Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

απο προσωπικη εμπειρια με το coltακι

σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Γλυφαδα προ πενταετιας χρεωναν 45 την αλλαγη τακακιων εκαστου αξονα!

σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Βουλιαγμενης προ τριετιας χρεωναν ~50ρικο αλλαγη τακακια μπρος πισω!

σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Καλλιθεας περσι

χρεωσαν 45 την αλλαγη δισκοπλακων εμπρος και τακακια μπρος πισω

go figure

Link to comment
Share on other sites

Τη σκόνη που αφήνουν τα τακάκια. Την αφαιρώ πάνω από τη δαγκάνα, τη βάση της, το backplate. Μπορεί και να μη χρειάζεται, αλλά αφού το λύνω που το λύνω, γιατί όχι. Επιθεωρώ και τους δίσκους, τα σωληνάκια και τα λαστιχάκια, αν είναι σε καλή κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα ειναι no reason (το καθαρισμα της σκονης). Αυτο που θελει καθαρισμα ειναι το πιστονι αν εχει παει καθολου παστα απο τη μλκια που βαζουν στο τακακι για να μην τριζει και τους πιρους και τους περασεις με παστα σιλικονης μετα.

Link to comment
Share on other sites

τους πιρους και τους περασεις με παστα σιλικονης μετα.

Οι πείροι μου είναι περασμένοι με πάστα σιλικόνης (πέρσι τους πέρασα) και μετά έχουν λάστιχο-φυσαρμόνικα από πάνω που δεν αφήνει τίποτα να έρθει σε επαφή μαζί τους. Οπότε δε μπαίνει σκόνη μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Οι πείροι μου είναι περασμένοι με πάστα σιλικόνης (πέρσι τους πέρασα) και μετά έχουν λάστιχο-φυσαρμόνικα από πάνω που δεν αφήνει τίποτα να έρθει σε επαφή μαζί τους. Οπότε δε μπαίνει σκόνη μέσα.

Καθε φορά που αλλάζεις τακάκια πρέπει να καθαρίζεις τους πιρους και να ανανεώνεις την πάστα. Δεν είναι μονο θεμα καθαριότητας αλλά και οτι σκέψου την καημενη την σιλικόνη τι θερμοκρασίες αναπτύσσει.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά όλοι οι φρενάδες το κάνουν αυτό με κάθε αλλαγή.

Είναι το μόνο λιπαντικό που έχεις μέσα στους πίρους και μετά από 20.000χλμ έχει γίνει ήδη κατράμι και απ ότι σκόνη/νερά μπορεί να περάσει μέσα και τις θερμοκρασίες.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και λεμε για φρενα, πρωτη φορα πηρα καινουριους δισκους για δικο μου αμαξι, εχω κατασυγκινηθει! :hehe: αλλαξα απο 305mm σε 330mm, και με την ευκαιρια θα κανω και υγρα, θα βαλω τα φιμε και διαφορες αλλες εργασιες.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.