Κοπρίτης Ιούλιος 25, 2013 #12821 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 απο προσωπικη εμπειρια με το coltακισε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Γλυφαδα προ πενταετιας χρεωναν 45 την αλλαγη τακακιων εκαστου αξονα!σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Βουλιαγμενης προ τριετιας χρεωναν ~50ρικο αλλαγη τακακια μπρος πισω!σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Καλλιθεας περσι χρεωσαν 45 την αλλαγη δισκοπλακων εμπρος και τακακια μπρος πισωgo figure Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 25, 2013 #12822 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION]Τι καθαρίζεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 25, 2013 #12823 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 Πατώματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 25, 2013 #12824 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 Μάρμαρο η ξυλο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 25, 2013 #12825 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 Τη σκόνη που αφήνουν τα τακάκια. Την αφαιρώ πάνω από τη δαγκάνα, τη βάση της, το backplate. Μπορεί και να μη χρειάζεται, αλλά αφού το λύνω που το λύνω, γιατί όχι. Επιθεωρώ και τους δίσκους, τα σωληνάκια και τα λαστιχάκια, αν είναι σε καλή κατάσταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 25, 2013 #12826 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 Ολα αυτα ειναι no reason (το καθαρισμα της σκονης). Αυτο που θελει καθαρισμα ειναι το πιστονι αν εχει παει καθολου παστα απο τη μλκια που βαζουν στο τακακι για να μην τριζει και τους πιρους και τους περασεις με παστα σιλικονης μετα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούλιος 25, 2013 #12827 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=oeO2q8FzcnM]Sound of Honda - Ayrton Senna 1989 - - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 25, 2013 #12828 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 τους πιρους και τους περασεις με παστα σιλικονης μετα.Οι πείροι μου είναι περασμένοι με πάστα σιλικόνης (πέρσι τους πέρασα) και μετά έχουν λάστιχο-φυσαρμόνικα από πάνω που δεν αφήνει τίποτα να έρθει σε επαφή μαζί τους. Οπότε δε μπαίνει σκόνη μέσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12829 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Οι πείροι μου είναι περασμένοι με πάστα σιλικόνης (πέρσι τους πέρασα) και μετά έχουν λάστιχο-φυσαρμόνικα από πάνω που δεν αφήνει τίποτα να έρθει σε επαφή μαζί τους. Οπότε δε μπαίνει σκόνη μέσα.Καθε φορά που αλλάζεις τακάκια πρέπει να καθαρίζεις τους πιρους και να ανανεώνεις την πάστα. Δεν είναι μονο θεμα καθαριότητας αλλά και οτι σκέψου την καημενη την σιλικόνη τι θερμοκρασίες αναπτύσσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 26, 2013 #12830 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Δεν το ήξερα αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12831 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Κανονικά όλοι οι φρενάδες το κάνουν αυτό με κάθε αλλαγή.Είναι το μόνο λιπαντικό που έχεις μέσα στους πίρους και μετά από 20.000χλμ έχει γίνει ήδη κατράμι και απ ότι σκόνη/νερά μπορεί να περάσει μέσα και τις θερμοκρασίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 26, 2013 #12832 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Διεθνής Ενωση: Ζητά από το ΣτΕ να ανασταλεί-ακυρωθεί το «λουκέτο» | οικονομια | ethnos.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 26, 2013 #12833 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Μιας και λεμε για φρενα, πρωτη φορα πηρα καινουριους δισκους για δικο μου αμαξι, εχω κατασυγκινηθει! αλλαξα απο 305mm σε 330mm, και με την ευκαιρια θα κανω και υγρα, θα βαλω τα φιμε και διαφορες αλλες εργασιες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 26, 2013 #12834 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ 166 ΓΡΗΓΟΡΑ, Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΘΑΊΝΕΙ ΕΓΓΕΦΑΛΙΚΟ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12835 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 αλλαξα απο 305mm σε 330mmΓυναικούλα είσαι ρε μλκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyvelm Ιούλιος 26, 2013 #12836 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Γυναικούλα είσαι ρε μλκ τι ειναι το φρενο?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 26, 2013 #12837 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Είναι αυτό που χρειάζεται να πατήσεις όταν στη χτεσινή συνάντηση E30, πετάγεται ένα Z4 δίλιτρο μπροστά σου και νομίζει ότι κάτι πάει να κάνει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12838 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 To ίδιο είπα και γω προχθες για ενα Ζ4 αλλά εκείνο ήταν 3λιτρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 26, 2013 #12839 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 ^Πόσο έχεις 0-100; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12840 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Ντοιν Τι σχέση έχει αυτό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts