Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Γιατί, τί έπαθε το E34;; Μια χαρά είναι και το 46άρι πάντως. Τη θέση οδήγησης της E34 δε την έχει άλλο BMW.

τελη κυκλοφορίας ( 660 αν δεν ανέβει αλλο :Ρ) , κατανάλωση και μετά κόστος συντήρησης [=πλήθος ανταλλακτικών].Δυστηχως ή θα το πουλησουμε (1500-2500 $ ποσο πανε...ελεος ) ή ακομα χειροτερα θα γινει κουτακι κοκα κολας.

Το ξερω, εχει φοβερό χειρισμό-κύλιση-κρατημα τελοσπαντων που σε διαφορα αυτοκίνητα που εχω μπει δεν εχω νιώσει.:smoke:

Για 1.6-1.8 (λογικα 1.8 αμα τελικα πάρουμε, λογο ηλικιας,γιατι αν δε κανω λαθος τα σταμάτησαν τα 1.6 στα τελευταία χρονια) απο μηχανή-αξιοπιστια-προβληματα τι λενε?

Link to comment
Share on other sites

θα γινει κουτακι κοκα κολας.

Θα σε πλακώσω στο ξύλο!!:rant:

Το ξερω, εχει φοβερό χειρισμό-κύλιση-κρατημα τελοσπαντων που σε διαφορα αυτοκίνητα που εχω μπει δεν εχω νιώσει.:smoke:

Για 1.6-1.8 (λογικα 1.8 αμα τελικα πάρουμε, λογο ηλικιας,γιατι αν δε κανω λαθος τα σταμάτησαν τα 1.6 στα τελευταία χρονια) απο μηχανή-αξιοπιστια-προβληματα τι λενε?

Ποιας χρονιάς είναι; Για δες άμα είναι αυθεντικό >20 ετών, μπορείς να βγάλεις πινακίδες Φίλπα junior. Για ρώτα!!

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Θα σε πλακώσω στο ξύλο!!:rant:

Ποιας χρονιάς είναι; Για δες άμα είναι αυθεντικό >20 ετών, μπορείς να βγάλεις πινακίδες Φίλπα junior. Για ρώτα!!

Εγω λεω οχι αλλα αλλος δινει τα λεφτα...με θλιψη το λεω :( Πραγματικα εχει ψυχη το ατιμο...

Για πινακιδες ευχαριστω θα το κοιταξω. 22 χρονια ειναι

Link to comment
Share on other sites

Άνετα βγάζει. Ψάχ' το Δευτέρα πρωί και πες μου. Αν το πάτε για πέταμα, θέλω να το οδηγήσω πριν. Έχω ξαναοδηγήσει μια E34 525 Μ50 και θέλω να ξαναζήσω την αίσθηση. Και μετά θα σου δώσω το δικό μου να δεις τη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

το ακούσατε οτι με κάποιο νόμο που πέρασε ή θα περάσει (δεν το καταλαβα αυτό) από εδώ και στο εξής όσοι δίνουν πινακίδες θα μπορούν να μην πληρώνουν τέλη μόνο για δύο χρόνια και από το τρίτο έτος και μετά θα τα πληρώνουν κανονικά ε ;

Link to comment
Share on other sites

Mολις πηρα χαμπαρι οτι εχω καλυψη απο φυσικα φαινομενα. Εριξε χαλαζι προ 2 μηνων. Πηρα ΕΜΥ και θα εχω επιβαιβεωση αυριο.

Καπο/ουρανος/πορτ-μπαγκαζ πανε για βαφη :happy2:

Ελπιζω να μην σε πλακωσουν στο στοκο τον ουρανο .

Με PDR θα φτιαχτουνε, μιας και δεν ειναι τοσο βαθιες. Αλλα ειναι αρκετες. Καμια 30αρια στον ουρανο και αλλα τοσες στο καπο... Το πορτμπαγκαζ εχει 10-15 ελαφριες.

Ολα αυτα που ? Στην Alfa ?

Yup. Και αμεσως μετα παω full detailing και στρωση απο ενα πραγμα Williams Ceramic coating που ακουω οτι ειναι φοβερο !

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να μην σε πλακωσουν στο στοκο τον ουρανο .

Με PDR θα φτιαχτουνε, μιας και δεν ειναι τοσο βαθιες. Αλλα ειναι αρκετες. Καμια 30αρια στον ουρανο και αλλα τοσες στο καπο... Το πορτμπαγκαζ εχει 10-15 ελαφριες.

Yup. Και αμεσως μετα παω full detailing και στρωση απο ενα πραγμα Williams Ceramic coating που ακουω οτι ειναι φοβερο !

μην βαλεις το ceramic , τοβαλε ενας σε leon και δεν πολυεμεινε ικανοποιημενος.

Αν το αφηνεις σε εξωτερικο χωρο, βαζε του κουκουλα (70-80 ευρω) και πατα του κι ενα κερωμα κλπ στο swell.gr (max 70 ευρωνια)..

Ο ροκκος ακομη και απλυτος, λογω κουκουλας δειχνει πολυ φρεσκος. Η απλα εγω ειμαι ψωναρα και τον βλεπω πιο φρεσκο.

Link to comment
Share on other sites

Θαναση , θα πληρωσω ενα 50αρι για αυτο, απλα επειδη ΔΕΝ θα μου δωσει την εγγυηση (λογω παλαιοτητας αμαξιου) πιστευω οτι αξιζει. Το εχω δει σε μια μαυρη 159 και σε μια αλλη ασημι GT κ μου αρεσε ιδιαιτερα.

Ο Ροκκος ειναι καινουργιος γιαυτο γυαλιζει ακομα. Να σε δω στα 8 (αν δεν εχεις τσιμπησει καμια Μ5 ωσαν ακομα πιο επιτυχημενος δικηγορος) τι θα κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Θαναση , θα πληρωσω ενα 50αρι για αυτο, απλα επειδη ΔΕΝ θα μου δωσει την εγγυηση (λογω παλαιοτητας αμαξιου) πιστευω οτι αξιζει. Το εχω δει σε μια μαυρη 159 και σε μια αλλη ασημι GT κ μου αρεσε ιδιαιτερα.

Ο Ροκκος ειναι καινουργιος γιαυτο γυαλιζει ακομα. Να σε δω στα 8 (αν δεν εχεις τσιμπησει καμια Μ5 ωσαν ακομα πιο επιτυχημενος δικηγορος) τι θα κανεις...

50 μου ακουγεται καλη τιμη. Τωρα τι ειδους κεραμικο θα ειναι ... Πχ και σε ενα πλυντηριο στην Καβαλας μετα το πλυσιμο με ψεκαζανε με κατι που το αποκαλουσαν κεραμικο με 5 ευρω εξτρα...

Κανε παντως κανα τεστακι, ριξε σταγονες νερο στο αυτοκινητο πριν και μετα το ceramic, κυριως σε πλαγιες επιφανειες, δες αντιδραση της επιφανειας και παρε φωτοζ.. πχ οι σταγονες νερου απλωνονται η μενουν σφαιρικες...

Link to comment
Share on other sites

κουκουλα μην βαζεις. εκτος και αν το εχεις παντα πλυμενο..αλλιως την αραχνη δεν την γλιτωνεις. το ιδιο πρεπει να ειναι και η κουκουλα καθαρη,.. επισης, αν βρεχει θα πρεπει να την βγαζεις. να μην μενει υγρασια απο κατω.

εαν θελεις το βερνικι σου να ειναι οκ. ειναι σιγουρο οτι, εαν μενει η κουκουλα με υγρασια, εγκλωβιζεται, και καιει το βερνικι...

στα πλυντιρια ψεκαζουν συνηθως ενα quick detail, δινει μια γυαλαδα, αλλα ειναι προσωρινο, δεν κραταει οπως ενα κερι που διαρκει ακομα και μηνες.

[MENTION=376]YDinopoulos[/MENTION]

για εσας αθηνα, ο μιχαλης στο swell ειναι οτι πρεπει. to williams αφηστε το. πηγαινε στο μιχαλη.. θα σας τα εξηγησει αυτος...

ενα καλο γυαλισμα και κερωμα ειναι οτι πρεπει. οσο ταλαιπωρημενο και να ειναι το χρωμα σου, με ενα καλο γυαλισμα, και κερωμα θα ειναι σαν καινουριο...

Έγινε επεξεργασία από MaGiCMaN
Link to comment
Share on other sites

το esp σκοτωνει την οδηγικη ευχαριστηση ρε φιλε ,α πα πα πα, οι πραγματικοι οδηγοι πανε με κλειστα ηλεκτρονικα...

137mph=~220km/h

19. 137 mph Ferrari Crash - 458 Challenge - Kesselchen Nurburgring Nordschleife 2012 - YouTube

διηγηση του οδηγου..

I was unaware that the car had drifted that foot right until it was too late and didn't hear the traction control cut the engine. Confidence was dented for a while especially at that point on the circuit. I understand now why it happened, have better equipment. Lessons learned!

Link to comment
Share on other sites

το esp σκοτωνει την οδηγικη ευχαριστηση ρε φιλε ,

Πως φαίνεται ότι δεν έχεις οδηγήσει ποτέ σε στροφές/πίστα χωρίς esp και με esp για να καταλάβεις διαφορά στην αίσθηση του αυτοκινήτου και στις πληροφορίες που δίνει. Α ναι, ίσως χωρίς ESP Να μην έχεις "μπλοκέ" :(

19. 137 mph Ferrari Crash - 458 Challenge - Kesselchen Nurburgring Nordschleife 2012 - YouTube

διηγηση του οδηγου..

I was unaware that the car had drifted that foot right until it was too late and didn't hear the traction control cut the engine. Confidence was dented for a while especially at that point on the circuit. I understand now why it happened, have better equipment. Lessons learned!

Όσο για την διήγηση, τι ακριβώς μας δείχνεις?

Τι περίμενες με τόσα χιλιόμετρα να συμβεί αν πατήσει το γκαζόν?

comment οδηγού στο video...

Sitting in the left hand seat didn't help my positioning of the car but as the car goes over the crest immediately before the crash, full throttle, in excess of 130mph, the suspension unloads and the traction control cuts torque to the engine - clearly audible. Standard suspension set up for a flat GP type circuit doesn't suit the Nordschleife at these speeds - KW race suspension now fitted. The right hand tyres get on the wet grass - game over!

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.