Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Σιγουρα γιατι ειναι απο διαφορετικη μηχανη ;)

Aπλα επειδη θα το φαει η πρεσσα και αν ηθελες να ασχοληθεις.

Μπα δεν ειναι καν κοντα σε αυτο που ηθελα ωστε να το εβαζα μηχανουργειο αν ηταν

Ευχαριστω παντως και παλι για το κοπο σου.

:blink:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=fvgsB4CwDfM]kawasaki zx9r ninja Panic brake from 180 km/h - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=vKw3xzyo68k]Knappe Sache auf der Autobahn - YouTube[/ame]

O πρώτος οδηγός της μηχανής είναι απλά λαλακας να ναι καλά ο δήμος που είχε φτιάξει δρόμο και χώθηκε ΛΟΛ.Ο δεύτερος πρέπει να είναι αναίσθητος αφου συνεχίζει με 250 αντί να σκεφτεί ότι μόλις γύρισα από τον άλλο κόσμο....

Ο δεύτερος πρέπει να είναι αναίσθητος αφου συνεχίζει με 250 αντί να

μπινελικώσει τον οδηγό του SUZUKI που προσπέρασε χωρίς να κοιτάξει.

μπινελικώσει τον οδηγό του SUZUKI που προσπέρασε χωρίς να κοιτάξει.

και αυτό σωστό μετά όμως να ανάψει και ένα κεράκι σε ότι πιστεύει.

Ισως,αλλα εκανε απιστευτο φρεναρισμα.πριν τον φιλησει παιζει να εκανε και εντο

μπινελικώσει τον οδηγό του SUZUKI που προσπέρασε χωρίς να κοιτάξει.

προφανως και δεν φταιει ο οδηγος του swift, με 220-230 δεν καταλαβαινεις για ποτε εφτασες εκει που βλεπει το ματι σου... ~65 μετρα το δευτερολεπτο ειναι τουτα...

ps: ωραια ειναι βεβαια να σου φαινεται το πατρα-αθηνα λουτρακι-αθηνα αλλα ολα εχουν τα ρισκα τους...

Σωστά, αλλά μην υπολογίζεις έτσι. Να υπολογίζεις 240 που πήγαινε η μοτοσυκλέτα - 120 που πήγαινε το αυτοκίνητο = 120 Km/h διαφορά.

Φταιει το swift.

προφανως ειναι autobahn που δεν εχουν οριο στην αριστερη λωριδα.

αρα εκει πρεπει να εχεις στην ακρη του μυαλου σου οτι μπορει και F16 να σε προσπερασει νομιμα.

οποτε κοιτας το καθρεπτη 3 λεπτα πριν κανεις προσπεραση

προφανως ειναι autobahn που δεν εχουν οριο στην αριστερη λωριδα.

Προφανως ομως δεν προκειται για την γνωστη autobahn (πολυ απλα δεν γινεται με 2 μονο λωριδες να ειναι ο γνωστος αυτοκινητοδρομος) με το απεριοριστο οριο ταχυτητας στην αριστερη λωριδα, αλλα για αυτοκινητοδρομο που στα γερμανικα λεγεται γενικα autobahn.

Και ομως.

Εκει 2 λωριδες εχουν και η αριστερη δεν εχει οριο.

Συμφωνώ. Έξω από τη Heidelberg που ήμουν πέρσι το καλοκαίρι, οδηγούσα το GT-R με 250 σε δρόμο χωρίς όριο με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και τοιχίο στη μέση. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκε να προσπεράσει ένας τύπος με μια 500 SL και αναγκάστηκα να κόψω. (Να πάρει!)

Οντως οπως βλεπω και στο wiki δεν εχει οριο ταχυτητας.

Νομιζα πως αυτο ισχυει μονο στο τμημα που ειχε 4 η 5 λωριδες, my bad...

Από τι φαίνεται στο βίντεο τουλάχιστο ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν βγάζει φλας όσο αλλάζει λωρίδα οπότε η κουβέντα τελειώνει εδώ .

Παίδες σόρρυ που θα σας το χαλάσω αλλά:

1. Το ότι δεν έχει όριο ταχύτητας η autobahn δεν σημαίνει ότι είναι πίστα

2. Έχει προτεινόμενο όριο (που το γράφει παντού) 130

3. Όταν έχει κίνηση κόβεις. Κανόνας. Όταν βλέπεις κινησούλα δεξιά (=περισσότερα του 1 αυτοκίνητα) δεν προσπερνάς με +120 εκτός αν είσαι ηλίθιος. Προσπερνάς με μια λογική διαφορά ταχύτητας ώστε να προλάβουν και οι άλλοι να σε δουν και να αντιδράσουν. Πόσο μάλλον αν είσαι μηχανή οπότε έχεις κλείσει από πριν συνέντευξη με τον Άγιο Πέτρο.

Προφανώς το έχω πάθει κι εγώ αυτό με το αυτοκίνητο σε στροφές, και φυσικά έφταιγα εγώ, δεν μου φταίει ο άλλος που προσπέρναγε με 120 στη στροφή, εγώ φταίω που ερχόμουνα με 180 και δεν είχα κόψει πριν τη στροφή. Όχι ότι μάσησε η πουντάρα να φρενάρει (από τα 180 στα 120, όχι από τα 250 στα 100 που έπεσε η μηχανή :p) αλλά κουβέντα να γίνεται! :hehe:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.