Thresh86 Φεβρουάριος 21, 2013 #11641 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2013 Yup φιλοC Αυτο με τα πλαστικα φτερα το ηλεκτρογκαζο της συμφορας και τους πολλαπλασιαστες που καιγοταν με το καλημερα. ΥΓ scenic δεν ηταν εκεινο? Όχι Clio! Μιλάμε για αυτό εδώ το τερατάκι Για τα υπόλοιπα που λες, είπαμε στήσιμο είχε καλό. Για τα υπόλοιπα η Ρενάουλτ νίπτει τα χείρας της ΥΓ AN7 Overclocker, εννοώ δεν άντεξε ο 2.3 ΥΓ 2 : με πρόλαβε ο LevelOne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 21, 2013 #11642 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2013 Εσυ λες το Espace, με F1 κινητήρα. Είχε βγάλει και ενα Clio V6 πισωκίνητο και πρησμένο του κερατά. ε και τα 2 σαν βαρελια με ροδες ειναι τα μπερδεψα Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 21, 2013 #11643 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2013 ΥΓ AN7 Overclocker, εννοώ δεν άντεξε ο 2.3 Γιατί να μην άντεξε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 22, 2013 #11644 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2013 Έχω πάει βόλτα με αυτό.Μοτέρ εκεί που είναι τα πίσω καθήσματα, μέσα δεν μπορείς να μιλήσεις, είναι πολύ πιο πρακτικό ένα Ariel Atom, αλλά μαμάτο!Αν και επειδή είναι πισωκούνα και με πολύ κοντό μεταξόνιο είναι πολύ νευρικό και θέλει χέρια και φρύδια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Φεβρουάριος 22, 2013 #11645 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2013 Λογικά το καλοκαίρι η καμπίνα μέσα ?? θα βράζει ??, όπως και να χει είναι υπόθεση άλλης εποχής . Δεν νομίζω πλέον να προτιμήσει κάποιος v-6 3λιτρο για 250 άλογα κάνει την δουλειά του πχ και με ένα mini cooper s πρώτο στάδιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 22, 2013 #11646 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2013 Ναι δεν παλεύεται, και να αν θες απλά άλογα και με gold 1.4 πας τα άλογα αυτά που λέει ο λόγος, απλά είναι η όλη αλητεία / ανωμαλία ΚΑΙ πισωκίνητο που σε τραβάει εκεί. 0 πρακτικότητα (αν και με τους χώρους που ΔΕΝ έχει το cooper που έφερες σαν παράδειγμα μια η αλλη είσαι ) αλλά είναι πολύ ιδιαίτερο. Και το βασικό, αν έχεις πάει σε πισωκίνητο δύσκολα πας παλι σε μπρος κίνηση.. είναι μεγάλη η ταύλα Τάκη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 22, 2013 #11647 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2013 No replacement for displacement. Ειδικα τουρμπινιτσα + displacement :whistling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Φεβρουάριος 22, 2013 #11648 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2013 Btw, there is replacement for displacement...low weight. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 22, 2013 #11649 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2013 Αλλο πραγμα, θαρρω πως δε συγκρινεται. Ενα ωραιο πολυκυλινδρο με κυβικα ειναι φοβερη αισθηση. Ας μην ηταν τοσο sketchy τα πραγματα με τις μετατροπες εδω, και θα σου λεγα εγω για ποτε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Φεβρουάριος 23, 2013 #11650 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 Με τις βελτιώσεις/εξελίξεις που υπάρχουν τα τελευταία 10 χρόνια, για όλα υπάρχει replacement. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 23, 2013 #11651 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 Αλλο πραγμα, θαρρω πως δε συγκρινεται. Ενα ωραιο πολυκυλινδρο με κυβικα ειναι φοβερη αισθηση. Ας μην ηταν τοσο sketchy τα πραγματα με τις μετατροπες εδω, και θα σου λεγα εγω για ποτε... ΚΟΤΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 23, 2013 #11652 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 Αλλο πραγμα, θαρρω πως δε συγκρινεται. Ενα ωραιο πολυκυλινδρο με κυβικα ειναι φοβερη αισθηση. Ας μην ηταν τοσο sketchy τα πραγματα με τις μετατροπες εδω, και θα σου λεγα εγω για ποτε... once u go to straight six line u never go back : P Widebody E34 M30 Turbo racecar, that’s the way (uh uh) we like it! | Wheelmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 23, 2013 #11653 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 Λογικά το καλοκαίρι η καμπίνα μέσα ?? θα βράζει ??, όπως και να χει είναι υπόθεση άλλης εποχής . Δεν νομίζω πλέον να προτιμήσει κάποιος v-6 3λιτρο για 250 άλογα κάνει την δουλειά του πχ και με ένα mini cooper s πρώτο στάδιοΕλπίζω να κάνεις πλάκα τώρα!Αν ψάχνεις πρακτικότητα στο clio πάρε 2 2λιτρα μονά ζυγά! Το v6 στοίχιζε σαν 2 δίλιτρα!respect στη renault που είχε τα φρύδια να βγάλει ενα τέτοιο αμάξι στη μετα-2000 εποχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Φεβρουάριος 23, 2013 #11654 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=oh_HtCzHUgg]Off Seasons Two: Ryan Tuerck Drifts The Wild: Tuerck'd Ep. 6 - YouTube[/ame]:whistling Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 23, 2013 #11655 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 Μοτερούκλα SUPRA!!Έχει ξαναμπεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 23, 2013 #11656 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 ΚΟΤΑSod off.once u go to straight six line u never go back : PWidebody E34 M30 Turbo racecar, that’s the way (uh uh) we like it! | WheelmenΜωρε 6 να ναι κι ο τι να ναι... Ασε που Ι6 δε μπαινει σε μενα, κι ας κατεβει το αγιο πνευμα να κανει harlem shake στο μηχανοστασιο. Αυτο που ποσταρα παντως ειναι 2.5ρι (ουτε καν 3λιτρο ή 3.2 δηλαδη), υπερτετραγωνο μεχρι αηδιας (88x68.3), με ενα στροφαλο μοσχαρι, χοντρες βιδες, πολυ χοντρες μπιελες για μαμα (και σφυρηλατες) και πιστονια με 22ρη πειρο και πολυ ψωμι. Με ενα προσεγμενο blueprinting με τις ανοχες του, τα ζυγισματα του και τα ολα του πραγματικα πιστευω οτι θα στροφαρε σα διαολος, θα ξεμπαζωνε και δε θα παθαινε ποτε τιποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Φεβρουάριος 23, 2013 #11657 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 Και εγώ γουστάρω πολυκύλινδρα, don't get me wrong. Αλλά είναι κυρίως "συναισθηματικοί" λόγοι. Επίσης στην ελλάδα είναι και λίγο "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" μιας και έχουμε μάθει πως τα κυβικά είναι πολυτέλεια που δεν μπορεί να έχει ο κοινός θνητός (παπάντζες καθαρές) Αλλά δεν μπορώ να πιστέψω το παραπάνω ρητό για τα κυβικά και τους κυλίνδρους. Γιατί μηχανολογικά είτε έχει 4 κυλίνδρους είτε 12 αν ένα μοτέρ το φτιάξεις σωστά πετυχαίνει τον σκοπό του. Αν όμως έχεις αμάξια με 1750kg πχ όπως το nissan gt-r, προφανώς δεν πρόκειται να φτάσει ένα μοτεράκι 2λιτρο 4κύλινδρο για να είναι supercar. Άντε να εξαιρέσω γενικά τα super cars που δεν υπάρχει πρακτικά ταβάνι στο τι προσπαθούν να πετύχουν, οπότε στα άκρα σίγουρα φτάνεις σε σημείο να δικαιολογούνται πολύ κύλινδροι με μεγαλύτερη χωρητικότητα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 23, 2013 #11658 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2013 (edited) Ευχαριστώ τον Παναγιώτη Α., που κάναμε μαζί φαντάροι στο 725 ΤΜΧ το 2007 στο Μενίδι, που είχε BMW E30 6κύλινδρη και με έβαλε στο τρυπάκι ότι μπορώ κι εγώ να έχω!Παναγιώτη, να είσαι καλά, κι ας έχεις αλλάξει τηλέφωνο και δε μπορώ να σε βρω! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 23, 2013 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 24, 2013 #11659 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2013 (edited) A closer look at the Volkswagen XL1 - BBC Top Gear EDIT: Έτσι μαθαίνουν έξω??? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 24, 2013 από racer Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Φεβρουάριος 24, 2013 #11660 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2013 Ναι. Επειδή οδηγούν και με χιόνια, μαθαίνουν με αυτόν τον τρόπο να οδηγούν και με πλαγιολίσθηση,αφού θες-δεν θες, να κάνεις τέτοια στο χιόνι κάποια στιγμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts