Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καλο δεν λεω αλλα ρε σι.. hell

69" μοντελο μην το ξεφτυλιζεις τοσο.Θα προτιμουσα κατι σε ποιο light

πιστευω θα του πηγαινε περισσοτερο.Πχ.ενα πληρες μαμα ανακατασκευασμενο

μοτερ με δυνατες βασεις (ιδια αλλα ελαφρυτερα και καλυτερης ποιοτητας πιστονια,

blue print ολο το μοτερ και μερικα ακομα) ωστε να εχεις ενα γρηγορο οπως του

αρμοζει muscle car αλλα οχι τοσο extreme που να χανει την αξια του.

Καηκε πολλες ωρες παντως μαζι του και οτι και να πουμε εγινε αξιομαχο.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Απορια...Φοραω ζαντα 7χ17', εβαλα spacer 12mm, ολα καλα (εχω χωρο να παω κ σε 15mm).

Εχω μπανισει τετραπιστονα φρενα, αλλα λενε οτι πρεπει η ζαντα να ειναι 8χ17' το λιγοτερο. Τωρα με την προσθηκη θα μπαινει αραγεσσσς ;

Τσιμα-τσιμα, αν δε δοκιμασεις ή δεν σου πει ο μηχανουργος που θα σου φτιαξει τους ανταπτορες για τα φρενα, δε μπορεις να ξερεις. By God ομως, μην πας σε μεγαλυτερο απο 12, ειναι ηδη overkill. Και γνωμη μου, μην πας σε τετραπιστονα γενικως αν δεν εχεις σκοπο να δυναμωσεις minimum αρκετα, τα μαμα φρενα ειναι παρα πολυ καλα.

Καλο δεν λεω αλλα ρε σι.. hell

69" μοντελο μην το ξεφτυλιζεις τοσο.Θα προτιμουσα κατι σε ποιο light

πιστευω θα του πηγαινε περισσοτερο.Πχ.ενα πληρες μαμα ανακατασκευασμενο

μοτερ με δυνατες βασεις (ιδια αλλα ελαφρυτερα και καλυτερης ποιοτητας πιστονια,

blue print ολο το μοτερ και μερικα ακομα) ωστε να εχεις ενα γρηγορο οπως του

αρμοζει muscle car αλλα οχι τοσο extreme που να χανει την αξια του.

Καηκε πολλες ωρες παντως μαζι του και οτι και να πουμε εγινε αξιομαχο.

Η υπερβολή στο μεγαλείο της :suicide: έτσι όπως το έχει κάνει αυτό το πράγμα δεν οδηγιέται πλεον με ενα μοτερ να κόβει το 90% του οπτικού πεδίου , στο επομενo update να βάλει μια go pro hd και μια 32ρα στο παπριζ .

Κοίταξα λίγο για το σήμα του 13. 120€ το Matiz, 240€ το Polo 1.4 και 300€ το A6 1.8. Τα 240 του Polo μόνο σε 'μένα φαίνονται πολλά; :hm:

Ε μου φαίνεται κάπως να βγαίνει 300άρι το Audi και 240 το Polo.. Δεν ξέρω, θα περίμενα μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ τους (μην πει κανένας να ήταν 500άρι για το Audi, γκρρρρρ :devil:)

Και τα 1600 ειναι 265.τοσο εδωσε για το c4 o πατερας μου.

παντως η λογικη λεει οτι επρεπε απο 1600 και πανω να τσιμπανε λιγο μιας και υποτιθεται 1400 και κατω ειναι τα οικονομικα αυτοκινητα οποτε τα 240Ε ειναι αν μη τι αλλο ηλιθιοτητα.

αλλα τι ψαχνουμε στο ελλαντα..

αυτα τα ποσα που λετε ειναι με το παλιο συστημα.

γιατι με τα καυσαερια, ειναι λιγοτερα...

Τα 240 στα 1.4 είναι απάτη, τόσο απάτη που μού 'ρχεται να δηλώσω ότι έβαλα το 1.2 μοτέρ (ίδια είναι εξωτερικά με το 1.4 :p)

Sorry αν σας χαλάω την κουβέντα... Αλλα όλα οσα εκανα στο αμάξι τον τελευταίο χρόνο καταλήγουν εδώ:

462029_10151309060097859_446080089_o.jpg

320hp / 35kg ροπή @ 1.2bar.... Και θα δουλέψει 1.7-1.8bar...

:banging:

Αν μου δώσεις περίμετρο ελαστικού σου, σχέσεις κιβωτίου, βήμα διαφορικού, αεροδυναμικό συντελεστή, βάρος και κατανομή αυτού, τα βάζω στον εξομοιωτή!:banging:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.