Lakisss Σεπτέμβριος 19, 2013 #13221 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2013 1300άρης wankel![ame=http://www.youtube.com/watch?v=D9pNxV00tpA]7 Second RX7 - Turbo bigger than the motor! - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Σεπτέμβριος 20, 2013 #13222 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2013 (edited) Έτσι για να ζηλέψουν οι παλιοί...Πριν.. και με λίγες απόπειρες τριψίματος (Τελευταία βόλτα για ξεμπούκωμα :bye:) Χθες: Σημερα: Απο αυριο βλεπουμε! Update Σιγα Σιγα.. το φτερό δεν φαίνεται και τόσο τραγικό ευτυχώς.. είχα άγχος για το πως θα είναι και το ψαλίδι από το GLX επειδή δεν έβρισκα κοντές αναρτήσεις αλλα ούτε που φαίνεται η διαφορα σχεδόν.. Δεν βγήκε καθόλου στον ήλιο ακόμα και όταν τράβηξα αυτήν την φωτό είχε βγάλει σύννεφα.. πάντως αρχίζει και δείχνει ωραίο.. η επομενη θα είναι στο τελειωτικό στάδιο ελπίζω! Μας μένει το ΚΤΕΟ (65$~), η ασφάλεια, τρίψιμο στην εξάτμιση (αν και είναι η από κάτω πλευρά, η από πάνω είναι λαμπίκο..) και θα βγει στους δρόμους πάλι.. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 20, 2013 από Ghost Dog 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Σεπτέμβριος 20, 2013 #13223 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Σεπτέμβριος 20, 2013 #13224 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2013 (edited) Μας μένει τρίψιμο στην εξάτμιση Μπορεί να με γελάνε οι φωτό αλλά θα πρότεινα προσοχή στη λεπτομέρεια στο θέμα των νίκελ. Αλοιφή και τρίψιμο στον προβολέα, κοντέρ, διακόπτες και όπου υπάρχει νίκελ. Επίσης το μοτέρ θέλει συμμάζεμα οπτικά, μην σε πιάσει πρεμούρα να τελειώσεις γρήγορα για να κυκλοφορήσει. Ασχολήσου με τις μικρές λεπτομέρειες για να έχεις να χαζεύεις μετά. edit: για πιο ρετρό look μπορείς να πας και σε δίχρωμα ελαστικά, πχ. http://1.bp.blogspot.com/-kT1yE0p3S6o/UIrtzbtk7dI/AAAAAAAAADs/RblZDhlkMLk/s1600/P2220006.JPG Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 20, 2013 από Lakisss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Σεπτέμβριος 20, 2013 #13225 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2013 Μπορεί να με γελάνε οι φωτό αλλά θα πρότεινα προσοχή στη λεπτομέρεια στο θέμα των νίκελ.Αλοιφή και τρίψιμο στον προβολέα, κοντέρ, διακόπτες και όπου υπάρχει νίκελ. Επίσης το μοτέρ θέλει συμμάζεμα οπτικά, μην σε πιάσει πρεμούρα να τελειώσεις γρήγορα για να κυκλοφορήσει. Ασχολήσου με τις μικρές λεπτομέρειες για να έχεις να χαζεύεις μετά. edit: για πιο ρετρό look μπορείς να πας και σε δίχρωμα ελαστικά, πχ. http://1.bp.blogspot.com/-kT1yE0p3S6o/UIrtzbtk7dI/AAAAAAAAADs/RblZDhlkMLk/s1600/P2220006.JPG Πάω με το ρητό "Πάω αργά γιατί βιάζομαι" Οποτε μην φοβάσαι, όταν βγει θα βγει κουκλί όπως πρέπει. Όσο για τα nikel, έχω κανονίσει να αγοράσω κάποια ανταλλακτικά από ένα φίλο για αυτό το θέμα, πχ την μπροστινή λάμπα με το nikel αχρησιμοποίητα, νέο κοντέρ.. ξέρω ότι το τελικό αποτέλεσμα δεν θα είναι όπως ακριβώς ήταν, και δεν θέλω να χαλάσω και πολλά λεφτά δεν με νοιάζει να είναι στην εντέλεια που λέμε, αλλα να είναι ένα σωστά μαζεμένο μηχανάκι σαν σύνολο, τώρα το αν λείπουν 2-3 λεπτομέρειες εντάξει.. Με στεναχωρεί επίσης που χάλασα την μπροστινή αυθεντική μάσκα (©)"90", και είναι δύσκολο να ξαναβρώ μια τέτοια.. αλλα δεν πειράζει, κάτι θα κάνω και για αυτό... Επίσης μέχρι να στείλω την σέλα για ράψιμο, θα έχω κάλυμμα σέλας 'C50Z'. :laughing: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Σεπτέμβριος 21, 2013 #13226 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ZhqR6Ljjw1Y]Drag Battle (ΘΗΒΑ) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 21, 2013 #13227 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Σεπτέμβριος 21, 2013 #13228 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 1η & 3η εχουν αρχισει να στραβωνουν ε ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Σεπτέμβριος 21, 2013 #13229 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 2013 Jaguar Eagle Low Drag GT Pictures - Top Speed A1602592013 Jaguar Eagle Low Drag GT - Top Speed Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 21, 2013 #13230 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 Ρε φιλε, τοσο γκεη μπιελα δεν εχει ουτε το punto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Σεπτέμβριος 21, 2013 #13231 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=dRE0x-WdTDE]Bugatti Veyron vs Nissan GT-R GTT 1000 (80-330 kph) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 21, 2013 #13232 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 1. Πειράζει που προτιμώ Veyron; 2. Οδήγησα σήμερα S3 με S-Tronic. Τελικά δεν ήταν αυτό που περίμενα.. δεν εντυπωσιάστηκα . Και αν το έπαιρνα, θα ήταν χωρίς S-Tronic. 3. Είδα ένα πράγμα με πολύ άσπρο μαλλί, μάλλον γιαγιά ήταν, να οδηγεί κλούβα φορώντας μια μάσκα οξυγόνου. 4. Είδα από κοντά το νέο CLA. Απλά πανέμορφο.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Σεπτέμβριος 21, 2013 #13233 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 Πάιζει να βρω σε κανα βενζινάδικο (ή καπου αλλού, αύριο ομως) λαστιχάκια για τους υαλοκαθαριστήρες του Nissan ; Aπό τιμή τι να υπολογίσω ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Σεπτέμβριος 21, 2013 #13234 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2013 Πάιζει να βρω σε κανα βενζινάδικο (ή καπου αλλού, αύριο ομως) λαστιχάκια για τους υαλοκαθαριστήρες του Nissan ; Aπό τιμή τι να υπολογίσω ;Η Shell έχει κάτι καλους για όλα τα μοντέλα, κάτι χοντροκομμένους (ενισχυμένους), αν είσαι πελάτης της Shell με πόντους τα παίρνεις και δωρεάν, δεν γνωρίζω τιμή καταταλα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 22, 2013 #13235 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2013 Ρε φιλε, τοσο γκεη μπιελα δεν εχει ουτε το punto. λιγα τα λογια σου για τη πουνταρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Σεπτέμβριος 22, 2013 #13236 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2013 [ame] [/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 23, 2013 #13237 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2013 http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.php?f=22&t=6862&p=303605Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 23, 2013 #13238 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2013 2. Οδήγησα σήμερα S3 με S-Tronic. Τελικά δεν ήταν αυτό που περίμενα.. δεν εντυπωσιάστηκα . Και αν το έπαιρνα, θα ήταν χωρίς S-Tronic. Δεν σου άρεσε το καλύτερο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη this side of porsche / ferrari ???? Ειδικά σε S3 είναι τοπ... manual έχω οδηγήσει μόνο το παλιό S3 αλλά στο νεο, αν εξαιρέσης την play station αίσθηση μου φάνηκε φοβερό. Ξαναλέω για κιβώτιο, το αν θέλουμε απο ιδεολογία τα σπορ αυτοκίνητα να είναι manual είναι άλλη ιστορία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 23, 2013 #13239 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2013 Εννοείται μου άρεσε, απλά προτιμώ συμπλέκτη. Ένιωθα σαν να μην έχω εγώ τον έλεγχο. Ισως είναι και θέμα συνήθειας δεν ξέρω, αλλά στη σύντομη βόλτα που έκανα αυτή την εντύπωση είχα. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 23, 2013 #13240 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2013 Θέλω να αλλάξω αυτά στο αμάξι:1. Λάδι/φίλτρο/μπουζί 2. Ιμάντα χρονισμού / Αντλία νερού / Παραφλού 3. Δίσκους / Τακάκια / υγρό φρένων 4. Τα μπροστινά top mount 5. Το πίσω πιαστράκι της εξάτμισης. 6. Τον αριστερό οδηγό ηλεκτρικού παραθύρου 7. Τις βαλβολίνες στο κιβώτιο. Έχω όλα τα ανταλλακτικά αγορασμένα, πλην βαλβολινών, υγρών φρένων και παραφλού, και ο μαστόρης εδώ μου είπε τιμή 380+ΦΠΑ = 450 λιρόνια (ήτοι 550 ευρώ) μόνο για εργασία και τα ψιλο-αναλώσιμα!!!!! Δεν είναι υπερβολικά πολλά? Τα 1-3-5-6 (και πιθανώς 7) μπορώ να τα κάνω και μόνος μου (χωρίς να αλλάξω υγρό φρένων γιατί δεν μπορώ να το εξαερώσω μόνος μου), οπότε μάλλον με βλέπω για ... self service!!!!! Εμένα μου φαίνονται πάρα πολλά, για τιμές Ελλάδας. Για το εξωτερικό δεν ξέρω. Πιστεύω ότι 1, 3 (με βοηθό), 5 μπορείς να τα κάνεις μόνος σου εύκολα. Το 2 πάλι μπορείς, ανάλογα το αυτοκίνητο. Στο BMW το έκανα μόνος μου σχετικά εύκολα (εκτός από ιμάντα χρονισμού). Τον ιμάντα χρονισμού, αν διακρίνεις τα σημάδια χρονισμού και δεν περιστρέψεις τίποτα, τον αλλάζεις χωρίς πρόβλημα. Το 4 μάλλον μπορείς μόνος, με κάποιο παραπάνω κόπο. Το 6 μπορείς, αλλά με αρκετό κόπο. Το 7 μάλλον όχι, εκτός αν μπορείς να σηκώσεις το αυτοκίνητο ψηλά. Χωρια που θα πεταξεις τα λαδια/βλαβολινες / καραφλου?Εισαι και στο Γιου καιει ισως δεν ειναι τοσο απλες οσο εδω να τα αμολησες σε κανα υπονομο πχ. Για τα φρενα γινεται και μονος αλλιως τσιμπα ενα φιλο η το αμορε. (1 2 παταααααα! 1 ,2 παταααααα) Κοιταξε για κανενα αλλο μαστορη θα σε λεγα ωστε να μην εχεις ατυχες γεγονοτα. Μα και εδώ δεν τα πετάμε στον υπόνομο!!! Τα βάζουμε σε άδεια δοχεία και τα πάμε στο μάστορη που τα ρίχνει στο βαρέλι για ανακύκλωση. Για την εξαέρωση συμφωνώ, ένα 2ο άτομο χρειάζεται απλά. Χωρίς μηχανολογικές γνώσεις. Πάρτε το υπογλώσσιο και πατήστε. Protestaktion vor der IAA Frankfurt am 14.9.13 : BMW M6 wird demoliert! - YouTube Είχε Αθηναϊκές πινακίδες;;:hehe: Το νέο rootmobile :big_boss: Καλοτάξιδο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts