Dant3 Μάρτιος 1, 2013 #11681 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Ωρα να καθαριστει η τροφοδοσια σημερα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάρτιος 1, 2013 #11682 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Τι είναι αυτό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Μάρτιος 1, 2013 #11683 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 ισοπροπυλική αλκοόλη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 1, 2013 #11684 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Εγώ ένα Sony Xperia βλέπω :toomuchne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάρτιος 1, 2013 #11685 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Ναι το φτυσμενο neo ειναι απο πισω.καθαρη ακετονη ειναι.στο γεμισμα που θα κανω μετα θα μπει σε αναλογια περιπου 3,5ml/litκαθαριζει τα παντα ολα μεσα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 1, 2013 #11686 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Ωχ, δίνεις ιδέες. Για πες, να το κάνω και στο δικό μου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάρτιος 1, 2013 #11687 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Ναι το φτυσμενο neo ειναι απο πισω.καθαρη ακετονη ειναι.στο γεμισμα που θα κανω μετα θα μπει σε αναλογια περιπου 3,5ml/litκαθαριζει τα παντα ολα μεσα...Αμα το αδειάσεις γρήγορα το ντεπόζιτο, μπορείς να βάλεις και παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Μάρτιος 1, 2013 #11688 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 αλλα ειχα διαβασει καπου, οτι στεγνωνει και τα παντα. επειδη δεν εχει λιπαντικες δυνατοτητες.επισης, αν θυμαμαι καλα ανεβαζει και την θερμοκρασια των καυσαεριων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάρτιος 1, 2013 #11689 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Αμα το αδειάσεις γρήγορα το ντεπόζιτο, μπορείς να βάλεις και παραπάνω.Εννοεις να βαλω παραπανω αναλογια εαν σκοπευω να τη φαω τη βενζινη γρηγορα?υποθετω πως ναι αλλα το κανω καθαρα προληπτικα.οχι οτι ειχα καποιο προβλημαγια 1 φορα καθε αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα δε νομιζω να παθει κατι.ειδικα με τοσο μικρη αναλογια.χειροτερα ειναι για το μοτερ να βαλεις γερο νερομενη βενζινη παρα αυτο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάρτιος 1, 2013 #11690 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Εννοεις να βαλω παραπανω αναλογια εαν σκοπευω να τη φαω τη βενζινη γρηγορα?υποθετω πως ναι αλλα το κανω καθαρα προληπτικα.οχι οτι ειχα καποιο προβλημα για 1 φορα καθε αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα δε νομιζω να παθει κατι.ειδικα με τοσο μικρη αναλογια.χειροτερα ειναι για το μοτερ να βαλεις γερο νερομενη βενζινη παρα αυτο... Ναι, άμα σε 2 μέρες το τελειώσεις μπορείς να στάξει παραπάνω ακετόνη. Απλα θα κάνει καλύτερη δουλειά. αλλα ειχα διαβασει καπου, οτι στεγνωνει και τα παντα. επειδη δεν εχει λιπαντικες δυνατοτητες.επισης, αν θυμαμαι καλα ανεβαζει και την θερμοκρασια των καυσαεριων. Όντως, σε μεγάλη ποσότητα φθήρει σωληνάκια κτλπ, αλλά μιλάμε για 3-4ml/L Τα περισσότερα καθαριστικά που μπαίνουν στο ντεπόζιτο έχουν σαν βάση την ακετόνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάρτιος 1, 2013 #11691 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Ωχ, δίνεις ιδέες. Για πες, να το κάνω και στο δικό μου;Το αφηνεις να αδειασει το ντεποζιτο.πας για γεμισμα κατα προτιμηση και υπολογιζεις πανω κατω ποσα λιτρα θα παρει και υπολογιζεις 3-4 μλ ανα λιτρο.Αν πχ γεμιζεις με 40 λιτρα θες 120μλ ακετονη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 1, 2013 #11692 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 δεν θα ηθελα να δω οταν ολα αυτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια θα θελουν να πανε διακοπες πως θα συμπεριφερονται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάρτιος 1, 2013 #11693 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Ναι, άμα σε 2 μέρες το τελειώσεις μπορείς να στάξει παραπάνω ακετόνη.Απλα θα κάνει καλύτερη δουλειά. Θα το κανω οταν ξαναμπω πιστα που τρωω σε 6 ωρες ενα ντεποζιτο.θα το κολυμπησω Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάρτιος 1, 2013 Author #11694 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 αλλα ειχα διαβασει καπου, οτι στεγνωνει και τα παντα. επειδη δεν εχει λιπαντικες δυνατοτητες.επισης, αν θυμαμαι καλα ανεβαζει και την θερμοκρασια των καυσαεριων. H άνυδρη ακετόνη είναι ενδόθερμη. Καταναλώνει θερμότητα και άρα έχει χαμηλότερη θερμοκρασία καυσαερίων (εώς και 50-80 βαθμούς, ανάλογα την περιεκτικότητα). Στην ίδια αρχή βασίζεται και το w/m. Είναι πολύ καλή λύση για υπερτροφοδοτούμενος κινητήρες, την εχω δοκιμάσει στο δικό μου με πολύ καλά και εμφανή αποτελέσματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 1, 2013 #11695 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Δεν νομιζω να δεις διαφορες παντως..Kαλυτερα να βγαλεις τα καρμπυρατερ και να τα καθαρισεις αν οχι εσυ καποιος που ξερει να στα βαλει πανω να στα ρυθμιση και τοτε σιγουρα θα το ευχαριστηθεις.:yes4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 1, 2013 #11696 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 δεν θα ηθελα να δω οταν ολα αυτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια θα θελουν να πανε διακοπες πως θα συμπεριφερονται... Ακόμα περισσότερο γέλιο τώρα που , λόγω κόστους υποψιάζομαι, αφαίρεσαν και τις πιο advanced αναρτήσεις μπροστά (τύπου HiperStrut,Revoknuckle, Superstrut (κατα Toyota) κλπα) και είναι πιο απλή + ηλεκτρονικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάρτιος 1, 2013 #11697 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 Δεν νομιζω να δεις διαφορες παντως..Kαλυτερα να βγαλεις τα καρμπυρατερ και να τα καθαρισεις αν οχι εσυ καποιος που ξερει να στα βαλει πανω να στα ρυθμιση και τοτε σιγουρα θα το ευχαριστηθεις.:yes4:Injection εχω.δεν περιμενω να δω διαφορα.πιο πολυ το κανω για να μεινει σε καλη κατασταση το συστημα.γιατι αν ειναι να περιμενω να μπουκωσουν ολα με τις κλβενζινες για να βαλω χερι,ζητω που καηκαμε.φανταζομαι οτι καθε 2-3000 λιγη ακετονη μπορει να βοηθησει να μην μαζευονται ολες οι μακες απο τις βενζινες και τουλαχιστον να καθυστερησει βγαλσιμο και καθαρισμα με υπερηχους στα μπεκ.πηγα και το εκανα.εβαλα την ακετονη και το γεμισα και το πηγα και μια γρηγορη βολτιτσα.χτυπησα 5-6 φορες και κοκκινα για ανοιξουν τα μπεκ και να τρεξει βενζινουλα.παντως το καλυτερο φανταζομαι ειναι να βαλω αναλογια εως και 5μλ στο λιτρο και μετα να παω καπακι πιστα να το σκισω και να αδειασω και το ντεποζιτο.παντως εχω και σερβις την αλλη βδομαδα και μολις εχω και λιγο ρευστο θα παω και για ρυθμισμα των σωματων ψεκασμου κτλ οποτε μετα θα ειναι σε τελεια κατασταση η τροφοδοσια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάρτιος 1, 2013 #11698 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 https://www.facebook.com/photo.php?v=10151306034808683&set=vb.172996502800373&type=2&theater Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάρτιος 1, 2013 #11699 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=rg_DGDg6KaE]Parents Filming 8 Year old Girl Driving 60 MPH On Icy Road VIDEO - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάρτιος 2, 2013 #11700 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2013 Για διαφήμιση του Quattro είναι: "Safe as f*ck" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts