Dolly Ιούλιος 4, 2013 #12582 Ιούλιος 4, 2013 Παιδιά δυστυχώς στα 14άρια τα μοτέρ, όταν έχεις τόσες επιλογές με υπερπλήρωση πραγματικά εκτός αν συντρέχει κοσμοιστορικός λόγος, δεν βρίσκω λόγο να μην πας εκεί και να ταλαιπωρήστε με ατμοσφαιρικά σύνολα.
paparoach Ιούλιος 4, 2013 #12583 Ιούλιος 4, 2013 Αυτό σκεφτόμουν. Βγάζει 127Νm. Ούτε καν 13Kg ροπής. Δε σε βγάζει ούτε γι' αστείο. Αν σκεφτούμε ότι είναι και ατμόσφαιρα, οπότε θα βγαίνει μετά τις 3.000, καληνύχτα . (Είπα το 18.000 γιατί τόσο γράφει στο site τους χωρίς την απόσυρση.) Άμα είναι 2Κ κάτω, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ.
Thresh86 Ιούλιος 4, 2013 #12584 Ιούλιος 4, 2013 To Civic 1.4 είναι ακόμα χειρότερο απο το Auris 1.33.+extra κιλά -ροπή +1000 στροφές παραπάνω όπου βγαίνει η μέγιστη ροπήΣυνδυασμός εκρηκτικός (not).
ΓιαγκΤ Ιούλιος 4, 2013 #12585 Ιούλιος 4, 2013 Άσε που δεν χαλάει με τίποτα και βαριέσαι να βλέπεις το ίδιο και το ίδιο δεκαετίες ολόκληρες!
GriGaS Ιούλιος 4, 2013 #12586 Ιούλιος 4, 2013 καλά είχαν βγάλει κάτι προβλήματα με τα κομπρεσέρ του κλιματιστικού τα οποία δεν καλύπτονταν από την εγγύηση και τουλάχιστον στην αρχή υπήρχε μόνο εργοστασιακό ανταλλακτικό με κόστος πάνω από 1000 ευρώ (σύμφωνα με φίλο που έχει μονάδα επισκευής κλιματιστικών και συστημάτων επαγγελματικής ψύξης αυτοκινήτων)
ΝTG Ιούλιος 4, 2013 #12589 Ιούλιος 4, 2013 δεν αναφερθηκες ..αλλα επειδη ψιλοτσουζει πλεον το τεκμηριο..δες και τα focus 1000cc ecoboost.Ευρυχωρο ,σχετικα σπιρτοζικο οχημα(120hp,200Nm) χωρις να το πληρωνεις συνεχεια σε εφοριες τελη κλπ..
racer Ιούλιος 4, 2013 #12590 Ιούλιος 4, 2013 Μιας και το θυμήθηκα τώρα και δεν είδα να το έχει ποστάρει κανείς.Georgian BMW M5 Street Drifter Giorgi Tevzadze Reportedly Dies in Crash - Carscoops
Thresh86 Ιούλιος 4, 2013 #12591 Ιούλιος 4, 2013 Άσε που δεν χαλάει με τίποτα και βαριέσαι να βλέπεις το ίδιο και το ίδιο δεκαετίες ολόκληρες! Πολύ σωστά το έθιξες Την εμφάνιση την είχα ξεχάσει επειδή είχα κατα νου τις επιδόσεις λόγω προηγούμενης κουβέντας! in other news : 2014 Mazda3 Sedan: This Is Really It, The First Official Photos! - Carscoops
racer Ιούλιος 4, 2013 #12592 Ιούλιος 4, 2013 Νταξ' στον κώλο ίδιο με το νέο IS. Αλλά γενικά μου αρέσει.
the_Scientist Ιούλιος 4, 2013 #12593 Ιούλιος 4, 2013 αν και δε μ'αρεσει πολύ ο γάλλος το νεο C4 diesel με εντυποσιαζει...
paparoach Ιούλιος 5, 2013 #12594 Ιούλιος 5, 2013 αν και δε μ'αρεσει πολύ ο γάλλος το νεο C4 diesel με εντυποσιαζει...Καλό είναι και σε καλά λεφτά, αλλά το μοτέρ του είναι ένα κλικ πίσω σε σύγκριση με την τωρινή τεχνολογία.Ο megane με αρέσει πιο πολύ σαν σύνολο (ειδικά στην έκδοση 1.6 με 130 αλόγατα) αλλά αλλάζει του χρόνου το μοντέλο.
magicman Ιούλιος 5, 2013 #12595 Ιούλιος 5, 2013 obd2 bluetooth μαντζαφλαρι, και κινητο με καποια εφαρμογη πχ torque, υπαρχει δυνατοτητα να βλεπω θερμοκρασια λαδιου?
paparoach Ιούλιος 5, 2013 #12596 Ιούλιος 5, 2013 Το Torque σαν επιλογή το έχει.Το θέμα είναι τι κάνει η OBD II σου.Εμένα στα 2 αυτοκίνητα που χρησιμοποιώ και το έχω βάλει δε μου το αναφέρει.Αλλά σηκώνω 1.3 bar όταν τουρμπίζει το diesel :happy2: χαχαχα
Billys Ιούλιος 5, 2013 #12597 Ιούλιος 5, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=cdcU03lrAPQ]Porsche GT2 9ff vs GT-R AMS Alpha 12+ - YouTube[/ame]
2cpu Ιούλιος 5, 2013 #12598 Ιούλιος 5, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=4Dra9xv5hGU]Living Large at Laguna - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=h9cN21s5yxE]Superbikes With Soul - YouTube[/ame]
SirDiman Ιούλιος 6, 2013 #12599 Ιούλιος 6, 2013 Καθομουν μια ωρα και την καθαριζα τη 1 και θελει ακομα...-.- Παντως άλλαξα τα σήματα γιατι ηταν αηδιαστικά
GeorgeVasil Ιούλιος 6, 2013 #12600 Ιούλιος 6, 2013 Παιδια το C3 Diesel πολυ ενδιαφερον φαινεται..μολις το ειδα απο κοντα..πολυ τιμιο για τα λεφτα του.Εχει κανεις επιπλεον άποψη-εμπειρια??
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.