Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καλο δεν λεω αλλα ρε σι.. hell

69" μοντελο μην το ξεφτυλιζεις τοσο.Θα προτιμουσα κατι σε ποιο light

πιστευω θα του πηγαινε περισσοτερο.Πχ.ενα πληρες μαμα ανακατασκευασμενο

μοτερ με δυνατες βασεις (ιδια αλλα ελαφρυτερα και καλυτερης ποιοτητας πιστονια,

blue print ολο το μοτερ και μερικα ακομα) ωστε να εχεις ενα γρηγορο οπως του

αρμοζει muscle car αλλα οχι τοσο extreme που να χανει την αξια του.

Καηκε πολλες ωρες παντως μαζι του και οτι και να πουμε εγινε αξιομαχο.

Link to comment
Share on other sites

Απορια...Φοραω ζαντα 7χ17', εβαλα spacer 12mm, ολα καλα (εχω χωρο να παω κ σε 15mm).

Εχω μπανισει τετραπιστονα φρενα, αλλα λενε οτι πρεπει η ζαντα να ειναι 8χ17' το λιγοτερο. Τωρα με την προσθηκη θα μπαινει αραγεσσσς ;

Link to comment
Share on other sites

Τσιμα-τσιμα, αν δε δοκιμασεις ή δεν σου πει ο μηχανουργος που θα σου φτιαξει τους ανταπτορες για τα φρενα, δε μπορεις να ξερεις. By God ομως, μην πας σε μεγαλυτερο απο 12, ειναι ηδη overkill. Και γνωμη μου, μην πας σε τετραπιστονα γενικως αν δεν εχεις σκοπο να δυναμωσεις minimum αρκετα, τα μαμα φρενα ειναι παρα πολυ καλα.

Link to comment
Share on other sites

Καλο δεν λεω αλλα ρε σι.. hell

69" μοντελο μην το ξεφτυλιζεις τοσο.Θα προτιμουσα κατι σε ποιο light

πιστευω θα του πηγαινε περισσοτερο.Πχ.ενα πληρες μαμα ανακατασκευασμενο

μοτερ με δυνατες βασεις (ιδια αλλα ελαφρυτερα και καλυτερης ποιοτητας πιστονια,

blue print ολο το μοτερ και μερικα ακομα) ωστε να εχεις ενα γρηγορο οπως του

αρμοζει muscle car αλλα οχι τοσο extreme που να χανει την αξια του.

Καηκε πολλες ωρες παντως μαζι του και οτι και να πουμε εγινε αξιομαχο.

Η υπερβολή στο μεγαλείο της :suicide: έτσι όπως το έχει κάνει αυτό το πράγμα δεν οδηγιέται πλεον με ενα μοτερ να κόβει το 90% του οπτικού πεδίου , στο επομενo update να βάλει μια go pro hd και μια 32ρα στο παπριζ .

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Ε μου φαίνεται κάπως να βγαίνει 300άρι το Audi και 240 το Polo.. Δεν ξέρω, θα περίμενα μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ τους (μην πει κανένας να ήταν 500άρι για το Audi, γκρρρρρ :devil:)

Link to comment
Share on other sites

Και τα 1600 ειναι 265.τοσο εδωσε για το c4 o πατερας μου.

παντως η λογικη λεει οτι επρεπε απο 1600 και πανω να τσιμπανε λιγο μιας και υποτιθεται 1400 και κατω ειναι τα οικονομικα αυτοκινητα οποτε τα 240Ε ειναι αν μη τι αλλο ηλιθιοτητα.

αλλα τι ψαχνουμε στο ελλαντα..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.