Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το ότι έχει πρόγραμμα και ίσως να εκμεταλλεύεται καλύτερα την αντικρωτικότητα, για περισσότερο advance στις χαμηλές στροφές, δεν παίζει;

Ελάχιστα.

Το θέμα είναι οτι ένα είναι το βέλτιστο advance για κάθε περίπτωση. Αν δουλεύει σωστά με 95, δεν έχουν νόημα τα περισσότερα οκτ. Από την άλλη μπορεί η κλασσική 95 να είναι στην πραγματικότητα 90 που λέει ο λόγος και να κόβει από μόνος του ο κινητήρας και με μια βενζίνη περισσότερων οκτ να έρχεται στα ίσα του. :)

Link to comment
Share on other sites

Όπως αναφέρθηκε, άπαξ και το αμάξι δουλεύει σωστά με 95 χωρίς retard, η 100άρα πρακτικά η διαφορά θα είναι 0.

Αν το αμάξι όμως δεν δουλεύει με 95άρα και κόβει ενώ με την 100άρα το advance ανεβαίνει, τότε, ναι, θα υπάρξει αισθητή διαφορά.

Απλά γενικώς η 100άρα (πρέπει) να είναι πιο "καθαρή" βενζίνη και να αφήνει λιγότερα κατάλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο τα οκτάνια που καθορίζουν την καύση, τα οκτάνια είναι μια ψιλοβλακεία μονάδα μέτρησης και είναι ένας πολύ γενικός κανόνας.

Η διαφορά είναι από τα καθαριστικά που έχουν μέσα οι vpower, την ίδια ακριβώς συμπεριφορά θα παρατηρήσεις αν βάλεις ένα καθαριστικό ιντζεκτόρων, έχεις καλύτερη απόκριση στις χαμηλές. Τώρα αν βάζεις συνέχεια την ίδια, λογικά θα σταματήσεις να παρατηρείς τη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι έχει πρόγραμμα και ίσως να εκμεταλλεύεται καλύτερα την αντικρωτικότητα, για περισσότερο advance στις χαμηλές στροφές, δεν παίζει;

Το έγραψα και πιο πάνω Πέτρο, "περιποιημένος".

Πρακτικά, οι καθημερινοί κινητήρες λόγω προδιαγραφών ασφαλείας επωφελούνται λιγότερο απο τα οκτάνια

περισσότερο απο τα πρόσθετα.

Αν μιλάμε για κινητήρες υψηλών επιδόσεων π.χ Koenigsegg όπου με bioethanol καύσιμο (με υψηλότερο octane rating)

η απόδοση ανεβαίνει κατακόρυφα.

Θα το ξαναπώ, περισσότερο τα πρόσθετα βοηθούν τους καθημερινούς κινητήρες παρά τα "οκτάνια" (ROZ/RON κλπα).

ΥΓ το παλικάρι τα εξηγεί καλά εδώ

High octane fuel - leaded petrol | High Octane Gasoline, super unleaded, premium | robotpig.net

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι ετσι θα ειναι τελειως βλακας ο τυπος...αλλα δε νομιζω γιατι τωρα του βγηκε ολική η μηχανή, αν ηταν για να φτιαξει καμια ζημιά θα πηγενε στα στενά...λογικά πρεπει να ειχαν προηγούμενα πιο πίσω, ισως το οτι καθεται στην αριστερή λωρίδα και εκανε χαλάστρα στην προσπάθεια απογείωσης της μηχανής...

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εγώ νομίζω ότι υπαιτιότητα θα βγεί στον οδηγό του αυτοκινήτου που δεν κράτησε απόσταση ασφαλείας?

Το έγραψα και πιο πάνω Πέτρο, "περιποιημένος".

Πρακτικά, οι καθημερινοί κινητήρες λόγω προδιαγραφών ασφαλείας επωφελούνται λιγότερο απο τα οκτάνια

περισσότερο απο τα πρόσθετα.

Αν μιλάμε για κινητήρες υψηλών επιδόσεων π.χ Koenigsegg όπου με bioethanol καύσιμο (με υψηλότερο octane rating)

η απόδοση ανεβαίνει κατακόρυφα.

Θα το ξαναπώ, περισσότερο τα πρόσθετα βοηθούν τους καθημερινούς κινητήρες παρά τα "οκτάνια" (ROZ/RON κλπα).

ΥΓ το παλικάρι τα εξηγεί καλά εδώ

High octane fuel - leaded petrol | High Octane Gasoline, super unleaded, premium | robotpig.net

Καλώς η κακώς, αρκετά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν πλέον είναι τουρπάτα/κομπρεσορατα/τουρμποκομπρεσορατα και με αρκετά δυνατή συμπίεση.

Όπως σωστά αναφέρει το άρθρο(αν και παλαιό πλέον.. 2006), σε αυτές τις κατηγορίες τα οφέλη είναι αρκετά.

Παρ αυτά, ισχύει αυτό που είπα και πιο πάνω ότι είναι θέμα εργοστασιακής ρύθμισης το αν θα έχεις όφελος από την 97/100άρα.

Εγώ βάζω την απλή την 100άρα μου και αν χρειαστώ πρόσθετα, ξέρω να τα βάλω και εγώ.

2 φορές έβαλα shell v-power racing(από διαφορετικά πρατήρια) και το αμάξι έκοβε advance. με 2€/Λ δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να δω αν έφταιγαν τα πρατήρια.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εγώ νομίζω ότι υπαιτιότητα θα βγεί στον οδηγό του αυτοκινήτου που δεν κράτησε απόσταση ασφαλείας?

Αν δείξει το βίντεο δεν του χρεώνεται η απόσταση ασφαλείας γιατι η απόσταση που μπήκε η μηχανή στην λωρίδα του ηταν ουτως η αλλως μικρή, οταν μπαίνει κανείς σε αλλη λωρίδα πρεπει να εχει αφήσει τουλάχιστον την αποσταση ασφαλείας απο τον αλλον αλλιως θεωρείται οτι του εκλισε τον δρόμο. Με το χτυπημα απο πίσω θα μπορούσε ο καθένας να εμπαινε στην 3η λωρίδα στην αττική οδο με 60 οταν κοντευει να τον προσπεράσει με 150 καποιος αλλος.

και επισεις απαγορευεται να φρενάρεις χωρίς λόγο, και αν ειναι τοσο σημαντικός αναβεις και αλαρμ. (ειναι φρεσκο το δίπλωμα και τα θυμάμαι :p)

Link to comment
Share on other sites

Αν δείξει το βίντεο δεν του χρεώνεται η απόσταση ασφαλείας γιατι η απόσταση που μπήκε η μηχανή στην λωρίδα του ηταν ουτως η αλλως μικρή, οταν μπαίνει κανείς σε αλλη λωρίδα πρεπει να εχει αφήσει τουλάχιστον την αποσταση ασφαλείας απο τον αλλον αλλιως θεωρείται οτι του εκλισε τον δρόμο. Με το χτυπημα απο πίσω θα μπορούσε ο καθένας να εμπαινε στην 3η λωρίδα στην αττική οδο με 60 οταν κοντευει να τον προσπεράσει με 150 καποιος αλλος.

και επισεις απαγορευεται να φρενάρεις χωρίς λόγο, και αν ειναι τοσο σημαντικός αναβεις και αλαρμ. (ειναι φρεσκο το δίπλωμα και τα θυμάμαι :p)

Το θεμα είναι οτι δεν την έφαγε όταν μπηκε αλλά μετα αφού ηδη είχε μπει και προχώρησαν μαζί στη λωρίδα.

Link to comment
Share on other sites

Μπα, εφόσον χρησιμοποιείς το video σαν υλικό, είναι προφανές ότι φρενάρει επίτηδες ο μηχανόβιος. Οπότε τον πούλο.

Σκέψου να κόψω μπροστά σου όπως έκανε, με τα γαμάουα κεραμικά μου φρένα με 500" δισκόπλακες και και 18 πίστονες δαγκάνες και μόλις μπώ λωρίδα για 1 second, να τσαρουχώσω φρένα χωρίς κανένα λόγο αλλά και επίτηδες.

Φταίς εσύ τότε, αν δεν προλάβεις να φρενάρεις; :p

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μιλάω συγκεκριμένα για το βίντεο.

Ναι, έκανε παράβαση στην αρχή, ο άλλος όμως πήγε να περασει απο αριστερα του στην ιδια λωριδα και μετα αντι να ανακοψει συνεχισε απο πισω του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.