Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μαμα φιλτρο γιατι το λες?Φαινεται φτωχο το μειγμα?

Στην επομενη αλλαγη θα βαλω ιριδιου.απλα ελειπα διακοπες τωρα και δε τα παραγγειλα.

Εξατμισεις γιατι οχι?

να πω οτι δεν τα βαζω για αποδοση,το ξερω οτι ειναι απειροελαχιστη η διαφορα.

το φιλτρο το ειχα βαλει γιατι πλενεται και το κρατας.

και τις εξατμισεις για τον ηχο και για να μη καινε.γιατι καιγεται κοσμος και μου καιει και τα σαμαρια

Oχι γιατι οσο περιεργο και αν σε ακουγεται ειδα αρκετες μηχανες με

τετοια φιλτρα και δεν με αρεσε καθολου τι ειχε μεσα το φιλτροκουτι τους.

Εξατμισεις οχι γιατι δεν θα βρεις καμια με ηχο οχι που να σε αρεσει αλλα

το βασικοτερο μην σε κανει κεφαλι.Ολες μα ολες εννοειτε κανουν σαματα.

Εμενα πχ οταν πηρα το VTR sp1 ειχε και εχει ακομα τις LAZER.

V2 1000 κυβικων μια σε μια σε καμια..βγαλε ακρη.

Γιατι τις εχω?

Να με ακουνε οι τρομπες οταν ερχομαι (ειρωνικο κακο μεν αλλα πικρη αληθεια)

και αν ο μι γενετω γινει κατι να χαλασω τις after markeτ και οχι τις γνησιες(ειναι στο παταρι τυλιγμενες).

Συνηθως περαν ορισμενων εξαιρεσεων σε παλια μοντελα σπανιες μηχανες σε καινε ποδια

αν παντα δεν ξερεις το ανεβα - κατεβα.

Για τα σαμαρια θα σε λεγα τριπλετα και οχι σαμαρι.

Σαμαρι ειχε ενας φιλος με bandit φωτογραφος και πηγε Χαλκιδικη με πληρη εξοπλισμο.

Να στο πω καπως ετσι.

Αν ερθεις σημερα και πας Χαλκιδικη μπορει να βρισκεις στο δρομο κομματια απο Nikon Canon :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Τριπλέτα για το δικο μου δεν υπαρχει και να ηθελα...

Το φιλτρο κουτι ηταν πεντακαθαρο παντως.το συγκεκριμενο φιλτρο δε πρεπει να ειναι και τερμα ελευθερο...

Μαμα φιλτρο το ειχα παρει για να το βαλω(για να ειμαι και σιγουρος με τις εξατμισεις οτι δεν εχω θεμα με μιγματα κτλ) αλλα ξεχασα οτι θελει και το o ring που εχει στο φιλτρο κουτι και δε μπαινει χωρις αυτο.και το ειχα βγαλει για να βαλω το kn και δε το ειχα κρατησει.και τωρα αντε να βρω να παρω...

αρα το kn γιοκ με το πιεστικο?

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο 2cpu, λόγος πλέον για εξάτμιση είναι για να έχεις εγγυημένη προσοχή

απο τους γύρω και λιγότερο για την προσωπική ευχαρίστηση

(και τις συμπληρωματικές χριστοπαναγίες απο μεσόκοπους

50άρηδες μετά την δουλειά :hehe: )

@Dant3, αν θυμάμαι καλά, η γαλλική Devil έφτιαχνε κάποιες ωραίες για τον 650 σου,

η Yoshimura σίγουρα όπως και η Mivv με αφαιρούμενο db killer για λίγο πιο ήσυχη λειτουργία.

Οι νεότεροι κινητήρες, διορθώστε με αν κάνω λάθος, μπορούν να ρυθμίσουν κατα'τι την λειτουργία

τους όταν πρόκειται για άλλο φίλτρο και εξάτμιση χωρίς να χρειάζεται επαναπρογραμματισμός της ECU.

Link to comment
Share on other sites

http://www.moto****aris.gr/parts/CM.C.002.LX1

Αυτες λεω να παραγγειλω.

Θα βαλω και τους σιγαστηρες γιατι θα ανασταινει και νεκρους

ρυθμιζουν τη λειτουργια τους αλλα συνηθως δε εχουν τοσο μεγαλο ευρος διορθωσης

και το δικο μου δεν εχει και λ και δε ξερω τι γινεται

παντως απο τα μπουζι φαινεται οκ προς το παρον με το φιλτρο

οπου τα **** βαλτε p i s s γιατι το βγαζει :hehe:

Link to comment
Share on other sites

μου αρέσει η δικαιολόγηση για την εξάτμιση. ρε παιδιά, αν μένατε στο κέντρο της λωρίδας όπως πρέπει κάνουν τα οχήματα στους δρόμους μια χαρα εγγυημένη προσοχή έχεις. Οι τρόμπες έχουν και άλλα πράγματα να παρακολουθούν από τους μηχανόβιους που αλλάζουν λωρίδα κάθε 2 sec

Link to comment
Share on other sites

Για τα σαμαρια θα σε λεγα τριπλετα και οχι σαμαρι.

Σαμαρι ειχε ενας φιλος με bandit φωτογραφος και πηγε Χαλκιδικη με πληρη εξοπλισμο.

Να στο πω καπως ετσι.

Αν ερθεις σημερα και πας Χαλκιδικη μπορει να βρισκεις στο δρομο κομματια απο Nikon Canon :hehe:

Σωστος σε ολα !

Σαν τον αλλον που ειχε βαλει στη σελα πισω ενα σακιδιο.

Και ξαφνικα ειδε το βρακι του να τον προσπερναει στη εθνικη :hehe:

Link to comment
Share on other sites

μου αρέσει η δικαιολόγηση για την εξάτμιση. ρε παιδιά, αν μένατε στο κέντρο της λωρίδας όπως πρέπει κάνουν τα οχήματα στους δρόμους μια χαρα εγγυημένη προσοχή έχεις. Οι τρόμπες έχουν και άλλα πράγματα να παρακολουθούν από τους μηχανόβιους που αλλάζουν λωρίδα κάθε 2 sec

Kοιταξε να δεις.Προσωπικα σπανια κατεβαινω πολη με την μηχανη.

Οπωτε δε κατεβαινω η συγκεκριμενη δεν ειναι οτι καλυτερο να αλλαζεις λωριδες με την σκεψη

ΜΕΣΑ σε πολη.ΜΕΣΑ σε πιστα ναι ! Αλλα στην πολη οχι.

Εχε υποψιν σου οτι δεν αλλαζουν μονο οι μηχανοβιοι

λωριδες καθε 2 sec.Ταριφες? Σχολικα? Γιαπηδες που μιλανε στο χαιφον και θυμηθηκαν να παρουν

φρεντο on way to office? Κορασιδες που δεν ξερουν που να στριψουν και πανε μια δεξια μια αριστερα?

Προσωπικα κινουμαι παντα στο ευρος οπτικου πεδιου των καθρεφτων του μπροστινου μου,εχω

αναμμενα φωτα επι μονιμου βασεως(να στο πω καπως ετσι γιατι να τα εχω να κοιταζουν τους καθρεφτες τους)

φοραω οτι ποιο παρδαλο εχω και μοιαζω σαν τσιρκο, αν η αποσταση ασφαλειας ειναι ενα αμαξι αφηνω 2

και γενικα παω χαλαρα.

Το πιστευεις οτι παλι εχω προβλημα?

Οσο κακο και αν ακουγεται εχω ετσι τις εξατμισεις μου και οταν γινει κατι προτιμω

να μην βγαζει ο αντιχειρας καλο απο το κορναρισμα αλλα να ριξω μια ξερογκαζια.

Οπως προανεφερα παντα παω νορμαλ μεσα στην πολη και σε στενα μερικες φορες την σβηνω

και ρολλαρει.Δεν με φταιει ο αλλος που προσπαθει να κοιμηθει και να μαρσαρω εγω με το ροπαλο απο κατω.;)

Link to comment
Share on other sites

Έκθεση Αυτοκινήτου

‘‘Athens Motor Show 2013’’

2 έως 10 Νοεμβρίου 2013

πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού Αίθουσα Ξιφασκίας

Φετος θα εχει αληθινα αυτοκινητα ή χαρτινα ομοιώματα, μεταχειρισμενα και φωτογραφιες?

Link to comment
Share on other sites

Θυμαστε τον τυπο με το μαυρο Μ5 που εκανε παρανομο ντριφτ στο δρομο?

Τελικα ηταν συνοδηγος στο ιδιο αυτοκινητο και οδηγουσε ενας φιλος του ο οποιος εχασε τον ελεγχο και την εφαγε στα πλαγια πανω σε ενα δεντρο και σκοτωθηκε...

LiveLeak-dot-com-fcee785365b7-image.jpg.resized.jpg?d5e8cc8eccfb6039332f41f6249e92b06c91b4db65f5e99818bad09e4946d8d79aa6&ec_rate=200

LiveLeak.com - Giorgi tevzadze died in car accident

Link to comment
Share on other sites

Type+R+track+3.jpg.html

http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/?g2_view=largephotos.Largephotos&g2_itemId=799864

Honda CEO Takanobu Ito just revealed plans for a Civic Type R which will have a sole purpose: being the fastest front-wheel drive car around the Nόrburgring.

Being the fastest around the “Ring” won’t be a small feat, and Ito said the car will benefit from technology developed for the brand’s World Touring Car Championships (WTCC) efforts. Little else was revealed about the car, but a backward stroll through honda’s breadcrumb trail might shed more light.

Honda recently unveiled a new 1.6-liter turbocharged, direct-injected engine without giving it a production car’s engine bay to live in. The powerplant was said to be headed for the WTCC car, but given what Ito just said, it’s hard not to imagine that the new Type R’s race-sourced tech might come in engine form.

Expect the car to be a hatchback when it shows up, and a hell of a hot hatch at that. If Honda is serious about building the fastest front-drive car around the ring, that will mean making a lap time faster than 8:07. For a dash of perspective, that means this is a Civic that would be faster around the storied track than, say, the hulking BMW M5 with a V10.

http://www.autoguide.com/auto-news/2012/09/honda-civic-type-r-could-come-to-us-turbocharged.html

Link to comment
Share on other sites

Τί tutorials; "How to drift" και "Drifting for Dummies";:hehe:

Retrofit μια μλκιες τέτοιες :-P Διάβαζα ότι το σύστημα ψύξης θέλει ένα overhaul προληπτικά στα 100χιλ μίλια αν θυμάμαι καλά...

Το αστείο -. - είναι πως σήμερα πριν λίγες ώρες βλέπω κάτω από το αμάξι υγρό...(Το πρωί είχα πάει βούλα για δουλειές και παρατήρησα τη θερμοκρασία ανεβασμένη λιγάκι λέω Οκ ζέστη έχει μαζί με ερκοντισιο λογικό...) Σκύβω από κάτω έιχε γλυψει το Κάρτερ ψυκτικό υγρό.. Ωχ λέω... Βλέπω ψυγείο και πέριξ φενεται οκ οπότε μου την έκανε η αντλία νερού...

**** this! Ατυχία εντελώς!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.