Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μιας και το αναφέρατε να θυμηθούμε ένα παλιό.:)

Honda RC 149 (1966)

hondarc149.jpg

Κινητήρας: Πεντακύλινδρος 125cc (35.05 x25,14 mm) - αερόψυκτος.

Διπλοί εκκεντροφόροι, 20 βαλβίδες, συμπίεση 12.0:1 , 34hp στις 20,500 rpm. (272 hp στο λίτρο), ροπή 1.22kgm/19,300rpm , 8 ταχύτητες.

Η μηχανή ζύγιζε 85 κιλά, ξεπερνούσε σε τελική τα 210km/h και κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1966.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=fY0HtZHsOec]HONDA RC149 Inline-five cylinders engine[/ame]

Ζέσταμα στις 12-15000σαλ.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8MRiPJBFEKA]Sound HONDA RC 149 Grand Prix 125 cc -1966.flv.Youtube - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Εχει πειραματιστει κανεις με σκληρες βασεις μηχανης? εν οψει αλλαγης διαφορικου (δεν εσπασε το κ@λοκιβωτιο, απλα θελω να δω πως ειναι το παρκαρισμα-ξεπαρκαρισμα με μπλοκε) θα αλλαξω τις πλευρικες με κατι καγκουρικες, και με το ζορι κρατιεμαι μην βαλω κεντρικη βαση απο σκετο αλουμινιο που βρηκα με 100 ευρωπουλα, αλλα μετα θα γινει μπιτσιζ ινκομπατιμπλε...

Link to comment
Share on other sites

Εχει πειραματιστει κανεις με σκληρες βασεις μηχανης? εν οψει αλλαγης διαφορικου (δεν εσπασε το κ@λοκιβωτιο, απλα θελω να δω πως ειναι το παρκαρισμα-ξεπαρκαρισμα με μπλοκε) θα αλλαξω τις πλευρικες με κατι καγκουρικες, και με το ζορι κρατιεμαι μην βαλω κεντρικη βαση απο σκετο αλουμινιο που βρηκα με 100 ευρωπουλα, αλλα μετα θα γινει μπιτσιζ ινκομπατιμπλε...

Έχουνε πέσει αναδουλειές?

Εγώ ούτε για λάδια δεν προλαβαίνω να το πάω και είμαι και φοιτητής!!!!! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Έχουνε πέσει αναδουλειές?

Εγώ ούτε για λάδια δεν προλαβαίνω να το πάω και είμαι και φοιτητής!!!!! :hehe:

Σιγα μην το παω εγω.. Βλεπω στο ιντερνετε 2 η ωρα τα μεσανυχτα η στο ιπαντ οταν περιμενω τα δικαστηρια αφηνω μεμο στην γραμματεα να παρει τηλ μην ακουσουνε αντρα και πουνε 'αααα κ@υλωμενος ειναι ο μλκς, κατσε να βαρεσουμε", παει μετα πλερωσει στην τραπεζα, κ αμα με πετυχουν σπιτι τα παραταω στο σαλονι , θα το παρατησω σε κανα συνεργειο να τα βαλω ολα μαζι φλεβαρη...

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, μια παρένθεση. Μπαταρία αυτοκινήτου παρέδωσε πνεύμα σήμερα. Έχω δεί ήδη την Bosch S5005 για αντικατάσταση που είναι και στα ίδια χαρακτηριστικά.

Έχετε να προτείνετε τίποτα άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ τρέμουλο τσακωνας δεν αξίζει πραγματικά. Μονό βάση σασμαν ή εξτρά αμορτισέρ μηχανής.

Sent from my Ascend G300 using Tapatalk 2

τι βασεις ειχες δοκιμασει εσυ? Φανταζομαι τιποτα πολυ ζορικες θα κανουν χαλασμο...αυτες που βρηκα εχουν μεσα και πολυουρεθανη duro 78a οποτε κατι θα απομονωνουν θελω να πιστευω... οι εργοστασιακες παιζουν γυρω στα 40. Βασικα εχω τρελλο κολλημα με την αισθηση του τιμονιου και στροφες, οποτε λεω να το ρισκαρω , οταν ειχα βαλει κομματι πολυουρεθανη στο ντογκμπονε ειχα δει πολυ αισθητη διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το αναφέρατε να θυμηθούμε ένα παλιό.:)

Honda RC 149 (1966)

hondarc149.jpg

Κινητήρας: Πεντακύλινδρος 125cc (35.05 x25,14 mm) - αερόψυκτος.

Διπλοί εκκεντροφόροι, 20 βαλβίδες, συμπίεση 12.0:1 , 34hp στις 20,500 rpm. (272 hp στο λίτρο), ροπή 1.22kgm/19,300rpm , 8 ταχύτητες.

Η μηχανή ζύγιζε 85 κιλά, ξεπερνούσε σε τελική τα 210km/h και κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1966.

Ζέσταμα στις 12-15000σαλ.

Στο ίδιο μήκος κύματος

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=eaRop_ZMwo0]1966 Honda RC166 Exhaust Engine Sound - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

τι βασεις ειχες δοκιμασει εσυ? Φανταζομαι τιποτα πολυ ζορικες θα κανουν χαλασμο...αυτες που βρηκα εχουν μεσα και πολυουρεθανη duro 78a οποτε κατι θα απομονωνουν θελω να πιστευω... οι εργοστασιακες παιζουν γυρω στα 40. Βασικα εχω τρελλο κολλημα με την αισθηση του τιμονιου και στροφες, οποτε λεω να το ρισκαρω , οταν ειχα βαλει κομματι πολυουρεθανη στο ντογκμπονε ειχα δει πολυ αισθητη διαφορα...

Δοκίμασε το αμορτισέρ μηχανής. Τέρμα τα μπρος πίσω και η αίσθηση παλαντζαρίσματος πλέον γίνεται μηδενική, σχεδόν μονοκόμματο και χωρίς κραδασμούς.

Φίλος είχε αλλάξει τις 2 από τις 3 βάσεις μηχανής (ibiza mk4 cupra) και καθήμενος στη θέση οδηγού με έπιασε μούδιασμα στα χέρια που κράταγα το τιμόνι.

Link to comment
Share on other sites

Ας με κουοταρω απο αλλο σαιτ

τελειως τρομοκρατικο δημοσιευμα.Οσο για την αποφαση, υπαρχει κι εφετειο, υπαρχει κι αρειος παγος υπαρχει και Ευρωπαικο Δικαστηριο Δικαιωματων του Ανθρωπου. Πληροφοριακα εντελως, οι ειρηνοδικες δεν βγαινουν απο την σχολη δικαστων, οπως οι υπολοιποι δικαστες. Αντικειμενικα δηλαδη, εχουν νομικες γνωσεις πολυ χαμηλοτερου επιπεδου απο εναν δικαστη πχ πρωτοδικειου.

Ενδεικτικα τωρα για το τι αλλαγες μπορουν να γινουν απο δικαστηριο σε δικαστηριο, πχ απλο παραδειγμα real life κανει ο Α αγωγη στον Β ,ζηταει 70 χιλ, του δινει του Α το δικαστηριο 60. Το εφετειο , το εφετειο λεει "μην δωσεις 60, δωσε 5", ... στον αρειο παγο, μεχρι να δικαστει στον αρειο παγο προσπαθει ο Α να κανει κατασχεση για 5, ζητα ο Β απο τον αρειο παγο να μπλοκαρει την κατασχεση, την μπλοκαρει ο αρειος παγος , αναμενεται να δικαστει στον αρειο παγο και η εισηγηση του Αρειου Παγου ( η εισηγηση δεν εξασφαλιζει αποφαση αλλα παιρνεις μια εικονα τελος παντων) λεει να μην πληρωθουν ουτε 5. Τωρα σας εκανα φαστ φοργουωρντ ελληνικη δικαιοσυνη σε 7-8 χρονια (η αγωγη υποβληθηκε το 2004, αποφαση πρωτοδικειου 2006, αποφαση εφετειου...2009, κατασχεση 2011, μπλοκαρισμα 2011, εισηγηση 2012.)

Υγ: και με ολο τον σεβασμο πουχω στην λε ελληνικη δικαιοσυνη, ο δικαστης που εβγαλε αυτην την αποφαση μαλλον νομιζει οτι το Συνταγμα ειναι πλατεια στο κεντρο της αθηνας οπου μπορει κανεις να ταισει περιστερια..

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Απίστευτη λεπτομέρεια, κομπρέσορας, διπλά turbo, nitro και δεν τον ενδιαφέρει πόσα άλογα βγάζει!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3EaCnDCsslM]1969 Camaro SS Twin Turbo Supercharged Nitrous Breathing Monster - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.