 [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]Δύσκολα βρίσκεις σωστό μάστορα που να θέλει να αναλάβει τέτοιο project νομίζω, εδώ του RS5 είπα σε κάνα δυό αν μπορούν να κουμπώσουν και μόνο που δε βάλαν τα κλάματα... Αν έχεις άνθρωπο ρώτα τον πάντως Κρίμα δε λες τπτ, 1 βδομάδα έκανα να ηρεμήσω... [MENTION=5181]winters[/MENTION] S5 4.2 FSI Coupι 2007–2012 4,163 cc (254.0 cu in) V8 (CAUA) 260 kW (354 PS; 349 hp)@7000, 440 N·m (325 lbf·ft)@3500 είναι το κάρο. Περαστικά , ειλικρινά οι βενζίνες είναι χάλια , τακτικά πλέον βάζω καθαριστικό για το σύστημα ψεκασμού μπας και σωθεί κάτι. Για να να αλλάξεις κινητήρα πάντως ( RS5? :banging: ) , ακούω για έναν στην Θεσσαλονίκη που Ferrari , Porsche κλπα πηγαίνουν εκεί για service κλπα , κι έχω ακούσει και για heavy πράγματα (κιβώτια , κινητήρες κλπα). Αν θέλεις , πες μου να ρωτήσω για να μάθω κάποια περαιτέρω στοιχεία.
SirDiman Σεπτέμβριος 25, 2013 #13274 Σεπτέμβριος 25, 2013 ωραια αμαξια, ευαίσθητοι κινητήρες :giveup:rip
magicman Σεπτέμβριος 25, 2013 #13275 Σεπτέμβριος 25, 2013 Περαστικά , ειλικρινά οι βενζίνες είναι χάλια , τακτικά πλέον βάζω καθαριστικό για το σύστημαψεκασμού μπας και σωθεί κάτι.Για να να αλλάξεις κινητήρα πάντως ( RS5? :banging: ) , ακούω για έναν στην Θεσσαλονίκη που Ferrari , Porsche κλπα πηγαίνουν εκεί για service κλπα , κι έχω ακούσει και για heavy πράγματα (κιβώτια , κινητήρες κλπα).Αν θέλεις , πες μου να ρωτήσω για να μάθω κάποια περαιτέρω στοιχεία.μαλλον αυτον λες, Car Store, ,υ.γ ουδεμια σχεση εχω, απλα στο συγκεκριμενο και γω ξερω εχει supercars κτλ
Nickzzz Σεπτέμβριος 25, 2013 #13276 Σεπτέμβριος 25, 2013 Αναρωτιέμαι πότε θεωρούν οτι η εισαγωγή είναι βουλωμένη/λερωμένη, μάλλον όταν χωράει μόνο καλαμάκι να περάσει από μέσα. Πως να μην είναι προβληματική η καύση μετά. Καμιά εικόνα από τα μπεκ παίζει; :giveup:
PetrosD Σεπτέμβριος 25, 2013 #13277 Σεπτέμβριος 25, 2013 Αυτά ποιο διαγνωστικό τα δείχνει κύριοι μάστοροι;;; Ε;;;How to Use and Interpret a Vacuum Gauge
Samael Σεπτέμβριος 25, 2013 #13278 Σεπτέμβριος 25, 2013 Ευχαριστώ για τα συλλυπητήρια, η επιμνημόσυνη δέηση θα γίνει την Κυριακή στον Ιερό ναο του Άι Μηπώ... Δέχομαι και donations μέσω paypal για όποιον θέλει να βοηθήσει να χτίσουμε ένα καλύτερο κόσμο με ακόμα ένα αξιόλογο αυτοκίνητο στους δρόμους μας. [MENTION=1148]THRESH[/MENTION] Δε χάνω κάτι να τον πάρω ενα τηλεφωνάκι, plz tell! [MENTION=24949]Nickzzz[/MENTION] Έπαθα πλάκα όταν το είδα και γω, ο μάστορας δεν ανατρίχιασε κιόλας πάντως... Ουτε μπουρί σόμπας δεν έχει τόση μάκα... Μπα δε τα έβγαλα, θα τα βγάλω αυριο μεθαύριο που θα ξαναπάω.
sakinor Σεπτέμβριος 25, 2013 #13279 Σεπτέμβριος 25, 2013 [MENTION=119]Samael[/MENTION]το αμαξακι ποσο το πηρες?το v8 4.2 fsi ειναι?απο τελικη και καταναλωση πως ητανε?
Samael Σεπτέμβριος 26, 2013 #13280 Σεπτέμβριος 26, 2013 ~94Κ € το 2008 κόστισε, ναι το V8 είναι.Τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 270Κm/h κατανάλωση εθνικής ~15L/100Km με 170-180Km/h ταξίδι.Σανίδα γράφει 40άρια το οικονομόμετρο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.