Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Μια ερωτηση βρε παιδια γτ με εχει πριξει ενας φιλος, ειναι δυνατον ανεβαζοντας απο πρωτη σε δευτερα και περιμενοντας να πεσει στις 1000 στροφες ο κινητηρας, μετα να συνεχιζει το αμαξι χωρις γκαζι μονο του σε σταθερες στροφες και ταχυτητα για κανα δυο λεπτα? Δεν θα αρχισει να τρεμει ζητωντας πρωτη? Διαφωτιστε με αν ξερετε κατι....

Και κατι αλλο, οταν ο κινητηρας ειναι στο ρελαντι χωρις ταχυτητα και ο κινητηρας αναμμενος απο που καιει ο κινητηρας βενζινη? Γινεται καυση μιας πολυ μικρης ποσοτητας η απλα παιρνει απο καπου αλλου? Δηλαδη το injection παρεμβαλλεται?

Έχει και πινακίδα!:hehe:
Βλέποντας την πινακίδα από Καλιφόρνια και την ομίχλη των καυσαερίων περίμενα μέχρι το τέλος να εμφανιστεί ο Terminator-Σβαρτσενεγκερ με την κοντόκανη,

asta la vista baby

τι γνώμη έχετε για τα Hyundai Accent ?

Αξιόπιστα, με περισσότερο μαλακότερη ανάρτηση από το συνηθισμένο και χωρίς πολλούς τριγμούς στο εσωτερικό.

Μια ερωτηση βρε παιδια γτ με εχει πριξει ενας φιλος, ειναι δυνατον ανεβαζοντας απο πρωτη σε δευτερα και περιμενοντας να πεσει στις 1000 στροφες ο κινητηρας, μετα να συνεχιζει το αμαξι χωρις γκαζι μονο του σε σταθερες στροφες και ταχυτητα για κανα δυο λεπτα? Δεν θα αρχισει να τρεμει ζητωντας πρωτη? Διαφωτιστε με αν ξερετε κατι....

Είναι δυνατόν να συνεχίσει το αμάξι να κινείται, χωρίς γκάζι. Ανάλογα και τη δύναμη βέβαια. Ένα αδύναμο χιλιαράκι μπορεί και να αρχίσει να τρέμει ζητώντας πρώτη. Αν είναι κάνα 6κύλινδρο μπορεί να συνεχίσει να κινείται χωρίς γκάζι συνέχεια, σε ίσιωμα η ακόμα και σε μικρή ανηφορίτσα, χωρίς να τρέμει.

Και κατι αλλο, οταν ο κινητηρας ειναι στο ρελαντι χωρις ταχυτητα και ο κινητηρας αναμμενος απο που καιει ο κινητηρας βενζινη? Γινεται καυση μιας πολυ μικρης ποσοτητας η απλα παιρνει απο καπου αλλου? Δηλαδη το injection παρεμβαλλεται?

Υπάρχει στο χάρτη ψεκασμού μέσα στον εγκέφαλο ειδικός πίνακας για την ποσότητα ψεκασμού που χρειάζεται το αυτοκίνητο στο ρελαντί. Ναι, συνεχίζει να ψεκάζει καύσιμο από τα μπεκ. Η απορία σου ήταν μάλλον από που παίρνει αέρα, μιας και η πεταλούδα είναι τελείως κλειστή. Υπάρχει μια σωλήνα που διοχετεύει αέρα στο plenum η αποία ποσότητα ελέγχεται από τη βαλβίδα ρελαντί. Αυτή αφήνει να περάσει κατάλληλη ποσότητα αέρα ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί στις στροφές του ρελαντί, χωρίς να είναι καθόλου ανοικτή η πεταλούδα.

Μια ερωτηση βρε παιδια γτ με εχει πριξει ενας φιλος, ειναι δυνατον ανεβαζοντας απο πρωτη σε δευτερα και περιμενοντας να πεσει στις 1000 στροφες ο κινητηρας, μετα να συνεχιζει το αμαξι χωρις γκαζι μονο του σε σταθερες στροφες και ταχυτητα για κανα δυο λεπτα? Δεν θα αρχισει να τρεμει ζητωντας πρωτη? Διαφωτιστε με αν ξερετε κατι....

Και κατι αλλο, οταν ο κινητηρας ειναι στο ρελαντι χωρις ταχυτητα και ο κινητηρας αναμμενος απο που καιει ο κινητηρας βενζινη? Γινεται καυση μιας πολυ μικρης ποσοτητας η απλα παιρνει απο καπου αλλου? Δηλαδη το injection παρεμβαλλεται?

Ναι και το δικό μου άμα του αφήσεις το γκάζι με 1η ή 2η ταχύτητα σε ίσιο ή και ελαφρα ανηφορικό δρομο, θα συνεχίσει να τσουλάει με το ρελαντί.

Μηπως επειδη ειναι με ηλεκτρικο γκαζι και εχει κάποιου ειδους βοήθημα hill assist?

To Hill Assist συγκεκριμένα έχει να κάνει με το αυτοκίνητο να μην απεμπλέκει τα φρένα όταν είσαι σε ανηφόρα για να έχεις χρόνο για προπερ σύμπλεξη και να μην κυλήσει πίσω. Δεν έχει να κάνει με το γκάζι.

Είχε τέτοια βλακεία το BMW F30 που μου είχαν δώσει για 3ήμερο. Δε με βοήθαγε καθόλου. Αποέμπλεκε τα φρένα πριν αφήσω συμπλέκτη και όλο πίσω πήγαινα.

περι τσουληματος @ρελαντι με δευτερα..και τα μικρα και αδυναμα εχουν ψυχη.

Ενα lancia y δλδ..παιζει να τσουλαει και με τριτη μιας και εχει τερμα κοντες σχεσεις και βαρος..παιζει να μη φτανει 800κιλα:p

(το εχουμε ..απλα δεν ετυχε να το δω με τριτη μεσα@ρελαντι..με δευτερα χωρις προβλημα παντως).

..Υπάρχει μια σωλήνα που διοχετεύει αέρα στο plenum η αποία ποσότητα ελέγχεται από τη βαλβίδα ρελαντί. Αυτή αφήνει να περάσει κατάλληλη ποσότητα αέρα ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί στις στροφές του ρελαντί, χωρίς να είναι καθόλου ανοικτή η πεταλούδα..

Σε κάποια ηλεκτρόγκαζα, για χάρην απλοποίησης έχουν αφαιρέσει πλήρως την σωλήνα αυτή και επειδή ήδη ο εγκέφαλος ελέγχει άμεσα την(τις) πεταλούδα(ες) απλά την αφήνει ελάχιστα ανοιχτή στο ρελαντί.

Ερωτηση που μου ηρθε διαβαζοντας τα παραπανω ποστ.

Είμαι στην εθνική και πηγαίνω νορμάλ 120-140 (Α4 Β5 1,8 Late 99).

Αν βγάλω ταχύτητα σε κατηφόρα (επικίνδυνο ξέρω) το αμάξι εξοικονομεί καύσιμο από το να πήγαινα με κουμπωμένη την ταχύτητα (5η) χωρίς να πατάω γκάζι?

Οχι, διοτι με 5η και κλειστο γκαζι (μεχρι να επιστρεψει στις περιπου 1500 στροφες - εξαρταται απο το αυτοκινητο) δεν ψεκαζει καθολου καυσιμο (αλλα προφανως επιβραδυνει), ενω με νεκρα ψεκαζει την απαραιτητη ποσοτητα καυσιμου για να διατηρησει το ρελαντι του μοτερ.

Μηπως επειδη ειναι με ηλεκτρικο γκαζι και εχει κάποιου ειδους βοήθημα hill assist?

δεν έχει ηλεκτρικό γκάζι(laguna 1999)

Θέλουμε να νοικιάσουμε αμάξι για να πάμε Constanța, λογικά μιλάμε για ~1000-1100KM σύνολο.

Στα 157€ τελική τιμή* υπάρχουν αυτά

cars1.jpg

και στα 172€ αυτά

cars2.jpg

*από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα οι τιμές, πώς σας φαίνονται;

Υποθέτω η πιο συμφέρουσα επιλογή είναι το 207 το οποίο είναι και το μόνο Diesel;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.