sotiris Ιούλιος 17, 2013 #12701 Ιούλιος 17, 2013 Όχι φυσικά! Νόμιζα ήταν σαφές. Είναι τα κομμάτια 7 και 8 από το παρακάτω σχέδιο: και αν δείτε την περιγραφή εδώ: RealOEM.com * BMW E30 318i TRUNK LID/CLOSING SYSTEM είναι διαφορετικά κομμάτια ανάλογα αν έχεις αεροτομή ή όχι. Στο κάμπριο, έμπαινε και αμορτισεράκι, το νο 23. Ένας φίλος το έχει βάλει και στο μη κάμπριο E30 του, ίσως το βάλω κι εγώ. Όλα τα παλιά γαλλικά έχουν ράβδους στρέψης στην πίσω ανάρτηση οπότε μας μπέρδεψες Οι ράβδοι στρέψης των γαλλικών είναι τόσο μεγάλη επιτυχία υπό φορτίο που παίζει να καθόταν πίσω το αμάξι από το βάρος της αεροτομής Τα αμορτισεράκια του πορτ-μπαγκάζ λες, απλά επειδή το δικό σου είναι σεντάν αντί για αμορτισέρ έχει την άλλη την παπάτζα με τους ράβδους στρέψης που λες. Προφανώς αν μπορείς να προσθέσεις το αμορτισεράκι εύκολα, κάντο! Αλλιώς πιθανώς να έχουν χάσει τη δύναμή τους οι ράβδοι και με μια αλλαγή τους να στρώσει αλλά δεν νομίζω να αξίζει αν μπορείς να προσθέσεις το αμορτισέρ.
AN7 OverClocker Ιούλιος 17, 2013 #12702 Ιούλιος 17, 2013 Εγώ όσο θυμάμαι της Ε21, οι ράβδοι ήταν πιο σμουθ απ ότι τα αμορτισεράκια και γενικώς μου άρεσε περισσότερο το δουλεμά των ράβδων.
PetrosD Ιούλιος 17, 2013 #12703 Ιούλιος 17, 2013 Σωστός ο sotiris. Ο όρος ισχύει είτε πρόκειται για ανάρτηση, είτε για κάτι άλλο. Την ίδια δουλειά κάνει.Το κάμπριο δεν ξέρω αν είχε μόνο το αμορτισέρ ή σε συνδυασμό, δε με καίει κιόλας να το ψάξω.Ίσως όταν τελειώσω τα μαζέματα που κάνω μέσα, να ασχοληθώ και να βάλω αμορτισεράκι. Τώρα είμαι στη φάση που περνάω υφασμάτινη ταινία τις πλεξούδες μέσα στο αυτοκίνητο (κάτω από το ταμπλό και τη μοκέτα) γιατί η δικιά του έχει ξεραθεί και ξεφτίσει.
GriGaS Ιούλιος 18, 2013 #12704 Ιούλιος 18, 2013 έβαλα σήμερα για πρώτη φορά στο yaris μου v power 97άρα και αισθάνομαι ότι το αμάξι αρπάζει πιο καλά και από πιο χαμηλά. παίζει να συμβαίνει ή είναι ψυχολογικό το θέμα;
PetrosD Ιούλιος 18, 2013 #12705 Ιούλιος 18, 2013 Δεν είναι ψυχολογικό. Εγώ είχα βάλει V-power 95 και είδα διαφορά στα χαμηλά, προς το καλύτερο. Στα ψηλά δεν είδα διαφορά.
Dant3 Ιούλιος 18, 2013 #12706 Ιούλιος 18, 2013 Ισως γιατι παιζει να ειναι λιγοτερο νοθευμενη και παιζει να εχει πανω απο 90 οκτανια(η απλη ,αστο)
JaguarOne Ιούλιος 18, 2013 #12707 Ιούλιος 18, 2013 fiat panda που έχει και αρχαιολογία μοτέρ, με >95 βενζίνη είναι πιο πρόθυμο και εξαφανίζονται και τρύπες στην ροπή
GriGaS Ιούλιος 18, 2013 #12708 Ιούλιος 18, 2013 άρα καλά το κατάλαβα... ίσως τελικά να άξιζαν τα 2μιση παραπάνω ευρώ που έδωσα για το φουλάρισμα... αύριο έχει ταξίδι με αρκετό φόρτωμα και στην διαδρομή περιλαμβάνονται και οι ανηφόρες της κάζας οπότε θα δείξει στα σίγουρα.
Arkan Ιούλιος 18, 2013 #12709 Ιούλιος 18, 2013 άρα καλά το κατάλαβα... ίσως τελικά να άξιζαν τα 2μιση παραπάνω ευρώ που έδωσα για το φουλάρισμα... αύριο έχει ταξίδι με αρκετό φόρτωμα και στην διαδρομή περιλαμβάνονται και οι ανηφόρες της κάζας οπότε θα δείξει στα σίγουρα.Στο δικό μου έχω παρατηρήσει καλύτερη συμπεριφορά και παίζει να μου βγαίνει και πιο οικονομικό, επειδή είμαι συνέχεια σε μεγάλες αποστάσεις για την δουλειά. Για μέσα στην πόλη, δεν ξέρω πόσο βοηθάει.Seat Leon 1.6 '01
PetrosD Ιούλιος 18, 2013 #12710 Ιούλιος 18, 2013 Ισως γιατι παιζει να ειναι λιγοτερο νοθευμενη και παιζει να εχει πανω απο 90 οκτανια(η απλη ,αστο)Υπάρχουν στοιχεία για αυτό; Για το πόσα οκτάνια είναι πραγματικά οι βενζίνες που βάζουμε;
GriGaS Ιούλιος 18, 2013 #12711 Ιούλιος 18, 2013 Οι βόλτες με αυτοκίνητα έφεραν πολλά εκατομμύρια στον Τζέρεμι Κλάρκσον - Πολιτισμός - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline
Dant3 Ιούλιος 18, 2013 #12712 Ιούλιος 18, 2013 Υπάρχουν στοιχεία για αυτό; Για το πόσα οκτάνια είναι πραγματικά οι βενζίνες που βάζουμε;Ειχα διαβασει παλια κατι.απο οτι θυμαμαι ελεγαν οτι η απλη καθε αλλο παρα 95αρα ειναι.88 με προσθετα και χαλια ποιοτητα κιολας...θα κοιταξω μπας και βρω τιποτις
SirDiman Ιούλιος 18, 2013 #12714 Ιούλιος 18, 2013 ειδα μια jaguar e-type στη Βουλιαγμενης... πανέμορφη
SirDiman Ιούλιος 18, 2013 #12716 Ιούλιος 18, 2013 μπορντο μαλλον? ναι ισως, ημουν στην αριστερη και αυτη τερμα δεξια , νομίζω ειχε και φιλπα πινακιδες και εξατμίσεις λιγο μακριες και ασχημες
2cpu Ιούλιος 18, 2013 #12717 Ιούλιος 18, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Xe5ldu2jB2E]The Stig's 130mph lawnmower - Top Gear Magazine - YouTube[/ame]
Thresh86 Ιούλιος 18, 2013 #12718 Ιούλιος 18, 2013 Δεν είναι ψυχολογικό. Εγώ είχα βάλει V-power 95 και είδα διαφορά στα χαμηλά, προς το καλύτερο. Στα ψηλά δεν είδα διαφορά.Επιστημονικά, δεν έχει βάση, σε κινητήρες παραγωγής.Υπάρχουν κάποια ωφέλη πιθανόν αλλά δεν ευθύνονται τα οκτάνια τόσο όσο τα χημικά πρόσθετα που βάζουν για καθαρισμό των βαλβίδων ίσως μπεκ κλπα.Για να δεις διαφορά σε οκτάνια (απο χρήση AVGAS π.χ) πρέπει να είναι πολύ "περιποιημένος" κινητήρας.Επίσης, σε παλαιότερα μοτέρ η 100άρα βενζίνη δημιουργεί θέμα παρά λύνει κάτι.ΥΓ και εγώ στο δικό μου το έχω δηλώσει : λατρεύει την 100άρα,ιδιαίτερα την BP (πάλαι ποτέ...)
LevelOne Ιούλιος 18, 2013 Author #12719 Ιούλιος 18, 2013 μπορντο μαλλον? ναι ισως, ημουν στην αριστερη και αυτη τερμα δεξια , νομίζω ειχε και φιλπα πινακιδες και εξατμίσεις λιγο μακριες και ασχημεςΚάπου έχω μια φωτογραφία μου με αυτο το αυτοκίνητο οταν του έφτιαχνα την καλωδίωση. Απλά πανέμορφο.
PetrosD Ιούλιος 18, 2013 #12720 Ιούλιος 18, 2013 Επιστημονικά, δεν έχει βάση, σε κινητήρες παραγωγής.Για να δεις διαφορά σε οκτάνια (απο χρήση AVGAS π.χ) πρέπει να είναι πολύ "περιποιημένος" κινητήρας.Το ότι έχει πρόγραμμα και ίσως να εκμεταλλεύεται καλύτερα την αντικρωτικότητα, για περισσότερο advance στις χαμηλές στροφές, δεν παίζει;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.