Tsakonas Ιανουάριος 7, 2013 #11281 Ιανουάριος 7, 2013 Πως φαίνεται ότι δεν έχεις οδηγήσει ποτέ σε στροφές/πίστα χωρίς esp και με esp για να καταλάβεις διαφορά στην αίσθηση του αυτοκινήτου και στις πληροφορίες που δίνει. Α ναι, ίσως χωρίς ESP Να μην έχεις "μπλοκέ" Όσο για την διήγηση, τι ακριβώς μας δείχνεις? Τι περίμενες με τόσα χιλιόμετρα να συμβεί αν πατήσει το γκαζόν? comment οδηγού στο video... Sitting in the left hand seat didn't help my positioning of the car but as the car goes over the crest immediately before the crash, full throttle, in excess of 130mph, the suspension unloads and the traction control cuts torque to the engine - clearly audible. Standard suspension set up for a flat GP type circuit doesn't suit the Nordschleife at these speeds - KW race suspension now fitted. The right hand tyres get on the wet grass - game over! Για να δεις τι γρηγορος που ειμαι, ο spresv μου ειπε να ποσταρω μια φωτο του πελματος του ελαστικου μου, με ενα νομισμα, για να φανει η φθορα. Δεν καταλαβα ακριβως τι εννοουσε, αλλα εκανα ο,τι μπορουσα ImageShack
Lakisss Ιανουάριος 7, 2013 #11282 Ιανουάριος 7, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=HmscSzFurwg]The World's Fastest Lotus? - TUNED - YouTube[/ame]
Billys Ιανουάριος 7, 2013 #11283 Ιανουάριος 7, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=IfHJCv_S6iI]Nordschleife Touristenfahrten CRASH Accident Unfall FAIL COMPILATION 2012 RCN VLN N[/ame]
PetrosD Ιανουάριος 7, 2013 #11284 Ιανουάριος 7, 2013 Μα τί γίνεται σε αυτή τη στροφή και φεύγουν όλοι;
AN7 OverClocker Ιανουάριος 8, 2013 #11285 Ιανουάριος 8, 2013 Για να δεις τι γρηγορος που ειμαι, ο spresv μου ειπε να ποσταρω μια φωτο του πελματος του ελαστικου μου, με ενα νομισμα, για να φανει η φθορα. Δεν καταλαβα ακριβως τι εννοουσε, αλλα εκανα ο,τι μπορουσαImageShack� - Online Photo and Video Hosting Για να μαθαίνεις πως τρώγονται τα λάστιχα από τις στροφές και όχι από το σπινιάρισμα.... Και δεν χρειάζεται να βάλω 100ευρο για να καταλάβουμε την διαφορά. Μάλλον αυτό ήθελε να σου πει ο Σταύρος
AN7 OverClocker Ιανουάριος 8, 2013 #11287 Ιανουάριος 8, 2013 Εσύ μάλλον θες λίγο κάμπερ ακόμα. Και κάμπερ ήθελα τότε και πιο σωστές πιέσεις(εξού και τα κομμάτια που λείπουν λόγο υπερθέρμανσης), αλλά το λάστιχο εξακολουθείς να τρως στα πλάγια και όχι στο κέντρο προς τα μέσα Η Φωτο είναι του 2008 με τα μαμά λάστιχα που ερχόταν το αυτοκίνητο και ήταν και τελείως μαμά
PetrosD Ιανουάριος 8, 2013 #11288 Ιανουάριος 8, 2013 Αύριο, αν δε βρέχει, σας υπόσχομαι καγκουριές από το αυτοκίνητο.
LevelOne Ιανουάριος 8, 2013 Author #11289 Ιανουάριος 8, 2013 Θυμάστε που είχα ανεβάσει εναν θεότρελο Γιαπωνέζο ονόματι Under Suzuki, ο οποίος είχε φτιάξει ΜΟΝΟΣ του, χωρίς χορηγούς, ενα τέρας S15 με σκοπό να γίνει ο γρηγορότερος στην Tsukuba κόντρα σε ολοκληρες ΟΜΑΔΕΣ, οπως της HKS, Blitz κλπ μεγιστάνων με άπειρο budget?Ε, λοιπόν, ο θεότρελος τα κατάφερε! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=fXj0iJkvxUg]Tsukuba 52 sec Suzuki san - YouTube[/ame]και για όσους δεν το είχαν δεί και θέλουν ενα συντομο bio του τυπά:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=vdCfgq1x8Mo]Tsukuba 52 sec Suzuki san - YouTube[/ame]
Tsakonas Ιανουάριος 8, 2013 #11290 Ιανουάριος 8, 2013 Για να μαθαίνεις πως τρώγονται τα λάστιχα από τις στροφές και όχι από το σπινιάρισμα....Και δεν χρειάζεται να βάλω 100ευρο για να καταλάβουμε την διαφορά. Μάλλον αυτό ήθελε να σου πει ο Σταύρος ουτε καν σπιναρισμα, ασε που φοβαμαι και την υποστροφη, ειναι ολοφανερο οτι ολο αυτο εχει προκληθει απο οπισθεν και παρκαρισμα... ενω καινουργιο ηταν καπως ετσι... Bridgestone*Potenza RE050A
YDinopoulos Ιανουάριος 8, 2013 #11291 Ιανουάριος 8, 2013 Σε τρακαρει ελαφρα καποιος απο πισω και σου χανει μπολικες γρατσουνιες.Κανετε φιλικες δηλωσεις, ολα καλα, τα δινετε στις ασφαλειες. ολα ομορφα εως εδω.περναει 1 χρονος και κατι ημερες. Ο φιλικος διακανονισμος παυει να ισχυει (1 χρονος ειναι) οποτε εχεις να κανεις κατευθειαν με την ασφαλιστικη του αλλου. Η ερωτηση μου ειναι (αν εχει καποιος εμπειρια)...Καλεις τον εμπειρογνωμονα τους που θα βγαλει ενα χ κοστος. Πληρωνω την φαναρτζοδουλεια εγω κ τα παιρνω μετα απο δαυτους απο ποσο καιρο ? Υπαρχει καποιος νομος/συμφωνια περι τουτου ?
AN7 OverClocker Ιανουάριος 8, 2013 #11292 Ιανουάριος 8, 2013 ουτε καν σπιναρισμα, ασε που φοβαμαι και την υποστροφη, ειναι ολοφανερο οτι ολο αυτο εχει προκληθει απο οπισθεν και παρκαρισμα...ενω καινουργιο ηταν καπως ετσι...Bridgestone*Potenza RE050AΝαι, ναι, ναι. 2 πιθανοι λογοι που ανεβασες την photo..ειτε για να μας δειξεις οτι ο ροκκος τρωει λαστιχο ακομα και στο παρκαρισμα η οτι απλα το φυσας και μαγκια σου.
PetrosD Ιανουάριος 8, 2013 #11293 Ιανουάριος 8, 2013 Δυστυχώς, λόγω καιρού, οι καγκουριές αναβάλλονται. Δεν ήξερα ότι όποιος έχει το πιο φθαρμένο λάστιχο είναι ο πιο γλήγορος!! Σας τρώω και τους 2 χαχαχα! Πίσω δεξί: Πίσω αριστερό: Από αριστερά είμαι πιο γλήγορος!
PetrosD Ιανουάριος 8, 2013 #11295 Ιανουάριος 8, 2013 Ναι. Δεν είναι τόσο άσχημα όσο φαίνονται. Μας έχουν ρίξει καινούρια άσφαλτο εδώ και γραπώνουν. Ειδικά άμα τα ζεστάνω και λίγο, κολλάνε.Δεν τρέχω όμως.Στο βρεγμένο όμως είναι απίστευτα χάλια. Εκεί παίρνω το άλλο αυτοκίνητο, γιατί αυτό δεν ισιώνει.
o polonos Ιανουάριος 8, 2013 #11296 Ιανουάριος 8, 2013 Στο βρεγμένο όμως είναι απίστευτα χάλια. Εκεί παίρνω το άλλο αυτοκίνητο, γιατί αυτό δεν ισιώνει. Γιατι αραγε ?
PetrosD Ιανουάριος 8, 2013 #11298 Ιανουάριος 8, 2013 Όλα τα αγωνικστικά, σλικ φοράνε.:p Τα δικά μου είναι ημισλίκ. Το εσωτερικό μισό σλικ, το εξωτερικό μισό κανονικό.:tomato: Για αυτό ήθελα να πάω σήμερα να τα αποτελειώσω, να βάλω άλλα.
magicman Ιανουάριος 8, 2013 #11299 Ιανουάριος 8, 2013 τι να πω... δεν το συνεχιζω. απλα μετα μην μας φταει η ασφαλτος, η κλιση και χιλια 2 αλλα...
PetrosD Ιανουάριος 8, 2013 #11300 Ιανουάριος 8, 2013 Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δε χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο κάθε μέρα και εκτός περιοχής που μένω με αυτά τα λάστιχα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.