Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Ε φανταζομαι αλλο να πεσει με τη κολωνα και αλλο με τη μουρη,που εχει και προφυλακτηρα ψυγειο φαναρια μετοπη κτλ να διαλυσει πριν φτασει στο σασι.

Παιδιά μην κρίνεται με τα σημερινά στάνταρντς... ήταν παντελώς ΧΑΡΤΙΝΑ αυτά. Και τα σαξόραλα, και το πούντο εκείνης της εποχής.

Δίκιο έχει ο ΑΝ7, άνετα τα πετάς και με λίγα χμ.

Τοτε αλλαζει το πραμα.θα παιρνει επισκευη η μπα?

εαν επιβεβαιωσει και αλλος οτι εχει οντως ζημια.

Τοτε αλλαζει το πραμα.θα παιρνει επισκευη η μπα?

εαν επιβεβαιωσει και αλλος οτι εχει οντως ζημια.

Δεν παίρνει κάτι νά χει τουλάχιστον 4 αστέρια?

Αχρείαστα νά 'ναι!

Κι εγώ γουστάρω πολύ ένα punto gt αλλά το φοβάμαι, αν γίνει κάτι δεν θα μείνει τίποτα.

Του το ειπα και εψαξε και αυτος και ειδε οτι οντως παιζει αυτο το θεμα.

και θα παει με μηχανικο να το δει και αν δεν αξιζει θα του ξυλωσει το υγραεριο και τα λαστιχα που ειναι καινουργια και θα το δωσει ανταλλακτικα και θα ψαξει για μεταχειρισμενο μετα.

ποσο θα το παρουν για ανταλλακτικα ολοκληρο?

και απο μεταχειρα εκει στα 3 χιλιαρικα τι να κοιταξει?

κατι μικρο για πολη και κανει συχνα και αθηνα-πατρα

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=PM6uWVgno_M]Forged CA18DET Dyno @ GT2860RS 1.2bars (17psi) - YouTube[/ame]

Σήμερα κάναμε λιγο finetuning παραπάνω, το τελικό αποτέλεσμα στο 1.2bar με 1.3bar overboost είναι 322.6hp 39.1kg... Θα το αφήσω λίγο καιρό εκεί μεχρι να αλλάξω ρεύματα γιατι οι μαμα πολλαπλασιαστές ειναι ταλαιπωρημένοι και ακόμα και με 0.6mm διάκενο στα μπουζί στο 1.5 bar αρχίζει και τα βλέπει ολα κολυώμενα...

Σήμερα παραλίγο να πάθω τρακάρισμα καλό ..

Παλικάρια προσοχή με τα λάδια στο δρόμο ... ειδικά πάνω σε στροφή όπως συνέβη σε εμένα..

Ο μπροστινός μου (toyota carina) βρέθηκε στον τοίχο του αντίθετου ρεύματος...

Εμένα το Pandaκι γλίστρησε αρμονικά οπότε μαζεύτηκε εύκολα σχετικά...

Το νου σας...

και γερανος να υπαρχει παλι δυσκολα.([MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] more info)

Ο κολλητος οταν ειχε το συνεργειο με τις μοτο πληρωνε στο δημο εισοδο

και την ειχε διαγραμμισμενη οπως ελεγε το γραμμα του νομου.

Ε συνεχεια παρκαρανε φωναζε αστυνομια τους γραφανε παιρνανε πινακιδες

αλλα το αμαξι εμενε εκει.

Το κορυφαιοτερο ηταν οταν μια συμπεθερα δημοσια υπαλληλος αρχισε να τον κανει

μανουρα χωρις να ξερει οτι ηταν νομιμος.

"Ξες ποια ειμαι εγω και που δουλευω, αυριο θα σε κλεισω ,γιατι να μην παρκαρω

θα παρκαρω οπου θελω" και αρκετα τετοια.

Οταν την κοτσαρε στην μουρη ομως τα χαρτια του δημου ηταν στιγμες kodak :laughing::happy2:

Σήμερα πήγα Μέγαρα και παρακολούθησα τα ιστορικά αυτοκίνητα, συνοδήγησα και σε μια Πόρσε 911 3000 cc 200 άλογα ατμοσφαιρικιά παλιά. Ωραία ήταν, φωτό στο μέλλον.

2 πράματα:

1. Κινήθηκα στο πήγαινε και έλα με ταχύτητα 90 Km/h (ναι άντεξα!) λόγω βροχής και χάλια πίσω ελαστικών μου.

2. Ακόμα και με βροχή, υπήρχαν άνθρωποι στην εθνική που πήγαιναν λες και δε ξέρουν να οδηγούν. Π.χ ΚΤΕΛ να πηγαίνει με >100, τύπος στη μεσαία από τις 3 λωρίδες να πηγαίνει με 70, άλλος να κάνει σφήνα για να προσπεράσει από δεξιά.

Γυρίζοντας, επικοινωνώ με φίλο, ο οποίος έφαγε τρακάρισμα από κυρία που πήγαινε να ξεπαρκάρει.

Και σε αντίθεση των παραπάνω, στην πίστα βετεράνος οδηγός αγώνων ετών 82, οδήγησε γρήγορα την παραπάνω Πόρσε, ένα Audi sport quattro 200Hp, ένα Mini Cooper παλιό αγωνιστικό και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο.

Οδηγηση σημερα την Guileta 1960 ενος φιλου. Εχω οδηγησει και Lambo μια φορα και δεν συγκρινεται! Η Alfa ειναι ΟΛΑ τα λευτα!!!!

Οδηγηση σημερα την Guileta 1960 ενος φιλου. Εχω οδηγησει και Lambo μια φορα και δεν συγκρινεται! Η Alfa ειναι ΟΛΑ τα λευτα!!!!

Τώρα με πέθανες....

νταξει ρε παιδια, δεν ειναι ολα τα αμαξια χρονοι και αλογα. Αλλιως το βιωνει ο καθενας, και το συναισθημα δεν μετριεται με χρονους και αλογα. Φυσικα και δεν αναφερομαι σε ομοια διαφορα ιπποδυναμης, αλλα και ο ροκκος σε σχεση με την Ε21, ειναι ενα ευσταθες εξυπνο τουβλο, απεναντι σε μια ευελικτη ελαφρια γρια. Σε χρονους και διαδρομες φυσικα και την παταει κατω ο ροκκος, αλλα εχει πολυυυ διαφορετικη αισθηση το ελαφρυ αμεσο αυτοκινητο, μια χαρα εμπαινε σε πλατειες με στυλ "αριστερο χαστουκι, δεξι χαστουκι, στομα, εεεεε ισα μπροστα θελω να πω (μπερδεψα με μπιτσιζ)...Ο μπροστοκινητος ροκκος θα μπαινε με 80++χλμ παραπανω, αλλα χαστουκια και τετοια θα ηταν λιγο χαζο εστω και να το σκεφτεις... Και αυτη την αμεσοτητα πχ δεν την ειχε (κατ'εμε) η Ε46ci... Στιβαροτατη και ικανοτατη (2.200cc), αλλα και παλι που και που ηταν λιγο τουβλο σε σχεση με την ε21.... η πχ το RAV4, 2λιτρο 4κινητο τζιπακι με 150 αλογοπουλα στα χαρτια, αλλα σε αισθηση ηταν εφαμιλλο με την ε46 η οποια στα χαρτια ηταν πιο σπορ, δεν το νιωθες για τζιπακι (αλλος κοσμος σε σχεση με το cherokee 2.7)...δεν ξερω πως να το περιγραψω επακριβως..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.