RootX Ιανουάριος 30, 2013 #11461 Ιανουάριος 30, 2013 Ήλπιζα για 180 αλλά δεν.. Άνοιξε νωρίς το αλεξίπτωτο και έκοψε, ε;
racer Ιανουάριος 30, 2013 #11462 Ιανουάριος 30, 2013 Άσε απογοήτευση.. Πώς να τα πιάσει; Στα 170 παρά κάτι βάρεσε κόφτη. Πάντως εντυπωσιακά σταθερό μπορώ να πω, για αυτοκίνητο πόλης πάντα έτσι. EDIT: Κακεντρεχή
csaris Ιανουάριος 30, 2013 #11463 Ιανουάριος 30, 2013 Άσε απογοήτευση.. Πώς να τα πιάσει; Στα 170 παρά κάτι βάρεσε κόφτη. Πάντως εντυπωσιακά σταθερό μπορώ να πω, για αυτοκίνητο πόλης πάντα έτσι.EDIT: Κακεντρεχή Στα 170 επρεπε να ανεβασειςτην rally ® ταχυτητα.....
racer Ιανουάριος 30, 2013 #11465 Ιανουάριος 30, 2013 Το είδα, είναι 1000αρι και μεταγενεστερο μοντέλο. Galaxy Note II
Κωστάκης Ιανουάριος 30, 2013 #11466 Ιανουάριος 30, 2013 Μην κάνετε μ@λακίες με τους Κορεάτες... δυστυχώς δεν θα σας βγει σε καλό
NoDsl Ιανουάριος 30, 2013 #11467 Ιανουάριος 30, 2013 2014 Mercedes-Benz Formula1 turbo engine- 1.6ltr V6, revs to 15,000rpm 1.6 300Bhp πιεσμένο; That's cute guyz....
PetrosD Ιανουάριος 30, 2013 #11468 Ιανουάριος 30, 2013 1. Επανήλθε το turbo στη F1; Για πείτε κάνα νέο. Κάνα λινκ.2. Σιγά μη βγάζει μόνο 300 άλογα.
Nickzzz Ιανουάριος 30, 2013 #11469 Ιανουάριος 30, 2013 1. Επανήλθε το turbo στη F1; Για πείτε κάνα νέο. Κάνα λινκ.2. Σιγά μη βγάζει μόνο 300 άλογα.1,6L V6 ~750hp ακούγεται +KERS.
Tsakonas Ιανουάριος 31, 2013 #11470 Ιανουάριος 31, 2013 Το είδα, είναι 1000αρι και μεταγενεστερο μοντέλο. Galaxy Note IIμε ειχε χτυπησει μια φορα πλευρικος ανεμος (η πως λεγεται τελος παντων αυτο το φαινομενο) με ενα C1 μιας φιλης, αλλαξα μιση λωριδα και απο τοτε επανεκτιμησα τις ιδεες μου για τελικιασματα...
KostasNK Ιανουάριος 31, 2013 #11471 Ιανουάριος 31, 2013 1,6L V6 ~750hp ακούγεται +KERS. Έναν τέτοιο θέλω να αντικαταστήσω τον renesis μου. Θα τον βγάλουν στο εμπόριο άραγε; Απο αξιοπιστία τί θα λέει;
paparoach Ιανουάριος 31, 2013 #11472 Ιανουάριος 31, 2013 Έχω κάνει αρκετές παπαρ_ιές στην οδηγική μου ζωή με τέτοια αυτοκίνητα... Δεν είναι κανένα τους για πάνω απο 140... Το κράτημά τους είναι τόσο κακό που μισή μαλ#%#$ να γίνει την έκατσες τη βάρκα. Δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με τα αυτοκίνητα της επόμενης κατηγορίας τύπου polo fiesta c3 etc etc...
HotPeanut Ιανουάριος 31, 2013 #11473 Ιανουάριος 31, 2013 1. Επανήλθε το turbo στη F1; Για πείτε κάνα νέο. Κάνα λινκ.2. Σιγά μη βγάζει μόνο 300 άλογα.Από το 2014 οι κινητήρες με τουρμπο.
Athens2004 Ιανουάριος 31, 2013 #11474 Ιανουάριος 31, 2013 Έναν τέτοιο θέλω να αντικαταστήσω τον renesis μου. Θα τον βγάλουν στο εμπόριο άραγε; Απο αξιοπιστία τί θα λέει; στάνταρ καλύτερος σε αξιοπιστία σε κατανάλωση θα κονταροχτυπηθουν.
KostasNK Ιανουάριος 31, 2013 #11475 Ιανουάριος 31, 2013 στάνταρ καλύτερος σε αξιοπιστία σε κατανάλωση θα κονταροχτυπηθουν. Άντε ρε, που θα πεις δεν έχει αξιοπιστία ο Renesis! 100.000km και γαζώνει ακόμα... 7,8 μέτρησα προχθές 0-100km/h με λιωμένα λάστιχα πίσω και αρκετό wheelspeen στην εκκίνηση. Τώρα για κατανάλωση μπορεί να έχεις και δίκαιο...
Thresh86 Ιανουάριος 31, 2013 #11477 Ιανουάριος 31, 2013 Άντε ρε, που θα πεις δεν έχει αξιοπιστία ο Renesis! 100.000km και γαζώνει ακόμα... 7,8 μέτρησα προχθές 0-100km/h με λιωμένα λάστιχα πίσω και αρκετό wheelspeen στην εκκίνηση. Τώρα για κατανάλωση μπορεί να έχεις και δίκαιο... καμιά μέτρηση συμπίεσης κάναμε ?
KostasNK Ιανουάριος 31, 2013 #11478 Ιανουάριος 31, 2013 καμιά μέτρηση συμπίεσης κάναμε ? Ναι κάνω ανά 30000km να βλέπω πως πηγαίνει το μοτέρ. Σταθερότατη! Μετά τα 90000km δεν έχω ξανακάνει. Δεν έχει και νόημα νομίζω....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.