Nickzzz Ιούλιος 18, 2013 #12721 Ιούλιος 18, 2013 Το ότι έχει πρόγραμμα και ίσως να εκμεταλλεύεται καλύτερα την αντικρωτικότητα, για περισσότερο advance στις χαμηλές στροφές, δεν παίζει; Ελάχιστα. Το θέμα είναι οτι ένα είναι το βέλτιστο advance για κάθε περίπτωση. Αν δουλεύει σωστά με 95, δεν έχουν νόημα τα περισσότερα οκτ. Από την άλλη μπορεί η κλασσική 95 να είναι στην πραγματικότητα 90 που λέει ο λόγος και να κόβει από μόνος του ο κινητήρας και με μια βενζίνη περισσότερων οκτ να έρχεται στα ίσα του.
AN7 OverClocker Ιούλιος 19, 2013 #12723 Ιούλιος 19, 2013 Όπως αναφέρθηκε, άπαξ και το αμάξι δουλεύει σωστά με 95 χωρίς retard, η 100άρα πρακτικά η διαφορά θα είναι 0.Αν το αμάξι όμως δεν δουλεύει με 95άρα και κόβει ενώ με την 100άρα το advance ανεβαίνει, τότε, ναι, θα υπάρξει αισθητή διαφορά.Απλά γενικώς η 100άρα (πρέπει) να είναι πιο "καθαρή" βενζίνη και να αφήνει λιγότερα κατάλοιπα.
GriGaS Ιούλιος 19, 2013 #12724 Ιούλιος 19, 2013 να σημειώσω ότι δεν έβαλα v power racing (100άρα) αλλά την απλή vpower που "λέει" ότι έχει 97 οκτάνια.
sotiris Ιούλιος 19, 2013 #12725 Ιούλιος 19, 2013 Δεν είναι μόνο τα οκτάνια που καθορίζουν την καύση, τα οκτάνια είναι μια ψιλοβλακεία μονάδα μέτρησης και είναι ένας πολύ γενικός κανόνας. Η διαφορά είναι από τα καθαριστικά που έχουν μέσα οι vpower, την ίδια ακριβώς συμπεριφορά θα παρατηρήσεις αν βάλεις ένα καθαριστικό ιντζεκτόρων, έχεις καλύτερη απόκριση στις χαμηλές. Τώρα αν βάζεις συνέχεια την ίδια, λογικά θα σταματήσεις να παρατηρείς τη διαφορά.
Thresh86 Ιούλιος 19, 2013 #12726 Ιούλιος 19, 2013 Το ότι έχει πρόγραμμα και ίσως να εκμεταλλεύεται καλύτερα την αντικρωτικότητα, για περισσότερο advance στις χαμηλές στροφές, δεν παίζει;Το έγραψα και πιο πάνω Πέτρο, "περιποιημένος".Πρακτικά, οι καθημερινοί κινητήρες λόγω προδιαγραφών ασφαλείας επωφελούνται λιγότερο απο τα οκτάνιαπερισσότερο απο τα πρόσθετα.Αν μιλάμε για κινητήρες υψηλών επιδόσεων π.χ Koenigsegg όπου με bioethanol καύσιμο (με υψηλότερο octane rating) η απόδοση ανεβαίνει κατακόρυφα.Θα το ξαναπώ, περισσότερο τα πρόσθετα βοηθούν τους καθημερινούς κινητήρες παρά τα "οκτάνια" (ROZ/RON κλπα).ΥΓ το παλικάρι τα εξηγεί καλά εδώ High octane fuel - leaded petrol | High Octane Gasoline, super unleaded, premium | robotpig.net
the_Scientist Ιούλιος 19, 2013 #12727 Ιούλιος 19, 2013 Οι τσαμπουκάδες στο δρόμο πλειρώνονται...(βαλτε το 0:50+)https://www.youtube.com/watch?v=229Q609E878
Samael Ιούλιος 19, 2013 #12728 Ιούλιος 19, 2013 H πλάκα ειναι οτι χωρίς την κάμερα θα έβρησκε τον μπελά του αυτός με το αυτοκίνητο...
the_Scientist Ιούλιος 19, 2013 #12729 Ιούλιος 19, 2013 Οντως...γιαυτο αλλωστε εχουν και τις καμερες οι Ρώσοι.
Dant3 Ιούλιος 19, 2013 #12730 Ιούλιος 19, 2013 Δεν του εκανε τσαμπουκα,ηθελε να τον τρακαρει.απλα δεν θα ειχε σκεφτει οτι ειχε καμερα.
the_Scientist Ιούλιος 19, 2013 #12731 Ιούλιος 19, 2013 Αν ειναι ετσι θα ειναι τελειως βλακας ο τυπος...αλλα δε νομιζω γιατι τωρα του βγηκε ολική η μηχανή, αν ηταν για να φτιαξει καμια ζημιά θα πηγενε στα στενά...λογικά πρεπει να ειχαν προηγούμενα πιο πίσω, ισως το οτι καθεται στην αριστερή λωρίδα και εκανε χαλάστρα στην προσπάθεια απογείωσης της μηχανής...
AN7 OverClocker Ιούλιος 19, 2013 #12732 Ιούλιος 19, 2013 Μόνο εγώ νομίζω ότι υπαιτιότητα θα βγεί στον οδηγό του αυτοκινήτου που δεν κράτησε απόσταση ασφαλείας?Το έγραψα και πιο πάνω Πέτρο, "περιποιημένος".Πρακτικά, οι καθημερινοί κινητήρες λόγω προδιαγραφών ασφαλείας επωφελούνται λιγότερο απο τα οκτάνιαπερισσότερο απο τα πρόσθετα.Αν μιλάμε για κινητήρες υψηλών επιδόσεων π.χ Koenigsegg όπου με bioethanol καύσιμο (με υψηλότερο octane rating) η απόδοση ανεβαίνει κατακόρυφα.Θα το ξαναπώ, περισσότερο τα πρόσθετα βοηθούν τους καθημερινούς κινητήρες παρά τα "οκτάνια" (ROZ/RON κλπα).ΥΓ το παλικάρι τα εξηγεί καλά εδώ High octane fuel - leaded petrol | High Octane Gasoline, super unleaded, premium | robotpig.netΚαλώς η κακώς, αρκετά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν πλέον είναι τουρπάτα/κομπρεσορατα/τουρμποκομπρεσορατα και με αρκετά δυνατή συμπίεση.Όπως σωστά αναφέρει το άρθρο(αν και παλαιό πλέον.. 2006), σε αυτές τις κατηγορίες τα οφέλη είναι αρκετά.Παρ αυτά, ισχύει αυτό που είπα και πιο πάνω ότι είναι θέμα εργοστασιακής ρύθμισης το αν θα έχεις όφελος από την 97/100άρα.Εγώ βάζω την απλή την 100άρα μου και αν χρειαστώ πρόσθετα, ξέρω να τα βάλω και εγώ. 2 φορές έβαλα shell v-power racing(από διαφορετικά πρατήρια) και το αμάξι έκοβε advance. με 2€/Λ δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να δω αν έφταιγαν τα πρατήρια.
the_Scientist Ιούλιος 19, 2013 #12733 Ιούλιος 19, 2013 Μόνο εγώ νομίζω ότι υπαιτιότητα θα βγεί στον οδηγό του αυτοκινήτου που δεν κράτησε απόσταση ασφαλείας? Αν δείξει το βίντεο δεν του χρεώνεται η απόσταση ασφαλείας γιατι η απόσταση που μπήκε η μηχανή στην λωρίδα του ηταν ουτως η αλλως μικρή, οταν μπαίνει κανείς σε αλλη λωρίδα πρεπει να εχει αφήσει τουλάχιστον την αποσταση ασφαλείας απο τον αλλον αλλιως θεωρείται οτι του εκλισε τον δρόμο. Με το χτυπημα απο πίσω θα μπορούσε ο καθένας να εμπαινε στην 3η λωρίδα στην αττική οδο με 60 οταν κοντευει να τον προσπεράσει με 150 καποιος αλλος. και επισεις απαγορευεται να φρενάρεις χωρίς λόγο, και αν ειναι τοσο σημαντικός αναβεις και αλαρμ. (ειναι φρεσκο το δίπλωμα και τα θυμάμαι )
Arkan Ιούλιος 19, 2013 #12735 Ιούλιος 19, 2013 Btw, η 95αρα παίζει 93-96 και η 100αρα είναι 98+πρόσθετα. Τάδε έφη χημικός που έκανε τεστ σε βενζίνες στο χημείο του κράτους. Για παραπέρα, δεν γνωρίζω
PetrosD Ιούλιος 19, 2013 #12736 Ιούλιος 19, 2013 what is this? Είναι πού θα σκάσει ο σπινθήρας για την ανάφλεξη, σε σχέση με τη θέση του πιστονιού.
AN7 OverClocker Ιούλιος 19, 2013 #12737 Ιούλιος 19, 2013 Αν δείξει το βίντεο δεν του χρεώνεται η απόσταση ασφαλείας γιατι η απόσταση που μπήκε η μηχανή στην λωρίδα του ηταν ουτως η αλλως μικρή, οταν μπαίνει κανείς σε αλλη λωρίδα πρεπει να εχει αφήσει τουλάχιστον την αποσταση ασφαλείας απο τον αλλον αλλιως θεωρείται οτι του εκλισε τον δρόμο. Με το χτυπημα απο πίσω θα μπορούσε ο καθένας να εμπαινε στην 3η λωρίδα στην αττική οδο με 60 οταν κοντευει να τον προσπεράσει με 150 καποιος αλλος.και επισεις απαγορευεται να φρενάρεις χωρίς λόγο, και αν ειναι τοσο σημαντικός αναβεις και αλαρμ. (ειναι φρεσκο το δίπλωμα και τα θυμάμαι ) Το θεμα είναι οτι δεν την έφαγε όταν μπηκε αλλά μετα αφού ηδη είχε μπει και προχώρησαν μαζί στη λωρίδα.
Shadow Keeper Ιούλιος 19, 2013 #12738 Ιούλιος 19, 2013 Μπα, εφόσον χρησιμοποιείς το video σαν υλικό, είναι προφανές ότι φρενάρει επίτηδες ο μηχανόβιος. Οπότε τον πούλο. Σκέψου να κόψω μπροστά σου όπως έκανε, με τα γαμάουα κεραμικά μου φρένα με 500" δισκόπλακες και και 18 πίστονες δαγκάνες και μόλις μπώ λωρίδα για 1 second, να τσαρουχώσω φρένα χωρίς κανένα λόγο αλλά και επίτηδες. Φταίς εσύ τότε, αν δεν προλάβεις να φρενάρεις;
AN7 OverClocker Ιούλιος 20, 2013 #12739 Ιούλιος 20, 2013 Εγώ μιλάω συγκεκριμένα για το βίντεο.Ναι, έκανε παράβαση στην αρχή, ο άλλος όμως πήγε να περασει απο αριστερα του στην ιδια λωριδα και μετα αντι να ανακοψει συνεχισε απο πισω του.
Samael Ιούλιος 20, 2013 #12740 Ιούλιος 20, 2013 O μηχανόβιος πλακώθηκε στα φρένα μονο και μόνο για να κανει τη μαγκιά του και να τον φοβίσει...τι να λέμε τώρα...κόντεψε να κάνει wheelie...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.