Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Τι ειχες και τι εβαλες?

Την μανίσια είχε απο το 2006 που αγόρασα το αμάξι

Honda Car Parts / Choose by Model / Genuine Honda Parts | Honda Cars | Honda Motorcycles | Honda Power Products | Lings Honda

τέτοια ήτανε img_FB%20GOLD%2046B24L(S)-MF.jpg

Έβαλα μια απο practiker με 49.99e με gel ( η μανισια ειχε υγρα ) και 2 χρόνια εγγύηση το μισό διάστημα να κρατήσει είμαι πάλι κερδισμένος καθώς για την εργοστασιακή ζητάνε 120e.... αντιπροσωπεία . Mαρκα δεν κοιταξα καθολου θα την βγαλω μια φωτο αυριο να σ πω...

Link to comment
Share on other sites

Για το ΑΕ86...

"You do not find individual throttle bodies in a forced induction application every day…yet here they are!"

Εκεί με "έπεισε" :baby:

Και ο SR20DET απο το GTiR ήταν υπερτροφοδοτούμενος πολυπετάλουδος ;)

Link to comment
Share on other sites

Την μανίσια είχε απο το 2006 που αγόρασα το αμάξι

Honda Car Parts / Choose by Model / Genuine Honda Parts | Honda Cars | Honda Motorcycles | Honda Power Products | Lings Honda

τέτοια ήτανε img_FB%20GOLD%2046B24L(S)-MF.jpg

Έβαλα μια απο practiker με 49.99e με gel ( η μανισια ειχε υγρα ) και 2 χρόνια εγγύηση το μισό διάστημα να κρατήσει είμαι πάλι κερδισμένος καθώς για την εργοστασιακή ζητάνε 120e.... αντιπροσωπεία . Mαρκα δεν κοιταξα καθολου θα την βγαλω μια φωτο αυριο να σ πω...

Gel ε;!

Να προσεύχεσαι να μην χαλάσει ο αυτόματος και υπερβεί τα 14,4V. Τον ήπιες κλαρίνο : )

Link to comment
Share on other sites

Η λογική της gell είναι ότι ο ηλεκτρολύτης που αεριοποιείται στο τέλος της φόρτισης, (διασπάται το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο) ανασυντίθεται εντος της μπαταριάς και έτσι δε χάνεται στην ατμόσφαιρα (οπότε δε χρειάζεται να προσθέτεις απιονισμένο νερό).

Αν όμως το παρακάνεις με την υπερφόρτιση, ο ρυθμός ανασύνθεσης είναι πιο αργος από το ρυθμό διάσπασης του ηλεκτρολύτη, οπότε αναγκαστικά η μπαταρία σύντομα στεγνώνει.

Πάντως τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά στη πράξη. Μπορεί να είναι πιο ευαίσθητες οι GEL / AGM στην υπερφόρτιση, αλλά έχουν επίσης υψηλότερα ανώτατα όρια τάσης φόρτισης (14,8-15V).

Σίγουρα όσο αυξάνεται η μεγίστη τάση φόρτισης, μειώνεται έντονα και μη αναστρέψιμα η διάρκεια ζωής τους. Αλλά αν δε ξεπεραστούν τα 15V, θα κρατήσουν τουλάχιστον το ίδιο με μια flooded μπαταρία στην οποία δεν ελέγχεις ποτέ τα υγρά (όπως συμβαίνει συνήθως στις μηχανές με παράξενη χωροταξία)

[edit] [MENTION=1303]Athens2004[/MENTION]

Δεν είναι gell αυτή που πηρές απ το practicer... είναι με κανονικότατα υγρά (αν τη κουνήσεις θα ακούσεις τον χαρακτηριστικό πλάτσα πλούτσα ηχο) απλά είναι "κλειστού τύπου" (Πάλι παίζει η λογική ανασύνθεσης του διασπασμένου ηλεκτρολύτη)

Έγινε επεξεργασία από kaynd
Link to comment
Share on other sites

Την μανίσια είχε απο το 2006 που αγόρασα το αμάξι

τέτοια ήτανε

Έβαλα μια απο practiker με 49.99e με gel ( η μανισια ειχε υγρα ) και 2 χρόνια εγγύηση το μισό διάστημα να κρατήσει είμαι πάλι κερδισμένος καθώς για την εργοστασιακή ζητάνε 120e.... αντιπροσωπεία . Mαρκα δεν κοιταξα καθολου θα την βγαλω μια φωτο αυριο να σ πω...

90% να ηταν Yuasa.

Θα σε προτεινα μια Varta .Προσφατα βαλαμε μια σε μια Celica .

Δεν νομιζω να εχεις κανενα προβλημα(gel σε σχεση με τα υγρα) μιας και στις μοτοσυκλετες που δινουμε που αρκετες καταντανε οι χρηστες τα ηλεκτρολογικα τους να δουλευουνε με μπουγαδοσχοινα καμια δεν τους παρουσιασε κανενα προβλημα.(εκτος αν εχεις ΧΤ660 και θες να βαλεις την πινακιδα κατω απο την ροδα :hehe:).

Link to comment
Share on other sites

Χτ εχω αλλα το εχω στοκ :p τι πινακιδες κατω απο την ροδα και πράσινα αλογα για τι με πέρασες :p [MENTION=258]kaynd[/MENTION] αυτη που δειχνω ειναι αυτη που ειχε και ειχε υγρα .

Μιας που ειπαμε για το χτ το εχω απο το 2004 με την στοκ μπαταρια πολυ κρατησε και αυτη .

Link to comment
Share on other sites

έχουν τόσο μικρότερες αντοχές?

Γράφουν ρητά επάνω στην μπαταρία για 14,4V. Αυτά που γράφει ο [MENTION=258]kaynd[/MENTION] είναι ευσεβείς πόθοι. Αν σου χαλάσει το AVR βλέπεις τα 20ρια για πλάκα, και απλά την πετάς. Αναπτύσσει θερμοκρασία η μπαταρία και χαλάει το gel

Βρήκανε την φάμπρικα ότι δεν έχει αναθυμιάσεις και είναι αντιεκρηκτικές για αποθήκευση σε χώρους ενδιαίτησης. Σφραγισμένο κουτί με εξαερισμό και απλές μπαταρίες κάνουν τα μισά λεφτά.

Για τανκ βγήκαν και εκεί το καταλαβαίνω.

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
Link to comment
Share on other sites

Αν χαλάσει ο AVR και δώσει 20αρια στο κύκλωμα του αυτοκίνητου, η μπαταρία θα είναι η τελευταία απώλεια που θα σε απασχολήσει.

Όλες οι τεχνολογίες έχουν τη θέση τους. Oι gel και οι VRLA γενικότερα δεν είναι τόσο αναξιόπιστες όσο νομίζεις. Αν το κόστος δεν είναι σημαντικά μεγαλύτερο από μία ανοιχτού τύπου μπαταρία, αποτελούν μια καλή λύση για κάποιον που έτσι κι αλλιώς δε θα ασχολούταν με τη συμπλήρωση υγρών.

Link to comment
Share on other sites

Η εκπομπή traction έχει μετακομίσει στον σκαι.

Θα ήθελα να μάθω με ποια λογική την έχουν βάλει κάθε Δευτέρα στις 23:15; :suicide:

Ειναι αθλια μη μπεις στο κοπο :upside:

Εχω ριξει κατεβατο κράξιμο-προτασεις βελτιωσης στο fb page τους

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] ειδα fb μπηκες σε GTR ...για πες..

Link to comment
Share on other sites

Απο τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου. Κυρίως γιατι έπεσα σε άνθρωπο που δεν το λυπάται και ξέρει τι είναι αυτό που έχει.

Τον πέτυχα στην Βουλιαγμένης επάνω χθές κατα τις 3 τα ξημερώματα μαζί με εναν φίλο (είχαμε βγεί να κάψουμε 100αρα :p ) και έτυχε το παληκάρι που το έχει να μένει λιγο πιο κάτω απο εμένα (το αμάξι το κρύβει σε ιδιωτικό παρκινγκ και γι αυτο δεν το είχα πετύχει ποτέ). Κάναμε 2-3 φιλικά πατήματα στα οποία το αποτέλεσμα ηταν το ιδιο. Εννοείται απο στάση έτρωγα τον ασυμάζευτο αλλα μολις κούμπωνα 3η η διαφορά εμενε σταθερή (είχα σηκώσει 1.8bar - περίπου 370-380hp) οπότε και πλησίαζα την αναλογία κιλών του / ιππο.

Τελικά κατεβήκαμε μιλήσαμε, πολύ γέλιο, και εκεί που καθόμασταν μου λεει "εχεις οδηγήσει GTR?" (:hehe:) Ναι, μονο στα όνειρα του λεω και μου δίνει το κλειδί....

Νταξ, αυτο το πράγμα μπορεί να σε κάνει να χάσεις κιλά. Δεν πα να εχεις φάει 3 ωρες πριν, θα ξεράσεις στάνταρ. :p Το ξεκόλλημα που κάνει σε R mode ειναι απίστευτο, και πραγματικά οσα βιντεο και να εχεις δει στο γιοτουμπέι δεν μπορει να πάει το μυαλό σου...

Πραγματικά απίστευτη εμπειρία, δεν μπορεις με τίποτα να καταλάβεις οτι αυτο το πράγμα ζυγίζει 1800 κιλά και ο τρόπος που φορτώνει ειναι ασταμάτητος, μια συνεχής εκρηξη ροπής. Πραγματικά αξιο αναφοράς ο τρόπος που εχουν καταφέρει οι Γιάπωνες να φτιάξουν σύστημα μετάδοσης που να αντέχει τοση κακομεταχείριση.

Bonus

580654_10151355270432859_1787067245_n.jpg

537923_10151355270557859_1782713514_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.