Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Είναι ξεκάθαρο το τι θεωρείς εσύ πως πρέπει να αμείβεται και τι είναι οι τιμές της αγοράς απέχουν άρδην.

Ή εσύ είσαι λάθος στους υπολογισμούς σου ή όλη η αγορά.

Το ότι παίρνεις εσύ 50 ευρώ την μέρα δεν λέει τίποτα για το θα πρέπει να παίρνει αυτός, και επίσης λέει πως εσύ κάπου δουλεύεις που ΔΕΝ έχεις να υποστηρίξεις όλα τα τρεχούμενα του μαγαζιού απο τον μισθό και τα έσοδα σου.

Τα τακάκια είναι 1 ώρα δουλειά, και τόσο θα πληρώσεις. Αλλιώς τα βάζεις εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Το λάθος που κάνεις είναι ότι συγκρίνεις το ωρομίσθιο υπαλλήλου/εργάτη με το ωρομίσθιο ελεύθερου επαγγελματία. Ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν είναι στάνταρ ότι θα έχει δουλειά 8 ώρες την ημέρα, ο υπάλληλος συμφωνείται ότι θα πάρει ένα ποσό και αυτό κατατμίζεται ανά ώρα. 2 διαφορετικά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Θες να μου πεις οτι κανουν τζιρο 9000 το μηνα (8*50*22) (παντα με ραντεβου ειμαι), τετοια εποχη

και ουτε που το συζητανε για πιο κατω;

Για αποδειξη οσες φορες ζηταω απο συνεργεια ειτε μου αλλαζουν την τιμή ειτε που με κοιτανε σαν να ειναι η τελευταια μου μερα επι γης..

Παιδια μακαρι να ειχαμε ολοι να διναμε και 500 ευρω δεν εχω θεμα αλλα ξερεις τι

καποιος θα απαντησει καποτε στη δηλωση σου

"βαλτα εσυ"

"θα τα βαλω εγω"

και την επομενη μερα θα ακους στα δελτια ειδησεων για καμια τραγωδια

Link to comment
Share on other sites

Μιας και έχω όρεξη για γράψιμο ας το αναλύσω λίγο και εγώ

ΕΣΥ/Ιδιωτικός/Δημόσιος γενικά υπάλληλος

Δουλεύεις 8ωρο και παίρνεις το μήνα 800ευρά.

Αυτά είναι ΚΑΘΑΡΑ. Τα βάζεις στη τσέπη και τα κάνεις πατατάκια αν θες.

Πάμε τώρα στον επαγγελματία

Αν βγάλει 800 το μήνα θα πάει να σηκώσει είτε δάνειο είτε θα το κλείσει το μαγαζί

1) Εχει ενοίκιο.

2) Εχει ΤΕΒΕ.

3) Εχει ασφάλεια κατά πάσα πιθανότητα του μαγαζιού.

4) Εχει αγοράσει μηχανήματα/εργαλεία που πρέπει να κάνει μία απόσβεση.

5) Χρειάζεται να κάνει συντήρηση εργαλείων και μηχανημάτων.

6) Αν πάρουμε και την περίπτωση που έχει παραγιό στο μαγαζί, έχει να πληρώσει ένα ακόμα μισθό και ΙΚΑ.

7) Εχει ΔΕΗ.

8) Εχει έξοδα δήμου.

9) Λογαριασμό σταθερού τηλεφώνου.

και μπορώ να κατεβάζω πάγια έξοδα που έχει το κάθε μήνα μέχρι αύριο.

Αν και μετά απο αυτό δε καταλάβεις τη διαφορά της δικιάς σου εργατοώρας, απο την δικιά του εργατοώρα υπάρχει θέμα.

Αν λοιπόν επιμένεις, τότε αγοράζεις τα εργαλεία, αγοράζεις το ανταλλακτικό και προχωράς σε αντικατάσταση του κάθε εξαρτήματος. Θα σου βγει πιο φθηνά νομίζεις;

Link to comment
Share on other sites

να συμπληρώσω ότι μισθωτός που παίρνει 800 ευρώ ΚΑΘΑΡΑ πληρώνει 0 εφορία γιατί ο φόρος του έχει παρακρατηθεί. οτιδήποτε επιπλέον πληρώσει είναι λόγω άλλων εισοδημάτων ή τεκμηρίων.

ο ελεύθερος επαγγελματίας για κάθε απόδειξη παροχής υπηρεσιών έχει 50 - 50/1.23= 10 ευρώ ΦΠΑ και (50-10)*26%= 10 ευρώ εφορία. άρα από τα 50 ευρώ τα 30 στην τσέπη και τα 20 ο συνέταιρος (Στουρνάρας). εκπίπτουν βέβαια και από την εφορία τα έξοδα, αλλά και πάλι είναι πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι του θρεντ να πουμε τι εξοδα εχει και ο μισθωτος, πχ βενζινες, διοδια ,διατροφη, σερβις (καλη ωρα) και φυσικα τον πολυτιμο χρονο του κατω απο τα γουστα του αφεντικου και με στυλ "αν σου αρεσει"

δεν ηταν προθεση μου να βαλω διαχωριστικές γραμμες σε μισθωτους και ελευθερους επαγγελματιες απλα απο τις τιμες καταληγω στο συμπερασμα οτι η αγορα ειναι ακριβη γιατι υπαρχουν καταναλωτες που δεν την ψαχνουν ακομα πολυ (ειτε δεν ζητανε αποδειξεις ειτε δινουν εντολη να αγοραστουν ανταλλακτικα με το καπελο κοκ)

Δυστηχως εγω λοιπον καταληγω στην επιλογη (που δεν τη γουσταρω σαν νοοτροπια) να το παω "σε γνωστο" μαστορα και ας ειναι κομματι μακρια

οι ντοπιοι θα αρκεστουν στον επομενο πελατη με διαθεση να τους πληρωσει οσα τους ζητανε

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι του θρεντ να πουμε τι εξοδα εχει και ο μισθωτος, πχ βενζινες, διοδια ,διατροφη, σερβις (καλη ωρα) και φυσικα τον πολυτιμο χρονο του κατω απο τα γουστα του αφεντικου και με στυλ "αν σου αρεσει"

δεν ηταν προθεση μου να βαλω διαχωριστικές γραμμες σε μισθωτους και ελευθερους επαγγελματιες απλα απο τις τιμες καταληγω στο συμπερασμα οτι η αγορα ειναι ακριβη γιατι υπαρχουν καταναλωτες που δεν την ψαχνουν ακομα πολυ (ειτε δεν ζητανε αποδειξεις ειτε δινουν εντολη να αγοραστουν ανταλλακτικα με το καπελο κοκ)

Δυστηχως εγω λοιπον καταληγω στην επιλογη (που δεν τη γουσταρω σαν νοοτροπια) να το παω "σε γνωστο" μαστορα και ας ειναι κομματι μακρια

οι ντοπιοι θα αρκεστουν στον επομενο πελατη με διαθεση να τους πληρωσει οσα τους ζητανε

Ειδες ποσο λαθος εισαι; τα παραπανω που ειπα ειναι εξοδα του μαγαζιου αρα και του επαγγελματια. Αυτος δε πληρωνει βενζινη για να παει στο μαγαζι; δε πληρωνει ενοικιο σπιτιου; εξοδα οικογενειας και σπιτιου; μηπως αυτος εχει πολυ περισσοτερα εξοδα λοιπον που εσυ ο απλος μισθωτος ουτε καν τα εχεις στο μισο;

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι του θρεντ να πουμε τι εξοδα εχει και ο μισθωτος, πχ βενζινες, διοδια ,διατροφη, σερβις (καλη ωρα) και φυσικα τον πολυτιμο χρονο του κατω απο τα γουστα του αφεντικου και με στυλ "αν σου αρεσει"

Αυτά και άλλα παρόμοια δεν τα έχει και ο συνεργειάς ; :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Καλές όλες αυτές οι αναλύσες, αλλά πιστεύω δεν είναι η ουσία εκεί. Περιγράφετε απλά αυτό που θα θέλατε να ισχύει και όχι αυτό που μπορεί να ισχύει.

Μπορεί στο δημόσιο ένας υπάλληλος να μην έχει όλες τις έξτρα δυσκολίες που περιέγραψε σωστά η karmen1983 αλλά εν μέρει είναι ψιλοαδιάφορο.

Στην Ελλάδα πρακτικά σε όλα τα επαγγέλματα οι μισθοί ή μεροκάματα είναι υπερβολικά δυσανάλογα της παραγωγικότητας της εργασίας. Πρακτικά μισθοί δημοσίου που απαιτούν μικρή εκπαίδευση αλλά και σχεδόν μηδενική παραγωγικότητα σε ένα μεγάλο ποσοστό των συνολικών θέσεων, αλλά πληρώνουν σχετικά καλά, εν τέλει οδηγούν στο να αυξήσει το μεροκάματο μετά ο συνεργειάς ανάλογα, χωρίς να βελτιώνει την παραγωγικότητα της εργασίας του ή να προσφέρει υπηρεσίες καινούριες. Αυτό το κάνει επειδή απλά μπορεί.

Έτσι χτίζεις ένα οικοδόμημα με σαθρά θεμέλια και κάποια στιγμή καταρρέει.

Τώρα που εμφανώς κατέρρευσε δεν είναι το θέμα αν μπορεί να ζήσει ικανοποιητικά ο συνεργειάς με 40-50ε εργατοώρα στο μαγαζί, αλλά αν δεν το μειώσει δεν θα ζήσει καν, θα είναι στο δρόμο άνεργος μαζί με 1.3 μύρια κόσμο.

Αυτή η διάσταση της πραγματικότητας και της αντίληψης της πραγματικότητας οδηγεί σε τραγωδίες, γιατί μόνο δύο πράγματα καθορίζουν το πόσο ανταμοίβεσαι στην εργασία σου, η παραγωγικότητα και η καινοτομία. Όλα τα άλλα είναι απλά τσιρότα σε σοβαρούς τραυματισμούς.

Με βάση λοιπόν τα δύο παραπάνω, και την εμπειρία που έχω με συνεργειάδες, οι μισοί απο αυτούς έπρεπε να πληρώνονται 0ε ευρώ και να είναι άνεργοι. Αυτό γιατί παρέχουν τόσο χαμηλή ποιότητα εργασίας που σχεδόν μηδενίζουν την παραγωγικότητα τους. Με έχουν κάψει προσωπικά αρκετές φορές με παιδαριώδη λάθη. Να μην μιλήσω για εφαρμογές νέας τεχνολογίας στο τομέα τους, υπάρχουν πλέον (φτηνά) εργαλεία όπως τα scopes που σε βοηθάνε να κάνεις διαγνώσεις σε λεπτά και δεν έχω δει έναν να χρησιμοποεί.

Οπότε δεν με ενδιαφέρει αν δεν είναι κάποιος ικανοποιημένος με τα λεφτά που βγάζει και γκρινιάζει. Αν θες περισσότερα βελτίωσε τους 2 τομείς που είπα παραπάνω ή διώξε αυτούς που σου χαλάνε την πιάτσα και σε τραβάνε κάτω. Όχι άλλη κλεψιά και δικαιολογίες.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν το έχει αναφέρει κανείς αλλά ούτε εγώ συμφωνώ με μερικές χρεώσεις συγκεκριμένων εργασιών.

Πάντως εκτός από αυτά που γράφει η καρμεν σκέψου αυτό, γιατί να πιάσεις θέση στο συνεργείο με ένα αμάξι που θα αλλάξεις τακάκια ενώ μπορείς να χρεώσεις κάτι περισσότερο για μια "δυσκολότερη" εργασία. Βαριέμαι να αναλύσω το σκεπτικό μου γιατί είμαι στο κινητό ελπίζω να έγινε κατανοητο τι θέλω να πω... :-P

Μόλις οδήγησα το Ε36 του ξαδέρφου και συνηδητοποιησα πώς η κρεμαγιερα δεν είναι στα καλά της γιατί τόσο τζόγο και κάπως η αίσθηση που έχει εμένα δεν είχε στου ξαδέρφου. Κάπου 100-200 δε πάει ανακατασκευή;

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Το λάθος που κάνεις είναι ότι συγκρίνεις το ωρομίσθιο υπαλλήλου/εργάτη με το ωρομίσθιο ελεύθερου επαγγελματία. Ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν είναι στάνταρ ότι θα έχει δουλειά 8 ώρες την ημέρα, ο υπάλληλος συμφωνείται ότι θα πάρει ένα ποσό και αυτό κατατμίζεται ανά ώρα. 2 διαφορετικά πράγματα.

απορώ με όσους συνεχίζουν και αραδιάζουν μετά από αυτό το ποστ.

Link to comment
Share on other sites

ΚΙΑ Rio 2003

1)Αλλαγή O-ring αισθητήρα εκκεντροφόρου

2)Αλλαγή τακάκια μπρος

3)Πλήρωση φρέον (είχε φύγει όλο)

4)Πάλεμα λίγο την εξάτμιση μιας και ισιώσει αλλά με παρέπεμψε σε εξατμισά

5)Αλλαγή φίλτρου αέρα του κινητήρα

105 ευρώ ανταλλακτικά+εργασία με απόδειξη αγοράς ανταλλακτικών και παροχής υπηρεσιών

Είναι καλά;

Link to comment
Share on other sites

To άρθρο είναι παλιό αλλά γενικά : Welcome to the dirty world of automotive!!

Ακόμα και να μην αλήθεια όσα λεει ο Χαρούλης,

έχουν γίνει πολλά εδώ και χρόνια όχι μόνο απο την Ferrari

αλλά κι απο Porsche, McLaren, Ducati, Yamaha κλπα.

π.χ 2 συγκριτικά με Ferrari (Motortrend, Road&Track) απλά δεν γινόταν να μην

δεν υπάρχει "επιβλέπων" της Ferrari στο μέρος και να μην τσακωθεί με τους

"αντίπαλους" τεχνικούς.

Εν τέλει, έχω καταλήξει οτι ο καθένας έχει εμπάθειες, πολλά μπορεί να είναι στημένα οπότε

κρατώ 1-2 πραγματάκια κατα νου και απολαμβάνω ότι ανόθευτο έχει να προσφέρει το κάθε αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Τακάκια(δισκόφρενα) στις 4 ροδες, πανω απο 25 λεπτα δεν θες αν απλα τα αλλάξεις.

Αν θες εξαερωση και καθαρισμα πας στα 45 με 50 λεπτά.

Το ποσο θα χρεωθει αυτο ειναι αναλογο. Σε επισημο συνεργρειο αντιπροσωπειας η εργατοωρα ειναι 40 με 50ε.

Τα περισσοτερα συνοικιακα συνεργρεια πλεον δουλευουν με περιιπου τα μισα απ αυτά σαν εργατοωρα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.