PetrosD Ιούνιος 11, 2013 #12402 Ιούνιος 11, 2013 Tο εφτιαξε ενας απο τα ιnternets και λεει αμα υπαρχει ζητηση θα φτοιαξει και αλλα να πουλησει, θελει κανεις? Αν ειναι φθηνο λεω να παρω ενα. @bezdim @PetrosD Διαστάσεις; Υλικό; Τιμή; Είναι ότι πρέπει ειδικά για τον γαμπρό μου που είναι καμμένος Ε30άκιας!! Είναι μέλος στο Ελληνικό forum μόνο για E30;
PetrosD Ιούνιος 11, 2013 #12404 Ιούνιος 11, 2013 Στο 2:27, στο πεδίο curb weight λέει την κατανομή βάρους; Ας γελάσω.
Thresh86 Ιούνιος 11, 2013 #12407 Ιούνιος 11, 2013 Ήταν δύσκολη η στροφή αλλά ο παλίκαρος το αποτελείωσε το θέμα. Πόσο τρομακτική η σκέψη οτι ο πολύς νέος κόσμος τρέχει χωρίς να έχει καμία επίγνωση για το πως θα αντιδράσει "...όταν συμβεί κάτι..."
shattered Ιούνιος 11, 2013 #12408 Ιούνιος 11, 2013 Πόσο τρομακτική η σκέψη οτι ο πολύς νέος κόσμος τρέχει χωρίς να έχει καμία επίγνωση για το πως θα αντιδράσει "...όταν συμβεί κάτι..." πόσο δίκιο έχεις, βλέπεις στον δρόμο άτομα ,συνήθως νέους , που τρέχουν σαν τρελοί με αυτοκίνητα πόλης (λέγε με saxo,atos,aygo μερικά και με εξατμίσεις/τουρμπίνες whatever αλλά με φρένα και αναρτήσεις εργοστασίου για 75 άλογα) και νομίζουν ότι έχουν όχημα με κράτημα f1 για να μην μιλήσω για την λογική πολλών 4wd = και για 50 να είναι η στροφή ,εγώ θα μπω με 150 και δεν έχω θέμα πραγματικά απορώ μαζί τους , αφού είναι τόσο καλά "χέρια" τί χαραμίζονται στις στροφές του ελληνικού επαρχιακού και όχι μόνο δικτύου? ας πάνε κατευθείαν για f1, αφού είναι πιλότοι? μακάρι οι γονείς τους να μην χρειαστούν ποτέ να δούνε έτσι ένα όχημα και παιδί τους μέσα , γιατί δεν ξέρω πόσο ατσαλάκωτοι θα βγουν οι επιβάτες από ενα πιο καθημερινό/φθηνό όχημα ... κανέναν άλλο δεν λυπάμαι μόνο τους εκάστοτε γονείς και κανένα άτυχο άνθρωπο που μπορεί να πήραν μαζί τους δίχως να φταίει...
Alexgk Ιούνιος 11, 2013 #12409 Ιούνιος 11, 2013 ok σωθηκε η μια πορτα ... το αγοραζω Τι esp και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αν είσαι χωρίς το μυαλό στη θέση του θα την κάνεις τη χαζομάρα. :suicide2:
Athens2004 Ιούνιος 11, 2013 #12410 Ιούνιος 11, 2013 Το esp θα σε βοηθήσει σε λογικούς ρυθμούς - χιλιόμετρα , Ετσι οπως μπήκε αυτος ακόμη και σε ράγες βιδωμένο να ήταν παλι στον γκρεμό θα κατέληγε .
sotiris Ιούνιος 11, 2013 #12411 Ιούνιος 11, 2013 Τι esp και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αν είσαι χωρίς το μυαλό στη θέση του θα την κάνεις τη χαζομάρα. :suicide2:Βέβαια αυτό το κίτρινο λαμπάκι στη μέση μάλλον σημαίνει ότι το έχει off.Πιστεύω με ESP on και αν ήξερε το δρόμο και έμπαινε με τη σωστή γραμμή (μπήκε λάθος) τό 'χε.Τώρα για τα άλλα που είδα περί ασφάλειας BMW etc., σε τέτοιες περιπτώσεις ό,τι και να έχεις αν δεν έχει roll cage και ζώνες ράλλυ την πάτησες, δεν ξέρω πώς βγήκε αυτός αλλά γενικά μετά είναι θέμα τύχης. Πιθανολογώ την γλίτωσε επειδή φαίνεται στούμπος, αλλά αν είσαι 180-190 και τουμπάρεις έτσι λογικά το κεφάλι σου το χάνεις...
SirDiman Ιούνιος 12, 2013 #12412 Ιούνιος 12, 2013 Αυτο στη μεση του παραθύρου που εμφανίστηκε, τι ειναι ακριβώς?
paparoach Ιούνιος 12, 2013 #12414 Ιούνιος 12, 2013 Πλευρικός αερόσακος - call me λουκάνικο.Προστατεύει κεφάλια απτο να χτυπάνε στα τζάμια κλπ
N4speed Ιούνιος 12, 2013 #12416 Ιούνιος 12, 2013 Βέβαια αυτό το κίτρινο λαμπάκι στη μέση μάλλον σημαίνει ότι το έχει off.Πιστεύω με ESP on και αν ήξερε το δρόμο και έμπαινε με τη σωστή γραμμή (μπήκε λάθος) τό 'χε.Τώρα για τα άλλα που είδα περί ασφάλειας BMW etc., σε τέτοιες περιπτώσεις ό,τι και να έχεις αν δεν έχει roll cage και ζώνες ράλλυ την πάτησες, δεν ξέρω πώς βγήκε αυτός αλλά γενικά μετά είναι θέμα τύχης. Πιθανολογώ την γλίτωσε επειδή φαίνεται στούμπος, αλλά αν είσαι 180-190 και τουμπάρεις έτσι λογικά το κεφάλι σου το χάνεις...Συμφωνώ απολύτως.Με το ESP οn μπορεί κάτι να έσωνε οριακά. Αλλά επειδή φαίνεται πολύ μεγάλη ταχύτητα παίζει και να μην σωνόταν. Όσο για παθητική ασφάλεια τι να σου κάνει το αμάξι? Ο τύπος έζησε επειδή είχε άγιο και ήταν τάπας. Δείτε πως έγινε η οροφή. Αν ήταν πάνω από 1.80 θα τον κλαίγαν οι ρέγκες. Επίσης η BMW δεν θα έλεγα ότι φημίζεται για την καλύτερη παθητική ασφάλεια. Στο μέσο όρο παίζει. Δεν είναι Volvo. δεν πιστεύω ότι με ένα σύγχρονο άλλο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο (px golf , 308 , passat) θα είχε χειρότερες πιθανότητες. Επίσης τον αερόσακο λουκάνικο τον θεωρώ αρκετά υποδεέστερο από του τύπου κουρτίνας γιατί αφήνει κενά. Μάλιστα η bmw βάζει κουρτίνα πλέον.
performer Ιούνιος 12, 2013 #12417 Ιούνιος 12, 2013 εχει δοκιμασει κανεις καποιο obd2 Diagnostic Interface Scanner apo ebay;
PetrosD Ιούνιος 12, 2013 #12419 Ιούνιος 12, 2013 SirDiman, όταν ανέβεις Αθήνα, στείλε pm να σε πάω βόλτα.Παρατήρησε κανείς στο 3:28 ότι το σασμάν δεν είναι dogleg; Δεν ήξερα ότι στα αμερικανάκια δε βάζανε το dogleg.Το βρήκα:What distinguishes a Euro-spec E30 M3 mechanically from a North American version?Except for a different air intake arrangement, the North American-spec E30 M3 carries essentially the same powerplant as the early catalyst-equipped European-spec model. It is rated at 192 hp (SAE) at 6,750 rpm, which translates to a European rating of about 195 hp (DIN). Torque is an identical 170 lb/ft at 4,750 rpm. The only significant powertrain difference concerns the gearbox, which is a Getrag 260 with a standard shift pattern, as opposed to the European-spec model’s close-ratio Getrag box with its dogleg first gear location. The use of the conventional shift gate was determined to be more easily acceptable to Americans, and the wider ratios (shared with the E30 325i) are offset by a shorter 4.10:1 final drive.Πηγή:BMW M Registry - FAQ E30 M3
SirDiman Ιούνιος 12, 2013 #12420 Ιούνιος 12, 2013 ^ καμένος Εγω δεν ηξερα καν τι ειναι το dogleg, μου φαίνεται λιγο περιεργο layout παντως ,για sport οδηγηση διαβασα ειναι καλο ομως. Gonna stick to that:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.