2cpu Δεκέμβριος 16, 2012 #11101 Δεκέμβριος 16, 2012 Καλο δεν λεω αλλα ρε σι.. hell69" μοντελο μην το ξεφτυλιζεις τοσο.Θα προτιμουσα κατι σε ποιο lightπιστευω θα του πηγαινε περισσοτερο.Πχ.ενα πληρες μαμα ανακατασκευασμενομοτερ με δυνατες βασεις (ιδια αλλα ελαφρυτερα και καλυτερης ποιοτητας πιστονια,blue print ολο το μοτερ και μερικα ακομα) ωστε να εχεις ενα γρηγορο οπως τουαρμοζει muscle car αλλα οχι τοσο extreme που να χανει την αξια του.Καηκε πολλες ωρες παντως μαζι του και οτι και να πουμε εγινε αξιομαχο.
YDinopoulos Δεκέμβριος 16, 2012 #11102 Δεκέμβριος 16, 2012 Απορια...Φοραω ζαντα 7χ17', εβαλα spacer 12mm, ολα καλα (εχω χωρο να παω κ σε 15mm).Εχω μπανισει τετραπιστονα φρενα, αλλα λενε οτι πρεπει η ζαντα να ειναι 8χ17' το λιγοτερο. Τωρα με την προσθηκη θα μπαινει αραγεσσσς ;
spresv Δεκέμβριος 16, 2012 #11103 Δεκέμβριος 16, 2012 Τσιμα-τσιμα, αν δε δοκιμασεις ή δεν σου πει ο μηχανουργος που θα σου φτιαξει τους ανταπτορες για τα φρενα, δε μπορεις να ξερεις. By God ομως, μην πας σε μεγαλυτερο απο 12, ειναι ηδη overkill. Και γνωμη μου, μην πας σε τετραπιστονα γενικως αν δεν εχεις σκοπο να δυναμωσεις minimum αρκετα, τα μαμα φρενα ειναι παρα πολυ καλα.
Athens2004 Δεκέμβριος 16, 2012 #11105 Δεκέμβριος 16, 2012 Καλο δεν λεω αλλα ρε σι.. hell69" μοντελο μην το ξεφτυλιζεις τοσο.Θα προτιμουσα κατι σε ποιο light πιστευω θα του πηγαινε περισσοτερο.Πχ.ενα πληρες μαμα ανακατασκευασμενο μοτερ με δυνατες βασεις (ιδια αλλα ελαφρυτερα και καλυτερης ποιοτητας πιστονια, blue print ολο το μοτερ και μερικα ακομα) ωστε να εχεις ενα γρηγορο οπως του αρμοζει muscle car αλλα οχι τοσο extreme που να χανει την αξια του. Καηκε πολλες ωρες παντως μαζι του και οτι και να πουμε εγινε αξιομαχο. Η υπερβολή στο μεγαλείο της έτσι όπως το έχει κάνει αυτό το πράγμα δεν οδηγιέται πλεον με ενα μοτερ να κόβει το 90% του οπτικού πεδίου , στο επομενo update να βάλει μια go pro hd και μια 32ρα στο παπριζ .
racer Δεκέμβριος 17, 2012 #11106 Δεκέμβριος 17, 2012 Κοίταξα λίγο για το σήμα του 13. 120€ το Matiz, 240€ το Polo 1.4 και 300€ το A6 1.8. Τα 240 του Polo μόνο σε 'μένα φαίνονται πολλά;
Dant3 Δεκέμβριος 17, 2012 #11108 Δεκέμβριος 17, 2012 In soviet greece τα 1400 κυβικα ειναι πολυτελεια.
racer Δεκέμβριος 17, 2012 #11109 Δεκέμβριος 17, 2012 Ε μου φαίνεται κάπως να βγαίνει 300άρι το Audi και 240 το Polo.. Δεν ξέρω, θα περίμενα μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ τους (μην πει κανένας να ήταν 500άρι για το Audi, γκρρρρρ :devil:)
Dant3 Δεκέμβριος 17, 2012 #11110 Δεκέμβριος 17, 2012 Και τα 1600 ειναι 265.τοσο εδωσε για το c4 o πατερας μου.παντως η λογικη λεει οτι επρεπε απο 1600 και πανω να τσιμπανε λιγο μιας και υποτιθεται 1400 και κατω ειναι τα οικονομικα αυτοκινητα οποτε τα 240Ε ειναι αν μη τι αλλο ηλιθιοτητα.αλλα τι ψαχνουμε στο ελλαντα..
magicman Δεκέμβριος 17, 2012 #11112 Δεκέμβριος 17, 2012 αυτα τα ποσα που λετε ειναι με το παλιο συστημα.γιατι με τα καυσαερια, ειναι λιγοτερα...
AN7 OverClocker Δεκέμβριος 17, 2012 #11113 Δεκέμβριος 17, 2012 Εμένα και τα 300 του 1.8 μου φαίνονται πολλά.τα 660 στο 2,0 τι είναι?
sotiris Δεκέμβριος 17, 2012 #11115 Δεκέμβριος 17, 2012 Τα 240 στα 1.4 είναι απάτη, τόσο απάτη που μού 'ρχεται να δηλώσω ότι έβαλα το 1.2 μοτέρ (ίδια είναι εξωτερικά με το 1.4 )
AN7 OverClocker Δεκέμβριος 17, 2012 #11116 Δεκέμβριος 17, 2012 Τι να πω εγώ που το ίδιο αμάξι 2 χρόνια μετά πληρώνει 100€ κάτω?
LevelOne Δεκέμβριος 17, 2012 Author #11117 Δεκέμβριος 17, 2012 Sorry αν σας χαλάω την κουβέντα... Αλλα όλα οσα εκανα στο αμάξι τον τελευταίο χρόνο καταλήγουν εδώ: 320hp / 35kg ροπή @ 1.2bar.... Και θα δουλέψει 1.7-1.8bar... :banging:
PetrosD Δεκέμβριος 17, 2012 #11118 Δεκέμβριος 17, 2012 Αν μου δώσεις περίμετρο ελαστικού σου, σχέσεις κιβωτίου, βήμα διαφορικού, αεροδυναμικό συντελεστή, βάρος και κατανομή αυτού, τα βάζω στον εξομοιωτή!:banging:
paparoach Δεκέμβριος 17, 2012 #11119 Δεκέμβριος 17, 2012 Ωραίος! Φαίνεται η πινακίδα σου, οπότε άμα θες κάνε ένα ψιλοέντιτ τη φωτογραφία που ανέβασες...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.