Lakisss Μάϊος 12, 2013 #12041 Κοινοποίηση Μάϊος 12, 2013 (edited) Έχει και πινακίδα! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=L_CnvRufT7c]Radial Engine Start Up - YouTube[/ame] Έγινε επεξεργασία Μάϊος 13, 2013 από Lakisss Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Μάϊος 13, 2013 #12042 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2013 τι γνώμη έχετε για τα Hyundai Accent ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 13, 2013 #12043 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2013 dogs of war Link to comment Share on other sites More sharing options...
aeroengine Μάϊος 14, 2013 #12044 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Μια ερωτηση βρε παιδια γτ με εχει πριξει ενας φιλος, ειναι δυνατον ανεβαζοντας απο πρωτη σε δευτερα και περιμενοντας να πεσει στις 1000 στροφες ο κινητηρας, μετα να συνεχιζει το αμαξι χωρις γκαζι μονο του σε σταθερες στροφες και ταχυτητα για κανα δυο λεπτα? Δεν θα αρχισει να τρεμει ζητωντας πρωτη? Διαφωτιστε με αν ξερετε κατι....Και κατι αλλο, οταν ο κινητηρας ειναι στο ρελαντι χωρις ταχυτητα και ο κινητηρας αναμμενος απο που καιει ο κινητηρας βενζινη? Γινεται καυση μιας πολυ μικρης ποσοτητας η απλα παιρνει απο καπου αλλου? Δηλαδη το injection παρεμβαλλεται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάϊος 14, 2013 #12045 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Έχει και πινακίδα! Βλέποντας την πινακίδα από Καλιφόρνια και την ομίχλη των καυσαερίων περίμενα μέχρι το τέλος να εμφανιστεί ο Terminator-Σβαρτσενεγκερ με την κοντόκανη, asta la vista baby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάϊος 14, 2013 #12046 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 τι γνώμη έχετε για τα Hyundai Accent ?Αξιόπιστα, με περισσότερο μαλακότερη ανάρτηση από το συνηθισμένο και χωρίς πολλούς τριγμούς στο εσωτερικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 14, 2013 #12047 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Μια ερωτηση βρε παιδια γτ με εχει πριξει ενας φιλος, ειναι δυνατον ανεβαζοντας απο πρωτη σε δευτερα και περιμενοντας να πεσει στις 1000 στροφες ο κινητηρας, μετα να συνεχιζει το αμαξι χωρις γκαζι μονο του σε σταθερες στροφες και ταχυτητα για κανα δυο λεπτα? Δεν θα αρχισει να τρεμει ζητωντας πρωτη? Διαφωτιστε με αν ξερετε κατι....Είναι δυνατόν να συνεχίσει το αμάξι να κινείται, χωρίς γκάζι. Ανάλογα και τη δύναμη βέβαια. Ένα αδύναμο χιλιαράκι μπορεί και να αρχίσει να τρέμει ζητώντας πρώτη. Αν είναι κάνα 6κύλινδρο μπορεί να συνεχίσει να κινείται χωρίς γκάζι συνέχεια, σε ίσιωμα η ακόμα και σε μικρή ανηφορίτσα, χωρίς να τρέμει.Και κατι αλλο, οταν ο κινητηρας ειναι στο ρελαντι χωρις ταχυτητα και ο κινητηρας αναμμενος απο που καιει ο κινητηρας βενζινη? Γινεται καυση μιας πολυ μικρης ποσοτητας η απλα παιρνει απο καπου αλλου? Δηλαδη το injection παρεμβαλλεται?Υπάρχει στο χάρτη ψεκασμού μέσα στον εγκέφαλο ειδικός πίνακας για την ποσότητα ψεκασμού που χρειάζεται το αυτοκίνητο στο ρελαντί. Ναι, συνεχίζει να ψεκάζει καύσιμο από τα μπεκ. Η απορία σου ήταν μάλλον από που παίρνει αέρα, μιας και η πεταλούδα είναι τελείως κλειστή. Υπάρχει μια σωλήνα που διοχετεύει αέρα στο plenum η αποία ποσότητα ελέγχεται από τη βαλβίδα ρελαντί. Αυτή αφήνει να περάσει κατάλληλη ποσότητα αέρα ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί στις στροφές του ρελαντί, χωρίς να είναι καθόλου ανοικτή η πεταλούδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darthtony Μάϊος 14, 2013 #12048 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Μια ερωτηση βρε παιδια γτ με εχει πριξει ενας φιλος, ειναι δυνατον ανεβαζοντας απο πρωτη σε δευτερα και περιμενοντας να πεσει στις 1000 στροφες ο κινητηρας, μετα να συνεχιζει το αμαξι χωρις γκαζι μονο του σε σταθερες στροφες και ταχυτητα για κανα δυο λεπτα? Δεν θα αρχισει να τρεμει ζητωντας πρωτη? Διαφωτιστε με αν ξερετε κατι....Και κατι αλλο, οταν ο κινητηρας ειναι στο ρελαντι χωρις ταχυτητα και ο κινητηρας αναμμενος απο που καιει ο κινητηρας βενζινη? Γινεται καυση μιας πολυ μικρης ποσοτητας η απλα παιρνει απο καπου αλλου? Δηλαδη το injection παρεμβαλλεται?Ναι και το δικό μου άμα του αφήσεις το γκάζι με 1η ή 2η ταχύτητα σε ίσιο ή και ελαφρα ανηφορικό δρομο, θα συνεχίσει να τσουλάει με το ρελαντί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάϊος 14, 2013 #12049 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Μηπως επειδη ειναι με ηλεκτρικο γκαζι και εχει κάποιου ειδους βοήθημα hill assist? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 14, 2013 #12050 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 To Hill Assist συγκεκριμένα έχει να κάνει με το αυτοκίνητο να μην απεμπλέκει τα φρένα όταν είσαι σε ανηφόρα για να έχεις χρόνο για προπερ σύμπλεξη και να μην κυλήσει πίσω. Δεν έχει να κάνει με το γκάζι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 14, 2013 #12051 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Είχε τέτοια βλακεία το BMW F30 που μου είχαν δώσει για 3ήμερο. Δε με βοήθαγε καθόλου. Αποέμπλεκε τα φρένα πριν αφήσω συμπλέκτη και όλο πίσω πήγαινα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 14, 2013 #12052 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Θέμα ρύθμισης νομίζω, στο Μίτο με είχε βολέψει τρελά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Μάϊος 14, 2013 #12053 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 περι τσουληματος @ρελαντι με δευτερα..και τα μικρα και αδυναμα εχουν ψυχη. Ενα lancia y δλδ..παιζει να τσουλαει και με τριτη μιας και εχει τερμα κοντες σχεσεις και βαρος..παιζει να μη φτανει 800κιλα (το εχουμε ..απλα δεν ετυχε να το δω με τριτη μεσα@ρελαντι..με δευτερα χωρις προβλημα παντως). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάϊος 14, 2013 #12054 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UAXhbUnHGno]Mom DRIVES the 900hp 3Dx Evo!!! - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Μάϊος 14, 2013 #12055 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 ..Υπάρχει μια σωλήνα που διοχετεύει αέρα στο plenum η αποία ποσότητα ελέγχεται από τη βαλβίδα ρελαντί. Αυτή αφήνει να περάσει κατάλληλη ποσότητα αέρα ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί στις στροφές του ρελαντί, χωρίς να είναι καθόλου ανοικτή η πεταλούδα..Σε κάποια ηλεκτρόγκαζα, για χάρην απλοποίησης έχουν αφαιρέσει πλήρως την σωλήνα αυτή και επειδή ήδη ο εγκέφαλος ελέγχει άμεσα την(τις) πεταλούδα(ες) απλά την αφήνει ελάχιστα ανοιχτή στο ρελαντί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Μάϊος 14, 2013 #12056 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Ερωτηση που μου ηρθε διαβαζοντας τα παραπανω ποστ.Είμαι στην εθνική και πηγαίνω νορμάλ 120-140 (Α4 Β5 1,8 Late 99).Αν βγάλω ταχύτητα σε κατηφόρα (επικίνδυνο ξέρω) το αμάξι εξοικονομεί καύσιμο από το να πήγαινα με κουμπωμένη την ταχύτητα (5η) χωρίς να πατάω γκάζι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 14, 2013 #12057 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Οχι, διοτι με 5η και κλειστο γκαζι (μεχρι να επιστρεψει στις περιπου 1500 στροφες - εξαρταται απο το αυτοκινητο) δεν ψεκαζει καθολου καυσιμο (αλλα προφανως επιβραδυνει), ενω με νεκρα ψεκαζει την απαραιτητη ποσοτητα καυσιμου για να διατηρησει το ρελαντι του μοτερ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darthtony Μάϊος 14, 2013 #12058 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Μηπως επειδη ειναι με ηλεκτρικο γκαζι και εχει κάποιου ειδους βοήθημα hill assist?δεν έχει ηλεκτρικό γκάζι(laguna 1999) Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάϊος 14, 2013 #12059 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2013 Θέλουμε να νοικιάσουμε αμάξι για να πάμε Constanța, λογικά μιλάμε για ~1000-1100KM σύνολο. Στα 157€ τελική τιμή* υπάρχουν αυτά και στα 172€ αυτά *από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα οι τιμές, πώς σας φαίνονται; Υποθέτω η πιο συμφέρουσα επιλογή είναι το 207 το οποίο είναι και το μόνο Diesel; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 15, 2013 #12060 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2013 Αυτό θα σου έλεγα κι εγώ, προτίμησε το diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts