LevelOne Ιούλιος 31, 2013 Author #12901 Ιούλιος 31, 2013 Το ψευτοκάπακο το έλυσα, οι εκκεντροφόροι ειναι κομπλέ ουτε γρατσουνιές ουτε τπτ...Και μοτέρ να έβρισκα πες γυρω στα 500 και αλλα 150-200 το βάλε-βγαλε μας πάνε στα 700... Και αλλα 100 για ενα πολυ στοιχειώδες σερβις λαδια φιλτρα μπουζι παμε στα 800...Εγω με λιγότερα φέρνω το μοτέρ μου σε ασύγκριτα καλύτερη κατάσταση απο ενα άγνωστο πρακτικά μοτέρ...
PetrosD Ιούλιος 31, 2013 #12902 Ιούλιος 31, 2013 Και εγώ άλλαξα τεντωτήρες και προσωπικά δε θεώρησα ότι είναι απαραίτητο να μπουν αυθεντικοί. Στο κάτω-κάτω ένα ρουλεμάν σε μια βάση είναι με ένα πλαστικό γύρω-γύρω. Γιατί να πρέπει να το πληρώσω 45 το ένα από BMW;Δε συζητάω για τα υπόλοιπα, καλά έκανες.
LevelOne Ιούλιος 31, 2013 Author #12903 Ιούλιος 31, 2013 Πέτρο μην κοιτάς απο τον Μ50 σου που έτυχε να εχει φτηνά τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά... Αν έπαιρνα τα αντίστοιχα SWAG, γλύτωνα σύνολο 40-50ε, δεν ήταν μεγάλες οι διαφορές. Υπήρξε και περίπτωση που το εμβολάκι του τεντωτήρα ήταν φτηνότερο απο το αντίστοιχο SWAG.
PetrosD Ιούλιος 31, 2013 #12904 Ιούλιος 31, 2013 Ωχ ναι μωρέ, ξέχασα ότι ο 1800 είναι ο iS και έχει πιο ακριβά ανταλλακτικά.
LevelOne Ιούλιος 31, 2013 Author #12905 Ιούλιος 31, 2013 + ενα παραπάνω γρανάζι εκκεντροφόρου (δεν ειναι Vanos οπως το δικό σου που εχει ενα γρανάζι κεντρικό) και αρκετά παραπάνω αναλωσιμα μεσα στο σετ του χρονισμού
PetrosD Ιούλιος 31, 2013 #12906 Ιούλιος 31, 2013 Vanos οπως το δικό σου που εχει ενα γρανάζι κεντρικό 3 έχει... και 2 καδένες, μια μεγάλη από κάτω και μια μικρή για να δώσει κίνηση στον εκκ. εισαγωγής.
AN7 OverClocker Αύγουστος 1, 2013 #12907 Αύγουστος 1, 2013 Και εγώ άλλαξα τεντωτήρες και προσωπικά δε θεώρησα ότι είναι απαραίτητο να μπουν αυθεντικοί. Στο κάτω-κάτω ένα ρουλεμάν σε μια βάση είναι με ένα πλαστικό γύρω-γύρω. Γιατί να πρέπει να το πληρώσω 45 το ένα από BMW;Δε συζητάω για τα υπόλοιπα, καλά έκανες.Προσωπικά δεν θα έβαζα κάτι μη original μεσα στο μοτερ εκτος αν μιλάμε για αφτερ μαρκετ βελτίωσης.
PetrosD Αύγουστος 1, 2013 #12908 Αύγουστος 1, 2013 Όχι μέσα! Ούτε εγώ μέσα θα έβαζα κάτι μη original. Έξω είναι, τεντώνουν τον ιμάντα της αντλίας νερού και του υδραυλικού τιμονιού.
magicman Αύγουστος 1, 2013 #12909 Αύγουστος 1, 2013 ερωτηση,οι καδενες ειναι οπως στην φωτο πανω? δηλαδη λιπαινονται απο το λαδι του κινητηρα?πχ στο yaris μου ετσι ειναι?
AN7 OverClocker Αύγουστος 1, 2013 #12910 Αύγουστος 1, 2013 Όχι μέσα! Ούτε εγώ μέσα θα έβαζα κάτι μη original. Έξω είναι, τεντώνουν τον ιμάντα της αντλίας νερού και του υδραυλικού τιμονιού.Ok, νόμιζα οτι μιλαγες για τον τεντωτήρα της καδενας.ερωτηση,οι καδενες ειναι οπως στην φωτο πανω? δηλαδη λιπαινονται απο το λαδι του κινητηρα?πχ στο yaris μου ετσι ειναι?Yes.
LevelOne Αύγουστος 1, 2013 Author #12911 Αύγουστος 1, 2013 Κατέβασα το καπάκι του BMW... Engine pr0n warning: [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] δεν θελω να σε στεναχωρήσω αλλα η μια καδένα στον εισαγωγής ειναι του χρονισμού (αυτή που πάει στρόφαλο) και η άλλη που ενώνει τον εισαγωγής με τον εξαγωγής. Τεντωτήρες έχει μονο η μια.
2cpu Αύγουστος 1, 2013 #12913 Αύγουστος 1, 2013 Honda and Suzuki Come in First, Bentley and Land Rover Last in UK Used Car Reliability Study - Carscoops
PetrosD Αύγουστος 1, 2013 #12914 Αύγουστος 1, 2013 Μήτσο, συγνώμη σε έχασα. Η καδένα που φαίνεται πάνω αριστερά στη φωτό έρχεται από το στρόφαλο και φέρνει κίνηση στον εξαγωγής. Παρακάτω φαίνεται ότι έχει μια γλύστρα δεξιά (Νο 5) και ένα τεντωτήρα με ελατήριο αριστερά (Νο 7) Η μικρή καδένα που δίνει κίνηση δεξιά στον εισαγωγής, έχει και αυτή ένα τεντωτήρα με πίεση λαδιού (Νο 14) Δεν κατάλαβα αν εννοείς κάτι άλλο, συγνώμη. Επίσης, άμα θες βοήθεια να τρίψω καμιά βαλβίδα, πες μου!
AN7 OverClocker Αύγουστος 1, 2013 #12915 Αύγουστος 1, 2013 Επίσης, άμα θες βοήθεια να τρίψω καμιά βαλβίδα, πες μου!Όπα!!!Αυτό είναι δικιά μου δουλειά...
PetrosD Αύγουστος 1, 2013 #12916 Αύγουστος 1, 2013 Εντάξει μωρέ, πάμε εκεί τρίβω εγώ 2 και τρίψε εσύ τις υπόλοιπες!
HotPeanut Αύγουστος 2, 2013 #12917 Αύγουστος 2, 2013 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=KtuXzkAegGA[/ame] Σχόλιο από κάτω Future man, do not drive on this road in 2019
LevelOne Αύγουστος 2, 2013 Author #12918 Αύγουστος 2, 2013 Για 200κ χλμ μια χαρα είναι. Suuuuuuuuure 4 βαλβίδες εξαγωγής καμμένες, 4 στραβιές και 8 οδηγοί off. Η μία εκ των στραβών είναι σαν πηρούνι σε προφίλ. Φωτό αύριο που παραλαμβάνω την κεφαλή.
AN7 OverClocker Αύγουστος 2, 2013 #12919 Αύγουστος 2, 2013 Suuuuuuuuure 4 βαλβίδες εξαγωγής καμμένες, 4 στραβιές και 8 οδηγοί off. Η μία εκ των στραβών είναι σαν πηρούνι σε προφίλ. Φωτό αύριο που παραλαμβάνω την κεφαλή. Αυτά δε τα είπες.... Αξιόπιστο μοτέρ πάνω απ όλα λοιπόν
HotPeanut Αύγουστος 3, 2013 #12920 Αύγουστος 3, 2013 @2:20 και μετά.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=yi8EzvjeeCk&t=206]semi truck crash I74 Greensburg,IN - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.