Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Yup φιλοC ;)

Αυτο με τα πλαστικα φτερα το ηλεκτρογκαζο της συμφορας και τους πολλαπλασιαστες που

καιγοταν με το καλημερα. :hehe:

ΥΓ scenic δεν ηταν εκεινο?

Όχι Clio!

Μιλάμε για αυτό εδώ το τερατάκι

3302724627_90a0859709.jpg

Για τα υπόλοιπα που λες, είπαμε στήσιμο είχε καλό.:whip:

Για τα υπόλοιπα η Ρενάουλτ νίπτει τα χείρας της :hehe:

ΥΓ AN7 Overclocker, εννοώ δεν άντεξε ο 2.3 :hehe:

ΥΓ 2 : με πρόλαβε ο LevelOne!

Link to comment
Share on other sites

Έχω πάει βόλτα με αυτό.

Μοτέρ εκεί που είναι τα πίσω καθήσματα, μέσα δεν μπορείς να μιλήσεις, είναι πολύ πιο πρακτικό ένα Ariel Atom, αλλά μαμάτο!

Αν και επειδή είναι πισωκούνα και με πολύ κοντό μεταξόνιο είναι πολύ νευρικό και θέλει χέρια και φρύδια!

Link to comment
Share on other sites

Λογικά το καλοκαίρι η καμπίνα μέσα ?? θα βράζει ??, όπως και να χει είναι υπόθεση άλλης εποχής . Δεν νομίζω πλέον να προτιμήσει κάποιος v-6 3λιτρο για 250 άλογα κάνει την δουλειά του πχ και με ένα mini cooper s πρώτο στάδιο

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν παλεύεται, και να αν θες απλά άλογα και με gold 1.4 πας τα άλογα αυτά που λέει ο λόγος, απλά είναι η όλη αλητεία / ανωμαλία ΚΑΙ πισωκίνητο που σε τραβάει εκεί.

0 πρακτικότητα (αν και με τους χώρους που ΔΕΝ έχει το cooper που έφερες σαν παράδειγμα μια η αλλη είσαι :hehe: ) αλλά είναι πολύ ιδιαίτερο.

Και το βασικό, αν έχεις πάει σε πισωκίνητο δύσκολα πας παλι σε μπρος κίνηση.. είναι μεγάλη η ταύλα Τάκη...

Link to comment
Share on other sites

Αλλο πραγμα, θαρρω πως δε συγκρινεται. Ενα ωραιο πολυκυλινδρο με κυβικα ειναι φοβερη αισθηση. Ας μην ηταν τοσο sketchy τα πραγματα με τις μετατροπες εδω, και θα σου λεγα εγω για ποτε...

attachment.php?attachmentid=54889&stc=1&d=1361573750

post-2661-1416077098,4433_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αλλο πραγμα, θαρρω πως δε συγκρινεται. Ενα ωραιο πολυκυλινδρο με κυβικα ειναι φοβερη αισθηση. Ας μην ηταν τοσο sketchy τα πραγματα με τις μετατροπες εδω, και θα σου λεγα εγω για ποτε...

attachment.php?attachmentid=54889&stc=1&d=1361573750

ΚΟΤΑ

Link to comment
Share on other sites

Αλλο πραγμα, θαρρω πως δε συγκρινεται. Ενα ωραιο πολυκυλινδρο με κυβικα ειναι φοβερη αισθηση. Ας μην ηταν τοσο sketchy τα πραγματα με τις μετατροπες εδω, και θα σου λεγα εγω για ποτε...

attachment.php?attachmentid=54889&stc=1&d=1361573750

once u go to straight six line u never go back : P

Widebody E34 M30 Turbo racecar, that’s the way (uh uh) we like it! | Wheelmen

Link to comment
Share on other sites

Λογικά το καλοκαίρι η καμπίνα μέσα ?? θα βράζει ??, όπως και να χει είναι υπόθεση άλλης εποχής . Δεν νομίζω πλέον να προτιμήσει κάποιος v-6 3λιτρο για 250 άλογα κάνει την δουλειά του πχ και με ένα mini cooper s πρώτο στάδιο

Ελπίζω να κάνεις πλάκα τώρα!

Αν ψάχνεις πρακτικότητα στο clio πάρε 2 2λιτρα μονά ζυγά! Το v6 στοίχιζε σαν 2 δίλιτρα!

respect στη renault που είχε τα φρύδια να βγάλει ενα τέτοιο αμάξι στη μετα-2000 εποχή.

Link to comment
Share on other sites

ΚΟΤΑ

Sod off.

Μωρε 6 να ναι κι ο τι να ναι... Ασε που Ι6 δε μπαινει σε μενα, κι ας κατεβει το αγιο πνευμα να κανει harlem shake στο μηχανοστασιο. Αυτο που ποσταρα παντως ειναι 2.5ρι (ουτε καν 3λιτρο ή 3.2 δηλαδη), υπερτετραγωνο μεχρι αηδιας (88x68.3), με ενα στροφαλο μοσχαρι, χοντρες βιδες, πολυ χοντρες μπιελες για μαμα (και σφυρηλατες) και πιστονια με 22ρη πειρο και πολυ ψωμι. Με ενα προσεγμενο blueprinting με τις ανοχες του, τα ζυγισματα του και τα ολα του πραγματικα πιστευω οτι θα στροφαρε σα διαολος, θα ξεμπαζωνε και δε θα παθαινε ποτε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ γουστάρω πολυκύλινδρα, don't get me wrong. :p

Αλλά είναι κυρίως "συναισθηματικοί" λόγοι. Επίσης στην ελλάδα είναι και λίγο "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" μιας και έχουμε μάθει πως τα κυβικά είναι πολυτέλεια που δεν μπορεί να έχει ο κοινός θνητός (παπάντζες καθαρές)

Αλλά δεν μπορώ να πιστέψω το παραπάνω ρητό για τα κυβικά και τους κυλίνδρους. Γιατί μηχανολογικά είτε έχει 4 κυλίνδρους είτε 12 αν ένα μοτέρ το φτιάξεις σωστά πετυχαίνει τον σκοπό του. Αν όμως έχεις αμάξια με 1750kg πχ όπως το nissan gt-r, προφανώς δεν πρόκειται να φτάσει ένα μοτεράκι 2λιτρο 4κύλινδρο για να είναι supercar. Άντε να εξαιρέσω γενικά τα super cars που δεν υπάρχει πρακτικά ταβάνι στο τι προσπαθούν να πετύχουν, οπότε στα άκρα σίγουρα φτάνεις σε σημείο να δικαιολογούνται πολύ κύλινδροι με μεγαλύτερη χωρητικότητα...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ τον Παναγιώτη Α., που κάναμε μαζί φαντάροι στο 725 ΤΜΧ το 2007 στο Μενίδι, που είχε BMW E30 6κύλινδρη και με έβαλε στο τρυπάκι ότι μπορώ κι εγώ να έχω!

Παναγιώτη, να είσαι καλά, κι ας έχεις αλλάξει τηλέφωνο και δε μπορώ να σε βρω!

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Ναι. Επειδή οδηγούν και με χιόνια, μαθαίνουν με αυτόν τον τρόπο να οδηγούν και με πλαγιολίσθηση,αφού θες-δεν θες, να κάνεις τέτοια στο χιόνι κάποια στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.