tragikos Αύγουστος 9, 2013 #13001 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Έβαλε ένας φίλος χθες βενζίνη και σήμερα το αυτοκίνητο τρέμει όλο και δεν ανεβαίνει σε περισσότερες από 4.5k στροφές. Υπάρχει πιθανότητα να είναι η βενζίνη καρανοθευμενη και να προκαλεί τέτοιο πρόβλημα; Αν ναι, μπορεί να γίνει κάποια καταγγελία; Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4Αν το τρέμουλο = ρετάρισμα, τότε ίσως έχουν επηρρεαστεί τα μπεκς και θέλουν καθάρισμα.Είχα βάλει και εγώ βενζίνη στα τελειώματα του ντεπόζιτου αναγκαστικά από ένα σε ΣΕΑ στην εθνική και άρχισε να ρετάρει (λίγο αλλά αισθητό). Σε υψηλές ταχύτητες μου έβγαζε και ένδειξη για θέμα στην μηχανή. Έπρεπε να πάω συνεργείο για καθαρισμό στα Μπεκ για να στρώσει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 9, 2013 #13002 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Ακριβή κατά τη γνώμη μου για τα χαρακτηριστικά της. Αλλά σε 2-3 χρόνια θα δεις αν έκανες καλή αγορά, αν θα κρατάει ακόμα ή θα πάει και αυτή εκεί που πάνε όλες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Αύγουστος 9, 2013 #13003 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=mrjlXs4yEp0]Alonso drives the LaFerrari - YouTube[/ame] Δε δείχνει και πολύ χαρούμενος όταν κατεβαίνει πάντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Αύγουστος 9, 2013 #13004 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Τελικά Dead η μπαταριά..Την ξεπαστρέψαμε γιατί έμενε το αμάξι σε ακινησία μάλλον.Μου πρότεινε αυτή: PILOT ( DELKOR ) - | GRK BATTERIES | MF 56219 Στα 85€. Την πήρα την έβαλα όλα κομπλέ. Τώρα αν το αμάξι είναι σε ακινησία σχεδόν 3 βδομάδες +, να την ξεκουμπώνω. Αλλά με το Immobilizer και τον εγκέφαλο τι γίνεται? Τι αμπέρ εκκίνησης θέλει το αμάξι σου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Αύγουστος 9, 2013 #13005 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Αν δεν κάνω λάθος, το cup kit περιελάμβανε :-σπόιλερ μπρος πίσω -ασημί 17άρες -τα "σιρίτια" - αλλαγές στο εσωτερικό. Οι δικές σου απλά ήταν πιο σκούρο χρώμα απο τις συνήθεις και αυτό με επηρρέασε. Επιμένω οτι το κίτρινο δεν θα το βοηθήσει οπτικά. Κανονικα ειχαν εμπρος σποιλερ φορετο στον προφυλακτηρα, τα φτερακια με τους αεραγωγους, τα μαρσπιε και την αεροτομη. Η δικη μου δεν εχει το εμπρος χειλος (διοτι ειναι f/l), και εχει επιπλεον τον προφυλακτηρα με τον διαχυτη, για να κατσει ωραια το 4μπουκο. Και οντως ειχαν και τις ζαντες που εβαλες στη φωτο (οι οποιες βγαιναν μονο για gtv), τις ειχα αγορασει πριν κανα 4μηνο, τις κρατησα 3 μερες ακριβως και τις εκανα τραμπα με αυτες απο GTA που φοραω τωρα. Με τις cup φαινοταν πολυ κυρια και δεν του πηγαινε, σε συνδυασμο με ολα τα αλλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Αύγουστος 9, 2013 #13006 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Έρχεται σύντομα ωραία ταινία... :jump1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Αύγουστος 9, 2013 #13007 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Ακριβή κατά τη γνώμη μου για τα χαρακτηριστικά της. Αλλά σε 2-3 χρόνια θα δεις αν έκανες καλή αγορά, αν θα κρατάει ακόμα ή θα πάει και αυτή εκεί που πάνε όλες.Πάντως σε 1-2 μοναδικά σίτε που την βρήκα η τιμή ήταν εκεί τριγύρω.Θα δείξει.Τι αμπέρ εκκίνησης θέλει το αμάξι σου;Η παλιά ήταν μια Mitsuba 60ah 520A(SAE). Τώρα λένε ότι το ελάχιστο είναι περίπου τα άλογα x 3.85 οπότε 125*3,85=482Α.Κάτι επίσημο δεν μπόρεσα να βρω..Α4 1,8 Β5 με ΑPT κινητήρα είναι το αμάξι 99΄. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Αύγουστος 9, 2013 Author #13008 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Τώρα λένε ότι το ελάχιστο είναι περίπου τα άλογα x 3.85 οπότε 125*3,85=482Α.Αυτο μου φαίνεται τραγικά λαθος. Δεν γίνεται να θέλει το ίδιο ρεύμα εκκίνησης ενα 1000αρι Ecoboost με 100+ άλογα με ενα 1800αρι μεσης ισχύος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 9, 2013 #13009 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Αυτο μου φαίνεται τραγικά λαθος. Δεν γίνεται να θέλει το ίδιο ρεύμα εκκίνησης ενα 1000αρι Ecoboost με 100+ άλογα με ενα 1800αρι μεσης ισχύος...Ξεχνάτε τον μεγαλύτερο παράγοντα.... συμπίεση.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Αύγουστος 9, 2013 #13010 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Αυτο μου φαίνεται τραγικά λαθος. Δεν γίνεται να θέλει το ίδιο ρεύμα εκκίνησης ενα 1000αρι Ecoboost με 100+ άλογα με ενα 1800αρι μεσης ισχύος...Χτες περιπλανώμενος σε κάτι Site το διάβασα με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις για μπαταρίες πχΜπαταριες Αυτοκινητου- Κριτήρια Αγοράς | INFO | Μπαταριες Αυτοκινητου Αφοι Κυριαζη Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Αύγουστος 9, 2013 Author #13011 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Ξεχνάτε τον μεγαλύτερο παράγοντα.... συμπίεση....Δεν μιλήσαμε για εξωτικούς κινητήρες αλλα συμβατικούς με συμπίεση 10-10.5:1. 10:1 εχει και ο Ecoboost ο 1000αρης και 10.3 συμπίεση ο M42 μου... Ολοι πανω κατω οι συγχρονοι ατμοσφαιρικοι (και οι τουρμπατοι) γυρω στο 10αρι ειναι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 9, 2013 #13012 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Και η Veyron τότε θέλει 4000 A για να ξεκινήσει; Τελείως μπακαλίστικος ο συντελεστής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 9, 2013 #13013 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 (edited) Τελικά Dead η μπαταριά..Την ξεπαστρέψαμε γιατί έμενε το αμάξι σε ακινησία Τώρα αν το αμάξι είναι σε ακινησία σχεδόν 3 βδομάδες +, να την ξεκουμπώνω. Αλλά με το Immobilizer και τον εγκέφαλο τι γίνεται?Tα συγχρονα αυτοκινητα λογω οτι εχουν πολλουςεγκεφαλους εχουν πλεον μεγαλες καταναλωσεις.(ιδιως τα bmw).Δεν παθαινει τιποτα ο εγκεφαλος ουτε το τριμομπιλαιζερ.Αν ομως δεν θες να την βγαζεις απο επανω (σχετικα ακριβη λυση)μπορεις να παρεις ενα συγχρονο φορτιστη που κανει συντηρηση την μπαταρια.Δηλαδη δεν την ριχνει μια στο κεφαλη και την φορτιζει , βλεπει ποσο καταναλωση εχεικαι αντιστοιχα δινει ρευμα.Eιχαμε φερει ενα φεγγαρι στην δουλεια μου για μοτοσυκλετες.Μαζι ειχε και καλωδια που κρεμοτανε στο πλαι για μοτοσυκλετες πουεβγαινε η μπαταρια τους δυσκολα ωστε να μην παιδευεσε.Btw προσφατα πηρα και εγω μπαταρια varta μαρκα.Αυτο ειναι μαλλον το δικο σου αμαξι .Search | VARTA Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 9, 2013 από 2cpu Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Αύγουστος 9, 2013 #13014 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Ξεχνάτε τον μεγαλύτερο παράγοντα.... συμπίεση....οσο μεγαλυτερη συμπιεση, θελει και μεγαλυτερη μπαταρια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Αύγουστος 9, 2013 #13015 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Και η Veyron τότε θέλει 4000 A για να ξεκινήσει; Τελείως μπακαλίστικος ο συντελεστής. μα χρειαζόταν τόσα άλογα και ροπή για να κουβαλάει αυτή τη γιγάντια μπαταρία!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafail1994 Αύγουστος 9, 2013 #13016 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2013 Τυχερός που δεν πολτοποιήθηκε χωρίς roll cage; Γενικά ναι ήταν τυχερός μιας και στην δεύτερη τούμπα χτύπησε πλάγια και οχι με την οροφή . Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Αύγουστος 10, 2013 #13017 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2013 Αν το τρέμουλο = ρετάρισμα, τότε ίσως έχουν επηρρεαστεί τα μπεκς και θέλουν καθάρισμα.Είχα βάλει και εγώ βενζίνη στα τελειώματα του ντεπόζιτου αναγκαστικά από ένα σε ΣΕΑ στην εθνική και άρχισε να ρετάρει (λίγο αλλά αισθητό). Σε υψηλές ταχύτητες μου έβγαζε και ένδειξη για θέμα στην μηχανή. Έπρεπε να πάω συνεργείο για καθαρισμό στα Μπεκ για να στρώσει... Τελικά είχε καεί ένας πολλαπλασιαστής Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 10, 2013 #13018 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2013 Αποκλείεται. Η νοθευμένη βενζίνη αμέσως βουλωνει μπεκς.Sent from my WC using Note 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Αύγουστος 10, 2013 #13019 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2013 Τελικά είχε καεί ένας πολλαπλασιαστής Βενζινοπώλες πάνω του! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Αύγουστος 10, 2013 #13020 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2013 Τελικά είχε καεί ένας πολλαπλασιαστής Ήταν και αυτή μία από τις 3 επιλογές (η τρίτη ήταν να έχει θέμα κάποιο μπουζοκαλώδιο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts