Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το ψευτοκάπακο το έλυσα, οι εκκεντροφόροι ειναι κομπλέ ουτε γρατσουνιές ουτε τπτ...

Και μοτέρ να έβρισκα πες γυρω στα 500 και αλλα 150-200 το βάλε-βγαλε μας πάνε στα 700... Και αλλα 100 για ενα πολυ στοιχειώδες σερβις λαδια φιλτρα μπουζι παμε στα 800...

Εγω με λιγότερα φέρνω το μοτέρ μου σε ασύγκριτα καλύτερη κατάσταση απο ενα άγνωστο πρακτικά μοτέρ...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Και εγώ άλλαξα τεντωτήρες και προσωπικά δε θεώρησα ότι είναι απαραίτητο να μπουν αυθεντικοί. Στο κάτω-κάτω ένα ρουλεμάν σε μια βάση είναι με ένα πλαστικό γύρω-γύρω. Γιατί να πρέπει να το πληρώσω 45 το ένα από BMW;

Δε συζητάω για τα υπόλοιπα, καλά έκανες.

Πέτρο μην κοιτάς απο τον Μ50 σου που έτυχε να εχει φτηνά τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά...

Αν έπαιρνα τα αντίστοιχα SWAG, γλύτωνα σύνολο 40-50ε, δεν ήταν μεγάλες οι διαφορές. Υπήρξε και περίπτωση που το εμβολάκι του τεντωτήρα ήταν φτηνότερο απο το αντίστοιχο SWAG.

+ ενα παραπάνω γρανάζι εκκεντροφόρου (δεν ειναι Vanos οπως το δικό σου που εχει ενα γρανάζι κεντρικό) και αρκετά παραπάνω αναλωσιμα μεσα στο σετ του χρονισμού ;)

Vanos οπως το δικό σου που εχει ενα γρανάζι κεντρικό

3 έχει... και 2 καδένες, μια μεγάλη από κάτω και μια μικρή για να δώσει κίνηση στον εκκ. εισαγωγής.

vanos1.jpg

Και εγώ άλλαξα τεντωτήρες και προσωπικά δε θεώρησα ότι είναι απαραίτητο να μπουν αυθεντικοί. Στο κάτω-κάτω ένα ρουλεμάν σε μια βάση είναι με ένα πλαστικό γύρω-γύρω. Γιατί να πρέπει να το πληρώσω 45 το ένα από BMW;

Δε συζητάω για τα υπόλοιπα, καλά έκανες.

Προσωπικά δεν θα έβαζα κάτι μη original μεσα στο μοτερ εκτος αν μιλάμε για αφτερ μαρκετ βελτίωσης.

Όχι μέσα! Ούτε εγώ μέσα θα έβαζα κάτι μη original. Έξω είναι, τεντώνουν τον ιμάντα της αντλίας νερού και του υδραυλικού τιμονιού.

ερωτηση,

οι καδενες ειναι οπως στην φωτο πανω? δηλαδη λιπαινονται απο το λαδι του κινητηρα?

πχ στο yaris μου ετσι ειναι?

Όχι μέσα! Ούτε εγώ μέσα θα έβαζα κάτι μη original. Έξω είναι, τεντώνουν τον ιμάντα της αντλίας νερού και του υδραυλικού τιμονιού.

Ok, νόμιζα οτι μιλαγες για τον τεντωτήρα της καδενας.

ερωτηση,

οι καδενες ειναι οπως στην φωτο πανω? δηλαδη λιπαινονται απο το λαδι του κινητηρα?

πχ στο yaris μου ετσι ειναι?

Yes.

Κατέβασα το καπάκι του BMW... Engine pr0n warning:

block-8824.jpg

block2-8825.jpg

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] δεν θελω να σε στεναχωρήσω αλλα η μια καδένα στον εισαγωγής ειναι του χρονισμού (αυτή που πάει στρόφαλο) και η άλλη που ενώνει τον εισαγωγής με τον εξαγωγής. Τεντωτήρες έχει μονο η μια. :p

Μήτσο, συγνώμη σε έχασα.

Η καδένα που φαίνεται πάνω αριστερά στη φωτό έρχεται από το στρόφαλο και φέρνει κίνηση στον εξαγωγής.

Παρακάτω φαίνεται ότι έχει μια γλύστρα δεξιά (Νο 5) και ένα τεντωτήρα με ελατήριο αριστερά (Νο 7)

20.png

Η μικρή καδένα που δίνει κίνηση δεξιά στον εισαγωγής, έχει και αυτή ένα τεντωτήρα με πίεση λαδιού (Νο 14)

2.png

Δεν κατάλαβα αν εννοείς κάτι άλλο, συγνώμη.

Επίσης, άμα θες βοήθεια να τρίψω καμιά βαλβίδα, πες μου!

Για 200κ χλμ μια χαρα είναι.

Suuuuuuuuure :hehe:

4 βαλβίδες εξαγωγής καμμένες, 4 στραβιές και 8 οδηγοί off. Η μία εκ των στραβών είναι σαν πηρούνι σε προφίλ. :p Φωτό αύριο που παραλαμβάνω την κεφαλή. :hehe:

Suuuuuuuuure :hehe:

4 βαλβίδες εξαγωγής καμμένες, 4 στραβιές και 8 οδηγοί off. Η μία εκ των στραβών είναι σαν πηρούνι σε προφίλ. :p Φωτό αύριο που παραλαμβάνω την κεφαλή. :hehe:

Αυτά δε τα είπες....

Αξιόπιστο μοτέρ πάνω απ όλα λοιπόν :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.