Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Είχα υποσχεθεί φωτό, οπότε ορίστε η fairlady μου...

zWSTBDF.jpg

tqAIZoR.jpg

bOLf27q.jpg

Η Supra του γείτονα, γυρνάει 400 άλογα τροχό.

VoeFqcZ.jpg

Και μια με κάτι καλόπαιδα που μαζευόμαστε. Από τη φωτό λείπουν τα καλά, π.χ ένα 300ZX 880ps και κάτι evo...

hDBLhM4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο :) Πόσο πήγε το μαλλί? (και πόσα km έχει)

BTW το λευκό δεξιά σου τι είναι? (αριστερά στην φώτο)

Ευχαριστώ φίλε, να' σαι καλά. Μετά από διαπραγματεύσεις, 9k, 62k χιλιόμετρα. Είναι η track έκδοση με όλα τα extra εκτός του navi. Το αμάξι είναι έρωτας απλά, ο γλυκός ήχος του VQ είναι άλλο πράγμα.

Η supra έσπασε τροχαλία στροφάλου εκείνη τη βραδιά, φορτωμένη τη πήρανε...

Link to comment
Share on other sites

Ποια εκδοχή του VQ έχεις?

Γνώρισε διάφορα στάδια απ'οτι θυμάμαι : 280 ps , 300ps , 313 ps και λογικά κάποια NISMO έκδοση.

Τον DE με τα 287 άλογα και τα 371Nm.

Του ετοιμάζω τώρα τα παρακάτω:

Top Speed 350Z Stainless Steel Headers VQ35DE 03-06

AMS Motorsports 350Z 3 Piece Pulley Set - Z33

Motordyne Engineering 350Z 5/16 inch Copper Iso Thermal Plenum Spacer

Τα headers λέει δίνουν 16 άλογα, τα pulley "ελευθερώνουν" γύρω στα 11 στους τροχούς, και το plenum spacer 14. Θεωρητικά πάω στα 328 δηλαδή. Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσουν τόσα πραγματικά σε δυναμόμετρο, αλλά είναι προσθήκες που δεν αλλάζουν σημαντικά μέρη του κινητήρα, δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας, δίνουν καλές αυξήσεις και για όλα αυτά θα δώσω 550 ευρώ.

Και αργότερα ένα σετάκι lightweight flywheel/clutch από Exedy ή JWT.

Link to comment
Share on other sites

Τον DE με τα 287 άλογα και τα 371Nm.

Του ετοιμάζω τώρα τα παρακάτω:

Top Speed 350Z Stainless Steel Headers VQ35DE 03-06

AMS Motorsports 350Z 3 Piece Pulley Set - Z33

Motordyne Engineering 350Z 5/16 inch Copper Iso Thermal Plenum Spacer

Τα headers λέει δίνουν 16 άλογα, τα pulley "ελευθερώνουν" γύρω στα 11 στους τροχούς, και το plenum spacer 14. Θεωρητικά πάω στα 328 δηλαδή. Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσουν τόσα πραγματικά σε δυναμόμετρο, αλλά είναι προσθήκες που δεν αλλάζουν σημαντικά μέρη του κινητήρα, δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας, δίνουν καλές αυξήσεις και για όλα αυτά θα δώσω 550 ευρώ.

Και αργότερα ένα σετάκι lightweight flywheel/clutch από Exedy ή JWT.

Τα headers (χταποδάκι αργοσαρωνικού ελληνιστί) , δεν νομίζω να δώσουν και πολλά αν δεν βελτιωθεί

συνολικά η ροή του κινητήρα.Δηλαδή :

-φίλτρο εισαγωγής

-μονάδα διαχείρισης

-"χταπόδι" εξαγωγής

-εξάτμιση

Στα links που παρέθεσες, λεει up to , που σημαίνει στην 100% λειτουργία θα δώσουν τα άλογα αυτά.

Όπως λες, δεν χάνεις κάτι αλλά γνώμη μου είναι να ολοκληρώσεις το πακέτο, όταν ευκαιρήσεις και εφόσον

έχεις επιλέξει αυτό το δρόμο βελτίωσης.

Link to comment
Share on other sites

Θαύμασα τον Παρθενώνα

και σε κάθε του κολώνα

βρήκα τον χρυσό κανόνα

Όμως σήμερα το λέω

βρίσκω το καλό και ωραίο

σε μια σπορ Άλφα Ρομέο

Καλοκαίρια και χειμώνες

να ’ναι γύρω μου ελαιώνες

πίσω μου όλ’ οι αιώνες

Κι όπου μπρος ο δρόμος βγάζει

και σε πειρασμό με βάζει

δώσ’ του να πατάω το γκάζι

Με τη δύναμη του λιόντα

και με του πουλιού τα φόντα

πιάνω τα εκατόν ογδόντα

Γεια σας θάλασσες και όρη

γεια σας κι έχω βάλει πλώρη

για της Αστραπής την Κόρη.

Οδυσσέας Ελύτης - Τα ρω του έρωτα

εκδ.Ύψιλον, 1986

http://youtu.be/WIaNh7rXhjw

Link to comment
Share on other sites

Την Τρίτη 13 του μήνα, χάλασε η αντλία βενζίνης. Οπότε καταλαβαίνετε ότι έμεινα χωρίς αμάξι κάμποσες μέρες επειδή όλοι ήταν κλειστοί...:wall:

Σήμερα πήγα και πήρα μια μεταχειρισμένη OEM σε καλή τιμή και την έβαλα πάνω. Το αμάξι πάει μια χαρά, δηλαδή πρέπει να πηγαίνει καλύτερα από πριν επειδή υποψιάζομαι ότι η παλιά, πριν χαλάσει τελείως δεν πρέπει να ανέβαζε και σωστή πίεση.

Ελπίζω να αντέξει χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σήμερα έμεινα με τον λεβιέ στο χέρι. Η πρώτη μετακόμισε στην όπισθεν (πατητή), η δευτέρα δεν έχω ιδέα που πήγε κι έμεινα να ξεκινάω με τρίτη το ελάχιστο. Όταν σταμάτησα, ο λεβιές ήταν σε φάση γύρω γύρω όλοι, όπως η κουτάλα που έχουν οι μάγισσες για να ανακατεύουν το μαγικό φίλτρο στο καζάνι. Με το ζόρι βρήκα την νεκρά, αφού χώθηκα μέσα στην μηχανή, ώστε να το σπρώξω προς το πεζοδρόμιο.

Αύριο οδική κι άντε να δούμε.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

Το είχα πάθει στο Λεόν..πήγα με τρίτη μέχρι συνεργείο, μου άλλαξε την μεταλλική ντιζα,15 ευρώ..

Έχει μια πλαστική άρθρωση και επειδή είναι κοντά στην εξάτμιση συνήθως,σπάει με τα πολλά χρόνια..

Μακαρι να είναι αυτό..

Sent from my MT11i

Έγινε επεξεργασία από sofix
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ με Leon είμαι.

Αυτό έχω κι εγώ κατά νου, γιατί παλιότερα είχα ένα θέμα με το κιβώτιο γενικά και τα είχαμε συζητήσει.

Αν είχα έστω την τρίτη, θα πήγαινα άμεσα, αλλά από ότι φαίνεται έχει αποσυνδεθεί τελείως, οπότε...

Link to comment
Share on other sites

Τον DE με τα 287 άλογα και τα 371Nm.

Του ετοιμάζω τώρα τα παρακάτω:

Top Speed 350Z Stainless Steel Headers VQ35DE 03-06

AMS Motorsports 350Z 3 Piece Pulley Set - Z33

Motordyne Engineering 350Z 5/16 inch Copper Iso Thermal Plenum Spacer

Τα headers λέει δίνουν 16 άλογα, τα pulley "ελευθερώνουν" γύρω στα 11 στους τροχούς, και το plenum spacer 14. Θεωρητικά πάω στα 328 δηλαδή. Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσουν τόσα πραγματικά σε δυναμόμετρο, αλλά είναι προσθήκες που δεν αλλάζουν σημαντικά μέρη του κινητήρα, δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας, δίνουν καλές αυξήσεις και για όλα αυτά θα δώσω 550 ευρώ.

Και αργότερα ένα σετάκι lightweight flywheel/clutch από Exedy ή JWT.

Να σου στείλω εναν VH45DE που έχουμε και ψάχνει σπίτι; :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.