Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Οπαδός ξε-οπαδός ο τύπος

1. Ξέρει το δρόμο σαν τις χούφτες του

2. Το αμάξι το πάει τάπα και δουλεύει τέλεια!

Ρισπεκτ...

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

έκανα 700 χιλιόμετρα με vpower το σκ που μας πέρασε. το γιαράκι ήταν τίγκα φορτωμένο και με κλιματισμό και μου έδινε την εντύπωση στις ανηφόρες τις κάζας ότι ήμουν άδειος. θα την προτιμώ για ταξίδια!

The Placebo effect :p

Πολύ αμφιβάλω αν πήρε έστω και 1 γομάρι η μηχανή του Yaris, βρήκα τις δοκιμές που είχα διαβάσει κάποτε στο 4τροχοί 2003: 4 TPOXOI '

Κάτι σε ροπή ίσως να τσίμπησε αλλά μιλάμε για αμελητέα διαφορά σε μικρά ατμοσφαιρικά μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

H τιμή της BP Ultimate κυμαίνεται από 0,92 έως 0,94 ευρώ το λίτρο, είναι δηλαδή κατά δέκα

λεπτά (34 δρχ.) ακριβότερη από τη σούπερ αμόλυβδη των 98 οκτανίων, την οποία αντικαθιστά.

Αντίστοιχα, η τιμή της Shell V Power Racing 99+ είναι 1,09 ευρώ το λίτρο. Yπάρχει,

δηλαδή, μια διαφορά της τάξης των 15 λεπτών (51 δρχ.) ανάμεσα στις δύο βενζίνες υψηλού

αριθμού οκτανίου.

:cry:

Link to comment
Share on other sites

περασμενα μεγαλεια, διηγωντας τα να κλαις...

Νομίζω εννοείς Οδηγώντας ... !

Τα τελευταία 2 γεμίσματα το panda diesel τα έκανε ο bro με Vpower Diesel ( το είχε προσφορά στην ίδια τιμή ).

Δεν κατάλαβα διαφορά ιδιαίτερη..αλλά χιλιόμετρα έβγαζε λίγα παραπάνω μου φαίνεται.

Χτύπησε 700χλμ στο ντεπόζιτο σχετικά άνετα φορτωμένο με κλιματισμό..

Link to comment
Share on other sites

1.38 στα σκοπια η 100 αρα, 61 λεπτα το αεριο...

ολο και περισσοτερο κοσμος παει και βαζει...

πριν 2 βδομαδες, πηγα για μπανιο στα μυκωνιατικα καλικρατειας, περανω εξω απο ενα shell,

1.659.

ηταν κατα τις 11 το πρωι.

το απογευμα κατα τις 5, 1.709.

σου λεει ο τυπος ολο και καποιος θα βαλει για να γυρισει..

Link to comment
Share on other sites

The Placebo effect :p

Πολύ αμφιβάλω αν πήρε έστω και 1 γομάρι η μηχανή του Yaris, βρήκα τις δοκιμές που είχα διαβάσει κάποτε στο 4τροχοί 2003: 4 TPOXOI '

Κάτι σε ροπή ίσως να τσίμπησε αλλά μιλάμε για αμελητέα διαφορά σε μικρά ατμοσφαιρικά μοτέρ.

με 11.5:1 σχέση συμπίεσης εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν ήταν placebo effect

Link to comment
Share on other sites

βασικα το αρθρο ειναι λιγο παλιο..

η shell πλεον δεν ειναι η μητρικη shell, ο βαρδινογιαννης αν θυμαμαι καλα εχει παρεο το δικαιωμα χρησης του ονοματος.

καμια βενζινη πλεον δεν ερχεται απο εξω.

και γω στο yaris, εχω προσεξει οτι με 97 ειναι λιγο ποιο ησυχος ο κινητηρας. και λιγο παραπανω τραβηγμα..

απο καταναλωση το ιδιο...

παντως εχει καταντησει αηδια το πρηξιμο στην shell, βαλε 97αρα, θα πεταει, θα καιει λιγοτερο κτλ κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Ρε μεγάλε!!!!

Τι καις??!!

Λοιπόν δες τα μαθηματικά μου:

20€ 97άρα με ~1.75€/λτ μας κάνει 11.43 λτ βενζίνης.

Δηλαδή τόσο έκαψες σαν ποσότητα στα 65 χλμ που λες.

Αν κάνουμε αναγωγή στα 100 χλμ, μας βγάζει περίπου 17.6λτ/100 χλμ.

Για τι όχημα μιλάμε και τι χρήση ?

Στο λέω, γιατί τόσα καίει το 2λιτρο του πατέρα μου που είναι και μαούνα και 15 ετών τεχνολογίας.ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. Εκτός καίει 7-9.

Link to comment
Share on other sites

The Placebo effect :p

Πολύ αμφιβάλω αν πήρε έστω και 1 γομάρι η μηχανή του Yaris, βρήκα τις δοκιμές που είχα διαβάσει κάποτε στο 4τροχοί 2003: 4 TPOXOI '

Κάτι σε ροπή ίσως να τσίμπησε αλλά μιλάμε για αμελητέα διαφορά σε μικρά ατμοσφαιρικά μοτέρ.

Δεν είναι placebo, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι η διαφορά στα οκτάνια, όσο ο εγγυημένος αριθμός τους και τα πρόσθετα.

Προσωπικά είτε 95 οκτάνια βάλω είτε 105 το αμάξι πάει το ίδιο, αλλά αν βάλω πρόσθετα τσιμπάει καλύτερα στις χαμηλές. Δεν γίνεται από φίατ φεράρι, αλλά τσιμπάει λίγο καλύτερα.

Τα 3-4 άλογα στα 100 τα καταλαβαίνεις πάντως (στο αυτοκίνητο που οδηγάς κάθε μέρα και το ξέρεις απέξω).

Link to comment
Share on other sites

βλεπω οτι βγηκε update, για το touch and go στο yaris. ε τεσπα κανω το update. δεν τον σκαλιξα να δω διαφορες κτλ...

εκει που παω στο περιφερειακο χαλαρος, και αρχιζω να γκαζωνω,

ακουω '' εχετε υπερβει το οριο ταχυτητας!''

αμαν λεω, αυτο βρηκαν να προσθεσουν!

εχει επιλογη να εμφανιζει τις καμερες ασφαλειας...

για να δουμε τι θα βγαζει στην οθονη/ή τι θα λεει!

Link to comment
Share on other sites

Με V8 κυκλοφορείς? :p
Ρε μεγάλε!!!!

Τι καις??!!

Λοιπόν δες τα μαθηματικά μου:

20€ 97άρα με ~1.75€/λτ μας κάνει 11.43 λτ βενζίνης.

Δηλαδή τόσο έκαψες σαν ποσότητα στα 65 χλμ που λες.

Αν κάνουμε αναγωγή στα 100 χλμ, μας βγάζει περίπου 17.6λτ/100 χλμ.

Για τι όχημα μιλάμε και τι χρήση ?

Στο λέω, γιατί τόσα καίει το 2λιτρο του πατέρα μου που είναι και μαούνα και 15 ετών τεχνολογίας.ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. Εκτός καίει 7-9.

A4 1.8..'99 μεσα στην πολη κυριως και 1 εξορμηση εκτος σε επαρχιακο δρομο.

γμσετα..το θεμα ειναι οτι με κανονικη φτανω τα 100 κμ με 20αρι.

Έγινε επεξεργασία από GeorgeVasil
Link to comment
Share on other sites

Ναι, ναι, ΝΑΙ!!!

Θα βάλω τα κλάματα!!!

Είμαι συγκινημένος. (δεν κάνω πλάκα)

ΕΙΝΑΙ ΤΟ "V" ΚΑΙ ΤΟ "X" του connector "C302".:happy2:

Από την Παρασκευή ψάχνω τα ηλεκτρικά διαγράμματα για να βρω τα καλώδια που πρέπει να πηγαίνουν ρεύμα στο ράδιο. Τα καλώδια δεν υπήρχαν και ο προηγούμενος απλά έκλεβε 12 βολτ από την ηλεκτρική κεραία για να δώσει στο ραδιοκασετόφωνο.:slap:

ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ!! Η ΜΑΜΑ BMW ΕΧΕΙ ΠΡΟΝΟΗΣΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ CONNECTOR "C302" για να παίρνεις ρεύμα για διάφορες συσκευές που θες να βάλεις extra και δεν υπήρχε εργοστασιακή πρόβλεψη. Που υπήρχε δηλαδή για ράδιο, αλλά "κάποιος" είχε ξηλώσει τα εργοστασιακά καλώδια...

Ε, ναι λοιπόν. Μόνιμα +12 από το "V" και +12 μόνο όταν είναι ανοικτός ο διακόπτης από το "X" του "C302".

Τώρα ήμουν έξω και μέτραγα και όντως επαλήθευσα τα διαγράμματα, απορώ γιατί 2 μέρες που το ψάχνω τώρα δεν διάβασα καθαρά το σχέδιο.:beer:

Τα είπα και ξαλάφρωσα. Πάω για ύπνο ήσυχος.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι placebo, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι η διαφορά στα οκτάνια, όσο ο εγγυημένος αριθμός τους και τα πρόσθετα.

Προσωπικά είτε 95 οκτάνια βάλω είτε 105 το αμάξι πάει το ίδιο, αλλά αν βάλω πρόσθετα τσιμπάει καλύτερα στις χαμηλές. Δεν γίνεται από φίατ φεράρι, αλλά τσιμπάει λίγο καλύτερα.

Τα 3-4 άλογα στα 100 τα καταλαβαίνεις πάντως (στο αυτοκίνητο που οδηγάς κάθε μέρα και το ξέρεις απέξω).

Η εγγύηση οκτανίων που λες είναι μεγάλη κουβέντα, να ξερές πόσοι βενζινάδες βάζουν και 95αρα μέσα στη κατοστάρα τους... :s

Προσωπικά μόνο η Shell και η EKO μου εμπνέει εμπιστοσύνη γιατί λέγεται οτι είναι οι ποιο αυστηρές σε ελέγχους.

Για τα πρόσθετα θα συμφωνήσω στο οτι κάνουν δουλεία στην ποιο στρωτή λειτουργία του κινητήρα.

Εγώ θα έλεγα οτι ίσως καταλαβαίνεις την ποιο σωστή λειτουργία παρά την αύξηση κατά 2-3% στη δύναμη.

Μίλησα για placebo γιατί ο φίλος ποιο πάνω είπε οτι κατάλαβε διαφορά στην ανηφόρα, δλδ στην δύναμη και όχι στην απόκριση ή "τσίμπημα" που το λες εσύ.

Τα τελευταία χρόνια έχω δοκιμάσει 100αρα στα εξής:

Peugeot 1.6 110 pony μοντέλο 2000 11:1 comp (έγραψα ~50,000Km με αυτό), θυμάμαι μικρή διαφορά στην απόκριση και τπτ άλλο.

Toyota Rav4 2.0 150 pony μοντέλο 2002 9.6:1 comp (~20.000Km), καμία διαφορά, ίσως επειδή ήταν VVT-i?

Mercedes CLK200 1.8 Komp 163 pony μοντέλο 2003 9.5:1 comp (80.000Km and counting), τρίχες κατσαρές.

Audi S5 4.2 350 άλογα μοντέλο 2007 9.1:1 comp (30.000Km and counting), το αυτοκίνητο απλά αρνείται να δουλέψει σωστά πλέον με 95αρα.

Στην αρχή την δεχόταν μια χαρά αλλά με αισθητή διαφορά σε όλες τις παραμέτρους, πλέον στα 140,000+Km που έχει πάνω του, μάλλον η μη βέλτιστη καύση απ τους τόνους 95αρας που έκαψε, άρχισε να επιδρά...

Link to comment
Share on other sites

Ρε μεγάλε!!!!

Τι καις??!!

Λοιπόν δες τα μαθηματικά μου:

20€ 97άρα με ~1.75€/λτ μας κάνει 11.43 λτ βενζίνης.

Δηλαδή τόσο έκαψες σαν ποσότητα στα 65 χλμ που λες.

Αν κάνουμε αναγωγή στα 100 χλμ, μας βγάζει περίπου 17.6λτ/100 χλμ.

Για τι όχημα μιλάμε και τι χρήση ?

Στο λέω, γιατί τόσα καίει το 2λιτρο του πατέρα μου που είναι και μαούνα και 15 ετών τεχνολογίας.ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. Εκτός καίει 7-9.

Αδερφε το 1,75ε/λτ εχει μεσα ΕΦΚ και ΦΠΑ πανω απο 1ε. Οποτε ο φιλος εκανε 65χλμ με περιπου 5λιτρα βενζινης και στα 100χλμ αναλογικα 7,7lit/100km. :turn:

http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/oikonomika/prwtia_akriveias_gia_venzinh_sthn_ellada.1581636.html

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε το 1,75ε/λτ εχει μεσα ΕΦΚ και ΦΠΑ πανω απο 1ε. Οποτε ο φιλος εκανε 65χλμ με περιπου 5λιτρα βενζινης και στα 100χλμ αναλογικα 7,7lit/100km. :turn:

Πρωτιά ακρίβειας για βενζίνη στην Ελλάδα - NEWS247

Και πάλι 20€ / 1,75€/λ = 11,43 λίτρα έβαλε.

Τα 5 λίτρα πως τα έβγαλες ; :hmm:

Audi S5 4.2 350 άλογα μοντέλο 2007 9.1:1 comp (30.000Km and counting), το αυτοκίνητο απλά αρνείται να δουλέψει σωστά πλέον με 95αρα.

Στην αρχή την δεχόταν μια χαρά αλλά με αισθητή διαφορά σε όλες τις παραμέτρους, πλέον στα 140,000+Km που έχει πάνω του, μάλλον η μη βέλτιστη καύση απ τους τόνους 95αρας που έκαψε, άρχισε να επιδρά...

Είναι άμεσου ψεκασμού, έχεις κοιτάξει πρόσφατα τις βαλβίδες εισαγωγής πως είναι; Ειδικά μετά από 140.000+Km

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=10015]csaris[/MENTION] φίλε μου ξέρω πόσος είναι ο φόρος που πληρώνουμε και πόσο κάνει η βενζίνη σαν μονάδα.

Το θέμα είναι ότι έκαψε 17λτ/100χλμ και όχι ότι πληρώνουμε περίπου 1.2€ /λτ φόρο πάνω στη βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε το 1,75ε/λτ εχει μεσα ΕΦΚ και ΦΠΑ πανω απο 1ε. Οποτε ο φιλος εκανε 65χλμ με περιπου 5λιτρα βενζινης και στα 100χλμ αναλογικα 7,7lit/100km. :turn:

Πρωτιά ακρίβειας για βενζίνη στην Ελλάδα - NEWS247

Είτε 1ε είτε 2ε ο φόρος, όταν το βενζινάδικο λέει 1,75€ / Λ, σημαίνει ότι για 1 λίτρο θα πρέπει να πληρώσεις 1,75€ και ας έχει φόρο 1,5€ στο λίτρο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.