Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πώς γύρισε έτσι!!!

Throttle off oversteer είδα σε κάποιο σημείο, υπερβολική διόρθωση και χαστούκι από την άλλη μεριά. Τσ, τσ, τσ...

Ωραίος, όμως, παραδέχεται το λάθος χειρισμό.

Άργησε πολύ να δώσει το ανάποδο.

Μην ξεχνάμε και τα χιλιόμετρα που έγινε όμως αυτό. Το να επαναφέρεις άμεσα το φουλ λοκ με 120+χλμ δεν είναι αστείο.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Λες να πήγαινε τόσο εκεί; Επίσης νομίζω ότι αν παρέμενε στο γκάζι θα το τράβαγε στο εσωτερικό της στροφής. Άλλη περίπτωση ήταν να μη κάνει ανάποδο και να συνεχίσει προς το εσωτερικό της στροφής, δεξιά, πάνω στο γκαζόν.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=NZ_1pcaGJ-k]Gran Turismo Polonia 2013 Wypadek KOENIGSEGG Crash Accident GT Polonia - YouTube[/ame]

φταίει που ήταν άνιωθος και πήγε να το παίξει μάγκας όμως

αν ομως το πηγαινε με το πλαι θα ηταν οδηγαρας?

ο διοργανωτης εχει την ευθυνη φυσικα, οπως και ο κοσμος που καθεται, εκει.

δεν φταίει αυτός για την ελλειπή ασφάλεια του event.

Έτσι είναι. Οι διοργανωτές έχουν την ευθύνη για τα μέτρα ασφαλείας όχι μόνον του κόσμου αλλά και όσων αγωνίζονται.

Στο άλλο θέμα με τα supercars, κάποιος έχει βάλει ένα βιντεάκι από άλλη κάμερα του ιδίου γεγονότος.

Προφανώς και φταίνε οι οργανωτές (για το ατύχημα).

Αλλά μην το ξεφτυλίζουμε, ο οδηγός δεν πρέπει είναι mindless drone, πρέπει να μπορεί να κρίνει πόσο επικίνδυνο είναι αυτό που πάει να κάνει και να το προσαρμόζει ανάλογα στις συνθήκες. Με την ίδια λογική, οι δρόμοι στην ελλάδα είναι τραγικοί, οπότε ας οδηγάω όπως θα οδηγούσα autobahn και ότι γίνει, δεν φταίω;

Δεν ακούγεται λογικό.

Δεν ξέρω για τι ακριβώς ψάχνεις, αλλά σα μηχανικά μέρη είναι παρόμοια με τα Ford.

Ίδια μοτέρ κλπ.

Το focus '05 της αδερφής μου μας έβγαλε διάφορα προβλήματα..

Μόνο το μοτέρ και ο δίσκος δεν έχουν μαμηθεί μετά από 160.000 χλμ.

Η αλήθεια είναι ότι πέρασε πολύ δύσκολες στιγμές στα χέρια μου...

Αλλά έβγαλε και ζημιές ( Αντλία τιμονιού, σωλήνες λαδιού τιμονιού, μπροστά άξονας, κομπρέσσορας κλιματισμού, μια σωλήνα κλιματισμού και πολλαπλασιαστής)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.