Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

μιας και το οδήγησες,

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bOA5YN6ryz4]

[/ame]

Περίμενα ότι θα ήταν πιο ακριβό εδώ Ελλάδα αλλά στον επίσημο τιμοκατάλογο ξεκινάει από τα 50.000

Το σώζει ότι είναι 2λιτρο και όχι κάτι παραπάνω, αλλά με τη φορολογία και όλα τα κόλπα δε νομίζω ότι αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

Διάφορα, (πλούσιοι συγγενείς και φίλοι), τώρα δεν έχω αυτοκίνητο δικό μου, Ελλάδα ή ένα MX5 ή ένα Cayenne GTS.

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] συμφωνώ αλλά είναι άλλη η αίσθηση. Και δεν είναι και ΤΟΣΟ μοντό το μεταξόνιο του αναλογικά.

Link to comment
Share on other sites

Χθες στο δρομο για λουτσα.

Ειμαστε με τη μηχανη, στριβουμε απο κυμης, τα κρανακια μας ολα κομπλε.

Πεταγεται ενα κρυφτον μπροστα μου, με κλεινει.

Παω διπλα του, "κοιταμε κι λιγο" και φευγω.

Με ξανα προσπερναει κι κοιταει με υφος "μαμησες τη μαμα μου πρεπει να σε εξολοθρευσω...

ΣΟΡΤΣΑΚΙ, ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ, ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ με μια κοπελιτσα απο πισω.

ΑΝ ΑΑΑΑΑΑΑΑΝ ρε πανιβλακα φυγεις θα γινεις λασπη ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ?

Και καλα εσυ η κοπελα τι σου φταει ?

Μεχρι και τις δικιας μου αναψαν τα λαμπακια κι τον εβριζε.

Μετα στη επιστροφη αλμπανιαν ραιντερ με glx 50αρι να το πηγαινει ταπα με μια θεια απο πισω.

Αλλα οταν λεω ταπα ΤΑΠΑ οχι μλκιες, κοντεψε να βγαλει τη μπιελα απο κατω.

Μαλλον γερασα :fie:

Yπάρχουν ακόμη GLX;:unsure:Όσο για 50αράκι παίζει και να το είχε κάνει 72άρι :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σου λέω.

ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ.

Τέλος.

Πιο εύκολα θα πάρουν το αυτοκίνητο παρά την κεραία.

Με παρόμοιο τρόπο κόλλησα το φλας στο μπροστινό φτερό στα πλάγια και τρέμω μην καεί η λάμπα γιατί πιο εύκολα θα βγει το φτερό παρά το φλας :haha:

Link to comment
Share on other sites

Διάφορα, (πλούσιοι συγγενείς και φίλοι), τώρα δεν έχω αυτοκίνητο δικό μου, Ελλάδα ή ένα MX5 ή ένα Cayenne GTS.

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] συμφωνώ αλλά είναι άλλη η αίσθηση. Και δεν είναι και ΤΟΣΟ μοντό το μεταξόνιο του αναλογικά.

H A45 AMG έχει , σύμφωνα με διάφορα tests ολίγον σκληρή ανάρτηση ,για αυτό σε ρώτησα.

Αναλογικά κοντό δεν φαίνεται να είναι (πόσο μεγαλύτερη είναι η 1 πια? ) αλλά σε μια στριφτερή διαδρομή

η 1 θα πρέπει να είναι θεικά στημένη και με εξαιρετικό οδηγό για να μείνει κοντά στην A45.

Δηλαδή , φάση Audi RS3 με τη διαφορά την πολύ λιγότερης ξενέρας λόγω βάρους στον FW άξονα

και διαφορετικά ρυθμισμένου haldex.

edit: είπα κι εγώ, Mercedes AMG σε τέτοια τιμή!

Έγινε επεξεργασία από THRESH
meanwhile in Britain...
Link to comment
Share on other sites

Λίρες ναι όχι ευρώ.

Θέμα σκληράδας, το οδήγησα στο Λονδίνο, και στον Μ25 (περιφερειακό) που αν και πολύ καλή άσφαλτος, είναι λίγο bumpy. Δεν μου φάνηκε τραγικά σκληρή ακόμα και στο πιο σκληρό. Για να πάρεις μια ιδέα θα έλεγα πως είναι ένα 20% πιο σκληρη απο ενα golf GTI.

Σε σχέση με την 1 που λες, που έχω πολύ καλύτερη ιδέα γιατί την έχω λιώσει Κηφισίας, και Ψυχικό για κώλους, η 1 είναι πιο αργή λίγο, αισθάνεται πιο βαριά και λίγο λιγότερο άμεση. Και εμφανώς πολύ λιγότερο ουδέτερη. Αλλά μπορείς να γίνεις χούλιγκαν και να πας με ανάποδα μέχρι να σου τελειώσει η βενζίνη. Που εμένα μου αρέσει προσωπικά.

Γενικά ζορίζομαι να γράψω κάπου πως η μετρσντες είναι > απο bmw, αλλά μου άφησε πολύ καλή εντύπωση η μικρή.

RS3 δεν έχω οδηγήσει, S3 με DSG έχω οδηγήσει στον Διόνυσο, και είναι πολύ πιο αποκομμένο για μένα απο την 1, αν και τραγικά γρήγορο.

Και συμφωνώ για στριφτερή διαδρομή με 1 και 45άρα, απλά η 1 θα θέλει ΚΑΛΟ οδηγό με @@, ενώ η Α θα πηγαίνει πολύ πιο εύκολα όπως το βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

On a sidenote, ήθελα εδω και καιρό να φτιάξω λίγο τον Μ42Β18 του 318iS που έχουμε γιατι ηταν στο μαύρο του το χάλι.

Έχει βγάλει 242.000χμ χωρίς ιδιαίτερες βλάβες (μάλλον παιδικές ασθένειες θα τις έλεγα) αλλα ήρθε η ώρα που έσκουζε (εδω και καιρό) η καδένα του.

Πήγα σήμερα σε εναν γνωστό με ανταλλακτικά και τα πήρα όλα καινούρια μιας και θα κατεβασω και καπακι για εναν έλεγχο/επισκευή και το κόστος μονο των ανταλλακτικών ανήρθε στα 429€...

Καλά και άγια τα BMW και σκυλιά και απ'όλα αλλα οταν ερθει η στιγμή να το μαζέψεις... Φλύκταικες. :p

Link to comment
Share on other sites

Ρε μλκ αυτο δεν είναι που μου ελεγες οτι δεν εχει συμπίεση? :p

Γι αυτό είπα να το φτιάξω. Απο κεφαλή είναι κάποια βαλβίδα εχει φαει ζόρι. Αγοράστηκαν και τσιμουχακια και τα πανταολα.

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] μισο και σου δινω λιστα.

Link to comment
Share on other sites

Ο τεντωτήρας γιατί τόσο ακριβός; 2 πήρα (μάρκας SWAG) με 45 ευρώ για το M50. Και η γλύστρα αυθεντική;

Επίσης, μια φωτό από τα πτερύγια της τρόμπας νερού, παρακαλώ!

Ένα κάρο πράγματα πήρες, δεν είναι και ακριβά! (εκτός από τα 2 που σου είπα.)

Link to comment
Share on other sites

ξεχασα να στο ελεγα οταν κατεβηκα.αυτα δυστηχως πασχουν απο κεφαλες...μιας και το ανοιξεις ριξε μια ματια στους εκκεντροφορους σε καποια

ειχανε μια ταση να.. τρωγονται :fie:

Κανενα αλλο μοτερ ρε σι δεν βρηκες?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.