Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Όχι φυσικά! Νόμιζα ήταν σαφές. Είναι τα κομμάτια 7 και 8 από το παρακάτω σχέδιο:

4.png

και αν δείτε την περιγραφή εδώ:

RealOEM.com * BMW E30 318i TRUNK LID/CLOSING SYSTEM

είναι διαφορετικά κομμάτια ανάλογα αν έχεις αεροτομή ή όχι.

Στο κάμπριο, έμπαινε και αμορτισεράκι, το νο 23. Ένας φίλος το έχει βάλει και στο μη κάμπριο E30 του, ίσως το βάλω κι εγώ.

Όλα τα παλιά γαλλικά έχουν ράβδους στρέψης στην πίσω ανάρτηση οπότε μας μπέρδεψες :p

Οι ράβδοι στρέψης των γαλλικών είναι τόσο μεγάλη επιτυχία υπό φορτίο που παίζει να καθόταν πίσω το αμάξι από το βάρος της αεροτομής :hehe:

Τα αμορτισεράκια του πορτ-μπαγκάζ λες, απλά επειδή το δικό σου είναι σεντάν αντί για αμορτισέρ έχει την άλλη την παπάτζα με τους ράβδους στρέψης που λες.

Προφανώς αν μπορείς να προσθέσεις το αμορτισεράκι εύκολα, κάντο! Αλλιώς πιθανώς να έχουν χάσει τη δύναμή τους οι ράβδοι και με μια αλλαγή τους να στρώσει αλλά δεν νομίζω να αξίζει αν μπορείς να προσθέσεις το αμορτισέρ.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο sotiris. Ο όρος ισχύει είτε πρόκειται για ανάρτηση, είτε για κάτι άλλο. Την ίδια δουλειά κάνει.

Το κάμπριο δεν ξέρω αν είχε μόνο το αμορτισέρ ή σε συνδυασμό, δε με καίει κιόλας να το ψάξω.

Ίσως όταν τελειώσω τα μαζέματα που κάνω μέσα, να ασχοληθώ και να βάλω αμορτισεράκι. Τώρα είμαι στη φάση που περνάω υφασμάτινη ταινία τις πλεξούδες μέσα στο αυτοκίνητο (κάτω από το ταμπλό και τη μοκέτα) γιατί η δικιά του έχει ξεραθεί και ξεφτίσει.

Link to comment
Share on other sites

άρα καλά το κατάλαβα... ίσως τελικά να άξιζαν τα 2μιση παραπάνω ευρώ που έδωσα για το φουλάρισμα... αύριο έχει ταξίδι με αρκετό φόρτωμα και στην διαδρομή περιλαμβάνονται και οι ανηφόρες της κάζας οπότε θα δείξει στα σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

άρα καλά το κατάλαβα... ίσως τελικά να άξιζαν τα 2μιση παραπάνω ευρώ που έδωσα για το φουλάρισμα... αύριο έχει ταξίδι με αρκετό φόρτωμα και στην διαδρομή περιλαμβάνονται και οι ανηφόρες της κάζας οπότε θα δείξει στα σίγουρα.

Στο δικό μου έχω παρατηρήσει καλύτερη συμπεριφορά και παίζει να μου βγαίνει και πιο οικονομικό, επειδή είμαι συνέχεια σε μεγάλες αποστάσεις για την δουλειά. Για μέσα στην πόλη, δεν ξέρω πόσο βοηθάει.

Seat Leon 1.6 '01

Link to comment
Share on other sites

Ισως γιατι παιζει να ειναι λιγοτερο νοθευμενη και παιζει να εχει πανω απο 90 οκτανια(η απλη ,αστο)

Υπάρχουν στοιχεία για αυτό; Για το πόσα οκτάνια είναι πραγματικά οι βενζίνες που βάζουμε;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν στοιχεία για αυτό; Για το πόσα οκτάνια είναι πραγματικά οι βενζίνες που βάζουμε;

Ειχα διαβασει παλια κατι.απο οτι θυμαμαι ελεγαν οτι η απλη καθε αλλο παρα 95αρα ειναι.88 με προσθετα και χαλια ποιοτητα κιολας...

θα κοιταξω μπας και βρω τιποτις

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ψυχολογικό. Εγώ είχα βάλει V-power 95 και είδα διαφορά στα χαμηλά, προς το καλύτερο. Στα ψηλά δεν είδα διαφορά.

Επιστημονικά, δεν έχει βάση, σε κινητήρες παραγωγής.

Υπάρχουν κάποια ωφέλη πιθανόν αλλά δεν ευθύνονται τα οκτάνια τόσο όσο τα χημικά πρόσθετα

που βάζουν για καθαρισμό των βαλβίδων ίσως μπεκ κλπα.

Για να δεις διαφορά σε οκτάνια (απο χρήση AVGAS π.χ) πρέπει να είναι πολύ "περιποιημένος" κινητήρας.

Επίσης, σε παλαιότερα μοτέρ η 100άρα βενζίνη δημιουργεί θέμα παρά λύνει κάτι.

ΥΓ και εγώ στο δικό μου το έχω δηλώσει : λατρεύει την 100άρα,ιδιαίτερα την BP (πάλαι ποτέ...)

Link to comment
Share on other sites

μπορντο μαλλον? ναι ισως, ημουν στην αριστερη και αυτη τερμα δεξια , νομίζω ειχε και φιλπα πινακιδες και εξατμίσεις λιγο μακριες και ασχημες

Κάπου έχω μια φωτογραφία μου με αυτο το αυτοκίνητο οταν του έφτιαχνα την καλωδίωση. Απλά πανέμορφο.

Link to comment
Share on other sites

Επιστημονικά, δεν έχει βάση, σε κινητήρες παραγωγής.

Για να δεις διαφορά σε οκτάνια (απο χρήση AVGAS π.χ) πρέπει να είναι πολύ "περιποιημένος" κινητήρας.

Το ότι έχει πρόγραμμα και ίσως να εκμεταλλεύεται καλύτερα την αντικρωτικότητα, για περισσότερο advance στις χαμηλές στροφές, δεν παίζει;

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.