Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Έβαλε ένας φίλος χθες βενζίνη και σήμερα το αυτοκίνητο τρέμει όλο και δεν ανεβαίνει σε περισσότερες από 4.5k στροφές. Υπάρχει πιθανότητα να είναι η βενζίνη καρανοθευμενη και να προκαλεί τέτοιο πρόβλημα; Αν ναι, μπορεί να γίνει κάποια καταγγελία;

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4

Αν το τρέμουλο = ρετάρισμα, τότε ίσως έχουν επηρρεαστεί τα μπεκς και θέλουν καθάρισμα.

Είχα βάλει και εγώ βενζίνη στα τελειώματα του ντεπόζιτου αναγκαστικά από ένα σε ΣΕΑ στην εθνική και άρχισε να ρετάρει (λίγο αλλά αισθητό). Σε υψηλές ταχύτητες μου έβγαζε και ένδειξη για θέμα στην μηχανή. Έπρεπε να πάω συνεργείο για καθαρισμό στα Μπεκ για να στρώσει...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά Dead η μπαταριά..Την ξεπαστρέψαμε γιατί έμενε το αμάξι σε ακινησία μάλλον.

Μου πρότεινε αυτή:

PILOT ( DELKOR ) - | GRK BATTERIES |

MF 56219

56219.jpg

Στα 85€.

Την πήρα την έβαλα όλα κομπλέ.

Τώρα αν το αμάξι είναι σε ακινησία σχεδόν 3 βδομάδες +, να την ξεκουμπώνω. Αλλά με το Immobilizer και τον εγκέφαλο τι γίνεται?

Τι αμπέρ εκκίνησης θέλει το αμάξι σου;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, το cup kit περιελάμβανε :

-σπόιλερ μπρος πίσω

-ασημί 17άρες

-τα "σιρίτια"

- αλλαγές στο εσωτερικό.

Οι δικές σου απλά ήταν πιο σκούρο χρώμα απο τις συνήθεις και αυτό με επηρρέασε.

Επιμένω οτι το κίτρινο δεν θα το βοηθήσει οπτικά.:innocent:

Κανονικα ειχαν εμπρος σποιλερ φορετο στον προφυλακτηρα, τα φτερακια με τους αεραγωγους, τα μαρσπιε και την αεροτομη. Η δικη μου δεν εχει το εμπρος χειλος (διοτι ειναι f/l), και εχει επιπλεον τον προφυλακτηρα με τον διαχυτη, για να κατσει ωραια το 4μπουκο.

DSC_5563_1.jpg

Και οντως ειχαν και τις ζαντες που εβαλες στη φωτο (οι οποιες βγαιναν μονο για gtv), τις ειχα αγορασει πριν κανα 4μηνο, τις κρατησα 3 μερες ακριβως και τις εκανα τραμπα με αυτες απο GTA που φοραω τωρα. Με τις cup φαινοταν πολυ κυρια και δεν του πηγαινε, σε συνδυασμο με ολα τα αλλα.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβή κατά τη γνώμη μου για τα χαρακτηριστικά της. Αλλά σε 2-3 χρόνια θα δεις αν έκανες καλή αγορά, αν θα κρατάει ακόμα ή θα πάει και αυτή εκεί που πάνε όλες.

Πάντως σε 1-2 μοναδικά σίτε που την βρήκα η τιμή ήταν εκεί τριγύρω.

Θα δείξει.

Τι αμπέρ εκκίνησης θέλει το αμάξι σου;

Η παλιά ήταν μια Mitsuba 60ah 520A(SAE). Τώρα λένε ότι το ελάχιστο είναι περίπου τα άλογα x 3.85 οπότε 125*3,85=482Α.

Κάτι επίσημο δεν μπόρεσα να βρω..Α4 1,8 Β5 με ΑPT κινητήρα είναι το αμάξι 99΄.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα λένε ότι το ελάχιστο είναι περίπου τα άλογα x 3.85 οπότε 125*3,85=482Α.

Αυτο μου φαίνεται τραγικά λαθος. Δεν γίνεται να θέλει το ίδιο ρεύμα εκκίνησης ενα 1000αρι Ecoboost με 100+ άλογα με ενα 1800αρι μεσης ισχύος...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο μου φαίνεται τραγικά λαθος. Δεν γίνεται να θέλει το ίδιο ρεύμα εκκίνησης ενα 1000αρι Ecoboost με 100+ άλογα με ενα 1800αρι μεσης ισχύος...

Ξεχνάτε τον μεγαλύτερο παράγοντα.... συμπίεση....

Link to comment
Share on other sites

Αυτο μου φαίνεται τραγικά λαθος. Δεν γίνεται να θέλει το ίδιο ρεύμα εκκίνησης ενα 1000αρι Ecoboost με 100+ άλογα με ενα 1800αρι μεσης ισχύος...

Χτες περιπλανώμενος σε κάτι Site το διάβασα με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις για μπαταρίες

πχ

Μπαταριες Αυτοκινητου- Κριτήρια Αγοράς | INFO | Μπαταριες Αυτοκινητου Αφοι Κυριαζη

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάτε τον μεγαλύτερο παράγοντα.... συμπίεση....

Δεν μιλήσαμε για εξωτικούς κινητήρες αλλα συμβατικούς με συμπίεση 10-10.5:1. 10:1 εχει και ο Ecoboost ο 1000αρης και 10.3 συμπίεση ο M42 μου... Ολοι πανω κατω οι συγχρονοι ατμοσφαιρικοι (και οι τουρμπατοι) γυρω στο 10αρι ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά Dead η μπαταριά..Την ξεπαστρέψαμε γιατί έμενε το αμάξι σε ακινησία

Τώρα αν το αμάξι είναι σε ακινησία σχεδόν 3 βδομάδες +, να την ξεκουμπώνω. Αλλά με το Immobilizer και τον εγκέφαλο τι γίνεται?

Tα συγχρονα αυτοκινητα λογω οτι εχουν πολλους

εγκεφαλους εχουν πλεον μεγαλες καταναλωσεις.

(ιδιως τα bmw).

Δεν παθαινει τιποτα ο εγκεφαλος ουτε το τριμομπιλαιζερ.

Αν ομως δεν θες να την βγαζεις απο επανω (σχετικα ακριβη λυση)

μπορεις να παρεις ενα συγχρονο φορτιστη που κανει συντηρηση την μπαταρια.

Δηλαδη δεν την ριχνει μια στο κεφαλη και την φορτιζει , βλεπει ποσο καταναλωση εχει

και αντιστοιχα δινει ρευμα.

Eιχαμε φερει ενα φεγγαρι στην δουλεια μου για μοτοσυκλετες.

Μαζι ειχε και καλωδια που κρεμοτανε στο πλαι για μοτοσυκλετες που

εβγαινε η μπαταρια τους δυσκολα ωστε να μην παιδευεσε.

Btw προσφατα πηρα και εγω μπαταρια varta μαρκα.

Αυτο ειναι μαλλον το δικο σου αμαξι .

Search | VARTA

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Αν το τρέμουλο = ρετάρισμα, τότε ίσως έχουν επηρρεαστεί τα μπεκς και θέλουν καθάρισμα.

Είχα βάλει και εγώ βενζίνη στα τελειώματα του ντεπόζιτου αναγκαστικά από ένα σε ΣΕΑ στην εθνική και άρχισε να ρετάρει (λίγο αλλά αισθητό). Σε υψηλές ταχύτητες μου έβγαζε και ένδειξη για θέμα στην μηχανή. Έπρεπε να πάω συνεργείο για καθαρισμό στα Μπεκ για να στρώσει...

Τελικά είχε καεί ένας πολλαπλασιαστής :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.