Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μπήκα για πλάκα στο σαιτ του Ιαγουάρου να σπεκκάρω ενα F-Type V8S

jag-8562.jpg

Πολύ όμορφό, ακριβό σαν απόλυτο νούμερο αλλα παίζει ψιλομπάλα μονο του αν δει κανείς τους αντιπάλους του:

- Low Specced 991 911 (GT3?)

- Ultra high-specced Cayman S (εντελώς αλλο πράγμα)

- Maserati GranTurismo (καλή περίπτωση αλλά ειναι ιταλικό. Προτιμώ το Αγγλικό να σπάσει και να αφήσει πίσω του κεντρικό-μοτέρ-σασμάν και ανα χείρας πλεξούδα, παρά να πάρει φωτιά και να γίνω BBQ στην Βουλιαγμένης :p )

- BMW M6 (παιζει πολύ σοβαρά αντίπαλος, μάλλον εγώ επέλεγα αυτό δλδ.)

- Baby Aston Martin (Rapide) η οποία όμως είναι σχεδόν 2x τα λεφτά οπότε ψιλοάκυρο.

- Nissan GTR (ο νόθος αδερφός του Hulk που πήγε με την κόρη του Frankenstein με αναβολικά*)

- Corvette Stingray. Δεν ξέρω τι να πώ γι αυτό. Αγαπάω small blocks και ας είναι τεχνολογίας Model T**. Ε, ειναι σοβαρό πριόνι. Και γκάζι, και στρίψιμο αλλα απο άνεση και φινέτσα, έκλασε η Aston Martin και βγηκε η Chevy.

Not bad at all, Jag.

*= Είναι άσχημο σε σχέση με τα ανωτέρω και εντελώς αλλου χαρακτήρα.

**= Πλάκα πλάκα συζητάγαμε με τον Σταύρο, οτι αν αυτό το τέρας για μοτέρ αποκτούσε μια (δυο) ανθρώπινες κεφαλές, σύγχρονης τεχνολογίας (μιας και ακόμα ειναι με μονό εκκεντροφόρο και push-rods) θα είχε τουλάστιχον 50 άλογα πάνω και ροπή.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Και λιγα ειναι για αυτο το αμαξι με αυτο το κινητηρα.

Λιγο ποιο κατω ειμαι με 1.0 και καθολου κινηση μεσα στην πολη.

Το VTR

γεμιζει με 20~22 ευρω και με βγαζει 2 μερες ασχετως ποσο γυριζω το δεξι χερι.

[MENTION=12158]Dant3[/MENTION] αν βγαινεις εξω και κοβεις χιλιομετρα θα δεις μικροτερα νουμερα.

Οι μηχανες ιδιως οι μεγαλες ειτε πας με 20 ειτε με 200 καινε το ιδιο ;)

Το δικο μου ειναι ανωμαλο.

οι καταναλωσεις του ειναι φιξ.εντος ειτε παω χαλαρα ειτε σκισιμο βγαζει 6,5-7

εκτος σε ταξιδι σταθερα με 130 η και γρηγορα να το παω 5-5,5

το πιο μεγαλο το επιασα τωρα στα μεγαρα.που πηγαιναμε απο εθνικη με 200αρες και μετα στα μεγαρα σκισιμο

εφαγα 14 λιτρα σε 190 χλμ.κατιτις παραπανω απο 7 δηλαδη

Το άλλο Σάββατο θα έχει ξενάγηση στο Maranello (ελπίζω και λίγη οδήγηση) :happy2:

ferrari-8563.jpg

Ωωωω, για πες!

Ξενάγηση στο εργοστάσιο, αυτοκίνητα παραγωγής και τμήμα F1. Δε ξέρω κάτι παραπάνω, μου αρκούν και αυτά :p

Έχουν πρόγραμμα ενοικίασης πάντως.

Φίλος είχε νοικιάσει μια California για κανα μισάωρο ( μια γρήγορη βόλτα βασικά ) που 200άριζε για πλάκα..αλλά πάει κάνα 100ευρω.

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] H rapide είναι η 4πορτη. Την Vantage θα εννοείς που με τον v8 έρχεται στα 90k pounds

Όντως είναι σε πολύ καλή τιμή η F. Αντικαταστάτης της ΧΚ είναι?

Οχι, εχει πολύ βάρος το όνομα στο συγκεκριμένο αμάξι, μιας και το προηγούμενο cabrio 2-seater της Jaguar ήταν η θρυλική E-Type.

Δηλαδή είναι το sport αυτοκίνητο της Jag? Πάντως εμένα μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά! Και υπάρχει και λογική έκδοση 3 λίτρα 380 αλόγατα :D

[ame]

[/ame]
@PetrosD bosch aero ειναι οι υαλοκαθαριστήρες ή με γελούν τα ματια μου?

Σε γελούν τα μάτια σου.

2 πλήρεις υαλοκαθαριστήρες με καινούρια λαστιχάκια, σε διάσταση που ήθελα εγώ για το αυτοκίνητο, μόνο 5,40 ευρώ.

Κινέζικοι.

5Rejael.jpg

Tο εφτιαξε ενας απο τα ιnternets και λεει αμα υπαρχει ζητηση θα φτοιαξει και αλλα να πουλησει, θελει κανεις? Αν ειναι φθηνο λεω να παρω ενα.

[MENTION=4401]bezdim[/MENTION] [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.